abonnement Unibet Coolblue
pi_155716762
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:39 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen hier het merk Louis Vuitton wel kent.
ja maar is toch grappig dat zijn trainer ook Louis heet hahahahahhahahahaha1
pi_155734883
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:55 schreef Doublepain het volgende:

Uhu, dit is gewoon fashion, fashion voor de high class. Kijk eens voor de grap naar NBA players.. Memphis gaat met de tijd mee qua fashion.
Dat is een drogreden net zo als dat iemand nu komt zeggen dat hij of zij men niet zo moet zeuren nu Memphis het hebben van geld duidelijk laat hangen naar buiten toe. Punt waar ik naartoe wil is dat Memphis pas aan het begin staat van een mogelijk grote carrière. Hij heeft maar 1 wedstrijd kunnen showen en daarna was het niks meer met hem en sjokte hij een beetje op dat veld. Bedoel als je nu elke week een redelijke constante factor bent die een elftal redelijk draagt dan mag hij zich nog meer uitdossen maar wat hij nu doet is teveel de bon vivant uithangen ( alias de grote vedette) terwijl hij daar nog ver van verwijderd is.

Doet mij denken aan het gezegde": Fake it until you make it." :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2015 16:02:22 ]
pi_155735033
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:01 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dat is een drogreden net zo als dat iemand nu komt zeggen dat hij of zij men niet zo moet zeuren nu Memphis het hebben van geld duidelijk laat hangen naar buiten toe. Punt waar ik naartoe wil is dat Memphis pas aan het begin staat van een mogelijk grote carrière. Hij heeft maar 1 wedstrijd kunnen showen en daarna was het niks meer met hem en sjokte hij een beetje op dat veld. Bedoel als je nu elke week een redelijke constante factor bent die een elftal redelijk draagt dan mag hij zich nog meer uitdossen maar wat hij nu doet is teveel de bon vivant uithangen ( alias de grote vedette) terwijl hij daar nog ver van verwijderd is.

Doet mij denken aan het gezegde": Fake it until you make it." :r
Nou als je bij United speelt heb je het wel gemaakt volgensmij? :?

Je bent basisspeler bij United en Oranje, ik weet niet wat je nog meer moet doen om je te bewijzen?
pi_155735069
Het alleen bij een top team spelen maakt je nog geen vedette. Het is wat je betekend en dan niet gebaseerd op 1 wedstrijd waarin je schitterde. Van Basten en Rijkaard en Gullit om maar wat te noemen waren sterren in hun tijd bij Milan en Oranje omdat ze elk keer dat ze optraden hun meerwaarde lieten blijken in teams waarin ook top spelers zaten en wie zij overstegen.
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:14:17 #130
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155735152
Rihad Mahrez: 4 goals, 4 wedstrijden premier league
Memphis Depay: 0 goals, 4 wedstrijden premier league
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:16:32 #131
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155735216
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nou als je bij United speelt heb je het wel gemaakt volgensmij? :?

Je bent basisspeler bij United en Oranje, ik weet niet wat je nog meer moet doen om je te bewijzen?
Scoren in de premier league? :?
2 keer scoren in de premier league? :?
Scoren in de CL? :?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_155735270
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Rihad Mahrez: 4 goals, 4 wedstrijden premier league
Memphis Depay: 0 goals, 4 wedstrijden premier league
Wel ervaring in Engels voetbal.

Het is niet voor niks dat Depay tegen Brugge wel top was.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:29:34 #133
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155735530
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:18 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Wel ervaring in Engels voetbal.

Het is niet voor niks dat Depay tegen Brugge wel top was.
Ach ervaring in het Engelse voetbal... wat een nonsense. Depay heeft alles nog te bewijzen en snap dan ook niet zo goed dat mensen hem als topper bestempelen. Ronaldo maakte op zijn 19e in zijn eerste echte PL seizoen ook 9 goals.

Met zijn hoed en shawl.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_155735595
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ach ervaring in het Engelse voetbal... wat een nonsense. Depay heeft alles nog te bewijzen en snap dan ook niet zo goed dat mensen hem als topper bestempelen. Ronaldo maakte op zijn 19e in zijn eerste echte PL seizoen ook 9 goals.

Met zijn hoed en shawl.
Met het trouwens met je eens, maar je vergelijking is wat vreemd.

Daarentegen moet het raar lopen wil Depay het niet gaan maken. Ik denk dat het vooral ligt dat MANU voorin nu eenmaal niet veel topkwaliteit heeft. Rooney heeft zo'n halfjaar niet gescoord en van Persie was top, maar is nu weg.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:35:18 #135
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155735652
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:32 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Met het trouwens met je eens, maar je vergelijking is wat vreemd.

Daarentegen moet het raar lopen wil Depay het niet gaan maken. Ik denk dat het vooral ligt dat MANU voorin nu eenmaal niet veel topkwaliteit heeft. Rooney heeft zo'n halfjaar niet gescoord en van Persie was top, maar is nu weg.
Depay mag mijns inziens eerst wel eens een goede wedstrijd afleveren in de PL alvorens we het over maken (of niet) gaan hebben.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_155736132
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ach ervaring in het Engelse voetbal... wat een nonsense. Depay heeft alles nog te bewijzen en snap dan ook niet zo goed dat mensen hem als topper bestempelen. Ronaldo maakte op zijn 19e in zijn eerste echte PL seizoen ook 9 goals.

Met zijn hoed en shawl.
Wat een bullshit, al draagt ie een compleet pak van goud..

Je bent gewoon een zeikerd, gewoon iets te zoeken om te zeiken..
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:59:14 #137
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155736170
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat een bullshit, al draagt ie een compleet pak van goud..

Je bent gewoon een zeikerd, gewoon iets te zoeken om te zeiken..
Dat is pas gelul. Maar jij mag hem bestempelen als wereldspeler, ik doe dat niet. Nog geen enkele indruk gemaakt in de PL (Vooruit,op de eerste 45 tegen Newcastle na) dus geen enkele grond om hem zo te noemen.

Zelfs Januzaj heeft al een goal gemaakt
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_155736199
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat is pas gelul. Maar jij mag hem bestempelen als wereldspeler, ik doe dat niet. Nog geen enkele indruk gemaakt in de PL (Vooruit,op de eerste 45 tegen Newcastle na) dus geen enkele grond om hem zo te noemen.

Zelfs Januzaj heeft al een goal gemaakt
Ik bestempel niks, ik zeg enkel dat mensen niet moeten zeiken wat hij aanheeft en dat refereren naar zijn voetbalprestaties.

Als iemand miljoenen verdient dan heb je het gemaakt in het leven en als hij dat graag wil laten merken (wat iedereen zou doen en terecht is) dat hij dat mag doen.
  dinsdag 1 september 2015 @ 17:02:40 #139
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155736246
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nou als je bij United speelt heb je het wel gemaakt volgensmij? :?

Je bent basisspeler bij United en Oranje, ik weet niet wat je nog meer moet doen om je te bewijzen?
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik bestempel niks, ik zeg enkel dat mensen niet moeten zeiken wat hij aanheeft en dat refereren naar zijn voetbalprestaties.

Als iemand miljoenen verdient dan heb je het gemaakt in het leven en als hij dat graag wil laten merken (wat iedereen zou doen en terecht is) dat hij dat mag doen.
Jij zegt dat Depay niets heeft te bewijzen. Ik beweer het uiterste tegendeel. Juist nu moet hij alles nog bewijzen. Volgens jou beredenering heeft wilson ook niets meer te bewijzen, die speelt al bij united.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_155736303
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[..]

Jij zegt dat Depay niets heeft te bewijzen. Ik beweer het uiterste tegendeel. Juist nu moet hij alles nog bewijzen. Volgens jou beredenering heeft wilson ook niets meer te bewijzen, die speelt al bij united.
Het verschil tussen Wilson en Depay is dat Depay BASISSPELER is bij zijn eigen land en United.

Maar je probeert weer diep te lullen, je doet maar..

Memphis is een held en wat ie doet in zijn priveleven moet ie lekker doen, als is het 4x Audi R8 kopen en ze allemaal dezelfde dag het water in rijden.
  dinsdag 1 september 2015 @ 17:12:19 #141
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155736474
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het verschil tussen Wilson en Depay is dat Depay BASISSPELER is bij zijn eigen land en United.

Maar je probeert weer diep te lullen, je doet maar..

Memphis is een held en wat ie doet in zijn priveleven moet ie lekker doen, als is het 4x Audi R8 kopen en ze allemaal dezelfde dag het water in rijden.
Wat boeien mij zijn shawl en hoed nu? Het ziet er alleen idioot uit, maarja als hij dat graag wil boeiend.

Als jij het prima vindt dat Depay 0 goals heeft gemaakt in de PL... Tjah dan hebben we andere normen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_155736763
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wat boeien mij zijn shawl en hoed nu? Het ziet er alleen idioot uit, maarja als hij dat graag wil boeiend.

Als jij het prima vindt dat Depay 0 goals heeft gemaakt in de PL... Tjah dan hebben we andere normen.
Je kwetst Doublepain indirect omdat hij dezelfde swag heeft.
  dinsdag 1 september 2015 @ 17:47:57 #143
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155737209
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:24 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Je kwetst Doublepain indirect omdat hij dezelfde swag heeft.
Als hij dezelfde swag heeft dan ontbreekt er een nuchter persoon in zijn directe omgeving.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Forum Admin dinsdag 1 september 2015 @ 18:03:11 #144
35723 crew  GGMM
pi_155737598
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Kevin Durant :D

[ afbeelding ]
Iemand in Amerika gedraagt zich ook zo dus dan mag het!!11
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155738834
Doublepain valt echt zwaar door de mand hier.
  dinsdag 1 september 2015 @ 19:22:11 #146
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155739627
Memphis heeft gewoon een swaggprobleem. Staat in principe los van zijn voetbalprestaties, tenzij die gaan lijden onder het feit dat hij te veel met randzaken bezig is.

En ja, hij loopt er compleet en volslagen belachelijk bij, daar zal meer dan 95% van de mensheid het over eens zijn. Maar over smaak valt niet te twisten, als hij het mooi vindt, dan moet hij het aantrekken.

Voetballend heb ik er alle vertrouwen in dat hij nog wel een stap gaat maken, waardoor hij belangrijk wordt voor United.
pi_155741079
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:22 schreef BadderHaring het volgende:

En ja, hij loopt er compleet en volslagen belachelijk bij, daar zal meer dan 95% van de mensheid het over eens zijn. Maar over smaak valt niet te twisten, als hij het mooi vindt, dan moet hij het aantrekken.

Voetballend heb ik er alle vertrouwen in dat hij nog wel een stap gaat maken, waardoor hij belangrijk wordt voor United.
Ik denk eerlijk gezegd dat hij het niet eens mooi vind.. hij zal het wel iemand anders hebben zien dragen. Past totaal niet bij dat ventje.. Die hele houding van Mr. Bigstar bevalt me niet.. laat het eerst maar eens zien op het veld
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:13:12 #148
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155741256
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat hij het niet eens mooi vind.. hij zal het wel iemand anders hebben zien dragen. Past totaal niet bij dat ventje.. Die hele houding van Mr. Bigstar bevalt me niet.. laat het eerst maar eens zien op het veld
Waarom heeft het 1 iets met het ander te maken? Mag je je alleen op een bepaalde manier kleden als je een bepaald iets hebt bereikt? Vind je dat niet wat kortzichtig?

Verder gedraagt hij zich in interviews heel normaal, zijn wat knulloge zelf. Hij doet zich helemaal niet voor als een Bigstar.
pi_155741403


Gisteren mocht ie 2 prijzen in ontvangst nemen:
- Talent v/h Jaar
- Topscorer

_O_
pi_155878443
The real reason £25m Man Utd star drops ‘Depay’ from shirt

THE heartbroken father of Manchester United ace Memphis Depay has begged his son to heal their bitter rift.

In an exclusive interview with the Sun on Sunday, Dennis Depay reveals for the first time how Memphis has shunned him, his half-brother and half-sister since becoming a star footballer.

The 21-year-old Dutch winger even refuses to have his surname Depay on the back of his shirt, using his first name instead, because he claims his father abandoned him at the age of four.

Devastated Dennis, 50, said: “Saying that I didn’t see him after he was four is a lie.

“It is unbelievable, it is not nice. He is my son and I love him. I am the man who gave him his first ball.

“He was not abandoned by me. That is not true. I was always there for him.

“I saw him on YouTube talking about his dad, saying he didn’t want to put my name on his back. It made me feel terrible.

“I would love to be back in touch with him. I miss him so much.”

Memphis is poised to follow in the footsteps of Man U greats David Beckham and Cristiano Ronaldo after bagging the No 7 shirt when he signed to the club in a £25million deal in June.

He scored 22 goals in 30 league matches with PSV Eindhoven before his move to the Red Devils.

His talent on the pitch has made him rich off it. He now owns a flamboyant camouflage car and his £1.3million mansion in Eindhoven, Holland, boasts a full-size boxing ring.

Meanwhile, his dad Dennis lives in a far more modest home in a rundown suburb of Amsterdam.

Born in Ghana, Dennis moved to Moordrecht, Holland, at the age of 23 in search of a better life.

A chance meeting with local girl Cora at a train station led to romance — despite opposition from her parents.

They were not keen on the African immigrant who had two children from a previous relationship.

Dennis and Cora were keen to start a family and together they flew to Ghana to bring back his children Geoffrey and Georgina.

Then in 1994, four years after they married, they celebrated the arrival of their only child, Memphis.

Dennis, an amateur footballer who played for Moordrecht, quickly spotted his son’s talent.

He said: “We used to do so much together when he was young. I loved him so much.

“He loved swimming, but he loved football more. I bought him his first football and you could see he was talented. He was so strong.

“We even played inside the house because the living room was so big.

“When we went swimming we would take a ball and play outside on the grass afterwards.

“Everywhere he went he had to take a ball. When we went to church he would take a ball with him. He was crazy about football from an early age, you could see this was a boy who loved football.”

But when Memphis was four his parents’ marriage broke down. Dennis and his older children moved out.

Dennis, who works in a factory in Gouda and is a church pastor, said he and Cora just drifted apart.

He explained: “It wasn’t working out. It wasn’t a big thing that happened, the police weren’t visiting, we never hit each other or shouted. Nothing like that.”

He is adamant he did not abandon Memphis after the split but kept up regular contact. He says instead of paying child support he made repayments to a £11,000 loan the couple had.

He said: “The divorce happened but I was always going to see him. I was giving money too.

“There was no problem with access. I could see Memphis whenever I wanted. He stayed with me lots of times and I’d buy him clothes — and footballs.

“I was always visiting him and they know it.

“I was playing for Moordrecht and he started playing there in the junior team when he was old enough. He used to come along and watch me, his mum would bring him to see me play.”

Memphis’s childhood was rocked again when Cora moved in with a father of ten. Dennis claims his son was ostracised, bullied and hit.

He said: “With the new guy Cora had a hard time and so did Memphis. He and the other children hit Memphis sometimes so I would go and help him.

“The other children were jealous of him and that was made worse because he was a good footballer. The new man hit him sometimes for the slightest thing.”

When he was nine, Memphis signed for nearby club Sparta Rotterdam, where his miserable home life soon became apparent. The young boy would arrive at training with tears in his eyes.

Dennis said: “One day Memphis arrived at my home and had brought all his things. He said, ‘I don’t want to live with my mum any more, I want to live with you’.

“I called his mum, who was crying. She only had one child, so he returned home.

“The other kids didn’t like him because of his talent. They began to hate him so the family turned against him. When he was training with Sparta I would take him sometimes.

“Whenever he had an argument with his mum he’d ask me to take him.”

Dennis believes the family turned Memphis against him after he got his first professional contract with PSV Eindhoven in 2012.

He said: “His family said I would be after his money and to leave me alone, that I will take his money to Africa. But I don’t need his money. I have been working all this time. That’s when the problems started.

“The last time I spoke to him face to face was a long time ago, when he was 17. I was calling him and he wasn’t answering so I travelled to the PSV training ground.

“He was happy to see me and said he’d get tickets so I could watch him. Then there was nothing. Everything they have said is a lie.”

Dennis also claims that, since his move to Man U, Memphis has broken off all contact with his brother Geoffrey, 30, and sister Georgina, 27, a trainee midwife in Croydon, South London.

Dennis, who has not been paid for this interview, said: “They were in regular contact. When he went to Manchester Georgina called and said she would see him.

“Then he changed his number and she heard nothing more. It is very strange. We have done nothing wrong.

“The family is enjoying the success but that is not for me. I am happy with what I have. I don’t want money but I would like to have contact with him.

“I hope that one day this will sort itself out. I love my son and he knows it. He knows the truth. I miss him so much, what is happening is miserable, not nice.

“The family know I have done a lot for them but then money comes along and they ruined my name. It is crazy.”

http://www.thesun.co.uk/s(...)Features-_-232271339
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')