abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154591976
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:35 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee joh. Over negen maanden ben je al bevallen en ren je met je baby in je armen als een hinde achter je dreumes aan. :P
Ik zag het voor me hoe Razz met Pluisje2 op haar arm achter Pluisje aan huppelt O+
pi_154592007
ohja huppelen is inderdaad gracieuzer!
pi_154592031
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:31 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Wat bizar dat ze vooraf wat anders zeggen dan als je er staat.
Ik was geloof ik heel boos geworden. :@
Dat was ik ook. Het punt was (denk ik) dat de incheck-procedure nu werd afgehandeld door een egyptische maatschappij en niet door de NL-maatschappij waar ik daadwerkelijk mee vloog. Andere regels dus. Maar daar hadden ze dan vanuit NL ook wel even voor mogen waarschuwen.

Toen ik boos reageerde werd overigens iets gezegd als "oooh maar dan krijg je die verklaring gratis via onze arts, dus geen probleem mevrouw!" :') |:(
pi_154592102
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:39 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat was ik ook. Het punt was (denk ik) dat de incheck-procedure nu werd afgehandeld door een egyptische maatschappij en niet door de NL-maatschappij waar ik daadwerkelijk mee vloog. Andere regels dus. Maar daar hadden ze dan vanuit NL ook wel even voor mogen waarschuwen.

Toen ik boos reageerde werd overigens iets gezegd als "oooh maar dan krijg je die verklaring gratis via onze arts, dus geen probleem mevrouw!" :') |:(
Geen probleem, maar wel reuze irritant. Denk je goed voorbereid te zijn....
Professioneel gifmenger.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:55:42 #105
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154592374
Van harte gefeliciteerd Zomerzon *O*

Oooh, IMA, wat schattig O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154592392
Tjee, Sillie. Gaat er ooit iets "normaal" bij jou?
Hier totaal geen last van gehad toen ik met hetzelfde termijn als jij vloog.
Ik had overigens wel van te voren van verloskundige een verklaring meegekregen, just in case... maar dus niet nodig gehad.

Gefeliciteerd ZomerZon!

En lieve foto van je kleine meid IMA.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 12:00:41 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_154592487
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:30 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nahjah, ik had dus geinformeerd en het was ivm termijn (23 tm 25 weken) idd niet nodig.
Maar goed, toen deden ze gisteren moeilijk bij het inchecken; ik mocht niet mee zonder fit to fly verklaring.

Gelukkig had ik wel mijn zwangerschapskaart (thanks voor die tip Migonne!) bij me. Daar stonden ook alle controles op en daar kon de arts op de luchthaven gelukkig wijs uit.
Zodra jij een zichtbare buik hebt is het wél nodig. Je kan namelijk niet zien of iemand 20 of 30 weken zwanger is :P Dus, zwanger vliegen ALTIJD fit to fly mee.
disclaimer
pi_154592501
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:56 schreef JantinaGr het volgende:
Tjee, Sillie. Gaat er ooit iets "normaal" bij jou?
Hier totaal geen last van gehad toen ik met hetzelfde termijn als jij vloog.
Ik had overigens wel van te voren van verloskundige een verklaring meegekregen, just in case... maar dus niet nodig gehad.

Gefeliciteerd ZomerZon!

En lieve foto van je kleine meid IMA.
Ik denk dat dit voor daar wel normaal ging hoor. Het was meer dat 't me overviel dat het ineens moest.
pi_154592543
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zodra jij een zichtbare buik hebt is het wél nodig. Je kan namelijk niet zien of iemand 20 of 30 weken zwanger is :P Dus, zwanger vliegen ALTIJD fit to fly mee.
En ja, opzich logisch. Daarom had ik ook wel documenten mee met termijn enzo erop van de gyn hier. Maar dat was nu bij de check-in dus niet afdoende.

Bovendien, als ik, ruim van tevoren, informeer over mijn zwangerschap en vraag wat ik nodig heb om zonder problemen heen én terug te kunnen vliegen en het antwoord van de luchtvaartmaatschappij is "niks, gezien je termijn dan", heb ik ook wel de neiging om dat aan te nemen. Zeker omdat ik dus de documenten had om die termijn aan te tonen.
pi_154592568
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:01 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik denk dat dit voor daar wel normaal ging hoor. Het was meer dat 't me overviel dat het ineens moest.
Jantina was ook in Egypte.

En verder wat SQ zegt.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 12:05:09 #111
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154592576
Ik kreeg geen fit-to-fly van mijn vk, want 'dan zouden we die pas op het vliegveld kunnen uitschrijven voor je', terwijl ik daar de dag voor ik ging vliegen was. Vond ik wel suf :') Maar ik heb hem ook niet nodig gehad.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154592577
Bij mij werd er ook naar de vluegverklaring gevraagd, ook al hoefde dat pas 3 weken later. Op zich nog wel logisch want het is gewoon lastig te zien hoe ver iemand is, en ik heb liever dat ze het voor de zekerheid checken dan iemand op de blauwe ogen geloven. De ene 28 weken buik is de andere niet. Mijn verloskundige had het ook aangeraden om voor de zekerheid gewoon mee te nemen, is voor hen ook geen moeite.

Bij het inchecken werd er door een map gebladerd dat het formulier toch niet nodig was, bij de gate moest ik m opeens toch laten zien :') en op de terugweg is er niet naar gevraagd.

IMA, wat een mooi meisje O+
  vrijdag 24 juli 2015 @ 12:05:52 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_154592591
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:03 schreef silliegirl het volgende:

[..]

En ja, opzich logisch. Daarom had ik ook wel documenten mee met termijn enzo erop van de gyn hier. Maar dat was nu bij de check-in dus niet afdoende.
Die moet je sowieso meenemen als zwangere omdat het je medische gegevens bevat, mocht je in het buitenland in een ziekenhuis terecht komen kun je die altijd laten zien.
Maar een fit to fly is indien zichtbare buik áltijd nodig. En die krijg je in principe ook gewoon van je vk, dus veel geregel is het verder niet. Maar wel een goede les voor de volgende keer ;)
(wist je vk dat je op vakantie ging?)
disclaimer
  vrijdag 24 juli 2015 @ 12:06:41 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_154592601
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik kreeg geen fit-to-fly van mijn vk, want 'dan zouden we die pas op het vliegveld kunnen uitschrijven voor je', terwijl ik daar de dag voor ik ging vliegen was. Vond ik wel suf :') Maar ik heb hem ook niet nodig gehad.
Mijn vk heeft gewoon de datum van de vlucht er op geschreven, een paar weken van te voren :+
disclaimer
  vrijdag 24 juli 2015 @ 12:06:54 #115
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_154592605
IMA, wat een plaatje O+
(Un)masking for the greater good.
pi_154592622
Ik had 'm braaf geregeld, maar niemand vroeg ernaar... toch wel jammer! Maar m'n buik was ook nog niet zo groot.
Er stond op wanneer ik ging vliegen (heen en terug) en dat ie 3 weken geldig was, verder niets bijzonders eigenlijk.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154592635
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:05 schreef MissBliss het volgende:
Dat is wel heel raar. Die van mij zei dat ik hem zo kort mogelijk van tevoren op moest halen omdat ze de verklaring als hij 'oud' is nog wel eens willen weigeren, maar met een datum van woensdag erop vrijdag (heen) vliegen was geen probleem. Het mocht alleen geen fit to fly heten ofzo...
  vrijdag 24 juli 2015 @ 12:08:17 #118
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154592640
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mijn vk heeft gewoon de datum van de vlucht er op geschreven, een paar weken van te voren :+
Ja, ik vond het echt stom. Zwangerschap ging heel goed, 0 klachten, ik ging de volgende dag vliegen maar geen fit-to-fly want ja, tegen die tijd kon ik wel helemaal niet meer fit-to-fly zijn :D
Ziggy played guitar
pi_154592666
Je kunt niet aan de buitenkant zien of iemand 20 of 30 weken is inderdaad. Een leek kan dat niet en ik kan dat ook niet zonder meer. Als er twijfel is over je buik dan kunnen ze er naar vragen.

Het is voor een vk of arts wettelijk niet toegestaan om een fit to fly af te geven. Officieel moet die namelijk door een onafhankelijke arts worden afgegeven die niet de begeleidend arts/vk is. Je mag alleen feitelijke gegevens verstrekken over een zwangerschap als behandelend arts.
Ik mag dus wel zeggen "de zwangerschap is tot nu toe ongestoord verlopen" maar ik mag niet zeggen "ik verwacht geen complicaties/mevrouw is fit to fly". Dat is een toekomstvoorspelling die je nooit met zekerheid kan doen. Juridisch dingetje. Desalniettemin zijn er genoeg praktijken die het ding wel geven, en er zijn ook genoeg praktijken die een Engelse zwangerschapsverklaring geven en dat ding fit to fly noemen. Feitelijk zou een zw.schapsverklaring met daarop je UD voldoende moeten zijn.
:)
pi_154592691
Dat is precies wat mijn vk vertelde. Ik kreeg deze keer geen officiele je bent fit to fly maar een verklaring van mijn vk met de UD erop.
pi_154592698
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:08 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, ik vond het echt stom. Zwangerschap ging heel goed, 0 klachten, ik ging de volgende dag vliegen maar geen fit-to-fly want ja, tegen die tijd kon ik wel helemaal niet meer fit-to-fly zijn :D
Wettelijk gezien is dat dus wel volgens de regeltjes :) Daar heb jij geen klap aan natuurlijk ;) maar goed. Ik begrijp overigens best dat dat frustrerend is hoor, en een tikje onzinnig ook. Huisartsen schijnen er ook behoorlijk mee te kampen te hebben in de zomerperiodes omdat mensen met hartklachten enz dan ook van die verklaringen komen vragen.
pi_154592700
Hier is net de VK op bezoek geweest. Aardige vrouw, beetje zweverig typ. Die gaat voornamelijk de controles na de geboorte doen, als we weer thuis zijn uit het ziekenhuis. Komt dan elke dag minstens een uur langs. Daar heb ik wel vertrouwen in.

Op basis van het gesprek met haar hebben zijn we toch van mening verandert over in welk ziekenhuis we bevallen, en dat voelt ook goed. Nu gaan we op 1 september voor een voorbereidingsgesprek naar dat ziekenhuis, als het kind niet daarvoor al komt!
pi_154592744
Zomerzon, ik las helemaal over je berichtje heen :@ Gefeliciteerd met je dochter! Veel geluk samen
pi_154592791
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die moet je sowieso meenemen als zwangere omdat het je medische gegevens bevat, mocht je in het buitenland in een ziekenhuis terecht komen kun je die altijd laten zien.
Maar een fit to fly is indien zichtbare buik áltijd nodig. En die krijg je in principe ook gewoon van je vk, dus veel geregel is het verder niet. Maar wel een goede les voor de volgende keer ;)
(wist je vk dat je op vakantie ging?)
Gyn, maar ja. Ik ben de dag voor vertrek nog extra op controle geweest. En ik had dus behalve mijn zwangerkaart met medische info een apart document met de data heen en terugreis, de termijninfo behorende bij die data en dat ik dus zonder problemen zou moeten kunnen vliegen gezien de regels van de luchtvaartmaatschappij.
Geen fit to fly dus, wel dat wat ze vroegen toen ik informeerde voor vertrek. 'T is nou niet dat ik compleet onvoorbereid in t vliegtuig stapte.

Maar goed, doet er niet toe verder, t was een tip.
pi_154592889
Maar daar zit dus het probleem Sillie :) je arts mag geen fit to fly geven, ook niet als het alleen de titel van het document is. Dus jij had wel alle benodigde gegevens, maar de vliegmaatschappij kan dan dus toch moeilijk doen. Jij deed niets verkeerd, je arts niet, maar de luchtvaartmaatschappij vraagt in die zin meer dan ze mogen vragen eigk.
pi_154593426
Zomerzon van harte gegeliciteerd met je zonnetje O+

Jagär ik negerr je niet hoor maar ik krijg het niet voor mekaar om je terug te pm/dmen... Maar uh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154593458
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:40 schreef Lijnloos het volgende:
Zomerzon van harte gegeliciteerd met je zonnetje O+

Jagär ik negerr je niet hoor maar ik krijg het niet voor mekaar om je terug te pm/dmen... Maar uh

Oh, ik dacht dat je het gewoon vergeten was, en ik was er ondertussen al op een andere manier achter gekomen! Leuke naam!

en die stomme puntjes in m'n naam, had ik maar een andere naam gekozen...
pi_154593645
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:19 schreef mignonne het volgende:
Maar daar zit dus het probleem Sillie :) je arts mag geen fit to fly geven, ook niet als het alleen de titel van het document is. Dus jij had wel alle benodigde gegevens, maar de vliegmaatschappij kan dan dus toch moeilijk doen. Jij deed niets verkeerd, je arts niet, maar de luchtvaartmaatschappij vraagt in die zin meer dan ze mogen vragen eigk.
Nahjah, op zo'n moment kunnen ze alles vragen want je bent nogal afhankelijk van ze zeg maar.. Maar goed, uiteindelijk mocht ik gewoon vliegen. Ik kreeg alleen paniekaanvallen omdat ik ergens (hier?) had gelezen dat ze voor fit to fly ook controleren of je geen ontsluiting hebt :') . Dat vooruitzicht op de luchthaven leek me enig, not.

Gelukkig beperkte het zich tot mijn temperatuur, bloeddruk en pols meten.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 12:51:31 #129
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154593718
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:11 schreef mignonne het volgende:

[..]

Wettelijk gezien is dat dus wel volgens de regeltjes :) Daar heb jij geen klap aan natuurlijk ;) maar goed. Ik begrijp overigens best dat dat frustrerend is hoor, en een tikje onzinnig ook. Huisartsen schijnen er ook behoorlijk mee te kampen te hebben in de zomerperiodes omdat mensen met hartklachten enz dan ook van die verklaringen komen vragen.
Oh :@
Nou ja, afgezien van dat ik het raar vond (want vliegtuigmaatschappij had er om kunnen vragen) is het verder allemaal goed verlopen :P
Ziggy played guitar
pi_154593924
Knappe baby in poezentrui. IMA, maak me gek...! O+
pi_154595910
IMA O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154597188
Zomerzon: gefeliciteerd met je dochter!! *O*

IMA: O+ O+ O+ O+
pi_154597353
IMA wat een knapperd met lief poezen shirt O+

Zomerzon, klinkt als een zware bevalling. Nu lekker thuis genieten.

Hier terug van 3 weken vakantie in IJsland en totaal geen verklaring nodig gehad. Maar gelukkig wel geregeld. Geen fit to fly maar meer een zwangersschapsverklaring in t Engels. zoals al gezegd kan de VK niets over de toekomst in t vliegtuig zeggen.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_154597856
Zomerzon, gefeliciteerd! IMA, wat een knapperd! Mooie naam ook, ik waggelde vanmiddag met de hondjes en hier Schuin tegenover is ook 'n meisje met dezelfde naam geboren (of toeval natuurlijk 😉)
pi_154599664
Weer n sticker van de vk! Niks aan te hand, nog steeds, voel me prima :)
Echt maf, het kan nu elk moment gebeuren... alle spullen zijn in huis, maar zelf vind ik het nog maar een vreemd idee, om een baby te hebben....
pi_154601632
De longrijping is ingewerkt. Babies zijn wel wat stiller maar dat hoort erbij. Morgen klein stukje lopen in de gang. Als ik dat zie zitten.
Vind het altijd zo raar. Die gesprekken met artsen. Ze gaan vaak zo diep op het ergste scenario dat het realiteit lijkt te worden. Dat je elk moment zou kunnen bevallen. En dan komen ze bij je bed zeggen dat het goed gaat en ze niet verwachten dat je moet bevallen de komende twee weken. Ik snap er niets van.
Heb wel gezegd dat als ik over een paar weken naar huis zou moeten ik alsnog bedrust ga houden. Ik neem geen enkel risico meer.

En sorry dat ik weinig reageer op jullie. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Allemaal op een roze of blauwe wolk ;)
  vrijdag 24 juli 2015 @ 17:11:54 #137
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154601755
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:04 schreef Ggirl het volgende:
Zomerzon, gefeliciteerd! IMA, wat een knapperd! Mooie naam ook, ik waggelde vanmiddag met de hondjes en hier Schuin tegenover is ook 'n meisje met dezelfde naam geboren (of toeval natuurlijk 😉)
Waar woon je :P? Vrienden van ons hebben ook net een M baby! Mooie naam O+
pi_154601986
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:08 schreef Daui het volgende:
De longrijping is ingewerkt. Babies zijn wel wat stiller maar dat hoort erbij. Morgen klein stukje lopen in de gang. Als ik dat zie zitten.
Vind het altijd zo raar. Die gesprekken met artsen. Ze gaan vaak zo diep op het ergste scenario dat het realiteit lijkt te worden. Dat je elk moment zou kunnen bevallen. En dan komen ze bij je bed zeggen dat het goed gaat en ze niet verwachten dat je moet bevallen de komende twee weken. Ik snap er niets van.
Heb wel gezegd dat als ik over een paar weken naar huis zou moeten ik alsnog bedrust ga houden. Ik neem geen enkel risico meer.

En sorry dat ik weinig reageer op jullie. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Allemaal op een roze of blauwe wolk ;)
dat lijkt mij ook enorm omschakelen. Niemand verwacht ook dat je "weinig" reageert. Lieverd, je hebt wel anders aan je kop dan ieder bericht te beantwoorden ^^,

Stukjes lopen kunnen dan al heel spannend aanvoelen en concentreer je gewoon lekker op je eigen cocon.
Fijn dat je redelijk goed nieuws/vertrouwen had gekregen van de arts betreft nog ff niet bevallen.
Schudden voor gebruik
pi_154602028
quote:

Artsen bereiden je altijd voor op het ergste scenario, maar dat wil niet zeggen dat dat waarheid wordt!
Hoe lang moet je sowieso nog blijven in het ziekenhuis? Of is daar niks over te zeggen?
Ik hoop nog steeds dat je heren lekker blijven zitten tot ze een week of 38 zijn!

Stomme vraag van heel andere orde: weet iemand of je mosselen (gekookt) gewoon kan eten als je zwanger bent?
pi_154602094
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:19 schreef silliegirl het volgende:

Stomme vraag van heel andere orde: weet iemand of je mosselen (gekookt) gewoon kan eten als je zwanger bent?
Gekookte wel, rauwe niet: http://www.voedingscentru(...)n-zwangerschap-.aspx
pi_154602188
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:21 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Gekookte wel, rauwe niet: http://www.voedingscentru(...)n-zwangerschap-.aspx
Ah! Thanks.

Waarom zou je trouwens rauwe mosselen eten -O- ?
pi_154602209
Net terug van controle bloeddruk.
Wurm was zo hard aan het schoppen tegen de sensor die harde buiken registreerde dat die enorm piekte steeds. Hij was lekker actief de hele tijd.
Bloeddruk was op het randje, door dat ik nul symptomen heb en mijn eiwit uitslagen twee dagen goed waren en ook de echo er weer goed uit zag doen we nog niets.

Eindelijk een fijne gyn getroffen! Ze zei dat ze hoopt dat ik vannacht uit mijzelf begin en zo toch natuurlijk kan bevallen, maar dat hoe langer het duurt en schipper met de bloeddruk de kans op inleiden groter word.

Zondag moet ik mij weer melden voor bloed, urine, hartfilmpjes en zulks en dan kijken we wel weer verder.

We nemen ons hebben en houden maar weer mee dan voor het geval dat.
Fingers crossed, skippy ballen, pannenkoeken met ananashartjes, frambozenthee op het menu voor vanavond ^^,

kom baby kom!!!
Schudden voor gebruik
pi_154602242
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:24 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ah! Thanks.

Waarom zou je trouwens rauwe mosselen eten -O- ?
omdat je gekookt tussen haakjes had gezet...
Schudden voor gebruik
pi_154602251
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:24 schreef Stippelrientje het volgende:

Eindelijk een fijne gyn getroffen! Ze zei dat ze hoopt dat ik vannacht uit mijzelf begin en zo toch natuurlijk kan bevallen, maar dat hoe langer het duurt en schipper met de bloeddruk de kans op inleiden groter word.

Waarom zou je vannacht al beginnen? Zijn er al signalen?
Succes in elk geval, kom op baby!
pi_154602394
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:25 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Waarom zou je vannacht al beginnen? Zijn er al signalen?
Succes in elk geval, kom op baby!
omdat ik nu nog oke genoeg ben om zonder toeters en bellen kan bevallen en baby goed er voor ligt en zulks. En uitkijk naar de bevalling ^^,

38+0 (volgens termijnecho)Vandaag dus het mag betreft ons allemaal wel :)

En omdat de gyn ook voor ons hoopt dat we natuurlijk kunnen bevallen. Eens fijn een aan te treffen die niet gelijk begint over de verlostangkunsten :p

Niet echt noemenswaardige harde buiken, mja het kan ook uit het niets starten natuurlijk zonder dagen of weken voorwerk ;)
Schudden voor gebruik
pi_154602470
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:25 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

omdat je gekookt tussen haakjes had gezet...
Oh, haha. Nee. Ik dacht meer aan koken vs. bakken. Rauw zou ik ze sowieso al nooit eten!

En jouw baby moet maar lekker komen buitenspelen!

Voor wie even wil lachen, of misschien zijn baby naar buiten wil laten schrikken ( :P ) een grappig filmpje: https://www.facebook.com/Slechtegrap/videos/897829113629433/
pi_154602558
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:24 schreef Stippelrientje het volgende:
Wurm wad zo hard aan het schoppen tegen de sensor die harde buiken registreerde dat die enorm piekte steeds. Hij was lekker actief de hele tijd.
Bloeddruk was op het randje, doirdat ik nul symptomen heb en mijn eiwit uitslagen twee dagen goed waren en ook de echo er weer goed uit zag doen we nog niets.

Zondag moet ik mij weer melden voor bloed, urine, hartfilmpjes en zulks en dan kijken we wel weer verder.

Fingers crossed, skippy ballen, pannenkoeken met ananashartjes, frambozenthee op het menu voor vanavond ^^,

kom baby kom!!!
Kom maar lekker buitenspelen kleintje!

Wat hoop ik voor jou Stippel dat alles een beetje stabiel blijft en je inderdaad zo de kans krijgt op een natuurlijke bevalling :)

En Daui, doe eens niet zo mal.. Reageren op iedereen is wel het laatste waar je je nu druk over mag maken. Artsen praten helaas vaak in worst case scenario's. En dat is lastig. Want helaas blijft zo'n verhaal je beter bij als de andere positievere verhalen. Dat ervaar ik zelf ook en daarom ben ik blij met de gyn waarbij ik nu loop, een realist maar die wel durft te zeggen dat het voor nu gewoon allemaal goed is. En dat ze niet in de toekomst kunnen kijken.
Ik hoop dat je mannetjes nog even lekker binnen blijven, ook al is dat met volledige bedrust voor jou. Nog even een paar weken aansterken en groeien bij jou in de buik!

Hier slaan de medicijnen weer in als een bom, en ben ook in ene weer hartstikke emotioneel en jankerig. De hoofdpijn die ik al 2 weken niet had is weer terug en ook de lichte misselijkheid is aanwezig. Als ze hun werk maar doen! Woensdag weer controle, ben erg benieuwd.
Ons meisje beweegt in ieder geval weer heerlijk :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 17:37:03 #148
409579 LuDann
All the way
pi_154602633
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 09:50 schreef Fuente het volgende:
LuDann sterkte vandaag :*

Ik sta bovenaan :o
Ja! :o Hoe voel je je?
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:01 schreef Mineola het volgende:
Zomerzon van harte met jullie dochter! *O* Ook al zo'n heftige bevalling gehad.

LuDann, pittige laatste loodjes. Goed dat je makkelijk aan de bel te trekt bij het ziekenhuis. Sterkte, niet fijn als je jezelf zo rot voelt. Ik hoop voor je dat de bevalling in dat opzicht naast een baby ook een verbetering in je fysieke toestand oplevert! :*

Ik heb er ook een tripje gynaecoloog opzitten, doorverwijzing nav 20wk echo. Niks ernstigs, ik blijf gewoon bij de vk, maar het worst case scenario-verhaal van de gyn icm mijn gebrek aan ervaring met een ziekenhuis zo twijfelde ik van tevoren zelfs nog even of ik eigenlijk bij de gyn of bij de kinderarts een afspraak had, want ja, het ging om de baby, haha. Hallo preggobrain! zorgde ervoor dat ik toch een beetje mixed feelings had van die afspraak. Anyway, het resultaat is dat ik volgende week nog voor een GUO mag zodat de gyn haar eigen echo heeft om te beoordelen. Prima hoor.
Ik hoop het ook, alles is er klaar voor. Van mij mag de baby komen!

Vervelend die doorverwijzing, ook al is het vanwege iets kleins. Is toch niet leuk. Ik hoop dat alles goed is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Behalve Zon's update niet bijgelezen, maar even vanaf een knalroze wolk O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhhh! O+ Die wimpers inderdaad zeg! :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier is net de VK op bezoek geweest. Aardige vrouw, beetje zweverig typ. Die gaat voornamelijk de controles na de geboorte doen, als we weer thuis zijn uit het ziekenhuis. Komt dan elke dag minstens een uur langs. Daar heb ik wel vertrouwen in.

Op basis van het gesprek met haar hebben zijn we toch van mening verandert over in welk ziekenhuis we bevallen, en dat voelt ook goed. Nu gaan we op 1 september voor een voorbereidingsgesprek naar dat ziekenhuis, als het kind niet daarvoor al komt!
Voor welk ziekenhuis hebben jullie gekozen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je het gewoon vergeten was, en ik was er ondertussen al op een andere manier achter gekomen! Leuke naam!

en die stomme puntjes in m'n naam, had ik maar een andere naam gekozen...
Beetje offtopic, maar zou je niet kunnen mailen naar een admin of die puntjes van je naam af mogen?
quote:

Dat lijkt me niet meer dan normaal. Focus je maar lekker op dat wat belangrijk is. :*
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:24 schreef Stippelrientje het volgende:
Wurm was zo hard aan het schoppen tegen de sensor die harde buiken registreerde dat die enorm piekte steeds. Hij was lekker actief de hele tijd.
Bloeddruk was op het randje, door dat ik nul symptomen heb en mijn eiwit uitslagen twee dagen goed waren en ook de echo er weer goed uit zag doen we nog niets.

kom baby kom!!!
Morgen gaan we synchroonbevallen, toch? *O*
  vrijdag 24 juli 2015 @ 17:38:05 #149
409579 LuDann
All the way
pi_154602670
Heeft iedereen hier een zwangerschapskaart? Ik heb er geen, komt dat omdat ik alleen in het ziekenhuis loop?

Oh ja en nog even een 38 weken jompel hier. *O*
pi_154602763
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:38 schreef LuDann het volgende:
Heeft iedereen hier een zwangerschapskaart? Ik heb er geen, komt dat omdat ik alleen in het ziekenhuis loop?

Oh ja en nog even een 38 weken jompel hier. *O*
Die heb je wel, maar die staat digitaal in t systeem (tenminste; in mijn ziekenhuis), ze hebben 'm speciaal geprint omdat ik met vakantie ging. Anders had ik dat hele ding ook nooit fysiek gezien denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')