Dus jij wilt hem.We hebben een winnerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:42 schreef Nober het volgende:
Geen fish eye lens hebben! Dan faal je wel, alhoewel jullie vissen natuurlijk niet.
Nee ik maak mij vooral zorgen om je cola consumptie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus jij wilt hem.We hebben een winner![]()
Sluit maar aan in de rij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee ik maak mij vooral zorgen om je cola consumptie.
Hey thnx! Normaal doe ik idd ook niet mee met acties maar nu is het wel makkelijk. En ze geven 500 prijzen per dag weg. Dus je wint best veel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:50 schreef Momo... het volgende:
Hoe groot schat jij de kans dat je wat wint bij zon actie 1 op 20? Nooit gedacht dat de kans zo groot is dat je dingen wint bij dit soort dingen, gooi meestal gewoon weg. Super dat jij het hier uitdeelt Yasmin23, heel lief!
Nee thanks, er komt vast wel iemand voorbij die hem wel wilquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hey thnx! Normaal doe ik idd ook niet mee met acties maar nu is het wel makkelijk. En ze geven 500 prijzen per dag weg. Dus je wint best veel.
Jij wilt zeker ook niet die Fish Eye? :p
Jeps op de foto hierboven staat het uit gelegd. iets met magneetjes en touwtjes :pquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeveel liter heb je staan?
Kan die eye op je foon?
[ afbeelding ]
nouja als niemand anders wil, ik heb al wat gekregen en daar ben ik nog steeds heelblij meequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh we hebben iemandJe mag hem hebben als je wilt ?
Ja maar geloof dat de lens niet heel populair is:pquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:49 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
nouja als niemand anders wil, ik heb al wat gekregen en daar ben ik nog steeds heelblij mee
gij babequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar geloof dat de lens niet heel populair is:p
Dus hij is voor jou!
Zal je de code ff in pm sturen.
I will tryquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Post je hier dan wel een foto met je fish eye lens?:P
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Post je hier dan wel een foto met je fish eye lens?:P
Ik ben er voorstander vanquote:
Vet, een pet met COKE eropquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ter melding van een geslaagde actie:
Hoe tof!Links mijn versleten 'vintage' pet (die nog meer versleten is dan toen ik hem kreeg 100 jaar geleden) en rechts de nieuwe gewonnen pet. Thanks OP!
[ afbeelding ]
quote:Je hebt Coke-moji gewonnen!
Coke-moji zijn nieuw en exclusief voor Coca-Cola. Je kunt de grappige afbeeldingen en achtergronden van Coke-moji downloaden voor je mobiel en desktop.
Op de achterkant een foto van Ferry Doedens vastplakken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Vet, een pet met COKE erop
Nu nog een met WITTEHERO.
Edit: Nou, toppie dit, heb wat reclame gewonnen!
[..]
Geef dan een kekke screensaver weg ofzoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar kom op zeg, een wallpaper "winnen"
Joehoe!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:45 schreef tailfox het volgende:
Petje of headphones maak je mij heel blij mee
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:48 schreef Yasmin23 het volgende:
De rij op dit moment
Amarantha
Gebruikersna.
Yes is cool!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef Voszje het volgende:
Ik vind die headphones ook wel vet, maar drink zelden cola... Mag ik als derde in de rij?Die fish-eye lens is ook vet, mocht je die nogmaals winnen en kwijt willen...
Hoop dat je er plezier van hebt!quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga ze binnenkort ophalen haarstikke bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |