Ik stel voor dat Ajacied ForzaMilan in zijn lijstje opneemtquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jij zou ook een ban moeten hebben. Het opnemen voor Cavaliers.
Wat voor dingen en ze worden sowieso niet besproken op het forumquote:
Ik zie liever mensen posten die daadwerkelijk affiniteit met wielrennen hebben dan users die alleen een keer per jaar het TDF-forum komen vergallen. Zoals jij bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jij zou ook een ban moeten hebben. Het opnemen voor Cavaliers.
Leuke ventquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg eens iets over Danny.
Dat begrijp ik, dat begrijp jij, maar sommige autoriteiten snappen satire niet altijd even goed.quote:
Is een dopingpost, die mogen hier toch niet?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat voor dingen en ze worden sowieso niet besproken op het forum
Domheid is niet strafbaar in deze samenleving.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De regels zijn er duidelijk in, doodsverwensing = ban.
Ik vind wel meer users lachwekkende content plaatsen maar ze doen in feiten niets tegen de regels, zal voor de mods zelf ook lastig zijn
Zegt de man die het hele postcodeloterij miljoenenjacht topic heeft verneukt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen posten die daadwerkelijk affiniteit met wielrennen hebben dan users die alleen een keer per jaar het TDF-forum komen vergallen. Zoals jij bijvoorbeeld.
Waren daar echt TR's voor gemaakt danquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ongesteld topic met al die rode posts
Dat je geband wordt maar niet weet dat je geband bent, dat je dus nog kunt posten maar dat users het niet kunnen zienquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat voor dingen en ze worden sowieso niet besproken op het forum
redelijk goed te doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:26 schreef kilon het volgende:
Hoe moeilijk of gevaarlijk is de afdaling?
Hahahahahahahhaquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zegt de man die het hele postcodeloterij miljoenenjacht topic heeft verneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |