Hallo allemaal,
Misschien een beetje een rare topic maar ik vroeg het me toch echt af.
Ik was vandaag namelijk naar de Nijmeegse Vierdaagse geweest om te kijken en daar zijn zoals altijd veel soldaten aanwezig. Doordat ze flinke afstanden moeten bewandelen kan het natuurlijk voorkomen dat ze naar de wc moeten. En zoals mannen zijn is de natuur daarvoor een goede optie. Veel soldaten ging daarom dus wildplassen in de bosjes of naast een sloot. Dit vind ik op zich nog niet zo raar en ik besteedde er weinig aandacht aan, ik ben hetero en ben er dus niet echt in geïnteresseerd. Toen liep ik naar een andere plek om daar te gaan kijken en toen stonden we bij een wat bredere sloot in Cuijk waar een knappe soldaat ging plassen, en ik werd toch een beetje nieuwsgierig... ik probeerde zijn piemel te bekijken en dit lukte ook. Een enorme piemel van ongeveer 15 cm slap kwam naar buiten en toen dacht ik... wow wat ben ik dan klein geschapen (9 cm slap, 13 cm stijf, 13 cm omtrek, 18 jaar). Toen kwam er daarna nog een soldaat en ik wilde nogmaals kijken of die ook zo'n grote had, maar die had juist weer een kleintje van ongeveer 6 cm slap (schat ik in).
Mijn vraag is daarom, als jullie erover willen praten, hoe groot zijn jullie jongeheren nu eigenlijk en voor de dames wat is een ideale piemel voor jullie?
Ik hoor graag van jullie.