Oh, ik had die conclusie getrokken omdat je altijd zo klaagde dat vrouwen nooit zelf het initiatief zullen nemen in de kroeg. Blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd dan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:00 schreef yats het volgende:
[..]
En bedankt he....' Zelfs yats', alsof dat een wonder is...Ik ben verre van lelijk
Misschien net zoals bij knappe dames: niemand durft ze aan te spreken...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:15 schreef JAOC het volgende:
[..]
Oh, ik had die conclusie getrokken omdat je altijd zo klaagde dat vrouwen nooit zelf het initiatief zullen nemen in de kroeg. Blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd dan.
Vreemde conclusie.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:15 schreef JAOC het volgende:
[..]
Oh, ik had die conclusie getrokken omdat je altijd zo klaagde dat vrouwen nooit zelf het initiatief zullen nemen in de kroeg. Blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd dan.
Ja tuurlijk is het een vleeskeuring, maar het is niet alsof er alleen maar hele knappe mensen op staan, integendeel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:53 schreef tiffanyxx19 het volgende:
Tinder is soms wel een vleeskeuring
Soms betrap ik er mezelf ook op van deze nee deze nee tata deze nee verkeerde naam deze nee te licht haar deze nee weer tata deze ja wel leuk like deze neeeee deze niceee deze omg bestaan zulke mannen.
Echt ik ben erg crieties lol
Ik denk dat je het woord "kritisch"bedoelde, "swipe" je mij nu ook wegquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:53 schreef tiffanyxx19 het volgende:
Soms betrap ik er mezelf ook op van deze nee deze nee tata deze nee verkeerde naam deze nee te licht haar deze nee weer tata deze ja wel leuk like deze neeeee deze niceee deze omg bestaan zulke mannen.
Sorry, maar heb je ook zo'n tekst staan bij jouw profiel? Dit zou voor mij direct naar links swipen zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:53 schreef tiffanyxx19 het volgende:
Steeds meer trollen hierquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:53 schreef tiffanyxx19 het volgende:
In het echt lukt het helemaal nietquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:40 schreef JAOC het volgende:
[..]
In het echt is het natuurlijk ook veel makkelijker en dan heb je vaak al een veel beter idee van de vrouw. Maar tinder kan handig zijn voor doordeweek erbij. Mits je er niet uitziet als een gremlin denk ik dan. Zelfs yats krijgt blijkbaar veel matches.
Ik ongeveer een paarquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:57 schreef Makrolon het volgende:
Ik zit ook op tinder, veel matches reageren niet, of wel maar dan verloopt t gesprek heel eenzijdig, alle vragen komen van mij enzo. Tot nu toe 1 echt leuk gesprek gehad.
Nog geen dates
Ah jij bent er zo een dus!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:17 schreef tiffanyxx19 het volgende:
[..]
Ik ongeveer een paar
Ik laat soms zelf ook niet veel van me horen dat komt omdat ik teveel social media heb krijg ik tinder berichtje van die stuurde je een berichtje en blijken meerdere berichten gestuurd te hebben
Zelfde geldt voor de dames:quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat betreft het laatste, Tinder werkt via je locatie dus mogelijk zijn die dames in jouw omgeving geweest waardoor je ze ziet.
Ik denk niet dat je leeftijd ermee te maken heeft. Zijn er zat die ook in die leeftijdscategorie zoeken of ook rond die leeftijd zijn.
Ik denk dat het toch een kwestie is van foto's en profieltekst, veel mannen zien er prima uit maar
als ik in hun bio lees: k h0u fan me () moeder!! dan gaat een man al naar links.
Kijk dus goed wat je er in zet en of je foto's in orde zijn.
Valt me ook op hoeveel vrouwen met een man vd zelfde leeftijd op de foto staan. Seriously?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor de dames:
"Gewoon beetje mezelf enzo"
"Don't judge a book from eits cover"
En dan nog een foto van een moeder wie niet weet hoe haar make-up doos werkt en d'r kind op foto
"ja, maar dat is m'n broer"quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:45 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Valt me ook op hoeveel vrouwen met een man vd zelfde leeftijd op de foto staan. Seriously?
Waar niet op fok? Het is een plaag aan het worden helaas...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Steeds meer trollen hier![]()
Yats, je liep vroeger ook altijd te jengelen in het Tindertopic dat je nooit matches/dates had. Voel je dus zeker niet aangevallen als iemand "zelfs Yats" gebruikt.
Lekker makkelijk of niet.quote:
Ooit een salsaproefles gedaan... ook niet mijn ding hoor. Word tureluurs van die muziek (hou niet van die muziek)... en dan tellen in combinatie met bewegen met mijn houterige lijf... helemaal niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |