SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yasmin doet mij denken aan mijn jeugdhelden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simba is nog steeds mijn held.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken ook een user van wie Scar zijn jeugdheld was.
Kan je omschrijven welke snacks er allemaal bij zitten?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga zo even 20 Mora snacks in de oven leggen, schijnt heel goed te helpen tegen ondervoeding.
Uit Purmerend??quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is mijn goede vriend JR-Style.
Ik heb hem nog niet om zijn adres gevraagd, maar als jij dat graag wilt valt er misschien wat te regelen.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je omschrijven welke snacks er allemaal bij zitten?
Als het JR uit Purmerend is hoeft dat niet. Die ken ik wel een beetje, jammer genoeg. Echt een clown is dat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet om zijn adres gevraagd, maar als jij dat graag wilt valt er misschien wat te regelen.
Die grote oranje doos was je niet opgevallen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beetje vage foto.. Zie alleen maar brood...
Net niet... Maar nu zie ik het ja!quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die grote oranje doos was je niet opgevallen?
Hoorde laatst dat Opso een troll is....quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer man. Wat is dit
Geloof ik niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat Opso een troll is....
Terwijl je dat niet verwacht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat Opso een troll is....
Ik heb Zaanse mayo.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat voor saus doe je bij die snacks?
Ik gooi ze erin als de tv uitzending van de Tour begint, ik zal natuurlijk pics maken!quote:
En je gaat ze allemaal alleen eten? Wat ga je er bij drinken?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gooi ze erin als de tv uitzending van de Tour begint, ik zal natuurlijk pics maken!
Nee ik eet mee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En je gaat ze allemaal alleen eten? Wat ga je er bij drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |