abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157914329
INFJ (“The Advocate”)
pi_157936548
“THE DEFENDER” (ISFJ-T)

Het klopt wel vrij goed...
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:27:55 #203
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_157937042
ph van user vs uitkomst = :D :'( :D
pi_157938807
Uit de 16personalities test kom ik als ISTP(-a), ik herken mezelf er matig tot redelijk in. Ik ben niet echt fysiek ingesteld of veel met mijn handen bezig en dat wordt toch wel sterk benadrukt. Volgens de humanmetrics test ben ik ENTP, daar herken ik mezelf meer in (ook de zeer uitgebreide beschrijving van 16personalities, die er meer op ingaat dan bij humanmetrics).

Het verschil en dat is ook de zwakte van de test, wordt gemaakt doordat het puur draait om de kant waarnaar één factor uitslaat en dat wordt dan soms onevenredig meegewogen. Op beide tests scoor ik voor de eerste 2 punten ergens in de 50% voor de meer uitgesproken persoonlijkheidstrek, dus met een paar vragen die anders (verwoord) zijn, slaat het al uit naar de andere kant.

Terugkerend punt: Ik hou geen rekening met anderen. :P

Wel interessante testjes trouwens en zeker voor de meer uitgesproken kanten van iemands persoonlijkheid kan het wel veel nuttigs zeggen denk ik.
  dinsdag 1 december 2015 @ 21:44:18 #205
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_157955498
Your personality type is:
Executive (ESTJ-a)

En nu!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 2 december 2015 @ 00:43:28 #206
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_157960025
INTP, niets anders verwacht. Maar wat wil je ook als je het syndroom van Asperger hebt?
  woensdag 2 december 2015 @ 06:29:07 #207
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_157960739
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 01:05 schreef LadyOracle het volgende:
Volgens de eerste ben ik INTJ, volgens de tweede ESTP-A. En volgens weer een andere ENFJ.

Nu heb ik een identiteitscrisis. Bedankt, TS.
Sorry hoor.
  woensdag 2 december 2015 @ 12:53:53 #208
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_157962694
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:54 schreef Pindasoepje het volgende:
ENFP-T

A free true spirit.. klopt wel eigenlijk
Heb hetzelfde, maar kan me niet echt in alles even goed vinden.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_157963976
Mijn vriendin kwam uit de humanmetrics test als ENFP, terwijl ik d'r had ingeschat als INTJ en daarin herkende ze zichzelf ook véél meer. Nog een ding van de test: In principe is je aard altijd hetzelfde, maar deze aard brengt zwaktes met zich mee, waar je eventueel aan kunt werken. Als je dat enigszins succesvol doet, beïnvloed dat je uitslag, terwijl de beschrijving veel meer gefocust lijkt te zijn op je aard, dan op aangeleerd gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door FlyDutchMan op 02-12-2015 14:41:23 ]
pi_157964409
Volgens m'n vriendin klopt het best wel.

“The Campaigner” (ENFP-A)

73% Extraverted
76% Intuitive
58% Feeling
67% Prospecting
73% Assertive
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
  woensdag 2 december 2015 @ 14:45:26 #211
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_157964937
Leuke test wel, ik ontdekte een heleboel dingen over mijzelf.

Een beetje hetzelfde als toen ik mijn diagnose Asperger kreeg.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:53 schreef FlyDutchMan het volgende:
Mijn vriendin kwam uit de humanmetrics test als ENFP, terwijl ik d'r had ingeschat als INTJ en daarin herkende ze zichzelf ook véél meer. Nog een ding van de test: In principe is je aard altijd hetzelfde, maar deze aard brengt zwaktes met zich mee, waar je eventueel aan kunt werken. Als je dat enigszins succesvol doet, beïnvloed dat je uitslag, terwijl de beschrijving veel meer gefocust lijkt te zijn op je aard, dan op aangeleerd gedrag.
Inderdaad. Ik kom heel introvert uit die test, terwijl ik in de werkelijk met iedereen over koetjes en kalfjes kan praten. Dat heb ik mijzelf wel aangeleerd.
pi_157977126
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:44 schreef Puntenjager het volgende:
Executive (ESTJ-a)

[ afbeelding ]

En nu!?
Nu weet je dat je ideale vriendin zal zijn: ISTP-t
daarna ISFP-t
laatst INTP-t

:P
pi_157978313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:59 schreef Yiwei het volgende:

[..]

daarna ISFP-t
laatst INTP-t

Oei _O-

Waar stond die shit ook al weer voor? Interracial Double Penetration watte!? :D
  donderdag 3 december 2015 @ 08:15:19 #214
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_157981402
INFP-T
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
  donderdag 3 december 2015 @ 08:23:57 #215
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_157981468
INFP personalities are true idealists, always looking for the hint of good in even the worst of people and events, searching for ways to make things better. While they may be perceived as calm, reserved, or even shy, INFPs have an inner flame and passion that can truly shine. Comprising just 4% of the population, the risk of feeling misunderstood is unfortunately high for the INFP personality type – but when they find like-minded people to spend their time with, the harmony they feel will be a fountain of joy and inspiration.

Nice 8-)
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_158007375
INFJ
Herken mezelf er goed in :Y
pi_158013374
VIRTUOSO (ISTP-A)

Kan mezelf er wel goed in vinden, alleen 57% introversie komt meer voort uit het feit van reservering/ontbrekende behoefte om me overal mee te bemoeien dan uit letterlijke introversie. Komt dan ook wel tot uiting in 90% assertiviteit...
pi_158019745
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:27 schreef Deshain het volgende:
VIRTUOSO (ISTP-A)

Kan mezelf er wel goed in vinden, alleen 57% introversie komt meer voort uit het feit van reservering/ontbrekende behoefte om me overal mee te bemoeien dan uit letterlijke introversie. Komt dan ook wel tot uiting in 90% assertiviteit...
Je weet wat introversie betekent?
The show must go on
pi_158022491
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:40 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]

Villian:
[ afbeelding ]

:+

Tweede test ook INTP
INTP

Introvert(44%) iNtuitive(41%) Thinking(13%) Perceiving(28%)
•You have moderate preference of Introversion over Extraversion (44%)
•You have moderate preference of Intuition over Sensing (41%)
•You have slight preference of Thinking over Feeling (13%)
•You have moderate preference of Perceiving over Judging (28%)
Nogmaals die eerste en tweede test gedaan, van INTP naar INFP.

quote:
INFP
Introvert(66%) iNtuitive(31%) Feeling(12%) Perceiving(12%)

You have distinct preference of Introversion over Extraversion (66%)
You have moderate preference of Intuition over Sensing (31%)
You have slight preference of Feeling over Thinking (12%)
You have slight preference of Perceiving over Judging (12%)

Kan dus naar believen wisselen maar IN*P ben ik sowieso. :)
mag het weten
pi_158023270
1e : INFP-T (mediator)
2e: INFJ

Ik herken mij in beiden.En ook weer niet. Switcher ben ik. In focus/niet gefocust. Dromer/denker.
Turbulente introvert. Soms erg extravert. add-erig.
Maar vooral gewoon Voxs :+
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_158044824
ENTP - A

95% extraverted
78% intuïtive
82% thinking
78% prospecting

100% assertive

*O*
pi_158044909
Funfact. Niet alle ENTP's zijn sociopatisch, maar bijna alle sociopaten zijn ENTP's. :+
pi_158049721
INFPtje hier uit de 16 personalities. ISFP uit andere tests, maar INFP past me beter.
The show must go on
pi_158050008
ENFJ PERSONALITY (“THE PROTAGONIST”)

ENFJs are natural-born leaders, full of passion and charisma. Forming around two percent of the population, they are oftentimes our politicians, our coaches and our teachers, reaching out and inspiring others to achieve and to do good in the world. With a natural confidence that begets influence, ENFJs take a great deal of pride and joy in guiding others to work together to improve themselves and their community.

Yeah
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_158069625
quote:
2s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:44 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Oei _O-

Waar stond die shit ook al weer voor? Interracial Double Penetration watte!? :D
ISTP-t = introvert, sensing, thinking, perceiving, turbulent

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:43 schreef potatopotato het volgende:
Funfact. Niet alle ENTP's zijn sociopatisch, maar bijna alle sociopaten zijn ENTP's. :+
:o goed om te weten, dank je wel
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 11:00:42 #226
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_158074509
Ik ben INTJ. Ik herken me er wel in.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_158074575
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:00 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben INTJ. Ik herken me er wel in.
Autist gespot! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb even wat anders opgezocht, blijkbaar komen vooral INTJ en INTP veel voor onder mensen met autisme als ik deze steekproef mag geloven (pagina is in het Engels).
Welcome to the club Coolguy, kan je hier straks alvast een introductiepost maken ;) ;) :P
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 11:16:36 #228
16180 crew  CoolGuy
pi_158074810
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2015 11:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Autist gespot! :D

[..]

Welcome to the club Coolguy, kan je hier straks alvast een introductiepost maken ;) ;) :P
Oh, ik wist niet dat dat per definitie zo was. Maar nee, sorry, geen autist. :)
pi_158076200
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh, ik wist niet dat dat per definitie zo was. Maar nee, sorry, geen autist. :)
Geeft niet hoor, verlegen zijn komt wel vaker voor bij autisme :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 12:24:23 #230
16180 crew  CoolGuy
pi_158076274
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2015 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geeft niet hoor, verlegen zijn komt wel vaker voor bij autisme :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verlegen? :D :D :D ja, ja dat zal het zijn. 8)7

Je wil net een beetje te graag dat ik een autist ben. We kunnen daar leuk wat over en weer blijven posten, vink prima, maar we kunnen dat ook niet doen, natuurlijk :)
pi_158076386
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik verlegen? :D :D :D ja, ja dat zal het zijn. 8)7

Je wil net een beetje te graag dat ik een autist ben. We kunnen daar leuk wat over en weer blijven posten, vink prima, maar we kunnen dat ook niet doen, natuurlijk :)
Zie je wel, je kruipt nu al uit je autistenschulpje! ^O^
Gaat nog goedkomen met je jonge, ik heb je introductiepost in het ASS topic al geschreven, kom een keertje langs, gaan we samen met z'n allen alleen aan een kopje theïne-vrije thee zitten O-)

SPOILER
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 12:38:04 #232
16180 crew  CoolGuy
pi_158076592
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zie je wel, je kruipt nu al uit je autistenschulpje! ^O^
Gaat nog goedkomen met je jonge, ik heb je introductiepost in het ASS topic al geschreven, kom een keertje langs, gaan we samen met z'n allen alleen aan een kopje theïne-vrije thee zitten O-)

SPOILER
Ik moest een soortgelijke test al eens maken voor een sollicitatieprocedure. Daar zat ook een gesprek met 2 psychologen bij, en nog wat computergebaseerde tests waarin je meerdere handelingen tegelijkertijd moest doen, en nog een soort van IQ test, etc etc. Best leuk om te doen.

Komt dan zon heel rapport uit over wie en wat je bent en zo. Erg leuk :)
pi_158076945
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 02:30 schreef spierbal het volgende:
Ik ben een entp-a.

"Smart and curious thinkers who cannot resist an intellectual challenge."

Dus dames, volg vaker mijn advies op.
Ik had deze ook. Vond vooral het "grote mooie ideeën naar anderen moeten het uitvoeren" heel treffend :D
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_158081942
Oops, net een topic hier over begonnen, deze over het hoofd gezien :P

Ben zelf INTP

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb even wat anders opgezocht, blijkbaar komen vooral INTJ en INTP veel voor onder mensen met autisme als ik deze steekproef mag geloven (pagina is in het Engels).
Dat zou kunnen, maar een verkeerde diagnose zou ook zomaar kunnen. INTP en INTJ hebben beide wat anti-social kenmerken, zijn introverted en zijn vaak erg gefocust op feiten en logica en niet zo zeer gevoelens. Kan me wel voorstellen dat dit voor sommigen als autistisch overkomt. INTP en INTJ's hebben ook erg vaak de diagnose ADD.

Ben zelf niet autistisch maar heb zeker wel bepaalde eigenschappen die zo over kunnen komen. Heb wel ADD.
pi_158082200
Ik zie dat het onderscheid tussen intj en entj wat vager is dan ik dacht. Mobiel is quoten wat lastig maar samengevat interpreteer ik het dat een e samen met ntj relatief zwak zou zijn.
pi_158083915
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:44 schreef Puntenjager het volgende:
Executive (ESTJ-a)

[ afbeelding ]

En nu!?
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:59 schreef Yiwei het volgende:

[..]

daarna ISFP-t
laatst INTP-t

:N

Ik wil eeeecht geen extraverte vriendin hebben, echt no way! :')

Beetje het "opposites attract"-broodje aap-verhaal :P

Zelf net de test gedaan die in dit topic stond (is geloof ik dezelfde?) GC / Myers-Briggs persoonlijkheidstype en heb nu weer wat anders:
MEDIATOR (INFP-T)

Maar het is ook maar een kort testje en ik had de vragen liever anders gezien (meer in de vorm van "Ga je liever naar links of naar rechts?" en dan zo het antwoord invullen: links - - - - - - - rechts
ipv "Jij gaat liever naar links" en dan als antwoord Eens - - - - - - - Oneens )

Overigens is de F in INFP-T nauwelijks boven de 50%, dus had net zo goed een T kunnen zijn. Sowieso doe ik beide, dus wel logisch dat mijn uitslag dan ergens halverwege terecht komt :P
pi_158084303
Ik wilde de eerste maken maar toen ik op pagina 2 was en zag dat ik pas 10% had ben ik afgehaakt.
Ik vind engels geen fijne taal om te lezen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_158084338
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:27 schreef Aiciu het volgende:
Ik wilde de eerste maken maar toen ik op pagina 2 was en zag dat ik pas 10% had ben ik afgehaakt.
Dan ben je vast een LAZY-XL type persoonlijkheid :P

SPOILER
  maandag 7 december 2015 @ 17:38:16 #239
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_158084543
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wil eeeecht geen extraverte vriendin hebben, echt no yes way! :)

quote:
Beetje het "opposites attract"-broodje aap-verhaal :P
Klopt. Het is één van de vele van de koffiehoek- danwel biertafelwijsheden. De werkelijkheid is precies andersom (hetgeen ook wetenschappelijk bewezen is, maar het gepeupel weet het altijd beter)
pi_158084617
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan ben je vast een LAZY-XL type persoonlijkheid :P

SPOILER
Ik heb dat altijd al gehad, ik moet met engels echt concentreren op wat er staat of gezegd wordt.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_158084678
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 17:38 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

[..]

Klopt. Het is één van de vele van de koffiehoek- danwel biertafelwijsheden. De werkelijkheid is precies andersom (hetgeen ook wetenschappelijk bewezen is, maar het gepeupel weet het altijd beter)
Het gepeupel kan zeggen wat het wil, ik weet wat ik wil en wat voor mij werkt. Dit weet ik ook al veel langer (gezien mijn vorige ervaringen met relaties), dat de beste relaties waren met vrouwen die meer op mij leken (en dan met name het introvert-gedeelte, de andere punten lijken voor mij veel minder relevant te zijn (misschien niet onbelangrijk, maar wel veel minder belangrijk dan introvert/extravert zijn maar ik denk dat alles wel te lijmen is, maar een extravert iemand past gewoon niet bij mij. Is mij veel te vermoeiend :D :P )).

quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 17:41 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik heb dat altijd al gehad, ik moet met engels echt concentreren op wat er staat of gezegd wordt.
Engels is verder geen probleem voor mij, maar zoals ik al eerder heb aangegeven, zijn de vragen gewoon niet zo slim gesteld en laten ze veel open voor meerdere interpretaties die beide als juist kunnen worden gezien, maar wel verschillende uitkomsten geven. Niet zo handig dus.
pi_158084879
quote:

[..]

[..]

Het is natuurlijk ook van belang op welk vlak men elkaars tegengestelde is. Een introvert en extravert kunnen elkaar op zich mooi aanvullen, maar als ze verder heel anders in het leven staan is dat inderdaad eerder een minpunt.
  maandag 7 december 2015 @ 18:13:29 #243
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_158085237
quote:

[..]

[..]

Ik heb een vriendin die bijna het tegenovergestelde is. Ze is alleen net als ik introvert, de rest is compleet het tegenovergestelde.
pi_158098369
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar het is ook maar een kort testje en ik had de vragen liever anders gezien (meer in de vorm van "Ga je liever naar links of naar rechts?" en dan zo het antwoord invullen: links - - - - - - - rechts
ipv "Jij gaat liever naar links" en dan als antwoord Eens - - - - - - - Oneens )

Overigens is de F in INFP-T nauwelijks boven de 50%, dus had net zo goed een T kunnen zijn. Sowieso doe ik beide, dus wel logisch dat mijn uitslag dan ergens halverwege terecht komt :P
Ik ben hierover wat meer gaan nadenken en heb m'n twijfels over de nauwkeurigheid c.q. correctheid wat deze tests betreft. Ik zal uitleggen waar ik mee zit.

Ten eerste de reden waarom ik mijn oude post quote (heb de irrelevante delen weggelaten), namelijk dat de manier waarop de vragen gesteld worden, onnauwkeurig lijkt te zijn. Dat ten eerste.

En nu het tweede punt.

Op de wiki-pagina staat o.a. volgende:
quote:
Dichotomieën
MBTI gaat uit van de voorkeuren van een persoon op vier dichotomieën met elk twee polen:

1) de E/I dichotomie
Extraversie (iemand haalt zijn energie/inspiratie voornamelijk van de wereld om zich heen) of
Introversie (voornamelijk vanuit zijn innerlijke belevingswereld)
2) de S/N dichotomie
Heeft iemand een voorkeur voor het opnemen van feitelijke informatie en informatie uit de wereld direct om zich heen (Waarnemend/Sensing) of
voor het opnemen van informatie in de vorm van verbanden en grote lijnen, gebruik makend van ervaringen en eerder opgedane informatie (Intuïtief)
3) de T/F dichotomie
Heeft iemand een voorkeur voor het nemen van beslissingen op basis van logica (Denkend/Thinking) of
op basis van gevoelens (Voelend/Feeling)
4) de J/P dichotomie
Heeft iemand een voorkeur voor een planmatige en geordende manier van werken en beoordeelt hij dingen, een waarde-oordeel gevend (Judging) of
heeft iemand een flexibele en spontane manier van werken, en bekijkt hij de dingen zoals ze zijn zonder daar direct iets over te vinden (Gewaarwordend/Perceiving)
quote:
Bovenstaande quote is wel geëdit om de leesbaarheid te verbeteren door irrelevante info weg te halen en de 4 eigenschappen te nummeren
De MBTI gaat er vanuit dat deze 4 eigenschappen, tegenpolen zijn. In het eerste geval (introvert/extravert) komt dit op het eerste gezicht wel over als iets wat denk ik wel lijkt te kloppen (ik kan me hier wel in vinden, wat overigens niet hetzelfde is als zeggen dat ik zeker weet dat dit ook klopt. Ik heb alleen op dit moment (nog) geen reden hieraan te twijfelen, maar sta open voor meer inzage in de diepere betekenis van deze definities).

Het is vooral de 3e eigenschap die me een raar gevoel geeft.
Er wordt bij deze eigenschap namelijk totaal geen rekening gehouden met de mate waarin deze twee eigenschappen voorkomen, maar volgens mij kan dit niet kloppen omdat denken (dingen op een logische manier bekijken) en voelen (deze is wel duidelijk) geen tegenpolen zijn. Dit zou namelijk impliceren dat je alleen maar op die ene lijn kunt zitten, maar dit klopt gewoon niet zo goed.

Het is niet zo alsof er geen mensen bestaan die gewoon totaal niet logisch kunnen nadenken en tegelijkertijd emotionele horken zijn, maar deze test maakt geen onderscheid tussen deze mensen en de mensen die geleerd hebben om beide te kunnen en dus geen duidelijke voorkeur hebben. Maar deze test pleurt beide typen in dezelfde hoek terwijl dit wel totaal verschillende mensen zijn.

Mensen die beide niet kunnen, zullen logisch gezien rond de 0% komen te zitten want ze kunnen beide niet, maar mensen die beide wel kunnen komen op diezelfde 0% uit. Dan kunnen deze twee eigenschappen toch geen tegenpolen zijn?

De tweede eigenschap heeft misschien een beetje hetzelfde, maar daar kan ik minder over zeggen. De 4e eigenschap lijkt me wel te kloppen (of klopt in elk geval wel beter dan de 3e eigenschap...of dat lijkt in elk geval zo op het eerste gezicht).

Wat is jullie input?
pi_158098470
Mensen die niet kunnen denken, voelen per definitie. Het gaat niet perse om moeilijke dingen als invoelen of inleven. Puur uit emotie of instinct handelen valt er ook onder. En dan is het wel sluitend.
pi_158098511
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 07:01 schreef CafeRoker het volgende:
Mensen die niet kunnen denken, voelen per definitie.
En mensen die wel kunnen denken, voelen dus per definitie niet?
pi_158098528
INTJ PERSONALITY (“THE ARCHITECT”)
Your Results

“THE ARCHITECT” (INTJ-A)
ANALYST
CONFIDENT INDIVIDUALISM
64% INTROVERTED
80% INTUITIVE
85% THINKING
56% JUDGING
79% ASSERTIVE

Klopt wel aardig :)
pi_158098966
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:27 schreef Aiciu het volgende:
Je kan hem ook in het Nederlands doen

http://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstest
pi_158099412
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 07:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En mensen die wel kunnen denken, voelen dus per definitie niet?
Jawel, maar ik vatte je post op alsof je meende dat er een groep mensen is die beide niet kunnen en dus nergens in pasten. Maar nu ik teruglees was dat waarschijnlijk toch niet wat je bedoelde.
pi_158099467
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:35 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Jawel
Maar als er mensen zijn die beide kunnen, dan kunnen (logisch) denken en voelen toch geen tegenpolen zijn? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')