SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Volgens mij is elke landbezitter in Schotland automatisch in staat om de titel "Lord" te voeren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Heel veel plezier!
Als je een fles Laphroaig koopt, kan je lid worden van de friends op laphroaig. Dan ben je "eigenaar" van een stukje grond van 1 square foot op het terrein van de distilleerderij.
In ruil voor het mogen gebruiken van mijn grond, betalen ze me jaarlijks de huur. 1 dram whisky. Ik moet m alleen wel zelf komen ophalen![]()
zie hier
https://en.wikipedia.org/wiki/Laphroaig_distillery
[..]
Ik ben altijd tegen de draad in, ik ben wel gelukkig onderweg...tenminste van binnen. Misschien zie ik er wel diep ongelukkig uit als ik tegen de heuvels op hark met m'n bagage, wie weetquote:Op donderdag 23 juli 2015 08:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha dat is zo
Ik heb de afgelopen dagen op de klimmetjes, maar ook in wat dorpjes aardig wat vakantiefietsers gezien. Wat me opvalt is dat het gros van die mensen er ongelukkig uit ziet
Wil je mijn stukje ook bekijken?quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:46 schreef Gripper het volgende:
Ja, elke fles.
Moet je m nu nog ff snel kopen, maar dan ontkom je er ook niet aan om naar Islay te gaan om die beloning op te eisen![]()
Grappig, er schijnen op dat terrein overal vlaggetjes in de grond geprikt te zijn door mensen die hun eigen stukje grond wilden markeren. Mijn buren zijn geloof ik een Japanner en een Slowaak
Gister is je telefoon pas later aangegaan, je kan tochw el op het kaartje kijken?quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ging vanochtend trouwens best kut, harken, zware benen, etc. En opeens was de route weer 4 km langer...ik ga strava bijna wantrouwen.
Scherp!quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:46 schreef Gripper het volgende:
Ja, elke fles.
Moet je m nu nog ff snel kopen, maar dan ontkom je er ook niet aan om naar Islay te gaan om die beloning op te eisen![]()
Grappig, er schijnen op dat terrein overal vlaggetjes in de grond geprikt te zijn door mensen die hun eigen stukje grond wilden markeren. Mijn buren zijn geloof ik een Japanner en een Slowaak
Als je al niet van whisky houdt moet je vooral geenquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gister is je telefoon pas later aangegaan, je kan tochw el op het kaartje kijken?
[..]
Scherp!
Eens kijken of ik dat nog op tijd kan halen. Anders haal ik 'm bij de stokerij zelf
Hallo Knutsanquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je al niet van whisky houdt moet je vooral geenLaproagh
gaan drinken.
Met een beetje mosterd, lijkt me prima te doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:01 schreef Gripper het volgende:
t is gewoon vloeibare hema rookworst Kano. Dat lust je toch wel?
Hoe is het Knut. Ik heb toevallig afgelopen week nog recreatief op de wielrenfiets gezeten. Je bent wel even door mijn gedachte heengeschoten toen ik weer met 20 km/h verschil werd ingehaald door de wat minder recreatieve renners.quote:
Nog goede tijd gezet op de col de bulgarije?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe is het Knut. Ik heb toevallig afgelopen week nog recreatief op de wielrenfiets gezeten. Je bent wel even door mijn gedachte heengeschoten toen ik weer met 20 km/h verschil werd ingehaald door de wat minder recreatieve renners.
Steek je 40 euro gewoon in de fik dan heb je ook rooksmaak maar niet de kwelling om een hele liter op te moeten drinken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met een beetje mosterd, lijkt me prima te doen.
Zo'n QC vind ik wel weg te krijgen hoor, lekker rokerige zoetheid. Alsof je een combinatie van zoete fietswax en brandende buitenbandjes op je tong hebt in een volle afdaling.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Steek je 40 euro gewoon in de fik dan heb je ook rooksmaak maar niet de kwelling om een hele liter op te moeten drinken.
Goed is een beetje afhankelijk van waar je me mee vergelijkt. Zet me naast een kleuter op een driewieler en het ziet er alleraardigst uit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog goede tijd gezet op de col de bulgarije?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zo'n QC vind ik wel weg te krijgen hoor, lekker rokerige zoetheid. Alsof je een combinatie van zoete fietswax en brandende buitenbandjes op je tong hebt in een volle afdaling.
Ik weet dat er mensen zijn die het om onbegrijpbare redenen te drinken vinden, maar kano geeft aan whisky nog niet echt lekker te vinden, Laprough is dan niet iets wat ik zou aanraden om het nog eens een kans te geven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:13 schreef muzas het volgende:
Ik neem ook nog wel eens zo'n QC... Vind 'm ook wel lekker.
Ik was laatst bij het deleriumcafe in amsterdam, daar hadden ze bier van 20 piek per stuk ofzo.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan moet je ff een de Molen - Hel en Verdoemenis Octomore barrel aged wegtikken.
Zelfde idee.
Aan de andere kant, wel goed voor m'n voorraadquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat er mensen zijn die het om onbegrijpbare redenen te drinken vinden, maar kano geeft aan whisky nog niet echt lekker te vinden, Laprough is dan niet iets wat ik zou aanraden om het nog eens een kans te geven.
Bier, vrouwen (tot Gripper het net iets te grafisch omschrijft)quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:19 schreef KolonelBroodje het volgende:
Eigenlijk gaat het eens in de zoveel tijd over BMI en Whisky hier. Wat is nog meer een onderwerp die eens in de zoveel tijd weer terug komt? Fietsverlichting?
Vergeet bier niet, en welke banden het beste zijn en of D1 nou belangrijk isquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:19 schreef KolonelBroodje het volgende:
Eigenlijk gaat het eens in de zoveel tijd over BMI en Whisky hier. Wat is nog meer een onderwerp die eens in de zoveel tijd weer terug komt? Fietsverlichting?
Doel je op mijn snelle, maar foute spelling of de locatie? Ik ben er per ongeluk naar toe gereden toen ik er wasquote:
Pendalen, wielen en zere balzakkenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:19 schreef KolonelBroodje het volgende:
Geschoren benenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:19 schreef KolonelBroodje het volgende:
En of dan ook onder je broek scheert of dat het bij je tanlines ophoud.quote:
Waarop Very dan weer zegt dat het gay is en dat het een echte vent niet betaamt om met gladde benen rond te lopen.quote:
Oh oke, wat is je niet bevallen aan XT naven dan? Heb er zelf ook mee gereden en ik vond ze wel goed. Maarre, ik geloof dat je echt naar iets high end op zoek bent, heb je hier al eens gekeken?quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:14 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hmm maar is eens goed over nadenken dan alvorens wat te kopen.
Probleem met mijn zoektocht naar nieuwe wielen is dat er qua budget tussen laten we zeggen de 500-700¤ weinig fabriekswielen zijn die bij mij passen, sowieso is er weinig aanbod in die prijscategorie. Dan kom je automatisch al terecht bij een hand gespaakte wielset.
http://www.mantel.com/hop(...)cHJpY2VfYSNzdGFydDE4
Kom je op zoiets uit alleen ben ik denk ik te zwaar voor deze wielen, plus het niet echt een upgrade t.o.v. mijn huidige wielen.
http://www.mantel.com/mav(...)cHJpY2VfYSNzdGFydDIy
Dit is weer eigenlijk weer ver boven mijn budget plus ik ben ook voor dit setje te zwaar.
Valt me op dat er qua fabriekswielen voor mtb weinig keuze is als je in het hogere segment kijkt.
[..]
XT naaf wordt dacht ik toch in vele instapmodellen fietsen gebruikt? Die naaf wordt dacht ik gebruikt in instap fietsen van ongeveer 800-1000¤. Daarbij is mij die XT wielset in mijn vorige fiets niet echt bevallen. Als ik op bikecomponents en overige sites rond zoek loop ik tegen precies hetzelfde aan als ik hierboven ook getypt heb. Lastig lastig.
Is het prijsverschil van 80-100¤ het waard om het wielset door wellicht een beunhaas of fietsenmaker in elkaar te laten dan een wielbouwer?
Tune.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh oke, wat is je niet bevallen aan XT naven dan? Heb er zelf ook mee gereden en ik vond ze wel goed. Maarre, ik geloof dat je echt naar iets high end op zoek bent, heb je hier al eens gekeken?
http://superlight-bikepar(...)=0&Sortierung=4&af=0
http://superlight-bikepar(...)-einspeichen-Speiche
Dat is toch gewoon een soort G3? 2 gekruist en de 3e radiaal tussendoor. Oh wacht ff das weer anders.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat spaakpatroon heb ik nog nie eerder gezien
Corima's hebben ook wel wat al zien die er wel slap uit door de spaken.
Locatie.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doel je op mijn snelle, maar foute spelling of de locatie? Ik ben er per ongeluk naar toe gereden toen ik er was
Kan natuurlijk zijn dat omdat je liever niet op je zadel zit (want pijn), je daardoor andere lichaamsdelen meer belast. iig goed om te horenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef foetre het volgende:
Vandaag heb ik mn zadel getest ( Specialized romin evo)
Ik ben blij verrast ipv dat ik de 50 km van normaal (niet langer door een zere kont) zou rijden heb ik er een lus extra aan geplakt hierdoor 80 km vrijwel pijnvrij heb gereden🎊🎉
Als kers op de taart zijn ook de irritaties aan mn handen ,nek en onderrug voor 80% verdwenen.
Hangt van je totaalgewicht af denk ik. maar 40 mm moet wel goed te doen zijn als het niet stormt.quote:Ik zit trouwens ook nog wat rond te kijken voor een nieuwe allround wielset met een lichaamsgewicht tot 80kg liefst hand gespaakt.Kom tot nu toe op Roval of wheeltec wat mijn voorkeur heeft.
40 mm is toch wel een aardige hoogte als je niet bij elke zuchtje wind alle kanten op geblazen wil worden? En waarom handgespaakt?
Je moet naar meer dan alleen betrouwbaarheid kijken.quote:Om trouwens nog even op de vermogensmeters terug te komen, powertap komt met 3 verschillende soorten naaf ,crank en pedalen .Welke variant Is het meest betrouwbaar?
Heb ook het gevoel dat het allemaal wat makkelijker gaat.Dus goede uitkomst!quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan natuurlijk zijn dat omdat je liever niet op je zadel zit (want pijn), je daardoor andere lichaamsdelen meer belast. iig goed om te horen
[..]
Hangt van je totaalgewicht af denk ik. maar 40 mm moet wel goed te doen zijn als het niet stormt.
[..]
Je moet naar meer dan alleen betrouwbaarheid kijken.
Wiel>makkelijk wisselen tussen verschillende fietsen. Nadeel, als je met meer dan 1 wielset rijd (klimwielen, hoge wielen etc etc) moet je kiezen waar je 'm inzet.
Zo hebben ze allemaal voor en nadele
Maar waarom handgespaakt?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:31 schreef foetre het volgende:
[..]
Heb ook het gevoel dat het allemaal wat makkelijker gaat.Dus goede uitkomst!
Maar wheeltec is mischien wel een goede optie als je hem helemaal samen kan laten stellen door middel van een gesprek en meting etc.
betere prijs/kwaliteit,Wielen zijn volledig naar eigen smaak op te bouwen, qua gewicht,stevigheid,stijfheid en lange garantie op spaakbreuk en dergelijke.quote:
Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die inderdaad qua stevigheid en stijfheid een hele specifieke eis hebben. Maar qua gewicht, garantie en prijs/kwaliteit hoef je niet naar een handgespaakt wiel. Heb je de post van gripper gezien?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:40 schreef foetre het volgende:
[..]
betere prijs/kwaliteit,Wielen zijn volledig naar eigen smaak op te bouwen, qua gewicht,stevigheid,stijfheid en lange garantie op spaakbreuk en dergelijke.
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die inderdaad qua stevigheid en stijfheid een hele specifieke eis hebben. Maar qua gewicht, garantie en prijs/kwaliteit hoef je niet naar een handgespaakt wiel. Heb je de post van gripper gezien?
11 speed niet, schijfremcompatible wel jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
De nieuwe set moet ook schrijfcompatible en 11 speed zijn wat het zoeken ook al wat lastiger maakt.
thnx,ja blijft lastig keuze.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
11 speed niet, schijfremcompatible wel ja
SPT / Recreatief Wielrennen #541: Met een hoog wattage win je geen koers
Roval is toch gewoon van Specialized? Ik zou gewoon eens een bezoekje aan wheeltec brengen, wellicht wordt je er dan een stukje wijzer van.quote:
Klopt dat is hun eigen merk wel aardig aan de prijs,Een bezoekje kan idd geen kwaad uurtje rijden is het wel waard lijkt mij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Roval is toch gewoon van Specialized? Ik zou gewoon eens een bezoekje aan wheeltec brengen, wellicht wordt je er dan een stukje wijzer van.
ze zijn zaterdag wel dicht zag ik, ik zou wel effe een afspraak maken met ze.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:36 schreef foetre het volgende:
[..]
Klopt dat is hun eigen merk wel aardig aan de prijs,Een bezoekje kan idd geen kwaad uurtje rijden is het wel waard lijkt mij.
Ik zou geen wielen kopen die geschikt zijn voor schijven en velgremmen. Dat is het slechtste van 2 werelden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
De nieuwe set moet ook schrijfcompatible en 11 speed zijn wat het zoeken ook al wat lastiger maakt.
Jou buurman is Sagan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:46 schreef Gripper het volgende:
Ja, elke fles.
Rem je wel 2 keer zo snelquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou geen wielen kopen die geschikt zijn voor schijven en velgremmen. Dat is het slechtste van 2 werelden.
Dat was ook niet de bedoeling.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou geen wielen kopen die geschikt zijn voor schijven en velgremmen. Dat is het slechtste van 2 werelden.
Het zou me eigenlijk niks verbazen als je binnenkort voor schijven en achter velgrem op fietsen gaat zien . Dan is dat ineens weer wat je MOET hebben.quote:
Dat heb ik met alle hoge wielenquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:03 schreef Tommeke het volgende:
Roval is heel mooi hoor, maar de prijs/kwaliteit verhouding is niet gunstig.
. Maar 600 euro betalen voor een setje van 1700 gram...
Ja zat zelf naar de clx 40 (1400gram)te kijken maar schijnt dat de naven met dt binnenwerk niet helemaal lekker lopen ( licht tegenwerkende kracht bij acceleraties)quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:03 schreef Tommeke het volgende:
Roval is heel mooi hoor, maar de prijs/kwaliteit verhouding is niet gunstig.
Maw. duur spul. Voor veel minder geld kan je beter krijgen. Ik vind zelf de Roval Rapide SL35 erg mooi. Maar 600 euro betalen voor een setje van 1700 gram... No way. Dan kan je beter Ksyrium Elites kopen.
Wel zwaarder, maar ook mooierquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle hoge wielen
Oh. Nou, klein verzetje maar meenemen dan. Vorig jaar was bij mij de Hohe Acht in de laatste ronde het betere harkwerk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:52 schreef Yankee het volgende:
[..]
Gaat een drama worden, veel te druk op het werk![]()
Het oog wil ook watquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle hoge wielen
De 150 vertrekt iets eerder. Eerst 150, dan 75, dan 24 uur volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:58 schreef Fretwork het volgende:
Rijden jullie tegelijk met de 24h? Dan kan ik je kortstondig aanmoedigen vanaf de fiets.
Ja lekker stijf enzo?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Prima.Ik heb ze hier niet bij me trouwens.
Ja. Wel af en toe een beetje een fluittoon met zijwind. Ik dacht eerst "WTF", maar is eigenlijk wel een leuk gehoor.quote:
Wow ik loop voor op wombcatgodquote:
Jazeker, toen had ik er nog zin inquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:10 schreef Wombcat het volgende:
Die Lacets de Montvernier ziet er wel mooi uit. @Yankee: die heb je toch gedaan in de Marmotte?
Heb mijn verzet nog niet aangepast, dus 34-28 geloof ik als kleinste. Dat laat ik ook mooi zo.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh. Nou, klein verzetje maar meenemen dan. Vorig jaar was bij mij de Hohe Acht in de laatste ronde het betere harkwerk.
Vandaag weer 120 km1200 hm, 5 uur.
Ik klim sneller dan vorig jaar. Toen steeds een VAM van 900-950 op klimmen van 2-3 km van 8-9%, nu 1000-1050. Op een steil stuk van 1,4 km aan gemiddeld 11,2% reed ik een VAM van 1150. Da's echt al jaren geleden dat ik dat in training nog gedaan heb. Ik bleef daar ook boven de 10km/u, meestal zakt het er wel onder bij zulke steile stroken.
Nou hopen dat het zaterdag ook zo gaat. Morgen rust. Zaterdagochtend die kant op rijden, dan ben ik daar denk ik rond 11 uur. Ben te herkennen aan geel/rood/zwarte outfit van Het Stadion.
Deed je toen ook dit bij je wieltjersplakkers?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:07 schreef Yankee het volgende:
[..]
Jazeker, toen had ik er nog zin inLeuk klimmetje is dat.
[..]
Heb mijn verzet nog niet aangepast, dus 34-28 geloof ik als kleinste. Dat laat ik ook mooi zo.
Ik heb met mijn Gios een fluitje als ik met veel tegenwind flink aanzet. Alleen met links trappen hoor je dan *fiet* *fiet* Geen idee hoe dat komt, dacht dat het aan mijn wiel lag eerst maar blijkt toch in de vork te zitten oid.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja. Wel af en toe een beetje een fluittoon met zijwind. Ik dacht eerst "WTF", maar is eigenlijk wel een leuk gehoor.
Dit moet echt aan de wielen liggen, want ik heb het nog nooit eerder gehoord (en heb deze fiets nog maar 12 jaar)quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb met mijn Gios een fluitje als ik met veel tegenwind flink aanzet. Alleen met links hoor je dan *fiet* *fiet* Geen idee hoe dat komt, dacht dat het aan mijn wiel lag eerst maar blijkt toch in de vork te zitten oid.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:11 schreef Wombcat het volgende:
De afgelopen dagen 2x met een paar seconden de KOM gemist in een afdaling
https://www.strava.com/segments/10028147?filter=overall
https://www.strava.com/segments/10021014?filter=overall
[..]
Dit moet echt aan de wielen liggen, want ik heb het nog nooit eerder gehoord (en heb deze fiets nog maar 12 jaar)
Lijkt me wel leuk gezicht tijdens de Marmotte, zie je onder en boven je de weg vol met wielrenners.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:07 schreef Yankee het volgende:
[..]
Jazeker, toen had ik er nog zin inLeuk klimmetje is dat.
Harkje meenemen voor de laatste ronde.quote:Heb mijn verzet nog niet aangepast, dus 34-28 geloof ik als kleinste. Dat laat ik ook mooi zo.
Alleen het frame. De voorvork is ook een keer vervangen (garantiegevalletje).quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke dingen aan je fiets zijn nog orgineel?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk gezicht tijdens de Marmotte, zie je onder en boven je de weg vol met wielrenners.
[..]
Harkje meenemen voor de laatste ronde.
(Zal wel meevallen, met de Marmotte kon je ook aardig fietsen, da's nu niet opeens weg).
Haha dat frame is zo oud toen hadden ze nog dukaten en florijnen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:17 schreef Wombcat het volgende:
Was ook een frame (incl. voorvork en balhoofd) van ¤2200 of zo. Dus daar mag je wel even mee doen.
Nee, was al wel in Euro'squote:Op donderdag 23 juli 2015 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha dat frame is zo oud toen hadden ze nog dukaten en florijnen.
Verder heb je gelijk hoor.
Ik krijg eens niet de schuld als over grafisch beschrijven van vrouwmensen gaat? Ik voel een verstoring in de kracht!quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bier, vrouwen (tot Gripper het net iets te grafisch omschrijft)
Beetje koud inderdaad, en kans op een buitjequote:Op donderdag 23 juli 2015 20:42 schreef Wombcat het volgende:
Weerbericht is niet zo mooi voor zaterdag
opassen met gladheid he?quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:57 schreef Yankee het volgende:
[..]
Beetje koud inderdaad, en kans op een buitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |