Laat maar dan. Eerst even conditie opvoerenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier moet je wel na elke afdaling ook weer een heuvel op, vrij weinig vlakke wegen hier.
Ooit 4 mndn in Ede in Mil. Dienst gezeten, ik vond er niks aan daar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Bible belt ook ooit gedaan met zoon, op zondag. Nooit op zondag doen, dan is alles dicht!
Ik stap meestal op de helft van een heuveltje af en dan loop ik een stukje (is meteen een peukpauze dan), geen zin om buiten adem, badend in het zweet boven aan te komen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar dan. Eerst even conditie opvoeren
Echt he? wat een debiel gedoe? Die tent loopt binnen op zondagquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Bible belt ook ooit gedaan met zoon, op zondag. Nooit op zondag doen, dan is alles dicht!
Harde kon ook nog, daar is op zondag 1 tent wel openquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit 4 mndn in Ede in Mil. Dienst gezeten, ik vond er niks aan daar.
Welke tent was het bij jou?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt he? wat een debiel gedoe? Die tent loopt binnen op zondag
Laatste keer met mijn racefiets was luxemburg. Doodsangstenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik stap meestal op de helft van een heuveltje af en dan loop ik een stukje (is meteen een peukpauze dan), geen zin om buiten adem, badend in het zweet boven aan te komen.
Gewoon een soort snackbar aan de weg. Waar honderden fietsers langskomen. Elspeetquote:
In Luxemburg heb je echt behoorlijke bergen, daar ga ik echt niet fietsen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Laatste keer met mijn racefiets was luxemburg. Doodsangsten
Toen woonde ik er nog niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit 4 mndn in Ede in Mil. Dienst gezeten, ik vond er niks aan daar.
Is ook best al lang geleden. Volgens mij zijn de meeste kazernes daar nu ook gesloten.quote:
O, ik fietste toen vlakbij, van vierhouten naar nunspeet, naar elburg, nog in Oosterwolde geweest en ik dacht via t Harde weer terug naar vierhoutenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon een soort snackbar aan de weg. Waar honderden fietsers langskomen. Elspeet
In Elspeet iig welquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zelfs de winkels gaan op zondag open nu.
Ja en dan naar beneden op de weg waar vrachtwagens rijden. NOOIT MEER !!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Luxemburg heb je echt behoorlijke bergen, daar ga ik echt niet fietsen.
In Nunspeet is de boswachterij open en in t Harde een snackbar.quote:
Ik vroeg aan mijn fietspartner of dat opgelegd was of vrije wil. Deze mensen deden dat dus uit "vrije wil"quote:
Die worden langzaam steeds lager zelfs.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heuvels zullen niet echt gegroeid zijn
Dat is het al bijnaquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef drakin het volgende:
Maar Sas is er elk moment, dus ik sluit af en zie jullie begin augustus ergens wel weer.
Fijna Vakantie Draakquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef drakin het volgende:
Maar Sas is er elk moment, dus ik sluit af en zie jullie begin augustus ergens wel weer.
Ja dus doei lieve Souryquote:
Dankje Choefquote:
Met al die aardbevingen kunnen daar misschien ook wat heuvels ontstaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Duitsland, België of Luxemburg is voor mij dichterbij en leuker dan dan het noorden van Nederland.
Is het ook, qua alles. Maar niet op de fietsquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Duitsland, België of Luxemburg is voor mij dichterbij en leuker dan dan het noorden van Nederland.
Wij hadden ooit een nogal oud autootje en die trok de berg daar amper. Ik was blij toen we boven waren, terug ging een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dan naar beneden op de weg waar vrachtwagens rijden. NOOIT MEER !!
Have fun.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef drakin het volgende:
Daarom fiets ik daar ook niet. Ben niet gek.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook, qua alles. Maar niet op de fiets
Dankje Moquote:
Mijn nachtmerrie momentje was in Schotland (met de auto). Flinterdun weggetje door een bos en ik stond oog in oog met zo'n vrachtwagen met boomstammen erop. Ik kon achteruit een plekje vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een nogal oud autootje en die trok de berg daar amper. Ik was blij toen we boven waren, terug ging een stuk makkelijker.
Eerder sink-holesquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met al die aardbevingen kunnen daar misschien ook wat heuvels ontstaan.
Ik zat al te knijpen op de heiquote:
Ik kijk wel stiekem foute filmpjesquote:
Pleasequote:Op donderdag 23 juli 2015 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Ben dol op dalen en erg goed erin.
Wat jij wilt. Ik hoef het niet te wetenquote:
Stel je niet zo aan muts, ik vraag gewoon wat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Ik hoef het niet te weten
Ja en nee en ....quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan muts, ik vraag gewoon wat.
Kloptquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan muts, ik vraag gewoon wat.
Fijne vakantie Draakje, maar je zal al wel in je bedje liggen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef drakin het volgende:
Ja ga je wijsheid maar verspreiden,quote:
Zo die Noekquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelijk sfeer zo Noek zeggen....
Ga die gasten in UTO maar pesten
oi.... maar zo laat is het toch niet? Had ze een feestje of afspraak?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
Ik ben een bezorgde ouder nu... Dochter nog niet thuis..
Die is toch al jaren niet thuisquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
Ik ben een bezorgde ouder nu... Dochter nog niet thuis..
Ze heeft vanochtend 2 gecompliceerde verstandskiezen laten verwijderen .... En mag alleen vloeibaar.. Nu zal dat op dit uur wel mee vallen ... Maar toch... Ach ik vind het prima.. Lkker dr gang laten gaanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
oi.... maar zo laat is het toch niet? Had ze een feestje of afspraak?
Die ligt voor dood met een fles wijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft vanochtend 2 gecompliceerde verstandskiezen laten verwijderen .... En mag alleen vloeibaar.. Nu zal dat op dit uur wel mee vallen ... Maar toch... Ach ik vind het prima.. Lkker dr gang laten gaan
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft vanochtend 2 gecompliceerde verstandskiezen laten verwijderen .... En mag alleen vloeibaar.. Nu zal dat op dit uur wel mee vallen ... Maar toch... Ach ik vind het prima.. Lkker dr gang laten gaan
Ja hoi met je vader. Tuut tuut tuutquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]ik ben ook bang dat ze het op een zuipen heeft gezet, maar of dat nou zo verstandig is
als je net 2 verstandskiezen hebt laten verwijderen betwijfel ik...
Kan je haar niet bellen dan?
Zo ben ik niet... Ik ben dr moeder nietquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
vloeibaar.. Nu zal dat op dit uur wel mee vallen ... Maar toch... Ach ik vind het prima.. Lkker dr gang laten gaan
Nee... klopt je bent haar vader, als het goed isquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo ben ik niet... Ik ben dr moeder niet
Je moet mod in R&P wordenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... klopt je bent haar vader, als het goed is, maar ja normaal weet je ook nooit hoe laat
ze thuis komt, zal wel meevallen Chuf....
6:15 afgelopen zaterdagquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... klopt je bent haar vader, als het goed is, maar ja normaal weet je ook nooit hoe laat
ze thuis komt, zal wel meevallen Chuf....
Nu is het een normale avond.... zei ze....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhh, dan kan het nog wel effe duren....
Je wijsheid kan niet verloren gaanquote:
Voor haar is dat misschien ook wel zo, weet jij veelquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu is het een normale avond.... zei ze....
Je zit overal.quote:
Waarschijnlijk heeft ze iemand in Mdrid, maar dat weet ik niet officieel..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor haar is dat misschien ook wel zo, weet jij veel![]()
Heeft ze geen vriend, misschien ligt ze wel gewoon daaro in het bedje....
1 relatie kent vele fases Chuf...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer ervaring met relatie problemen hebt ... Fann kent slechts 1
Ohh dat is waar. Heeft Fann problemen dan? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer ervaring met relatie problemen hebt ... Fann kent slechts 1
Dan ligt ze in Madrid voor pampusquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze iemand in Mdrid, maar dat weet ik niet officieel..
Die heb ik ook niet, maar je weet best wat Chuf bedoeltquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat is waar. Heeft Fann problemen dan? Dat wist ik niet
Morgen weer in mn eigen bedquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah...valt weer reuze me dan, kan je weer rustig slapen straks....
Middagquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]dan is je vakantie alweer voorbij? Dus morgenochtend vertrekken?
Voor mij niet nee, zoon is net weg...maar ik kan ook lekker uitslapen als ik dat zou willen. Of ik dat doe weet ik nooit tevoren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat zeg jij....![]()
valt reuze mee toch, tis nog niet zo laat...
Ik kan de hele dag slapen als ik wilquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij niet nee, zoon is net weg...maar ik kan ook lekker uitslapen als ik dat zou willen. Of ik dat doe weet ik nooit tevoren.
Van jou snap ik sowieso niet dat je dat niet vaker doet, als je niet tegen de zon kan dan zou ik net als ik nu al doe, gewoon in een ander ritme leven.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan de hele dag slapen als ik wilen vandaag heb ik ook geen ruk gedaan eigenlijk,
ook wel geslapen af en toe, dus daarom ben ik nu wakker...
Dat ritme heb ik al bijna hoor Mo, overdag ben ik toch zelden nog ''on line''quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van jou snap ik sowieso niet dat je dat niet vaker doet, als je niet tegen de zon kan dan zou ik net als ik nu al doe, gewoon in een ander ritme leven.
Ik ben ook geen liefhebber van de volle zon, dan blijf ik liever binnen, dat is veel aangenamer.
Als het een fatsoenlijk bedrijf is hoeft dat geen probleem te zijn. Mijn ervaringen met online kopen zijn gewoon goed.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
Ik had op 11 Juli 4 katoenen sjaals besteld, daar blijft die UV Wash beter op zitten, kreeg
ik ze EINDELIJK vandaag, zal weer door die staking komen van de Post, zitten er maar 3
in die doosaltijd wat ...
Heb een mail gestuurd, ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen en hoe ik dat nou moet bewijzen,
ze zijn met Ideal betaald, was verdomme nog een dure sjaal ook
Dat doe ik ook, ik vermaak me altijd wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat ritme heb ik al bijna hoor Mo, overdag ben ik toch zelden nog ''on line''
Maar ik kijk 's nachts ook vaak TV, of ik doe een klein beetje licht huishoudelijke dingetjes...
Op het moment niet erg veel
Bij mj verschilt het wel een beetje, komt ook natuurlijk door de diensten van die Griek,quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik slaap meestal ergens tussen 4 u. en 11 u. een uurtje of 4. Dat verschilt, maar ik slaap nooit voor 4 u.
Meestal zelfs later, ben wel bijna altijd voor 12 uit bed, 's middag slaap ik zelden.
Ik hoop het, meestal gaat het ook eigenlijk wel goed, behalve dan die keer dat ik had besteld enquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het een fatsoenlijk bedrijf is hoeft dat geen probleem te zijn. Mijn ervaringen met online kopen zijn gewoon goed.
Ik heb pas 1 keer een akkefietje gehad en dat was met een particulier via Ebay.
Vind ik veel geld om zomaar even kwijt te zijn en er niets voor terug krijgen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop het, meestal gaat het ook eigenlijk wel goed, behalve dan die keer dat ik had besteld en
betaald en dat die winkel al failliet bleek te zijn![]()
Geen cent van teruggezien trouwens... was toch 75 euro ofzoiets geloof ik...
Als ik zou kunnen zou ik toch liever af en toe buiten zijn hoor, maar ja ...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
En Fann, ik denk dat ik net zo blank (wit) ben als jij hoor. Ik mijd de felle zon altijd.
Ja vind ik ook,ik baalde ook als een stekker, maar alles geprobeerd, was niets aan te doen....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind ik veel geld om zomaar even kwijt te zijn en er niets voor terug krijgen.
Af en toe wel, maar ik ga niet voor mijn lol de hele dag de zon in dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik zou kunnen zou ik toch liever af en toe buiten zijn hoor, maar ja ...
zo ondertussen is het wel een manier van leven geworden, en mazzel dat die Griek ook
het liefste thuis is, die gaat met die hitte ook niet voor zijn lol naar buiten....
Is wel een lekker rustig plaatjequote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een van mijn lijfliedjes.
Ik hou erg van de nacht namelijk.
Nee precies, ik heb wel altijd medelijden met mensen die met 30 graden buiten moetenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Af en toe wel, maar ik ga niet voor mijn lol de hele dag de zon in dus.
Die rust hoort dus bij de nacht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Is wel een lekker rustig plaatje
deze vind ik altijd wel leuk om te horen, maar ik denk dat jij het niks vind
Heb je vandaag geen zin in de radio?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die rust hoort dus bij de nacht.
En ik ken George Benson wel hoor....mijn smaak is nogal breed, ik luister heel veel muziek, maar heb natuurlijk mijn voorkeuren.
Ik luister hem dus toch...
De mensen die zulke beroepen kiezen houden daar vaak van.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee precies, ik heb wel altijd medelijden met mensen die met 30 graden buiten moeten
werken.
Ik had bezoek. En nu is er niemand die draait.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je vandaag geen zin in de radio?
Daar ben je toch meestal of niet?
Ik lurk tegenwoordig ook meer dan ik post, maar soms ben ik er ook gewoon even helemaal niet,quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had bezoek. En nu is er niemand die draait.
En ik lurk overal wel, maar ik reageer niet overal.
Ik doe altijd 3 dingen tegelijk. In huis en online.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lurk tegenwoordig ook meer dan ik post, maar soms ben ik er ook gewoon even helemaal niet,
heb ik er even geen zin in, vroeger kwam ik toch eigenlijk iedere dag wel even online, maar
wordt wel steeds minder....
en wat doe je dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe altijd 3 dingen tegelijk. In huis en online.
Jij zit tegenwoordig ook in een heel ander ritme toch Chuf?quote:
Nu luister ik George Benson. Ben een lange sigaret aan het draaien en tik met jullie.quote:
Ahquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu luister ik George Benson. Ben een lange sigaret aan het draaien en tik met jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk wel makkelujk om te kunnen schakelen als het moet. Voorheen sliep ik ook al vaak kortquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij zit tegenwoordig ook in een heel ander ritme toch Chuf?
Zal wel weer wennen worden als je ooit nog weer eens een baan krijgt...
Niet om wat, maar het is veel minder ongezond dan bergen medicijnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ahik zou best een trekkie van die lange sigaret van je willen, ik heb een paar weken geleden
een paar keer een zakkie gekocht, was wel ontspannend eigenlijk![]()
maar duuuuuuuuuur... dat dan weer wel.... misschien verwen ik mezelf af en toe ermee,
beter dan medicijnen denk ik...
Ik doe niets liever dan slapen eigenlijk, maar vaak om de 2 uur wakker, moe ik weer piesen of drinkenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk wel makkelujk om te kunnen schakelen als het moet. Voorheen sliep ik ook al vaak kort
Ik vind slapen heerlijk, maar het lukt me niet om 8 uur aan 1 stuk te slapen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe niets liever dan slapen eigenlijk, maar vaak om de 2 uur wakker, moe ik weer piesen of drinken
Dat geloof ik ook wel, maar in mijn geval, kan ik nou eenmaal niet zonder, anders zou ikquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet om wat, maar het is veel minder ongezond dan bergen medicijnen.
Dat spul is een medicijn met weinig bijwerkingen en risico's.
Ik blow al bijna 40 jaar.
Vroeger toen ik werkte wel hoor, zodra mijn hoofd op het kussen lag was ik wég en ik werdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind slapen heerlijk, maar het lukt me niet om 8 uur aan 1 stuk te slapen.
Het is voor mij een middel dat me helpt rustig te blijven en ik kom er beter van in slaap. Liefst had ik er ook nog een biertje bij, maar ja......quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar in mijn geval, kan ik nou eenmaal niet zonder, anders zou ik
er direct mee stoppen![]()
afbouwen lukt amper, maar ik blijf proberen...
Je kan niet álles hebben Mo, dit is ook al mooi zo toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is voor mij een middel dat me helpt rustig te blijven en ik kom er beter van in slaap. Liefst had ik er ook nog een biertje bij, maar ja......
Nou ja, ik heb er wel altijd zin in dus, maar ik ben verstandig, misschien dat dat verstand toch met de jaren is gekomen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan niet álles hebben Mo, dit is ook al mooi zo toch?
Truste en amuseer je.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:03 schreef FANN het volgende:
Ik ga nog even TV kijken Mo, see you later....... en voor straks welterusten...
en als je maar oud genoeg wordt dan verdwijnt dat verstand ook weer,wordt je kinds of dementquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb er wel altijd zin in dus, maar ik ben verstandig, misschien dat dat verstand toch met de jaren is gekomen.
Dank je ... jij ook...quote:
Nouhou... ziet er wel gaaf uitquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
Ik vroeg me maar af in wat voor auto ik thuis werd gebracht (in de taxi)...
Electrisch dus
Dat is weer eens wat anders.quote:
Je hebt de smaak van het nachtleven te pakken..........quote:Op zaterdag 25 juli 2015 07:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar eens ga![]()
Hele nacht wakker geweest en Fok rondgeneusd
Fann party nitequote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt de smaak van het nachtleven te pakken..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ow, ik dacht dat ie al begonnen was...ik hou dat niet bij op de kalender.quote:Op zondag 26 juli 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan dr niet schelen... De vakantie is nog niet begonnen
Hier ook alles nog heel.. Maar het woei behoorlijkquote:Op zondag 26 juli 2015 00:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat ie al begonnen was...ik hou dat niet bij op de kalender.
Maar goed, ik heb niks van welke storm dan ook gezien of gemerkt, hier was alleen een flinke regenbui meer was het niet.
Maar weer eens kijken danquote:Op zondag 26 juli 2015 07:55 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdam heeft overschot aan jonge vrouwen.
Jeetje, dan moet je dus óf stekeblind óf flink bezopen zijn.quote:Twee mannen zijn in de nacht van zaterdag op zondag in het Zuid-Duitse Kulmbach (in de deelstaat Beieren) op uiterst tragische wijze aan hun einde gekomen. De slachtoffers sprongen van de tien meter hoge springtoren bij het plaatselijke openluchtzwembad. Wat ze blijkbaar niet wisten, was dat het bassin leeg was. Dat heeft de politie laten weten.
Gezien het in de nacht was, neem ik aan het laatste, maar door vet bezopen te zijn ben je vaak ook stekeblindquote:Op zondag 26 juli 2015 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeetje, dan moet je dus óf stekeblind óf flink bezopen zijn.
Ik zou zelfs als ik bezopen zou zijn toch eerst even checken waar ik zou in springen.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezien het in de nacht was, neem ik aan het laatste, maar door vet bezopen te zijn ben je vaak ook stekeblind
Ja je hebt mensen die nemen nog iets anders en dan weet je het soms niet meerquote:Op zondag 26 juli 2015 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou zelfs als ik bezopen zou zijn toch eerst even checken waar ik zou in springen.
wiewatwaar?quote:Op zondag 26 juli 2015 20:07 schreef Treehut362 het volgende:
OP de radio getweeted!!!
http://www.radio2.nl/live.html
Nou gewoonquote:
Veel armer zullen ze niet kunnen worden ...quote:Op zondag 26 juli 2015 22:48 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
80.000 vluchtelingen
https://dedeadline.wordpr(...)is-werd-uitgevonden/
Dat kunnen ze er goed bij gebruiken...
Bij mij voor de deur is een eiland.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb wel interesse om eiland te kopen.
17cmquote:Op maandag 27 juli 2015 03:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
GC / Piemel van een soldaat gezien
[ afbeelding ]
En dat voor een eerste topic !
De nummers 1t/m3 missen nog.quote:
Ik denk van niet.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig twisten met 3/4 van de dans die ontbreekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
overal poep vannachtquote:Op maandag 27 juli 2015 20:23 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd of Sas het nog droog gehouden heeft....
Als ik jouw toepjes aanklik denk ik altijd dat jij een ruig figuur moet zijn geweest vroeger,quote:
Ik droom natuurlijk elke nacht van jouquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:53 schreef FANN het volgende:
Noek! als je dit leest... ik heb vannacht over je gedroomd ....
Ik zat op het pontje over het IJ en ik vroeg hardop, zomaar aan wie het zou horen, waar je
nou de beste roti in Noord kon halen en toen stond er iemand op en ik wist dat jij het was,
waarom weet ik ook niet, maar ik denk door die mooie lange bruine haren waar ik ooit een
foto van heb gezien, want voor de rest weet ik niet hoe je eruitziet natuurlijk![]()
Had ik al heeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer gehad, een droom over iemand van Fok,
was ooit een keer eerder in de RLS weet je nog? Toen hadden we onze eigen RLS en
ik wilde wel iedere dag thuis kunnen eten, anders wilde ik niet meedoenen ik sliep
bij Liesje in bed, die allemaal geheimen ging verklappen en jij had zo'n pofbroek aan met bruine laarzen, net als Iwan Rebrov![]()
nah... dawsst voor de rest gaat het wel goed met me
Van alles watquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik jouw toepjes aanklik denk ik altijd dat jij een ruig figuur moet zijn geweest vroeger,
maar dat klopt dan weer niet met het ander beeld wat is van je heb, raar is dat....
maar ja
dubbel gespleten volgens mij...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... je bent een gespleten persoonlijkheid?
Nee hoor gewoon manquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... je bent een gespleten persoonlijkheid?
ah.. bah... nog niet geklikt maar klinkt vies zoiets als... wie de meeste frikandellen naar binnen kanquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon man
momenteel zit ik naar werldkampioen eten te kijken
i heb een grote zus maar die zie ik 1x per jaarquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
Mijn aller aller liefste grote broer was vandaag op bezoek
Dat noemen ze in de US top-sport.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. bah... nog niet geklikt maar klinkt vies zoiets als... wie de meeste frikandellen naar binnen kan
werken?
Wat liefquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
Mijn aller aller liefste grote broer was vandaag op bezoek
Vrienden van je? Zijn ze met je mee naar Holland gekomen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Blij voor je..
Ik heb 2 Spanjolen op bezoek voor de laatste avond...
Nee ze waren er al, maar omdat ik daar was konden ze niet bij mij terecht de 1e 2 nachten..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Vrienden van je? Zijn ze met je mee naar Holland gekomen?
er is trouwens ergens een topic hier op Fok over een stierenvechter, niet zo'n vrolijk topic hoor...
maar goed, dit terzijde, ik moest wel meteen aan jou denken....
Morgen om 12 uur vliegen, dus ze zijn hier
Waar zijn die 2 Spanjolen nu dan? Bij jou thuis, of de stad in?
Wat heb je nu weer gedaanquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk moet ik gaan slapen, ik ben al 48 uur wakker
Dat komt over als... tis niet mijn broer, maar wel een zoon van mijn vader...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:05 schreef chufi het volgende:
Tis ouwere zusje van de ex van mn dochter...
'Tis heel simpel, zoals ik het zeg, maar ze heeft dr vriendje mee..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
ik ben te moe om het te snappen
ligt geheel aan mij trouwens, ga ik later over na liggen denken
Ik ben héeeeeeeeeeeeeeeeeel ziek geweest, weer verkeerde medicijnen, ze waren al bijna mijnquote:
jaaaaaaaaaaaaaaa, volgens mij heb ik hem doorquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
'Tis heel simpel, zoals ik het zeg, maar ze heeft dr vriendje mee..
Okquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
alleen kan ik dus niet slapen, ook niet met die pillen die ze me gegeven hebben, totaal hyper... maar
ik denk dat het straks wél gaat lukken
maar komt ook altijd weer goedquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok
Dat hoop ik dan maar voor je... Gossie tis ook altijd wat met je
Krijg je een extra nachtzoen van mijquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
maar komt ook altijd weer goed![]()
en nu denk ik dat ik ga legge
Ik ben halverwege mijn vakantie gaat snel..quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:55 schreef chufi het volgende:
En het is al weer bijna weekend... Best wel druk met werk gerelateerde telefoontjes
3 van de 6?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben halverwege mijn vakantie gaat snel..
Maar kans dat ik eerder moet beginnen ivm brand op schoolquote:
Klinkt niet logisch, maar aan de andere kant ook weer wel.. Maar dan mag je vast wel weer compenseren op andere dagenquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:43 schreef just me het volgende:
[..]
Maar kans dat ik eerder moet beginnen ivm brand op school
Is positief toch? misschien zit er iets voor je bij....quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:55 schreef chufi het volgende:
En het is al weer bijna weekend... Best wel druk met werk gerelateerde telefoontjes
Dat wel positief zijn natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Is positief toch? misschien zit er iets voor je bij....
Hmm ja wie weet... Ik slaap de laatste dagen ook veel.... EN vanochtend vroeg op ... Dat viel niet helemaal goed ... Maar ben net weer helemaal wakkerquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:10 schreef FANN het volgende:
Hele dag liggen pittenen pizza besteld, zal ik vannacht wel weer klaarwakker zijn
ik was aan het zappen, kwam dit tegenquote:
lulletjes dus....quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was aan het zappen, kwam dit tegen![]()
https://www.anonieme-droplul.nl/
Niet persoonlijk bedoeld hoor, is een topic overGC / Kreeg dit net met de post
Ja voor meisjes...quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
van drop dus....![]()
wél goed bedacht, kost natuurlijk geen drol, goeie handel
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja voor meisjes...
Zouden ze ook likkutjes verkopen?
Ik slaap al mijn hele leven onregelmatig en kort.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat zijn jullie laat op. Ik lig al zelf uren te woelen met zo'n 'eng' gevoel en m'n lichaam maakt voortdurend schokbewegingen. Ben maar uit bed gegaan. Ik kom gewoon niet meer in slaap zonder alcohol en/of slaappillen (beiden niet in huis).
oe... dat klinkt niet best roosje....quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat zijn jullie laat op. Ik lig al zelf uren te woelen met zo'n 'eng' gevoel en m'n lichaam maakt voortdurend schokbewegingen. Ben maar uit bed gegaan. Ik kom gewoon niet meer in slaap zonder alcohol en/of slaappillen (beiden niet in huis).
Beetje nachtbraken kan ook best fijn zijn, in ieder geval heerlijk rustig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... dat klinkt niet best roosje....
Ik ben ook nog wakker hoor, maar ik was lekker aan het surfen op zoek naar een nieuw bed.
Ik heb ook een periode achter de rug met veel slaappillen, dus ik probeer het nu alleen met twee
diazpammetjes, maar dat doet dus eigenlijk helemaal niks meer, anders was ik al in slaap geweest.
Maar maakt niet uit, ega heeft nachtdienst, dus die gaat ook pas morgenochtend slapen, dus dan
gaan we gewoon gelijk, nog gezellig ook denk ik dan maar, ieder nadeel hep zo zijn voordeel denk ik dan maar![]()
Misschien heb je afkickverschijnselen? Daar lijkt het wel op als ik het zo lees, gebruik je normaal veel
slaappillen en of alcohol?
Misschien slaap je inmiddels al, dat zou nog beter zijn, ik zit aan de cafeïnevrije koffie, dus gewoon
klaarwakker, maar gelukkig verder geen problemen, die schokbewegingen klinken ook wel een beetje
eng, misschien morgen de dokter eens bellen?
Misschien kunnen ze je helpen met ''afkicken'' van al die zooi...
Zomaar ineens stoppen met alles lukt meestal niet...
en ik ben nog steeds wakkerquote:Op donderdag 30 juli 2015 04:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje nachtbraken kan ook best fijn zijn, in ieder geval heerlijk rustig.
Ben meestal vroeg wakker...quote:
Ik vandaag ook voor 9 uurquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ben meestal vroeg wakker...
wou dat ik lang kon uitslapen!!
Ja ik drink normaal wel veel ('s avonds) en dan kan ik snel slapen. Ik heb 's ochtends nog wel heel even geslapen maar voel me nu wel heel slaperig. Het is niet echt relaxed als je in je bed om de 20 seconden omhoog schiet en je vast grijpt aan je kussen of dekbed.quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... dat klinkt niet best roosje....
Ik ben ook nog wakker hoor, maar ik was lekker aan het surfen op zoek naar een nieuw bed.
Ik heb ook een periode achter de rug met veel slaappillen, dus ik probeer het nu alleen met twee
diazpammetjes, maar dat doet dus eigenlijk helemaal niks meer, anders was ik al in slaap geweest.
Maar maakt niet uit, ega heeft nachtdienst, dus die gaat ook pas morgenochtend slapen, dus dan
gaan we gewoon gelijk, nog gezellig ook denk ik dan maar, ieder nadeel hep zo zijn voordeel denk ik dan maar![]()
Misschien heb je afkickverschijnselen? Daar lijkt het wel op als ik het zo lees, gebruik je normaal veel
slaappillen en of alcohol?
Misschien slaap je inmiddels al, dat zou nog beter zijn, ik zit aan de cafeïnevrije koffie, dus gewoon
klaarwakker, maar gelukkig verder geen problemen, die schokbewegingen klinken ook wel een beetje
eng, misschien morgen de dokter eens bellen?
Misschien kunnen ze je helpen met ''afkicken'' van al die zooi...
Zomaar ineens stoppen met alles lukt meestal niet...
Ik sliep juist net heerlijk, was wel weer wakker geworden toen manlief thuiskwam, meteenquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik drink normaal wel veel ('s avonds) en dan kan ik snel slapen. Ik heb 's ochtends nog wel heel even geslapen maar voel me nu wel heel slaperig. Het is niet echt relaxed als je in je bed om de 20 seconden omhoog schiet en je vast grijpt aan je kussen of dekbed.
Ben wakker hoor...de enige die de hele dag in bed ligt is Fann.quote:
Vandaag danquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben wakker hoor...de enige die de hele dag in bed ligt is Fann.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
edit....
(Ik lijk toch nog niet helemaal wakker te zijn.)
Intussen ben ik na mijn 'ontbijtje' wakker.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Intussen ben ik na mijn 'ontbijtje' wakker.
Ik kom er nét pas uitquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Intussen ben ik na mijn 'ontbijtje' wakker.
'S nachts ga je het wereldwijde web onveilig maken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom er nét pas uitzal ik vannacht wel weer klaarwakker zijn, maar ja, heeft verder niemand
last van dussssssssss..................
Nah... ik ben altijd vrij onschuldig bezig eigenlijk, beetje zoeken naar leuke spulletjes die allemaalquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
'S nachts ga je het wereldwijde web onveilig maken.
En ik even mijn boodschappen doen, het is nu nog droog, maar het ziet er naar uit dat het vandaag nog gaat regenen.quote:
Ik zat nu wat te surfen en kwam langs facebook, heeft iemand een kleuterschool foto geplaatst met de vraag wie haar op die foto herkend. Niet zo moeilijk, want ik zit er potdorie naast. Niemand die me gevraagd heeft of ik wel 'mijn' foto op facebook wil hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik ben altijd vrij onschuldig bezig eigenlijk, beetje zoeken naar leuke spulletjes die allemaal
vervangen moeten worden, ik heb al lekker fleurige dekbedovertrekken gekocht bij de Wehkamp
is een actie 1+1 gratis, heb ik meteen 2 gekocht natuurlijk, ik ga al die oude troep eens vervangen
wordt ik ook vrolijker van![]()
En als ik weer wat op de been ben ga ik eerst met zus tóch maar naar Ikea, want daar schijnen
ze goede bedden en matrassen enzo te hebben, kan ik alvast eens rondkijken en als ik wat zie zal
die griek toch effe meemoeten, want ik denk dat we 2 soorten matrassen moeten hebben, zit zo'n
50 kg verschil tussen ons, dus hij moet een ander matras hebben dan ik
ah... dat soort dingen lijkt me ook niet fijn, maar blijkbaar doen mensen dat gewoon....quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat nu wat te surfen en kwam langs facebook, heeft iemand een kleuterschool foto geplaatst met de vraag wie haar op die foto herkend. Niet zo moeilijk, want ik zit er potdorie naast. Niemand die me gevraagd heeft of ik wel 'mijn' foto op facebook wil hebben.
Bij de IKEA heb je al voor 40 euro een donzen dekbed. En bij Kwantum voor ong. 25 euro een overtrek set. Alles 2-persoons.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
Kijk actie van wehkamp, ik heb nu 2 dekbedovertrekken voor 100 euro i,p.v. 200 euro
scheelt effe lekker
http://www.wehkamp.nl/won(...)eL-vdqcTqxoCQkXw_wcB
Wees blij dat je nog niet getagged bent....?!quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat nu wat te surfen en kwam langs facebook, heeft iemand een kleuterschool foto geplaatst met de vraag wie haar op die foto herkend. Niet zo moeilijk, want ik zit er potdorie naast. Niemand die me gevraagd heeft of ik wel 'mijn' foto op facebook wil hebben.
Nou ja, die foto is ergens tussen 1967 en 1969 gemaakt. Ik herken mezelf uiteraard wel, maar vreemden zouden me niet herkennen, wel grappig dat ik op die foto al de enige ben in een compleet effen zwarte outfit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat soort dingen lijkt me ook niet fijn, maar blijkbaar doen mensen dat gewoon....
Nee dekbedovertrekken, dekbed komt nog...quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij de IKEA heb je al voor 40 euro een donzen dekbed. En bij Kwantum voor ong. 25 euro een overtrek set. Alles 2-persoons.
Pop-art is cool. Lekker felle primaire kleuren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dekbedovertrekken, dekbed komt nog...
Daar ga ik inderdaad bij Ikea wel even kijken als ik daar ben![]()
maar dit zijn dekbedden Model: Lits-jumeaux (240 cm breed)
Katoen/Satijn, dat slaapt fijnén als je ze nat ophangt, nou ja half uurtje in droger en
dan hang ik het over de deur, want kan niet anders, geen ruimte verder, dan hoef je
niks te strijken ook![]()
deze heb ik bijvoorbeeld kost normaal 99.95 euro en nu heb ik er dus twee van zulk soort,
dus scheelt 99.95 euro
http://www.wehkamp.nl/won(...)2f_%2fN-1xen&IsSeg=0
Past mooi bij mijn popartkleur schilderijen
Je had je voorkeur blijkbaar al vroeg duidelijk gemaaktquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, die foto is ergens tussen 1967 en 1969 gemaakt. Ik herken mezelf uiteraard wel, maar vreemden zouden me niet herkennen, wel grappig dat ik op die foto al de enige ben in een compleet effen zwarte outfit.
allemaal zelf geschilderd, gepikt van Lichtensteinquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pop-art is cool. Lekker felle primaire kleuren.
Je wil dat je lakens bij je haarkleur passen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:38 schreef FANN het volgende:
dan nog lekker allerlei kleuren hoeslakens erbij![]()
Is wel wat vrolijker dan al dat grijs wat ik nu heb....
Gooi wel de oude meuk weg, want anders kom je om in de rommel en heb je weer extra kasten nodig en misschien wel een groter huis ...quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dekbedovertrekken, dekbed komt nog...
Daar ga ik inderdaad bij Ikea wel even kijken als ik daar ben![]()
maar dit zijn dekbedden Model: Lits-jumeaux (240 cm breed)
Katoen/Satijn, dat slaapt fijnén als je ze nat ophangt, nou ja half uurtje in droger en
dan hang ik het over de deur, want kan niet anders, geen ruimte verder, dan hoef je
niks te strijken ook![]()
deze heb ik bijvoorbeeld kost normaal 99.95 euro en nu heb ik er dus twee van zulk soort,
dus scheelt 99.95 euro
http://www.wehkamp.nl/won(...)2f_%2fN-1xen&IsSeg=0
Past mooi bij mijn popartkleur schilderijen
quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil dat je lakens bij je haarkleur passen?
Als mijn moeder vroeger met me naar de kapper ging ik altijd janken (mijn broer overigens ook), vanaf een bepaalde (vrij jonge) leeftijd lukte het haar ook niet meer me nog mee te krijgen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had je voorkeur blijkbaar al vroeg duidelijk gemaakt
Ik liet eergisteren pasfoto's maken voor mijn ID en zag op de foto dat het weer tijd is om te verven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]zal binnenkort wel komen, maar vreemd genoeg heb ik dat nog niet, maar om eerlijk te zijn
zitten en blonde plukjes in, door de kapper gedaan, dus misschien zijn ze er wel, maar vallen nog
niet op, dat zal het wel zijn...
Ik bewaar de dekbedovertrekken wel, maar beneden in het berghok, daar staat haast niks,quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Gooi wel de oude meuk weg, want anders kom je om in de rommel en heb je weer extra kasten nodig en misschien wel een groter huis ...
oi.... verf jij het? tja waarom ook niet, maar klinkt altijd vreemd als een man zijn haar verft, is oneerlijk ik weet hetquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik liet eergisteren pasfoto's maken voor mijn ID en zag op de foto dat het weer tijd is om te verven.![]()
Ben ik blij dat ik uitzicht heb en niet tegen andermans ramen aankijk, ik zie namelijk een 'parkje' met bomen vanaf mijn balkon.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bewaar de dekbedovertrekken wel, maar beneden in het berghok, daar staat haast niks,
maar ik heb ook zakken vol met zooi weggegooid hoor de laatste dagen, ik ben heel langzaam
aan het opruimen geslagen, dat doe ik ook vaak 's nachts, dus ik verveel me niet en ik
heb nu ook wel bijna ruimte overmaar daar komen straks netjes alle nieuwe spulletjes
natuurlijk weer, maar ik wacht met uitpakken van die dekbedovertrekken totdat ik een nieuw bed
en alles heb en dan ga ik pas alle nieuwe spul erop doen, en gaan de laatste 2 dekbedovertrekken
ook naar beneden, dat is voor het balkon, dat is voor de bescherming van de zon, kan ik daar toch af
en toe 's morgens een bakkie koffie drinken met peukie, als het warm weer is zit je daar ;s avonds
eigenlijk ook best fijn, geen uitzicht natuurlijk, maar dat uitzicht is tch niet veel soeps vanaf mij
balkon, want aan die kant staan er huizen en kijk ik bij andere mensen binnen, nu niet, en ze zien mij
ook niet, dus is mijn eigen privé plekkie
Maar dan nog zou ik het af moeten dekken in mijn geval.... jammer maar helaas, maar er hangenquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik uitzicht heb en niet tegen andermans ramen aankijk, ik zie namelijk een 'parkje' met bomen vanaf mijn balkon.
Syoss middenblond 7-6. Dat is in feite mijn eigen natuurlijke kleur dus valt het niet eens op.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
oi.... verf jij het? tja waarom ook niet, maar klinkt altijd vreemd als een man zijn haar verft, is oneerlijk ik weet het![]()
welke kleur verf je het dan?
Je hebt ook gelijk ook !quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Syoss middenblond 7-6. Dat is in feite mijn eigen natuurlijke kleur dus valt het niet eens op.
Niks vreemd aan, ik doe dat gewoon.
Laters...... ik bestel alles on line tegenwoordig óf die Griek gaat het halenquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik spring eens op de fiets, dan ben ik heen en weer voor de regen begint. Latersss.
topquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Syoss middenblond 7-6. Dat is in feite mijn eigen natuurlijke kleur dus valt het niet eens op.
Niks vreemd aan, ik doe dat gewoon.
Nouuuuuuuuuu als je 80 jaar bent staat het wel een beetje vreemd denk ikquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
topGewoon volhouden tot in de eeuwigheid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |