Sommige zijn wel lekkerquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:37 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe smaakt zo'n gelletje eigenlijk? Beetje te doen?
Ik eet nog liever het eten van mijn moeder dan die gelletjes. En dat zegt veel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:37 schreef Kopsterk het volgende:
Moeilijk vies man die dingen. Vloeibare kotsquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:37 schreef Kopsterk het volgende:
Je moeders kookkunsten niet waarderen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik eet nog liever het eten van mijn moeder dan die gelletjes. En dat zegt veel.
Die van Isostar zijn wel te doenquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:39 schreef Gort het volgende:
[..]
Die van Sky zijn goor, maar dat zijn speciaal geprepareerde faecessamples.
Misschien smaken die ketonen wel teringgoedquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:39 schreef Gort het volgende:
[..]
Die van Sky zijn goor, maar dat zijn speciaal geprepareerde faecessamples.
Kut, neequote:Op donderdag 23 juli 2015 16:37 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:41 schreef Zelva het volgende:
Gesink gaat dus gewoon weer tijd verliezen op Thomas.
Uiteraard.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:41 schreef Zelva het volgende:
Gesink gaat dus gewoon weer tijd verliezen op Thomas.
Thijs zegt dat Sammy gaat winnen, dus dat is een zekerheidjequote:Op donderdag 23 juli 2015 16:42 schreef groenen het volgende:
Hahah Sanchez over Mollema heen gevolgen.
Allang niet meer.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sanchez is de beste daler van het peloton.
in 2006 wel ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sanchez is de beste daler van het peloton.
Wie dan? Sagan?quote:
Waar die hoort te zittenquote:
Rijdt top tien...quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:44 schreef Dreassic het volgende:
Mollema is geen kopmanschap waardig, ook niet bij Trek. Wordt maar waterdrager of zo
Reed vanaf morgenquote:
Of naar Sky, daar hebben ze hele goede eh trainingsmethodenquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:44 schreef Dreassic het volgende:
Mollema is geen kopmanschap waardig, ook niet bij Trek. Wordt maar waterdrager of zo
Als het zo doorgaat niet, verliest iedere dag nu een plukje tijd terwijl achter hem mannen sprongetjes maken.quote:
Ik vind top 100 ook knapquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:45 schreef ijs_beer het volgende:
Of je mag gewoon niet meer dan dit niveau van Mollema verwachten... Wat heel behoorlijk is Top 10 tour is gewoon erg knap.
Aan Mollema heb je als uithangbord niets. Straalt en weinig uit, maar bovendien is ie niet goed genoeg voor een echte topklassering en wint hij zelden.quote:
Fallema, wat ontzettend leuk ook, je bedenkt het niet!quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:44 schreef groenen het volgende:
Tempo zakt in groep gele trui. Misschien een gelukje voor Fallema.
quote:
Dus dat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Aan Mollema heb je als uithangbord niets. Straalt en weinig uit, maar bovendien is ie niet goed genoeg voor een echte topklassering en wint hij zelden.
Is dit een doodswens?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:47 schreef Zelva het volgende:
Lekker boeien of Mollema terugkomt Herbert. In die klim is ie toch weer kansloos.
ketonen dus neequote:Op donderdag 23 juli 2015 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk pakt Froome een hongerklopje
berg en contador / nibaliquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wie gaat het gat dan dicht rijden?
Thomas zelf.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
3 keer top 10(tot vandaag)quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Aan Mollema heb je als uithangbord niets. Straalt en weinig uit, maar bovendien is ie niet goed genoeg voor een echte topklassering en wint hij zelden.
Alsof beide onmogelijk isquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Echt waardeloos inderdaad. Beter springt er nog iemand naartoe zo!quote:
doe maar Rollandquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echt waardeloos inderdaad. Beter springt er nog iemand naartoe zo!
EC en dan is de tour voor het geel voorbijquote:
Ik sluit Gesink nog niet uit voor de sprint op de Champs Elysees aangezien het daar licht omhoog loopt!quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Denk dat dit de laatste kans is voor LTJ een rit te winnen. Zondag sprint en de echte kleppers in de bergen zullen de komende 2 dagen zelf willen winnen.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik sluit Gesink nog niet uit voor de sprint op de Champs Elysees aangezien het daar licht omhoog loopt!
Nee.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot op met praten over die amateuristische omroep van een NOS aub.
Sagan weer 2equote:Op donderdag 23 juli 2015 16:53 schreef Ericr het volgende:
Mollema gaat twee minuten aan de broek krijgen, die laatste klim komt hij totaal naar de klote aan.
Doe eens normaal manquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker lamagod
Kom eens hoi zeggen baklap
Hoiquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker lamagod
Kom eens hoi zeggen baklap
Amateur. De klim overleeft hij nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoi.
Mollema komt toch niet meer bij
En dan komt er nóg een afdaling achteraan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:56 schreef Cavaliers het volgende:
En er dan straks op de klim weg afvliegen. Genot.
Hater banquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:56 schreef Cavaliers het volgende:
En er dan straks op de klim weg afvliegen. Genot.
ja in die andere slowchat natuurlijk suffiequote:Op donderdag 23 juli 2015 16:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoi.
Mollema komt toch niet meer bij
overzicht wegquote:
Mollema gaat gelijk op het rooster.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mollema is er dus Frank en Gesink vallen aan
Inderdaad. Die knalt er zo voorbij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mollema gelijk in de aanval.
Jij mag dat altijd want jou trek ik een beetje voor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mag ik wel zeggen dat ik erg geniet van mijn blik Hertog Jan?
Gewaagd dit, heel gewaagdquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:58 schreef ForzaMilan het volgende:
Mollema faalt straks toch weer bergop.
Ik denk dat iedereen daar wel begrip voor kan opbrengenquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij mag dat altijd want jou trek ik een beetje voor.
Gisteren ook aardig wat geld gepakt met Geschke.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gratis geld, die valt niet meer stil.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gratis geld, die valt niet meer stil.
High rollers hier.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Gisteren ook aardig wat geld gepakt met Geschke.
Dat is vandaagquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die Etappe waar Gesink baas was vond ik mooier.
Niet als ze voor sky rijden neequote:Op donderdag 23 juli 2015 17:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denken dat Britse wielergoden eraf gereden kunnen worden.
Schrijf ik op voor de Alpequote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:12 schreef Bugno het volgende:
Thomas Geraint lachendwekkend in zijn wiel
Inb4 1000W sprint over een paar bochten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Froome zit te harken, los die goze eens
Hij doet het vandaag anders ook als een baasquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die Etappe waar Gesink baas was vond ik mooier.
Neuh die vorige was hij veel beterquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij doet het vandaag anders ook als een baas
trolololquote:
Barguil was mad, Mollema hing teveel in z'n wiel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:14 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom werd die duim net naar mollema opgestoken?
Froome lijkt wat minder oveertuigend. Of hij gaat voor de Oscar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima etappe, jammer dat er uiteindelijk niemand echt Froome heeft durven aanvallen
quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:14 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom werd die duim net naar mollema opgestoken?
Quintana roept een hoop maar bij die Sky-borgs kom je echt niet weg.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima etappe, jammer dat er uiteindelijk niemand echt Froome heeft durven aanvallen
Dat acteren heeft hij eerder gedaan..quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Froome lijkt wat minder oveertuigend. Of hij gaat voor de Oscar.
Die zit echt niet lekker. Laten we hopen dat dat zo blijft.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
Froome zit echt niet uit luxe helemaal achterin.
Is wel gebeurd, maar steeds door anderen dichtgeredenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moeten ze wel iets ondernemen. Contador hetzelfde flikken als die rit naar de Alpe destijds, 2011 geloof ik; vanaf de eerste drempel in de aanval gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zit echt niet lekker. Laten we hopen dat dat zo blijft.
Dan zou ik een duimpje omlaag of de middelvinger pakkenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Omdat hij niet werkt. Logisch toch.
Kan morgen en overmorgen. Redelijk korte etappes. Vol gas van begin tot eind.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moeten ze wel iets ondernemen. Contador hetzelfde flikken als die rit naar de Alpe destijds, 2011 geloof ik; vanaf de eerste drempel in de aanval gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |