Sinds wanneer is de Gees een Fransman dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Gr. Barguil dient Gr. Gesink te heten.
Geen Fransman en zo en zoquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gesink is niet eens een halve Fransoos, laat staan een hele.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Franse tv he. Nog verrassend dat het peloton niet Gr. Voeckler heet ofzoquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ongesteld topic met al die rode postsquote:
FredvZ vindt dit leuk.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand zal een weekje op trainingskamp moeten gaan.
Een ban hiervoor geven zou best klachtwaardig zijn gezien het feit dat users als DAM, Freak40 en Bianconeri nog vrij spel hebben. Ik heb er vertrouwen in dat hij geen ban krijgtquote:
Die mod is vast fan van Valverde. Wat ik ook wel snap als je L-B-L volgt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand zal een weekje op trainingskamp moeten gaan.
Jij zou ook een ban moeten hebben. Het opnemen voor Cavaliers.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een ban hiervoor geven zou best klachtwaardig zijn gezien het feit dat users als DAM, Freak40 en Bianconeri nog vrij spel hebben. Ik heb er vertrouwen in dat hij geen ban krijgt.
De regels zijn er duidelijk in, doodsverwensing = ban.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een ban hiervoor geven zou best klachtwaardig zijn gezien het feit dat users als DAM, Freak40 en Bianconeri nog vrij spel hebben. Ik heb er vertrouwen in dat hij geen ban krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |