SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yasmin doet mij denken aan mijn jeugdhelden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simba is nog steeds mijn held.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken ook een user van wie Scar zijn jeugdheld was.
Kan je omschrijven welke snacks er allemaal bij zitten?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga zo even 20 Mora snacks in de oven leggen, schijnt heel goed te helpen tegen ondervoeding.
Uit Purmerend??quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is mijn goede vriend JR-Style.
Ik heb hem nog niet om zijn adres gevraagd, maar als jij dat graag wilt valt er misschien wat te regelen.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je omschrijven welke snacks er allemaal bij zitten?
Als het JR uit Purmerend is hoeft dat niet. Die ken ik wel een beetje, jammer genoeg. Echt een clown is dat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet om zijn adres gevraagd, maar als jij dat graag wilt valt er misschien wat te regelen.
Die grote oranje doos was je niet opgevallen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beetje vage foto.. Zie alleen maar brood...
Net niet... Maar nu zie ik het ja!quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die grote oranje doos was je niet opgevallen?
Hoorde laatst dat Opso een troll is....quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer man. Wat is dit
Geloof ik niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat Opso een troll is....
Terwijl je dat niet verwacht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat Opso een troll is....
Ik heb Zaanse mayo.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat voor saus doe je bij die snacks?
Ik gooi ze erin als de tv uitzending van de Tour begint, ik zal natuurlijk pics maken!quote:
En je gaat ze allemaal alleen eten? Wat ga je er bij drinken?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gooi ze erin als de tv uitzending van de Tour begint, ik zal natuurlijk pics maken!
Nee ik eet mee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En je gaat ze allemaal alleen eten? Wat ga je er bij drinken?
Nog glibberiger dan een frituurpan.quote:
Dat zou ik ook doen jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga natuurlijk gewoon Cola atten voor mijn leven.
Er zit toch wel een Mcdonalds ofzo ergens in The Hague?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen ja![]()
Lekker hoor allemaal... Ben een beetje jaloers wel
Ja maar dat is niet het zelfde he :pquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zit toch wel een Mcdonalds ofzo ergens in The Hague?
Of een supermarkt waar ze een Mora snackpakket verkopen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zit toch wel een Mcdonalds ofzo ergens in The Hague?
Dat is maar goed ook ...quote:
Indrukwekkend.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
He bro, hoe was je dag gister?
Het werd mij op een gegeven moment wel te veel en toen ben ik eerder weg gegaan, maar dat was goed en hadden ze ook wel verwacht. Ik heb het lang volgehouden. Ik heb mijn dingetje kunnen doen, ze waren blij dat ik er was en het was mooi zo. De dingen die ik gemist heb kan ik altijd nog terugzien op de video die gemaakt is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alles ook goed gegaan met jezelf? kwa paniekaanvallen ed. ?
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het werd mij op een gegeven moment wel te veel en toen ben ik eerder weg gegaan, maar dat was goed en hadden ze ook wel verwacht. Ik heb het lang volgehouden. Ik heb mijn dingetje kunnen doen, ze waren blij dat ik er was en het was mooi zo. De dingen die ik gemist heb kan ik altijd nog terugzien op de video die gemaakt is.
Een beetje trots zijn we wel, maar dat gaan de stoere kerels niet toegeven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het werd mij op een gegeven moment wel te veel en toen ben ik eerder weg gegaan, maar dat was goed en hadden ze ook wel verwacht. Ik heb het lang volgehouden. Ik heb mijn dingetje kunnen doen, ze waren blij dat ik er was en het was mooi zo. De dingen die ik gemist heb kan ik altijd nog terugzien op de video die gemaakt is.
Grapje toch schatjeequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer man. Wat is dit
Exactly. Alsof ik van de rest wel pics heb gezien.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik dus wel. Niet iedereen wil zn hoofd hier showen.
Ach, het was allemaal apart en er was ook met mij rekening gehouden. Mijn signalement (lol) was doorgegeven aan de uitvaartbegeleidster en die ving mij bij aankomst op en ik had natuurlijk een van mijn PB'ers mee (echt super dat dat gewoon kan). Maar er was ook een uitvaart ervoor die flink was uitgelopen dus we begonnen al met een uur wachten. En het hele gebeuren heeft uiteindelijk 4 uur geduurd ..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een beetje trots zijn we wel, maar dat gaan de stoere kerels niet toegeven.
Weet je meteen dat de P ook wordt nageleefd in PBquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach, het was allemaal apart en er was ook met mij rekening gehouden. Mijn signalement (lol) was doorgegeven aan de uitvaartbegeleidster en die ving mij bij aankomst op en ik had natuurlijk een van mijn PB'ers mee (echt super dat dat gewoon kan). Maar er was ook een uitvaart ervoor die flink was uitgelopen dus we begonnen al met een uur wachten. En het hele gebeuren heeft uiteindelijk 4 uur geduurd ..
Maar ik ben zelf ook trots, en de mensen waar ik voor kwam ook. Ze vonden het al heel wat dat ik was komen opdagen. Maar ik kon niet anders.
Ja precies, en zijn vriendin en een gezamelijke vriend kennen mij heel goed (al jaaaaaren) dus die hadden al het begrip.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je meteen dat de P ook wordt nageleefd in PB.
Het feit dat je het wil proberen is voor nabestaanden al heel fijn.
Vond vannacht een filmpje die ik had gemaakt in bf2 als sniperhoertjequote:
Laatste, sinds een week zijn ieder ochtend hier bouwvakkers om 7:30 die beginnen met renovatie aan gevels van de buren. Erg leuk hoeveel lawaai zo'n machine maakt bij het wegbikkelen van cementspeciequote:Op donderdag 23 juli 2015 14:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Word je net wakker of middagdipje?
Nee ik bedoelde wat ik zei in DMquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Grapje toch schatjee![]()
Kijken wie er van ging genieten, onruststokers. Hint hint
Goed om te horen!quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach, het was allemaal apart en er was ook met mij rekening gehouden. Mijn signalement (lol) was doorgegeven aan de uitvaartbegeleidster en die ving mij bij aankomst op en ik had natuurlijk een van mijn PB'ers mee (echt super dat dat gewoon kan). Maar er was ook een uitvaart ervoor die flink was uitgelopen dus we begonnen al met een uur wachten. En het hele gebeuren heeft uiteindelijk 4 uur geduurd ..
Maar ik ben zelf ook trots, en de mensen waar ik voor kwam ook. Ze vonden het al heel wat dat ik was komen opdagen. Maar ik kon niet anders.
gvd goed ideequote:Op donderdag 23 juli 2015 14:12 schreef Mani89 het volgende:
Kijk Jasmijn, ik heb ontbijt gemaakt.
[ afbeelding ]
Dat is niet een ontbijt maar eerder een grote tussendoortje en niet gezond.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:12 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Die bitterballen zien er wel wat bleekjes uitquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:12 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:12 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
2,5 kg afgevallen hier sinds ik geen chocola meer eet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:22 schreef Mani89 het volgende:
Gvd, ik weeg echt letterlijk 200 kilo nu.
Alleen dat of sport je ook?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
2,5 kg afgevallen hier sinds ik geen chocola meer eet.
Yoki heeft hier ook slechte ervaringen mee, dacht ik.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Laatste, sinds een week zijn ieder ochtend hier bouwvakkers om 7:30 die beginnen met renovatie aan gevels van de buren. Erg leuk hoeveel lawaai zo'n machine maakt bij het wegbikkelen van cementspecieKan daardoor niet uitslapen.
Ik heb helemaal geen filmpjes/foto's meer, harde schijf kaput.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Vond vannacht een filmpje die ik had gemaakt in bf2 als sniperhoertjeKan m helaas niet uploaden ivm rechten, stomme youtube
Ja!quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Yoki heeft hier ook slechte ervaringen mee, dacht ik.
Je weet dat chocola helpt bij afvallen? Alleen pure chocola, geen melk of witte chocola.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
2,5 kg afgevallen hier sinds ik geen chocola meer eet.
Ja, en pure chocola ter grootte van paasei is goed voor je hart & vaten alleen ben er niet zo'n fan van. Lindt mousse chocolatequote:Op donderdag 23 juli 2015 14:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet dat chocola helpt bij afvallen? Alleen pure chocola, geen melk of witte chocola.
Vond gister een oud extern harde schijf, was verbaasd dat ie het nog deed en er wat op stondquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen filmpjes/foto's meer, harde schijf kaput.
Zijn genoeg opties maar beste manier van afvallen is regelmatig sporten en gezond eten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, en pure chocola ter grootte van paasei is goed voor je hart & vaten alleen ben er niet zo'n fan van. Lindt mousse chocolate
Ik wil zakken patat etenquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:06 schreef anonymoussie het volgende:
En kleine porties eten, geen grote hoeveelheden.
Truequote:Op donderdag 23 juli 2015 15:06 schreef anonymoussie het volgende:
En kleine porties eten, geen grote hoeveelheden.
Neh, al mn vetcellen zitten in me reet of zo, bigmomma heupenquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehehe, voor je het weet ben je zelf een zak patat
Meer squatten, benen trainen en veel cardio doenquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh, al mn vetcellen zitten in me reet of zo, bigmomma heupen
Daar houden mannen van toch :pquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh, al mn vetcellen zitten in me reet of zo, bigmomma heupen
Ja maar broeken nietquote:
Benen trainen... dan worden ze juist groter. Ik wil ze kleiner en ass ietsje strakker. Ben bezig met mn belly.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Meer squatten, benen trainen en veel cardio doen
Vet neemt meer ruimte in dan spieren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja maar broeken niet, bij een skinny jeans wordt het snel too much.
[..]
Benen trainen... dan worden ze juist groter. Ik wil ze kleiner en ass ietsje strakker. Ben bezig met mn belly.
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vind een afgetrainde asser mooier dan een asser bestaande uit vet.
Hmm ja. Nja ik heb geen idee hoe je er uit ziet natuurlijk :pquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja maar broeken niet, bij een skinny jeans wordt het snel too much.
[..]
Benen trainen... dan worden ze juist groter. Ik wil ze kleiner en ass ietsje strakker. Ben bezig met mn belly.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja. Nja ik heb geen idee hoe je er uit ziet natuurlijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]OMG! Je zeurt :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]Dit is niet classy, dit is gewoon hoerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet hoerig?quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit is niet classy, dit is gewoon hoerig.
Die heeft niet eens echt een ass tbh.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:38 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n asser is mooi om te zien
Meh, bovenbuik gaat wel goed maar onderbuik maakt me gek.quote:
Dat is zeker niet classy.quote:
Ik ga dan ook niet zo naar buiten vriend. Wat is hier trouwens hoerig aan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit is niet classy, dit is gewoon hoerig.
Welke buik?quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die heeft niet eens echt een ass tbh.
[..]
Meh, bovenbuik gaat wel goed maar onderbuik maakt me gek.
Wat heb je er nou alleen binnen aan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet zo naar buiten vriend. Wat is hier trouwens hoerig aan.
Blote buik.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet zo naar buiten vriend. Wat is hier trouwens hoerig aan.
Dit is nog een pic van hoe ik een kokerrok moest dragen. Maar croptop vind ik niet zo prachtig.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat heb je er nou alleen binnen aan.
Heb je geen zijaanzicht trouwensquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Zelf ben je te zien in croptops op vakantie, dus hou er maar over op. En alsnog, dit was gewoon om te kijken hoe je een kokerrok moest combineren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blote buik.
Zelf respecterende vrouwen lopen er zo niet bij.
Een nicki minaj ass is goorquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin. Als je mooie buik hebt en je gedraagt je kan je prima zo'n truitje aan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blote buik.
Kayla insane of zo die heeft pas mooi lichaamquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Een nicki minaj is goorChick die ik postte heeft gewoon een goede bubble butt en mooie afgetrainde benen.
Ik heb nog nooit een croptop aan gehad, wat is dit voor gelul.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zelf ben je te zien in croptops op vakantie, dus hou er maar over op. En alsnog, dit was gewoon om te kijken hoe je een kokerrok moest combineren.
Maar snap je probleem niet. Als ik het zo zag heb je mooi figuur.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind croptops niet eens zo erg hoor. Alleen zelf zou ik het niet dragen, het past niet bij me. Maar meiden waar 3 vetrollen uithangen en alsnog een croptop dragen ...
Dankuquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar snap je probleem niet. Als ik het zo zag heb je mooi figuur.
Ja ik zou die combi niet aantrekken maar ben sowieso niet van die kledingquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Danku. Geen idee, ik ben niet zo van bloot, waarschijnlijk daarom
Waar slaat dit op dan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blote buik.
Moet je ook niet je telefoonnummer aan fielaks geven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:51 schreef Kauai het volgende:
Ben in een of andere oude KLB app gegooid. Fok!kers
Mwah ik zou het zelf niet aandoen maar vind de reactie een beetje overdreven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is iniedergeval niet classy he
quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is iniedergeval niet classy he
Nog een fout die je niet moet maken op fok: je nummer delenquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:51 schreef Kauai het volgende:
Ben in een of andere oude KLB app gegooid. Fok!kers
Dat mens moet niet doen alsof ze classy is, terwijl ze nog niks bereikt heeft in haar leven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Mwah ik zou het zelf niet aandoen maar vind de reactie een beetje overdreven.
Die ziet er gewoon eng uit, net als van die bodybuilder chicksquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Die is helemaal droog getrained. Niet mooi om te zien.
Ja daar ben ik achter gekomen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Nog een fout die je niet moet maken op fok: je nummer delen
Probleem is alleen dat iedereen uit die groep nu je nummer heeft, dus dat gaat als een lopend vuurtje.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:56 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja daar ben ik achter gekomen.1 op 1 praten vind ik oké maar dit is raar. Allemaal oud-fok!kers ofzo. Ben er al uit.
Haat. Pretty girls dont hate other pretty girls dus dat laat al veel van zo'n persoontje wetenquote:
Wees asjeblieft een beetje voorzichtig met privégegevens.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:56 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja daar ben ik achter gekomen.1 op 1 praten vind ik oké maar dit is raar. Allemaal oud-fok!kers ofzo. Ben er al uit.
Jezelf 'pretty' noemen is overigens wel walgelijk arrogant.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haat. Pretty girls dont hate other pretty girls dus dat laat al veel van zo'n persoontje weten
Hou je fucking bek eens dicht. Jaloers dingquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat mens moet niet doen alsof ze classy is, terwijl ze nog niks bereikt heeft in haar leven.
Het is al te laat, de pervs zullen jouw nummer al hebben. Arme jijquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:56 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haten op mij is nog erger. Dan vraag je erom.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezelf 'pretty' noemen is overigens wel walgelijk arrogant.
Tjah, als je je kutje verkoopt achter het station...quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je fucking bek eens dicht. Jaloers dingwie zegt dat ik niks bereikt heb? Ik verdien al veel meer dan de normale studenten, heb goede netwerk connecties en alles al geregeld.
Ik ben niet zoals je moeder. Arm joch.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, als je je kutje verkoopt achter het station...
Daar kan ik inderdaad niet tegen op.
Ah een ekte turk. Moeders er bij halenquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben niet zoals je moeder. Arm joch.
Gewoon doordrinken jijquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft iemand nog coca cola codes?
Ik wil de headphones
Die heb ik net allemaal weggegooid.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft iemand nog coca cola codes?
Ik wil de headphones
Waarom?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die heb ik net allemaal weggegooid.
Ga niet generaliseren op turken, volgens mij kun je niks beters verzinnen. Direct op je pikkie getrapt voelen en zo. Je neemt fok veel te serieus, net als iemand anders hier. Denken dat ze een schat in handen hebben en nieuwelingen proberen weg te verjagen, hoe sneu ben je dan. Maak wat van je leven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah een ekte turk. Moeders er bij halen
Gelukkig. Schrok al.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee grapje, ik drink nooit coca cola.
Jezelf classy voordoen op een internetforum, hoe sneu ben je danquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga niet generaliseren op turken, volgens mij kun je niks beters verzinnen. Direct op je pikkie getrapt voelen en zo. Je neemt fok veel te serieus, net als iemand anders hier. Denken dat ze een schat in handen hebben en nieuwelingen proberen weg te verjagen, hoe sneu ben je dan. Maak wat van je leven.
Oh daar kun je dus niet tegen. Sorry dat je bent opgegroeid tussen snollen. Hierbij laat ik het aangezien je maar al te graag aandacht van me zoekt. Hou eens op man.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jezelf classy voordoen op een internetforum, hoe sneu ben je dan?
Ander toch 'het plan' uitvoerenquote:
Oke.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh daar kun je dus niet tegen. Sorry dat je bent opgegroeid tussen snollen. Hierbij laat ik het aangezien je maar al te graag aandacht van me zoekt. Hou eens op man.
Ik zal eens kijken. Had van de week nog oude blikjes maar dit weekend haal ik nieuwe.quote:
Ik heb wel een beetje geduldquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Had van de week nog oude blikjes maar dit weekend haal ik nieuwe.
Gaat alleen niet zo snel op
Ik heb niks te maken met KLB. Dus nee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen jullie die KLB issues niet gewoon daar uitvechten en elkaar hier gewoon negeren?
Kan gewoon via dm toch, hoef ik je niet voor op te zoekenquote:
Dat is al jaaaaren zo :pquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo ééntje? Zuipen tot er alleen maar cola door je aderen stroomt.
Jepsquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan gewoon via dm toch, hoef ik je niet voor op te zoeken
Yes sir.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:10 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen jullie die KLB issues niet gewoon daar uitvechten en elkaar hier gewoon negeren?
Gelukkig!quote:
En de boerkaspareribsdate dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan gewoon via dm toch, hoef ik je niet voor op te zoeken
Ik gaf een meisje niet mijn nummer. Echte FOK!ker ben ik.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:56 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja maar dan hoeven we elkaar niet te zien.quote:
Award "realest FOK!ker" goes to ...quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik gaf een meisje niet mijn nummer. Echte FOK!ker ben ik.
Dus dat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar dan hoeven we elkaar niet te zien.
Moslim gespot!quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blote buik.
Waarom zit jij eigenlijk op FOK?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga niet generaliseren op turken, volgens mij kun je niks beters verzinnen. Direct op je pikkie getrapt voelen en zo. Je neemt fok veel te serieus, net als iemand anders hier. Denken dat ze een schat in handen hebben en nieuwelingen proberen weg te verjagen, hoe sneu ben je dan. Maak wat van je leven.
Als je dat zo graag wilt weten, dm dan. Ik ga hier niet meer op in.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom zit jij eigenlijk op FOK?
Nee overtuigd naturist. Maar dat terzijde.quote:
Dan kan dit topic qua catfights gewoon worden verplaatst naar het Vivaforumquote:
Ooit de "bekende moeders" topic gezien ?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan dit topic qua catfights gewoon worden verplaatst naar het Vivaforum
Wie?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:19 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben jullie de nieuwste vlog van Enzo Knol al gezien?
Wie is dat dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooit de "bekende moeders" topic gezien ?ik ging lindsay vallen eens intikken op google en kwam toen zo op een topic over haar op viva terecht. Damn.
Ze was gewoon irritant.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Award "realest FOK!ker" goes to ...
Wauw.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooit de "bekende moeders" topic gezien ?ik ging lindsay vallen eens intikken op google en kwam toen zo op een topic over haar op viva terecht. Damn.
Die komt alleen in het holst van de nacht als de alcohol op is.quote:
Nee ik kom daar eigenlijk nooit. Wel een keer een topic gezien van iemand die niet wist hoe ze gehakt moest bakkenquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dit een grap ..quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik kom daar eigenlijk nooit. Wel een keer een topic gezien van iemand die niet wist hoe ze gehakt moest bakken
Zegt mij helemaal niks. Gelukkig ook maar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lindsay? Een blogger, ik zocht ooit eens iets op over oil pulling en kwam zo bij haar terecht
Ja dat is het dus. Ze hebben alleen geen naam en geen foto want heb niemand toegevoegd. Maar 1 Fok!ker had mn nummer en was niet de eerste die het vroeg maar ik dacht oké kan wel, nu dit. Maar jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat iedereen uit die groep nu je nummer heeft, dus dat gaat als een lopend vuurtje.
Goed dat ze je niet bellen 24/7quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:23 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja dat is het dus. Ze hebben alleen geen naam en geen foto want heb niemand toegevoegd. Maar 1 Fok!ker had mn nummer en was niet de eerste die het vroeg maar ik dacht oké kan wel, nu dit. Maar ja
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wees asjeblieft een beetje voorzichtig met privégegevens.
Niet iedereen is wie hij/zij beweren te zijn en niet iedereen heeft de beste bedoelingen.
Oh my fucking god. En sommigen geven ook nog serieuze antwoorden over hoe je fucking gehakt moet bakken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neehttp://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/102883/0
Sowieso niet slim om iemand op internet je nummer te geven omdat die het vraagt ...quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:23 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja dat is het dus. Ze hebben alleen geen naam en geen foto want heb niemand toegevoegd. Maar 1 Fok!ker had mn nummer en was niet de eerste die het vroeg maar ik dacht oké kan wel, nu dit. Maar ja
Je gaf een nep nummer of?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik gaf een meisje niet mijn nummer. Echte FOK!ker ben ik.
Dat weet ik nu ook wel. Wilde gewoon mn probleem met jullie delen okequote:Op donderdag 23 juli 2015 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso niet slim om iemand op internet je nummer te geven omdat die het vraagt ...
Jij bent helemaal geen nieuweling.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien halve dag.quote:
Ik ga toch niet heel de dag iedereen DM'en gekkie.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je dat zo graag wilt weten, dm dan. Ik ga hier niet meer op in.
Worst mod ever, kan je eens stoppen met stoken?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen nieuweling.
Woooooooooowquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Worst mod ever, kan je eens stoppen met stoken?
Neequote:
Gevoelige snaar, ik merk het alweer.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Worst mod ever, kan je eens stoppen met stoken?
Ja, maar ik doe daar meestal niet heel erg aan.quote:
Yes, begin augustus een week naar Londen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter:p Ga je nog op vakantie?
Ik zou dat wel graag willenquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe daar meestal niet heel erg aan.
Londen is leukquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Yes, begin augustus een week naar Londen.
Ik kan geen foto's maken van dingen die in het verleden zijn gebeurd. Sorry.quote:
Oh, je quote de verkeerde post.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kan geen foto's maken van dingen die in het verleden zijn gebeurd. Sorry.
Stom van Inootje dit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:35 schreef Fokker89 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 23 juli 2015 16:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kan geen foto's maken van dingen die in het verleden zijn gebeurd. Sorry.
[/quoteOh, je quote de verkeerde post.
Ik wil zeggen, niet bepaald quotehero van de dag.quote:
Ja! Wordt mn derde keer dit, heb er echt zin in. Dan laat ik jullie ook eens met rust, vinden sommigen hier vast leuk.quote:
Ik ga maandag naar Londen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja! Wordt mn derde keer dit, heb er echt zin in. Dan laat ik jullie ook eens met rust, vinden sommigen hier vast leuk.
Ik ben het ook niet gewend hoor, bij vorige werk was het niet zo.quote:
Elf op een schaal van één tot tien.quote:
Orgasme?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:43 schreef Inolvidable het volgende:
Ik maak op het moment trouwens iets supercools mee.
IJsklontje in je nek?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:43 schreef Inolvidable het volgende:
Ik maak op het moment trouwens iets supercools mee.
Ok.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
Ik zal het met jullie delen. Er vliegen honderden (!!!) vogels boven m'n tuin (en omstreken) in cirkeltjes. Wereldramp!
quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
Ik zal het met jullie delen. Er vliegen honderden (!!!) vogels boven m'n tuin (en omstreken) in cirkeltjes. Wereldramp!
Buiten is ook gewoon fucking gevaarlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
Ja, jij fietst daar!quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Buiten is ook gewoon fucking gevaarlijk.
Gelukkig zijn de meeste FOKkers verstokt aan hun zolderkamer. Dat maakt het wel iets minder eng. Maar toch.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Buiten is ook gewoon fucking gevaarlijk.
Oh gelukkig, dan heb jij geen hersenschudding als je bovenop me valt.quote:
Ik ben nog nooit op mijn zolder geweest, en ik woon er al 2 jaarquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste FOKkers verstokt aan hun zolderkamer. Dat maakt het wel iets minder eng. Maar toch.
Ken je de 50/50 moorden?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op mijn zolder geweest, en ik woon er al 2 jaar
Niemand...ik offer me wel op dsnquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op mijn zolder geweest, en ik woon er al 2 jaar
`Die jongen heeft gewoon hoogtevreesquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niemand...ik offer me wel op dsn
LKDTV
Wel een keer mijn kop door het luik gestoken, niks gezienquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ken je de 50/50 moorden?
Toch maar eens gaan kijken.
Er zit geen trap, nogal lastig om te komen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niemand...ik offer me wel op dsn
LKDTV
Jaja. Dat zeiden al zijn slachtoffersmquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een keer mijn kop door het luik gestoken, niks gezien
[..]
Er zit geen trap, nogal lastig om te komen.
Uccs
Gaat niet aanslaan hoorquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een keer mijn kop door het luik gestoken, niks gezien
[..]
Er zit geen trap, nogal lastig om te komen.
Uccs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |