Hm,goede vraag. Ik heb ooit lexa geprobeerd,maar daar ben ik zelf niet echt tevreden over. Ik heb ook gedate via okcupid en paiq maar ook die hebben voor- en nadelen. Het ligt er een beetje aan wat je zoekt...quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Relatieplanet.
Weet jij nog een goeie dan?
Die melding staat er al maanden. De echte wijzigingen zetten ze er nooit bij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Zag net bij de update van Tinder dat je de vorige sweep ongedaan kan maken. Neem aan dat ze dit dan bedoelen als gratis user.
Niet dus, stomme melding bij updates in playstore dan
Leuk,een bot als match...quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:55 schreef JAOC het volgende:
Als je per se online wilt daten dan is tinder toch gewoon genoeg? Krijg je genoeg matches en daar zit echt wel iets tussen.
quote:Op maandag 20 juli 2015 15:48 schreef yats het volgende:
[..]
Apart, ik had er alleen al gisteren 11...
Lees nog eens wat ik net posttequote:Op donderdag 23 juli 2015 11:08 schreef Silenus het volgende:
Wat is er in drie dagen dan gebeurd met pussymaster Yats?
[..]
Dus je hebt tientallen matches. Niks te klagen dusquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:10 schreef yats het volgende:
[..]
Lees nog eens wat ik net postte
Ik heb nu geloof ik iets van 20 matches. Maar er hoeft er maar 1 tussen te zitten die echt leuk is toch?
Dat had mij echt veel frustratie kunnen schelen in het verleden... "NEE WAT DOE IK MIJN DROOMMAN" *Slaat handen voor gezicht*quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Zag net bij de update van Tinder dat je de vorige sweep ongedaan kan maken. Neem aan dat ze dit dan bedoelen als gratis user.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nooit wat ik van dit soort posts moet denken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:55 schreef JAOC het volgende:
Als je per se online wilt daten dan is tinder toch gewoon genoeg? Krijg je genoeg matches en daar zit echt wel iets tussen.
Moet je betalen omdat te kunnen schijnbaar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:19 schreef Cue_ het volgende:
op zn tijd installeer ik het en daarna deinstalleer ik het dan weer.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:52 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik van dit soort posts moet denken.
Tinder me suf - geen enkele match.
- Tinder werkt: Misschien zit ik in de verkeerde leeftijdsgroep?
- Tinder is veel fake: en zijn dit soort posts gewoon soort troll-posts
Tinder is niet fake, er zijn genoeg mensen met honderden (of meer) matches. En dan tel ik de bots niet mee natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:52 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er genoeg matches te vinden zijn op tinder, maar als je bijvoorbeeld in Landgraaf woont en je stelt een radius in van 180 kms dan kan je inderdaad swipen tot dat je een ons weegt, maar de vrouwen in Amsterdam en Utrecht hebben over het algemeen een radius van om en nabij 20 kms ingesteld, die zien jou dan helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tinder is niet fake, er zijn genoeg mensen met honderden (of meer) matches. En dan tel ik de bots niet mee natuurlijk.
Een goeie braderie, met locale ski-hut dj, daar ben ik altijd voor te porren. Maar leuke vrijgezelle vrouwen boven de 18 zijn wel schaars idd. Die wonen toch in de stad.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ja op de braderie is het natuurlijk wel altijd een leipe fissa, daar staan alle chicks.![]()
Maar inderdaad helpt het om af en toe eens de wijde wereld in te trekken.
En hoe kom je daar achter? 20 gesprekken bijhouden is echt dodelijk vermoeiend, hoe snel filter/verwijder je iemand? Ik kan wel wat tips gebruikenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb nu geloof ik iets van 20 matches. Maar er hoeft er maar 1 tussen te zitten die echt leuk is toch?
In het echt is het natuurlijk ook veel makkelijker en dan heb je vaak al een veel beter idee van de vrouw. Maar tinder kan handig zijn voor doordeweek erbij. Mits je er niet uitziet als een gremlin denk ik dan. Zelfs yats krijgt blijkbaar veel matches.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:52 schreef elkravo het volgende:
[..]
En bedankt he....' Zelfs yats', alsof dat een wonder is...Ik ben verre van lelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:40 schreef JAOC het volgende:
[..]
En hoe kom je daar achter? 20 gesprekken bijhouden is echt dodelijk vermoeiend, hoe snel filter/verwijder je iemand? Ik kan wel wat tips gebruiken
[..]
In het echt is het natuurlijk ook veel makkelijker en dan heb je vaak al een veel beter idee van de vrouw. Maar tinder kan handig zijn voor doordeweek erbij. Mits je er niet uitziet als een gremlin denk ik dan. Zelfs yats krijgt blijkbaar veel matches.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |