Is die voor je moeder!quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:28 schreef Dven het volgende:
Hey. Mijn moeder heeft een verzameling van Coca Cola artikelen, en ik denk dat ze een cap graag toe wil voegen aan de collectie. Als ik dit aan haar door kan geven, heel graag
Moet je dan mijn voornaam en achternaam en email en geboortedatum hebben of dat van mijn moeder?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is die voor je moeder!
Als je via je pm je voornaam en achternaam, je email en je geboortedatum wilt sturen? Oh en je postcode natuurlijk. Dan vul ik het voor je in en krijg je die voucher om hem op te halen. Kan je helaas niet die link direct sturen, dat werkt niet.
Ik denk van de gene die hem komt halen. Weet niet of ze dat echt checken eigenlijk. Heb die voucher ook niet gezien natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet je dan mijn voornaam en achternaam en email en geboortedatum hebben of dat van mijn moeder?
Ik doe mijn best. Serieusquote:Op maandag 27 juli 2015 18:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oeh, mocht je er nog eentje winnen hou ik me vast aanbevolen: de pet die ik nu heb (ook van Coca Cola btw, ooit bij The Voice of Holland gewonnen) is nogal aan het verslijten. Nog net geen 24/7 op, dus dat kan een en ander verklaren
Ik heb er weer 1 gewonnen!quote:Op maandag 27 juli 2015 18:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oeh, mocht je er nog eentje winnen hou ik me vast aanbevolen: de pet die ik nu heb (ook van Coca Cola btw, ooit bij The Voice of Holland gewonnen) is nogal aan het verslijten. Nog net geen 24/7 op, dus dat kan een en ander verklaren
Echt leuk dat je dit anderen guntquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor andere die graag de pet willen; de actie duurt tot 31 augustus. Met mijn cola consumptie denk ik dat er nog wel een pet langs komt
Ja zat te azen op de headphones, Die heb ik nu. Dus wie weet komt die ook nogquote:
voor een headphone houd ik me aanbevolenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zat te azen op de headphones, Die heb ik nu. Dus wie weet komt die ook nogEn de petten geef ik graag weg.
*Maakt notitie*quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor een headphone houd ik me aanbevolen
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb er weer 1 gewonnen!![]()
Wil je je naam, email, geboortedatum en je postcode naar mij sturen?
Mits je de pet nog wil tenminste?
Hey ik heb je een pm gestuurd met 3 subways waar je uit kan kiezen. Als je dat laat weten is de deal rond :pquote:
De bovenste in je bericht (zoals intussen ook gePM't), sorry voor de late reactie!quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hey ik heb je een pm gestuurd met 3 subways waar je uit kan kiezen. Als je dat laat weten is de deal rond :p
Je hebt een mail met een voucher die je kan uitprintenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De bovenste in je bericht (zoals intussen ook gePM't), sorry voor de late reactie!
Op de actie blikjes en flessen zit een code. Bij blikjes is het lipje rood. Aan aan de achterkant van dat lipje staat een code. Bij flessen zit het onder de dop. Op de flessen en blikjes met codes staat vermeld dat er een win actie is waar je aan mee kan doen.quote:
Godsamme, nu snap ik die rode doppen op de cola light flessenquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op de actie blikjes en flessen zit een code. Bij blikjes is het lipje rood. Aan aan de achterkant van dat lipje staat een code. Bij flessen zit het onder de dop. Op de flessen en blikjes met codes staat vermeld dat er een win actie is waar je aan mee kan doen.
Je gaat naar de coca cola site en vult deze code in, Je ziet gelijk of je wat heb gewonnen. Prijzen zijn op te halen bij een Subway in jouw buurt op vertoon van de voucher die je per mail krijgt gestuurd.
Je mag maximaal 20 codes per dag invullen.
Op de site staat dat er elke dag 500 prijzen te winnen zijn. Je krijgt sowieso bij elke code een soort e-sticker die je in een app kan gebruiken. En een desktop wallpaper die je kan downloaden.
De prijzen zijn dus die petten, headphones en een fisheye lens voor op je telefoon.
Ik heb tot nu 3 petten gewonnen en 1 keer die headphones. De kwaliteit is trouwens niet zo![]()
Ik heb daar wel veel cola voor moeten drinken![]()
Zo werkt het dus
quote:Op donderdag 30 juli 2015 04:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Godsamme, nu snap ik die rode doppen op de cola light flessenIk zie al wekenlang vrienden al die flessen gewoon wegpleuren
U bent een heldin, is nog een mooie pet ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt een mail met een voucher die je kan uitprinten
Graag gedaan! En ben blij dat je hem mooi vindt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 04:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
U bent een heldin, is nog een mooie pet ook
Normaal grijs ja, ik dacht in eerste instantie dat vanwege de Ramadan die flessen een andere dopkleur hadden om aan te tonen dat er een ander soort iets in gebruikt werd (not kidding, ik heb een tijd geleden gelezen dat wegens geloofsvieringen in Amerika tijdelijk flessen frisdrank met ander soort suiker worden uitgebracht, herkenbaar aan de andere kleur dop... Dusjaquote:Op donderdag 30 juli 2015 04:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Nja flessen hebben altijd rode doppenHet staat op de fles als er een code onder de dop zit.
aah je zegt light. Ja die zijn normaal grijs?
Ja dat is dan waarschijnlijk vanwege die actie. Hoeveel headphones zouden we wel niet hebben weg gegooid..quote:Op donderdag 30 juli 2015 04:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Normaal grijs ja, ik dacht in eerste instantie dat vanwege de Ramadan die flessen een andere dopkleur hadden om aan te tonen dat er een ander soort iets in gebruikt werd (not kidding, ik heb een tijd geleden gelezen dat wegens geloofsvieringen in Amerika tijdelijk flessen frisdrank met ander soort suiker worden uitgebracht, herkenbaar aan de andere kleur dop... Dusja). Maar nu hebben ze ze nog steeds
HOEVEEL PETTEN.quote:Op donderdag 30 juli 2015 04:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is dan waarschijnlijk vanwege die actie. Hoeveel headphones zouden we wel niet hebben weg gegooid..
ik heb 4000 miljoen doppen weg gegooid afgelopen maandenquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op de actie blikjes en flessen zit een code. Bij blikjes is het lipje rood. Aan aan de achterkant van dat lipje staat een code. Bij flessen zit het onder de dop. Op de flessen en blikjes met codes staat vermeld dat er een win actie is waar je aan mee kan doen.
Je gaat naar de coca cola site en vult deze code in, Je ziet gelijk of je wat heb gewonnen. Prijzen zijn op te halen bij een Subway in jouw buurt op vertoon van de voucher die je per mail krijgt gestuurd.
Je mag maximaal 20 codes per dag invullen.
Op de site staat dat er elke dag 500 prijzen te winnen zijn. Je krijgt sowieso bij elke code een soort e-sticker die je in een app kan gebruiken. En een desktop wallpaper die je kan downloaden.
De prijzen zijn dus die petten, headphones en een fisheye lens voor op je telefoon.
Ik heb tot nu 3 petten gewonnen en 1 keer die headphones. De kwaliteit is trouwens niet zo![]()
Ik heb daar wel veel cola voor moeten drinken![]()
Zo werkt het dus
Op de facebook van Coca Cola klagen meer mensen hierover. De reactie is dan dat je contact moet opnemen met de klantenservice, geen idee wat zij hiermee doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:06 schreef Mark het volgende:
Tering, wat zijn die codes slecht leesbaar. Of heb ik gewoon pech met mijn dop?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ter melding van een geslaagde actie:
Hoe tof!Links mijn versleten 'vintage' pet (die nog meer versleten is dan toen ik hem kreeg 100 jaar geleden) en rechts de nieuwe gewonnen pet. Thanks OP!
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet. Drink zelf altijd die redbull formaat blikjes. Denk dat het op het blikje staat als er een code op zitquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:29 schreef Nizno het volgende:
als het goed is krijgen we zaterdag ook blikjes cola binnen 6 grote blikken en 12 kleine. Zitten ze op alle 18 blikjes of alleen op de groten?
Coolquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoe tof!Links mijn versleten 'vintage' pet (die nog meer versleten is dan toen ik hem kreeg 100 jaar geleden) en rechts de nieuwe gewonnen pet. Thanks OP!
[ afbeelding ]
Die zijn volgens mij lastig te winnen maar je weet het maar nooit:p Vandaag al weer 4 codes ingevoerd en niks gewonnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik heb eventueel nog wel interesse in de headphones
Heb de headphones gewonnenquote:
geweldigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 04:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Krijg nou tieten![]()
Net nadat ik dus zeg dat ze moeilijk te winnen zijn win ik nu die headphones
![]()
komt er aanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 04:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb de headphones gewonnen![]()
![]()
Als je via prive berichtje je naam, e-mail adres, geboortedatum en postcode wil sturen dan vul ik het voor je in
*Maakt notitie:P*quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:30 schreef PizzametKebab het volgende:
Mocht er iemand nog een petje winnen en hem zelf niet hoeft, heb ik wel intresse!Ik hoor het graag en dank!
Petje komt dan na Pizzametkebab, De eerste volgende headphone als ik die misschien nog win is voor Mort-Sith en daarna ben jij.:)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:45 schreef tailfox het volgende:
Petje of headphones maak je mij heel blij mee
Stuiter jij niet de hele dag door?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
De overdracht met Ninzo is gelukt :p![]()
Over een denk ik 10 minuten trek ik weer een blikje cola open, eerst koffie
Ik ben sinds 2 jaar afgekickt. Slaap nu als een prinsesje 's nachts. Voorheen was ik veel vaker wakker. in de nacht.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee valt mee maar wel echt een coca cola junkie.
Je mag 20 codes per dag invullen dus wel veel kansquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:06 schreef JDx het volgende:
Nice, ik ga meteen op werk alle flessen en blikjes checken
En de flessen die we hebben zijn oudquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]Jammer anders had je je slag kunnen slaan
Iedereen drinkt eigenlijk uit blikjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wel logisch ja :p Hopelijk zijn die met codes dan:P
De collega's zullen blij zijn als alle doppen gelijk open gedraaid wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wel logisch ja :p Hopelijk zijn die met codes dan:P
Joehoe. Je hebt een prive bericht.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik heb eventueel nog wel interesse in de headphones
haha heb je weer 1?quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Joehoe. Je hebt een prive bericht.
Cool! Hoop dat je er plezier van zal hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
haha heb je weer 1?
Geweldig!
Ik ga hem vandaag ophalen. Meteen lunch meenemen naar huis.
Dat sowieso, ga elke keer aan je denken als ik die grote doppen op hebquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Cool! Hoop dat je er plezier van zal hebben
Je hebt PM.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:30 schreef PizzametKebab het volgende:
Mocht er iemand nog een petje winnen en hem zelf niet hoeft, heb ik wel intresse!Ik hoor het graag en dank!
Topper! Dankjewelquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Joehoe. Je hebt een prive bericht.
euh nee, is het zo slecht?quote:
dan zijn het dus letterlijk mooie oorwarmersquote:
Ja preciesquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zijn het dus letterlijk mooie oorwarmers
Hoi! Jij bent na Tailfox aan de beurt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou me ook aanbevolen voor een pet of headphones. Ik ken iemand die een mini museum heeft met Coca Cola producten (zoekt ze op rommelmarkten enz, ze heeft niet echt veel geld). Het is een lieve vrouw die ik graag blij zou maken met iets voor haar Coca Cola collectie.
Ah topquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoi! Jij bent na Tailfox aan de beurt.![]()
Blijkbaar werkt de code sturen ook dus als ik iets win zal ik je de code sturen en kan zij het invullen.
Yes uiteraard!quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:33 schreef Gebruikersna het volgende:
Als je na de rest van de gegadigden in dit topic nóg een headphone wint, mag ik dan ook op de wachtlijst aub? Heb op dit moment helemaal geen koptelefoonachtige dingen
Super dat je dit doet
funny maar niet voor mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb helaas geen petten of headphone gewonnen zojuist maar wel een coca cola fish eye lens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die hem graag wil hebben?
Foto's zijn trouwens van internet.
Ik ga liever voor de pet of headphonesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is de Fish Eye Lens misschien wat voor die dame?
Gahahah ik begrijp het. Dit is nogal een vreemde item in de collectie :p Maar dan hopen we dat die er nog aan komenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga liever voor de pet of headphones
Dus jij wilt hem.We hebben een winnerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:42 schreef Nober het volgende:
Geen fish eye lens hebben! Dan faal je wel, alhoewel jullie vissen natuurlijk niet.
Nee ik maak mij vooral zorgen om je cola consumptie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus jij wilt hem.We hebben een winner![]()
Sluit maar aan in de rij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee ik maak mij vooral zorgen om je cola consumptie.
Hey thnx! Normaal doe ik idd ook niet mee met acties maar nu is het wel makkelijk. En ze geven 500 prijzen per dag weg. Dus je wint best veel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:50 schreef Momo... het volgende:
Hoe groot schat jij de kans dat je wat wint bij zon actie 1 op 20? Nooit gedacht dat de kans zo groot is dat je dingen wint bij dit soort dingen, gooi meestal gewoon weg. Super dat jij het hier uitdeelt Yasmin23, heel lief!
Nee thanks, er komt vast wel iemand voorbij die hem wel wilquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hey thnx! Normaal doe ik idd ook niet mee met acties maar nu is het wel makkelijk. En ze geven 500 prijzen per dag weg. Dus je wint best veel.
Jij wilt zeker ook niet die Fish Eye? :p
Jeps op de foto hierboven staat het uit gelegd. iets met magneetjes en touwtjes :pquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeveel liter heb je staan?
Kan die eye op je foon?
[ afbeelding ]
nouja als niemand anders wil, ik heb al wat gekregen en daar ben ik nog steeds heelblij meequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh we hebben iemandJe mag hem hebben als je wilt ?
Ja maar geloof dat de lens niet heel populair is:pquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:49 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
nouja als niemand anders wil, ik heb al wat gekregen en daar ben ik nog steeds heelblij mee
gij babequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar geloof dat de lens niet heel populair is:p
Dus hij is voor jou!
Zal je de code ff in pm sturen.
I will tryquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Post je hier dan wel een foto met je fish eye lens?:P
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Post je hier dan wel een foto met je fish eye lens?:P
Ik ben er voorstander vanquote:
Vet, een pet met COKE eropquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Je hebt Coke-moji gewonnen!
Coke-moji zijn nieuw en exclusief voor Coca-Cola. Je kunt de grappige afbeeldingen en achtergronden van Coke-moji downloaden voor je mobiel en desktop.
Op de achterkant een foto van Ferry Doedens vastplakken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Vet, een pet met COKE erop
Nu nog een met WITTEHERO.
Edit: Nou, toppie dit, heb wat reclame gewonnen!
[..]
Geef dan een kekke screensaver weg ofzoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar kom op zeg, een wallpaper "winnen"
Joehoe!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:45 schreef tailfox het volgende:
Petje of headphones maak je mij heel blij mee
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:48 schreef Yasmin23 het volgende:
De rij op dit moment
Amarantha
Gebruikersna.
Yes is cool!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef Voszje het volgende:
Ik vind die headphones ook wel vet, maar drink zelden cola... Mag ik als derde in de rij?Die fish-eye lens is ook vet, mocht je die nogmaals winnen en kwijt willen...
Hoop dat je er plezier van hebt!quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga ze binnenkort ophalen haarstikke bedankt
Joehoe!quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou me ook aanbevolen voor een pet of headphones. Ik ken iemand die een mini museum heeft met Coca Cola producten (zoekt ze op rommelmarkten enz, ze heeft niet echt veel geld). Het is een lieve vrouw die ik graag blij zou maken met iets voor haar Coca Cola collectie.
Hey!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:28 schreef broccoli. het volgende:
Oh heyIk ben een echte fotofreak, zou ik die fisheye lens mogen als je er eentje wint? O:)
Ik heb net de fish eye lens gewonnen!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef Voszje het volgende:
Ik vind die headphones ook wel vet, maar drink zelden cola... Mag ik als derde in de rij?Die fish-eye lens is ook vet, mocht je die nogmaals winnen en kwijt willen...
Heel graag!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb net de fish eye lens gewonnen!
Wil je hem hebben?
Yes, het is gelukt! Ik heb de voucher ontvangen, vanavond ophalen. Thanks!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt pm. Laat maar weten of het gelukt is.
Coolquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:08 schreef Voszje het volgende:
[..]
Yes, het is gelukt! Ik heb de voucher ontvangen, vanavond ophalen. Thanks!
Zal kijken of het lukt om een mooie foto te schieten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
CoolHoop dat je er plezier van hebt!
Hooooooi!quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:33 schreef Gebruikersna het volgende:
Als je na de rest van de gegadigden in dit topic nóg een headphone wint, mag ik dan ook op de wachtlijst aub? Heb op dit moment helemaal geen koptelefoonachtige dingen
Super dat je dit doet
Ben benieuwd naar het resultaatquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:11 schreef Voszje het volgende:
[..]
Zal kijken of het lukt om een mooie foto te schieten.
Ja, heel graag!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hooooooi!
Win zojuist de headphones![]()
Wil je hem nog hebben?
Aaaarg super irritant! Eerst kon ik die code invoeren en als ik dan wat had gewonnen kon ik het scherm weer sluiten en later weer die code invoeren om de gegevens in te voeren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 05:30 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Ja, heel graag!Zal ik je een DM sturen?
Win toevallig wel net een pet. Wil jij die hebben?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 05:57 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil wel in de rij voor pet of headphones
Is coolquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:16 schreef Miniem het volgende:
Ook wel interesse in een fish eye lens mocht je winnen.
Kan je hem makkelijk op je telefoon doen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:14 schreef Voszje het volgende:
[..]
Even snel een foto vanaf het balkon om het te testen.
[ afbeelding ]
Grappig dingetje, nog maar even mee spelen en uitvogelen hoe ik het beste fish-eye resultaat krijg.
Oeh oeh oehquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:23 schreef Rockfire het volgende:
Wie was er aan de beurt voor de headphones? Ik heb net de headphones gewonnen en heb het scherm nog open staan, dus wie wil?
Je wordt gezocht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 05:30 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Ja, heel graag!Zal ik je een DM sturen?
Ik heb een DM gestuurdquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh
Gebruikersna. !!!
Moet je haar ff pmen ofzo als je dat zou willen doen![]()
Scherm niet sluiten![]()
Oeh cool! Super vet dat jij ineens opduiktquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb een DM gestuurdEn laat het scherm open staan totdat ik een reactie heb
Ik had dit topic al eerder gezien, maar tot nu toe wilde ik of eerst de prijzen nog zelf of ik had kennissen die ze wel wilden. Nu had ik deze overquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh cool! Super vet dat jij ineens opduikt
Heb je veel gewonnen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik had dit topic al eerder gezien, maar tot nu toe wilde ik of eerst de prijzen nog zelf of ik had kennissen die ze wel wilden. Nu had ik deze over
Ja hier ook. Had het niet verwacht. Dacht bv dat de headphones de hoofdprijs was maar worden echt veel weg gegeven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik moet zeg dat het winpercentage hoger is dan ik had verwacht
Ik open net een nieuwe fles en denk: meteen even de code checken (in een andere browserquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hier ook. Had het niet verwacht. Dacht bv dat de headphones de hoofdprijs was maar worden echt veel weg gegeven.
Nou heel graag maar was ik al aan de beurt dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Win toevallig wel net een pet. Wil jij die hebben?
Het scherm staat nog open :p
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:36 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik open net een nieuwe fles en denk: meteen even de code checken (in een andere browser). Weer een cap gewonnen
Waren daar nog gegadigden voor?
Ja omdat er wat mis ging. Als je je naam, email, geboortedatum en postcode ff in pm naar mij stuurt vul ik het voor je inquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou heel graag maar was ik al aan de beurt dan?
Okequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hier een Cocacolaverzamelaar in huis. Die zou ik graag verrassen met ietsMaakt niet uit wat - als het maar iets is wat hij uit kan stallen
Dus mocht je nog iets winnen...
Volgens mij heeft hierboven nog iemand de pet open staan! Toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hier een Cocacolaverzamelaar in huis. Die zou ik graag verrassen met ietsMaakt niet uit wat - als het maar iets is wat hij uit kan stallen
Super!quote:
Ik heb nog een venster voor een cap openstaan, moet je mij even je voornaam, achternaam, emailadres, geboortedatum en postcode sturen. Dan vul ik dat in en krijg jij een mail waarmee je hem kan afhalen bij een Subwayquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Fantastisch! Dank je wel, PM komt eraanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:52 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb nog een venster voor een cap openstaan, moet je mij even je voornaam, achternaam, emailadres, geboortedatum en postcode sturen. Dan vul ik dat in en krijg jij een mail waarmee je hem kan afhalen bij een Subway
Dat ging snel :pquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fantastisch! Dank je wel, PM komt eraan
Ja, ik mag alweer van je lijstjequote:
Dan moet ik wel sneaky te werk gaan, anders is het geen verrassing meerquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben trouwens wel nieuwsgierig naar de collectie:p
Zou je een foto kunnen maken?
Kan ook zonder pet natuurlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan moet ik wel sneaky te werk gaan, anders is het geen verrassing meer
Nee, gelukkig nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan ook zonder pet natuurlijk![]()
Dacht misschien staat het wel groot in de woonkamer ofzo:p
Spannendquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet
Maar hij is de deur uit dus ik sluip er wel even heenEn dan maar hopen dat hij niet in dit topic neust.
Rockfire, hartstikke bedankt!
Wowquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Dit is maar een klein deel. Er is nog veel en veel meer, maar geen ruimte om het neer te zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:38 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb ook wel wat leuke dingetjes staan, voornamelijk macdonalds glazen, maar nog een paar andere leuke dingen met mijn naam, en unieke vanille cola:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] (meer er achter)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
serious request?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:38 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb ook wel wat leuke dingetjes staan, voornamelijk macdonalds glazen, maar nog een paar andere leuke dingen met mijn naam, en unieke vanille cola:
[ link | afbeelding ]
gaafquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
VetDie flesjes vind ik zo leuk!
[ afbeelding ]
Topstuk van de collectie is de Zuid Afrikaanse blikjes Olifant![]()
Dacht het wel ja, jaar of 8 geleden in Arnhem bij die mega cola truck gekocht.quote:
Zeker tof die olifant!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
VetDie flesjes vind ik zo leuk!
[ afbeelding ]
Topstuk van de collectie is de Zuid Afrikaanse blikjes Olifant![]()
heb ze toen ook in Groningen gekocht voor een knul uit het speciaal onderwijs.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dacht het wel ja, jaar of 8 geleden in Arnhem bij die mega cola truck gekocht.
Ja in Zuid Afrika maken ze vette dingen van blikjes. Had de laatste keer bijna een radio met usb ingang gekocht gemaakt van cola blikjesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dacht het wel ja, jaar of 8 geleden in Arnhem bij die mega cola truck gekocht.
[..]
Zeker tof die olifant!
The horrorquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:46 schreef delano.888 het volgende:
En het stomme is nou juist, dat ik wel HEEL VEEL cola drink, maar dan van het verkeerde merk![]()
[ link | afbeelding ]
Redenen: ik drink ECHT veel cola, en dan is pepsi iets goedkoper, en suiker vrij = beter als je zo veel drinkt. Smaak wen je vanzelf aan
Gebruikersna kan uit het lijstjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:
De lijst voor nu:
Gebruikerna voor de headphones
Broccoli voor de fish eye
Miniem voor de fish eye
Delano.888 voor de headphones.
De druk is groot jongens
Nee, die fungeert als glazenkastquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:
WowEen koelkast ook
![]()
Werkt die nog?
Kom in Duitsland wonen: 59 cent per flesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:46 schreef delano.888 het volgende:
En het stomme is nou juist, dat ik wel HEEL VEEL cola drink, maar dan van het verkeerde merk![]()
[ link | afbeelding ]
Redenen: ik drink ECHT veel cola, en dan is pepsi iets goedkoper, en suiker vrij = beter als je zo veel drinkt. Smaak wen je vanzelf aan
Ik woon vlak bij duitsland, en heb ze daar wel eens gehaald, maar was toch wel wat duurder voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom in Duitsland wonen: 59 cent per fles
Coolquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:15 schreef Rockfire het volgende:
Miniem voor de fish eye
Gaat snel! Maar mocht iemand anders nog langskomen voor de headphones mag die voor, ik heb immers al een pet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Cool![]()
Lijst voor nu :
Miniem voor de fish eye
Je hebt toch nog geen headphones? Dan maakt het wat mij betreft niks uit... Hoewel ik wel eerst nog weer even headphones moet winnenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gaat snel! Maar mocht iemand anders nog langskomen voor de headphones mag die voor, ik heb immers al een pet.
Ja, het zijn van die frommelflessen, die 1x gebruikt worden (wel statiegeld). Ik weet dat 1 van de supermarkten 59 cent als vaste prijs heeft ingevoerd. Lidl meen ik, maar het kan ook de Netto zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:34 schreef delano.888 het volgende:
Ik woon vlak bij duitsland, en heb ze daar wel eens gehaald, maar was toch wel wat duurder voor zover ik weet.
En volgens mij waren dat echt super dunne fragiele flessen vergeleken met de "harde" in nederland, wat veel irritanter is als je uit de fles drinkt.
Behalve de 1l vanille cola, die waren weer harder juist.
Iets in de buurt van Elten die dat zo goedkoop heeft toevallig? Kan wel een hoop schelen als het kloptquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, het zijn van die frommelflessen, die 1x gebruikt worden (wel statiegeld). Ik weet dat 1 van de supermarkten 59 cent als vaste prijs heeft ingevoerd. Lidl meen ik, maar het kan ook de Netto zijn.
Nee kloptquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je hebt toch nog geen headphones? Dan maakt het wat mij betreft niks uit... Hoewel ik wel eerst nog weer even headphones moet winnen
Yes, er zitten van die magneetringetjes bij. Ik heb die om mijn lens van mijn telefoon geplakt, is er gemakkelijk weer af te halen overigens (dan plakt het minder goed natuurlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je hem makkelijk op je telefoon doen?
Ik denk dat je dan naar Emmerich moet. Of Kleve, Kaufland bijvoorbeeld. Heb even gezocht in mijn mail maar ik kon de bewuste reclame niet meer vinden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:09 schreef delano.888 het volgende:
Iets in de buurt van Elten die dat zo goedkoop heeft toevallig? Kan wel een hoop schelen als het klopt het kleine winkeltje (penny ofzo?) in de hoofdstraat van Elten was in ieder geval niet zo goedkoop voor zover ik weet.
Hoi!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:28 schreef broccoli. het volgende:
Oh heyIk ben een echte fotofreak, zou ik die fisheye lens mogen als je er eentje wint? O:)
Das snel! Zal je even een berichtje sturen ^^quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoi!
Heb een fish eye gewonnen![]()
Als je je naam, email,geboortedatum en je postcode wil sturen dan vul ik het voor je in
Heb geantwoord. Of je alleen nog ff de subway kan kiezen waar je hem wilt ophalen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:00 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Das snel! Zal je even een berichtje sturen ^^
Miniem is nu dus aan de beurt voor de fish-eye? Die heb ik nu namelijk gewonnenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Cool![]()
Lijst voor nu :
Miniem voor de fish eye
Het kan nog...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:00 schreef delano.888 het volgende:
Oh is de actie bijna afgelopen? Bummer, geen headphones dus
Jep, maar ik ben zo weer offline tot maandagavond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:03 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Het kan nog...
Zeker aangezien jij zo te zien de volgende op de lijst bent voor de headphones
lol, ik wilde net zeggen dat je anders alvast je adres moest sturen, toen ik je pm zagquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jep, maar ik ben zo weer offline tot maandagavond.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:57 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Miniem is nu dus aan de beurt voor de fish-eye? Die heb ik nu namelijk gewonnen
Wel grappig dat telkens users aan de beurt zijn die ik ook echt ken
heb hier ook geen blikje met codedingen voorbij zien komen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik wou graag de headphones dus dacht ik ik koop ook wel een fles vandaag. Zit er niet eens een code in de dop.
Actie is morgen afgelopen, zal al wel nieuwe voorraad zijn geweest zonder codesquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik wou graag de headphones dus dacht ik ik koop ook wel een fles vandaag. Zit er niet eens een code in de dop.
Je hebt mazzelquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:54 schreef delano.888 het volgende:
Superquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:43 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je hebt mazzelMailtje om hem af te halen is onderweg
Was het toch handig dat je je gegevens alvast had gestuurd
Dit lijstje is nu helemaal voorzienquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Cool![]()
Lijst voor nu :
Miniem voor de fish eye
Inderdaad binnen super dankje ik had het niet verwacht meerquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:43 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je hebt mazzelMailtje om hem af te halen is onderweg
Was het toch handig dat je je gegevens alvast had gestuurd
Ze mogen tot 20 sept opgehaald worden. Ik denk dat als je 19 of 20 sept een subway binnen loopt en vraagt of ze nog wat over hebben, ze je best wel eens kunnen matsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |