Hij kan wel voetballen zeker, maar hij is net als Bieber ineens een tough guy met een klein hartje, blijft grappig om te zien..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hmmm, nou vooruit dan. Ik vind het ook een rare quibus. Zo'n autist die door zijn management is verteld dat hij zich anders moet uiten omdat hij dan minder een autist lijkt. Ofzo. Maar nondeju, wat kan het eikeltje voetballen.
Kan hem niet vinden maar hij wilde een 2 bij 2 neger bij de keel pakken, even serieusquote:
Niet overdrijven, hij gaf hem een klein duwtje met zijn hoofd. Op zich prima dat hij niet over zich heen laat lopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden maar hij wilde een 2 bij 2 neger bij de keel pakken, even serieus![]()
Hij is 1.60
Als ik was blijven scoren en prijzen had gewonnen, dan was ik ook een grote geworden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:49 schreef Doublepain het volgende:
Op Fox is er een filmpje waar Hazard over hem praat, maar het verder niet bijzonder. 'Als hij blijft scoren en prijzen wint word ie een grote'
Ik scoor nog steeds regelmatig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als ik was blijven scoren en prijzen had gewonnen, dan was ik ook een grote geworden.
Tja.
Ik ook, alleen doe ik dat met mijn grote.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik scoor nog steeds regelmatig.
Hebben ze hem verteld dat het IJsland-uit is? Modebewust of niet, wie gaat er in hemelsnaam met een sjaal lopen met 30 gradenquote:
Gast, dit kan toch echt niet hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat hem toch, zeikerds altijd.
Uhu, dit is gewoon fashion, fashion voor de high class. Kijk eens voor de grap naar NBA players.. Memphis gaat met de tijd mee qua fashion.quote:
Misschien kan ie zich daar beter oprichten jaquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uhu, dit is gewoon fashion, fashion voor de high class. Kijk eens voor de grap naar NBA players.. Memphis gaat met de tijd mee qua fashion.
Oke manquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uhu, dit is gewoon fashion, fashion voor de high class. Kijk eens voor de grap naar NBA players.. Memphis gaat met de tijd mee qua fashion.
Ja, Wade en Westbrook zijn een voorbeeld voor iedereen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, Wade en Westbrook zijn een voorbeeld voor iedereen.Er was natuurlijk een beter voorbeeld..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, Wade en Westbrook zijn een voorbeeld voor iedereen.Kevin DurantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie zou dat niet doen dan?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:27 schreef empa1010 het volgende:
Als je er zo bij gaat lopen vraag je ook om commentaar natuurlijk. Het was een leuke jongen, hopelijk blijft ie een beetje normaal doen want een uithangbord voor LV zou echt jammer zijn. Denk dat die gasten alles gratis krijgen en reclame maken. Of domweg echt willen laten zien dat ze geld verdienen, nou dat weten wij zonder LV shawl ook wel...
Nee maar kweenie of je wel eens van het ene uiterste en het andere uiterste gehoord hebt?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie zou dat niet doen dan?
Of loop jij met kleding van leger des heils als je een miljoen op je bank hebt, om maar niet te showen?
Ik denk dat iedereen hier het merk Louis Vuitton wel kent.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:26 schreef Confetti het volgende:
Ben ik de enige die het opvalt dat op de sjaal Louis staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |