Sorry hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:05 schreef LadyOracle het volgende:
Volgens de eerste ben ik INTJ, volgens de tweede ESTP-A. En volgens weer een andere ENFJ.
Nu heb ik een identiteitscrisis. Bedankt, TS.
Heb hetzelfde, maar kan me niet echt in alles even goed vinden.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:54 schreef Pindasoepje het volgende:
ENFP-T
A free true spirit.. klopt wel eigenlijk
Inderdaad. Ik kom heel introvert uit die test, terwijl ik in de werkelijk met iedereen over koetjes en kalfjes kan praten. Dat heb ik mijzelf wel aangeleerd.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:53 schreef FlyDutchMan het volgende:
Mijn vriendin kwam uit de humanmetrics test als ENFP, terwijl ik d'r had ingeschat als INTJ en daarin herkende ze zichzelf ook véél meer. Nog een ding van de test: In principe is je aard altijd hetzelfde, maar deze aard brengt zwaktes met zich mee, waar je eventueel aan kunt werken. Als je dat enigszins succesvol doet, beïnvloed dat je uitslag, terwijl de beschrijving veel meer gefocust lijkt te zijn op je aard, dan op aangeleerd gedrag.
Nu weet je dat je ideale vriendin zal zijn: ISTP-tquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:44 schreef Puntenjager het volgende:
Your personality type is:
Executive (ESTJ-a)
[ afbeelding ]
En nu!?
Oeiquote:Op woensdag 2 december 2015 22:59 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Nu weet je dat je ideale vriendin zal zijn: ISTP-t
daarna ISFP-t
laatst INTP-t
Je weet wat introversie betekent?quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:27 schreef Deshain het volgende:
VIRTUOSO (ISTP-A)
Kan mezelf er wel goed in vinden, alleen 57% introversie komt meer voort uit het feit van reservering/ontbrekende behoefte om me overal mee te bemoeien dan uit letterlijke introversie. Komt dan ook wel tot uiting in 90% assertiviteit...
Nogmaals die eerste en tweede test gedaan, van INTP naar INFP.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:40 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Villian:
[ afbeelding ]
Tweede test ook INTP
INTP
Introvert(44%) iNtuitive(41%) Thinking(13%) Perceiving(28%)
•You have moderate preference of Introversion over Extraversion (44%)
•You have moderate preference of Intuition over Sensing (41%)
•You have slight preference of Thinking over Feeling (13%)
•You have moderate preference of Perceiving over Judging (28%)
Kan dus naar believen wisselen maar IN*P ben ik sowieso.quote:INFP
Introvert(66%) iNtuitive(31%) Feeling(12%) Perceiving(12%)
You have distinct preference of Introversion over Extraversion (66%)
You have moderate preference of Intuition over Sensing (31%)
You have slight preference of Feeling over Thinking (12%)
You have slight preference of Perceiving over Judging (12%)
ISTP-t = introvert, sensing, thinking, perceiving, turbulentquote:Op woensdag 2 december 2015 23:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Oei![]()
Waar stond die shit ook al weer voor? Interracial Double Penetration watte!?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:43 schreef potatopotato het volgende:
Funfact. Niet alle ENTP's zijn sociopatisch, maar bijna alle sociopaten zijn ENTP's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |