Ik ook, alleen doe ik dat met mijn grote.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik scoor nog steeds regelmatig.
Hebben ze hem verteld dat het IJsland-uit is? Modebewust of niet, wie gaat er in hemelsnaam met een sjaal lopen met 30 gradenquote:
Gast, dit kan toch echt niet hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat hem toch, zeikerds altijd.
Uhu, dit is gewoon fashion, fashion voor de high class. Kijk eens voor de grap naar NBA players.. Memphis gaat met de tijd mee qua fashion.quote:
Misschien kan ie zich daar beter oprichten jaquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uhu, dit is gewoon fashion, fashion voor de high class. Kijk eens voor de grap naar NBA players.. Memphis gaat met de tijd mee qua fashion.
Oke manquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uhu, dit is gewoon fashion, fashion voor de high class. Kijk eens voor de grap naar NBA players.. Memphis gaat met de tijd mee qua fashion.
Ja, Wade en Westbrook zijn een voorbeeld voor iedereen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, Wade en Westbrook zijn een voorbeeld voor iedereen.Er was natuurlijk een beter voorbeeld..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, Wade en Westbrook zijn een voorbeeld voor iedereen.Kevin DurantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie zou dat niet doen dan?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:27 schreef empa1010 het volgende:
Als je er zo bij gaat lopen vraag je ook om commentaar natuurlijk. Het was een leuke jongen, hopelijk blijft ie een beetje normaal doen want een uithangbord voor LV zou echt jammer zijn. Denk dat die gasten alles gratis krijgen en reclame maken. Of domweg echt willen laten zien dat ze geld verdienen, nou dat weten wij zonder LV shawl ook wel...
Nee maar kweenie of je wel eens van het ene uiterste en het andere uiterste gehoord hebt?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie zou dat niet doen dan?
Of loop jij met kleding van leger des heils als je een miljoen op je bank hebt, om maar niet te showen?
Ik denk dat iedereen hier het merk Louis Vuitton wel kent.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:26 schreef Confetti het volgende:
Ben ik de enige die het opvalt dat op de sjaal Louis staat?
High fashion staat inderdaad nogal ver van de belevingswereld van de gemiddelde fok!er, de topmodellen die hij wil schaken kunnen het echter wel waarderen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met 25 graden zulke kleding kragen is inderdaad fashion.
WIJ ZIJN ONWETEND GGMM.
ja maar is toch grappig dat zijn trainer ook Louis heet hahahahahhahahahaha1quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier het merk Louis Vuitton wel kent.
Dat is een drogreden net zo als dat iemand nu komt zeggen dat hij of zij men niet zo moet zeuren nu Memphis het hebben van geld duidelijk laat hangen naar buiten toe. Punt waar ik naartoe wil is dat Memphis pas aan het begin staat van een mogelijk grote carrière. Hij heeft maar 1 wedstrijd kunnen showen en daarna was het niks meer met hem en sjokte hij een beetje op dat veld. Bedoel als je nu elke week een redelijke constante factor bent die een elftal redelijk draagt dan mag hij zich nog meer uitdossen maar wat hij nu doet is teveel de bon vivant uithangen ( alias de grote vedette) terwijl hij daar nog ver van verwijderd is.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:55 schreef Doublepain het volgende:
Nou als je bij United speelt heb je het wel gemaakt volgensmij?quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is een drogreden net zo als dat iemand nu komt zeggen dat hij of zij men niet zo moet zeuren nu Memphis het hebben van geld duidelijk laat hangen naar buiten toe. Punt waar ik naartoe wil is dat Memphis pas aan het begin staat van een mogelijk grote carrière. Hij heeft maar 1 wedstrijd kunnen showen en daarna was het niks meer met hem en sjokte hij een beetje op dat veld. Bedoel als je nu elke week een redelijke constante factor bent die een elftal redelijk draagt dan mag hij zich nog meer uitdossen maar wat hij nu doet is teveel de bon vivant uithangen ( alias de grote vedette) terwijl hij daar nog ver van verwijderd is.
Doet mij denken aan het gezegde": Fake it until you make it."
Scoren in de premier league?quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou als je bij United speelt heb je het wel gemaakt volgensmij?
Je bent basisspeler bij United en Oranje, ik weet niet wat je nog meer moet doen om je te bewijzen?
Wel ervaring in Engels voetbal.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Rihad Mahrez: 4 goals, 4 wedstrijden premier league
Memphis Depay: 0 goals, 4 wedstrijden premier league
Ach ervaring in het Engelse voetbal... wat een nonsense. Depay heeft alles nog te bewijzen en snap dan ook niet zo goed dat mensen hem als topper bestempelen. Ronaldo maakte op zijn 19e in zijn eerste echte PL seizoen ook 9 goals.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:18 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Wel ervaring in Engels voetbal.
Het is niet voor niks dat Depay tegen Brugge wel top was.
Met het trouwens met je eens, maar je vergelijking is wat vreemd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ach ervaring in het Engelse voetbal... wat een nonsense. Depay heeft alles nog te bewijzen en snap dan ook niet zo goed dat mensen hem als topper bestempelen. Ronaldo maakte op zijn 19e in zijn eerste echte PL seizoen ook 9 goals.
Met zijn hoed en shawl.
Depay mag mijns inziens eerst wel eens een goede wedstrijd afleveren in de PL alvorens we het over maken (of niet) gaan hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:32 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Met het trouwens met je eens, maar je vergelijking is wat vreemd.
Daarentegen moet het raar lopen wil Depay het niet gaan maken. Ik denk dat het vooral ligt dat MANU voorin nu eenmaal niet veel topkwaliteit heeft. Rooney heeft zo'n halfjaar niet gescoord en van Persie was top, maar is nu weg.
Wat een bullshit, al draagt ie een compleet pak van goud..quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ach ervaring in het Engelse voetbal... wat een nonsense. Depay heeft alles nog te bewijzen en snap dan ook niet zo goed dat mensen hem als topper bestempelen. Ronaldo maakte op zijn 19e in zijn eerste echte PL seizoen ook 9 goals.
Met zijn hoed en shawl.
Dat is pas gelul. Maar jij mag hem bestempelen als wereldspeler, ik doe dat niet. Nog geen enkele indruk gemaakt in de PL (Vooruit,op de eerste 45 tegen Newcastle na) dus geen enkele grond om hem zo te noemen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een bullshit, al draagt ie een compleet pak van goud..
Je bent gewoon een zeikerd, gewoon iets te zoeken om te zeiken..
Ik bestempel niks, ik zeg enkel dat mensen niet moeten zeiken wat hij aanheeft en dat refereren naar zijn voetbalprestaties.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is pas gelul. Maar jij mag hem bestempelen als wereldspeler, ik doe dat niet. Nog geen enkele indruk gemaakt in de PL (Vooruit,op de eerste 45 tegen Newcastle na) dus geen enkele grond om hem zo te noemen.
Zelfs Januzaj heeft al een goal gemaakt
quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou als je bij United speelt heb je het wel gemaakt volgensmij?
Je bent basisspeler bij United en Oranje, ik weet niet wat je nog meer moet doen om je te bewijzen?
Jij zegt dat Depay niets heeft te bewijzen. Ik beweer het uiterste tegendeel. Juist nu moet hij alles nog bewijzen. Volgens jou beredenering heeft wilson ook niets meer te bewijzen, die speelt al bij united.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik bestempel niks, ik zeg enkel dat mensen niet moeten zeiken wat hij aanheeft en dat refereren naar zijn voetbalprestaties.
Als iemand miljoenen verdient dan heb je het gemaakt in het leven en als hij dat graag wil laten merken (wat iedereen zou doen en terecht is) dat hij dat mag doen.
Het verschil tussen Wilson en Depay is dat Depay BASISSPELER is bij zijn eigen land en United.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Jij zegt dat Depay niets heeft te bewijzen. Ik beweer het uiterste tegendeel. Juist nu moet hij alles nog bewijzen. Volgens jou beredenering heeft wilson ook niets meer te bewijzen, die speelt al bij united.
Wat boeien mij zijn shawl en hoed nu? Het ziet er alleen idioot uit, maarja als hij dat graag wil boeiend.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het verschil tussen Wilson en Depay is dat Depay BASISSPELER is bij zijn eigen land en United.
Maar je probeert weer diep te lullen, je doet maar..
Memphis is een held en wat ie doet in zijn priveleven moet ie lekker doen, als is het 4x Audi R8 kopen en ze allemaal dezelfde dag het water in rijden.
Je kwetst Doublepain indirect omdat hij dezelfde swag heeft.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat boeien mij zijn shawl en hoed nu? Het ziet er alleen idioot uit, maarja als hij dat graag wil boeiend.
Als jij het prima vindt dat Depay 0 goals heeft gemaakt in de PL... Tjah dan hebben we andere normen.
Als hij dezelfde swag heeft dan ontbreekt er een nuchter persoon in zijn directe omgeving.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:24 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Je kwetst Doublepain indirect omdat hij dezelfde swag heeft.
Ik denk eerlijk gezegd dat hij het niet eens mooi vind.. hij zal het wel iemand anders hebben zien dragen. Past totaal niet bij dat ventje.. Die hele houding van Mr. Bigstar bevalt me niet.. laat het eerst maar eens zien op het veldquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:22 schreef BadderHaring het volgende:
En ja, hij loopt er compleet en volslagen belachelijk bij, daar zal meer dan 95% van de mensheid het over eens zijn. Maar over smaak valt niet te twisten, als hij het mooi vindt, dan moet hij het aantrekken.
Voetballend heb ik er alle vertrouwen in dat hij nog wel een stap gaat maken, waardoor hij belangrijk wordt voor United.
Waarom heeft het 1 iets met het ander te maken? Mag je je alleen op een bepaalde manier kleden als je een bepaald iets hebt bereikt? Vind je dat niet wat kortzichtig?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat hij het niet eens mooi vind.. hij zal het wel iemand anders hebben zien dragen. Past totaal niet bij dat ventje.. Die hele houding van Mr. Bigstar bevalt me niet.. laat het eerst maar eens zien op het veld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |