abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154632435
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:59 schreef fathank het volgende:
Tjah..kun je beter thuis op fok zitten klagen dat niemand je ziet staan
Lol... dus als je niet van salsadansen houdt maak je geen kans? Minder kans wellicht... denk dat er vast ook vrouwen zijn die niet van (salsa)dansen houden.

Aantal jaar terug een dansschool bezocht (les is wel handig als je het niet kan), kijken of het wat voor me was... of je bent te jong, of te oud als je in de 30 bent - vnl te jong de meesten waren 50 plus.

Ik sta graag open voor nieuwe dingen, maar heb ook grenzen. Ik ben geen typ dat in kroegen hangt, kan ik dat opeens wel gaan doen of zo... kom ik allemaal types tegen waarmee ik toch niks heb... Je moet toch een beetje blijven doen wat je leuk vindt of wat bij je past. Niet opeens iets gaan doen waar je je niet prettig bij voelt. Dansen ervaar ik ook als niet prettig.
pi_154632528
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 20:36 schreef elkravo het volgende:

[..]

Lol... dus als je niet van salsadansen houdt maak je geen kans? Minder kans wellicht... denk dat er vast ook vrouwen zijn die niet van (salsa)dansen houden.

Aantal jaar terug een dansschool bezocht (les is wel handig als je het niet kan), kijken of het wat voor me was... of je bent te jong, of te oud als je in de 30 bent - vnl te jong de meesten waren 50 plus.

Ik sta graag open voor nieuwe dingen, maar heb ook grenzen. Ik ben geen typ dat in kroegen hangt, kan ik dat opeens wel gaan doen of zo... kom ik allemaal types tegen waarmee ik toch niks heb... Je moet toch een beetje blijven doen wat je leuk vindt of wat bij je past. Niet opeens iets gaan doen waar je je niet prettig bij voelt. Dansen ervaar ik ook als niet prettig.
Daarom zijn datingsites in dat opzicht prettig. Je kunt filteren op gelijkgestemden en verder kijken dan het dorp of de stad waar je vandaan komt.
  zondag 26 juli 2015 @ 11:48:35 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_154641966
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 20:36 schreef elkravo het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat salsadansen de heilige graal is. Het is slechts een voorbeeld. Maar om nou na 1 lesje te roepen dat het niks is (of zoals faxie gelijk weer 'ik hou niet van dansen') wel weer typerend. Om patronen te doorbreken zul je toch een keer uit je comfortzone moeten stappen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_154647259
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat salsadansen de heilige graal is. Het is slechts een voorbeeld. Maar om nou na 1 lesje te roepen dat het niks is (of zoals faxie gelijk weer 'ik hou niet van dansen') wel weer typerend. Om patronen te doorbreken zul je toch een keer uit je comfortzone moeten stappen.
Typerend voor mensen als jij die maar niet snappen dat een ander dat gewoon niks kan vinden :6
pi_154655018
Ik ben dus dat boek aan het lezen over het moderne daten en we maken het onszelf wel lastig zeg!

Komt er op neer dat:
- vroeger keek je niet echt verder dan waar je woonde. Zag je een leuke dame/heer, sprak je die aan en klikte het dan ging je er samen voor en zag je wel waar het eindigde. Je partner woonde vaak 10km van je af. Nu is die afstand oneindig, je ontmoet elkaar op een school, buitenlandstage, op vakantie etc.

- tegenwoordig slinger je het internet aan en is er een oneindige stroom aan dames/heren waar je veelal op uiterlijk en een paar regels tekst selecteert. De zoektocht naar 'de ware' lijkt langer te duren dan de relatie zelf en je maakt je druk over het berichtje dat je typt, waarom je wel/geen reactie krijgt, en weet niet wat de reden is waarom er maar geen reactie komt. Je rekent mensen nog af voordat je ze ontmoet hebt. Sta je recht tegenover die persoon dan is het veel makkelijker om iemand aan te spreken/niet aan te spreken.

- vroeger belde je elkaar gewoon op, wist je meteen waar je aan toe was. Nu durven veel mensen niet meer 'onnodig' te bellen en wikken en wegen ze elk berichtje af en hebben geen rust als ze geen berichtje terug hebben gekregen. Ze maken zichzelf compleet gek om niets.

- Mensen houden niet meer van verrassingen. Nog voor de date scan je soms complete profielen van je droomboy/girl af om maar te weten te komen of die persoon wel écht bij je past. Of degene die je tegenkomt nog single is of een relatie heeft bijvoorbeeld. Op de date zelf moet je soms moeite doen om interesse te tonen of uitkijken dat je geen vragen stelt over belevenissen en rare hobby's die nog niet besproken zijn.. want dan blijkt dat je elkaar vooraf al hebt uitgecheckt.

- Je maakt dingen groter dan ze zijn. Een week whatsappen, een date regelen en er dan binnen 2 minuten achterkomen dat het totaal is niet wat je dacht qua stem, uiterlijk, charisma of wat dan ook. Voelt als verloren tijd.

Oftewel: hoe minder opties, hoe minder je je drukt maakt over 'de zoektocht naar de ware'. Nu is er altijd wel een leuker profiel te vinden, dus wanneer besluit je 'ja, die is het!!?

Oh ja en er is nog een heel stuk over dat mensen tegenwoordig sneller scheiden etc. ook omdat ze weten dat er toch wel 'nieuw' aanbod is.

In sommige dingen herken ik mij wel, maar dit zijn dus de dingen uit het boek, in samenwerking met onderzoeker Eric Kleinberg.
pi_154659602
"We"?

Waarschijnlijk tegen dovemansoren gericht, maar misschien moet je eens ophouden dat soort flauwekul steeds maar voor absolute waarheid aan te nemen. Tenminste, ik mag toch hopen dat enigszins normale mensen geen uren gaan lopen dubben over het sturen van een berichtje, om er maar eens wat uit te pikken.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 26 juli 2015 @ 22:13:00 #57
157922 fathank
pi_154661187
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Typerend voor mensen als jij die maar niet snappen dat een ander dat gewoon niks kan vinden :6
Dan ga je kantklossen of whatever. Genoeg dingen te bedenken waar je op een casual manier vrouwen kunt ontmoeten.

Of stikken in zelfmedelijden op een internetforum dat is nog beter. In de hoop er nog ergens een pity-fuck uit te slepen omdat ze je zo zielig vinden.
  zondag 26 juli 2015 @ 22:16:21 #58
416020 K44S
The bearded man
pi_154661301
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
"We"?

Waarschijnlijk tegen dovemansoren gericht, maar misschien moet je eens ophouden dat soort flauwekul steeds maar voor absolute waarheid aan te nemen. Tenminste, ik mag toch hopen dat enigszins normale mensen geen uren gaan lopen dubben over het sturen van een berichtje, om er maar eens wat uit te pikken.
Dat is het.

Deezer is het allesdeler via FB: Vrijwel niks van het gedeelde stuk op fb afweten, maar toch kritiek/commentaar leveren.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_154693353
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 12:41 schreef fathank het volgende:

Als je veel vrouwen wil ontmoeten moet je gaan salsadansen. 80% vrouw, dus je bent al gauw een gewild object ook al kun je er geen flikker van
Want die vrouwen zijn achterlijk. Als zo'n vent daar enkel komt om potentiele punani te scoren dan merken ze dat direct hoor. Kom je niet om te dansen, blijf dan weg. Stel je voor dat ieder ombeholpen figuur waarbij internetdaten niet werkt op dit geniale idee komt.
pi_154693401
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 00:52 schreef Suzi het volgende:

[..]

Want die vrouwen zijn achterlijk. Als zo'n vent daar enkel komt om potentiele punani te scoren dan merken ze dat direct hoor. Kom je niet om te dansen, blijf dan weg. Stel je voor dat ieder ombeholpen figuur waarbij internetdaten niet werkt op dit geniale idee komt.
H_J zei net al iets over dovemansoren....
pi_154693417
Ik ben laatste tijd weer volop aan het tinderen en hotornotten en heb wel wat leuke meisjes ontmoet

binnenkort maar eens gaan afspreken enzo
(she/her)
pi_154693569
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 00:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

H_J zei net al iets over dovemansoren....
Dat ging over iets heel anders, niet?
pi_154693611
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 01:00 schreef Suzi het volgende:

[..]

Dat ging over iets heel anders, niet?
Klopt. Maar wil maar zeggen dat iets tegenwerpen bij de experts hier toch niets uit gaat halen.
pi_154693618
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 00:54 schreef Fylax het volgende:
Ik ben laatste tijd weer volop aan het tinderen en hotornotten en heb wel wat leuke meisjes ontmoet

binnenkort maar eens gaan afspreken enzo
Heb je ze al geflowd?
pi_154693634
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 01:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heb je ze al geflowd?
Jaa beetje complimentjes enzoo, en gevraagd of ze keer willen afspreken. Ze zeiden ja dus nu nog datumpje prikken.
(she/her)
pi_154693839
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 01:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Toch wel een beetje zwoel gekeken op je foto's he? :) Vrouwen diggen dat :Y
Heb mijn laatste US foto als profielfoto
(she/her)
pi_154695181
quote:
12s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Lexa :')

Of ik even 24,99 over wilde maken om een bericht te kunnen sturen, daahaag.
Ik had Pepper tijd terug voor gein geprobeerd. 1 leuke match maar je moet member zijn voor berichtje. 1 maand kost daar ook 25 euro oid.

Had dr binnen minuut gevonden op Facebook :D Maja om dan daar berichtje te sturen voelt toch al alsof je op iemands privé terrein komt beetje dus nog niet gedaan.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 02:48:18 #68
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_154695297
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 02:41 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik had Pepper tijd terug voor gein geprobeerd. 1 leuke match maar je moet member zijn voor berichtje. 1 maand kost daar ook 25 euro oid.

Had dr binnen minuut gevonden op Facebook :D Maja om dan daar berichtje te sturen voelt toch al alsof je op iemands privé terrein komt beetje dus nog niet gedaan.
Gewoon doen, je hebt niks te verliezen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  dinsdag 28 juli 2015 @ 08:37:48 #69
157922 fathank
pi_154696599
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 00:52 schreef Suzi het volgende:

[..]

Nee niet om punani te scoren, maar om eens wat sociale interactie op te doen. Dat is bij de meesten verregeweg het grootste probleem. Dat jij gelijk weer denkt aan punani scoren is jouw beperking.
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:16:10 #70
426942 Reinald013
life is short, life like it
pi_154725847
Ik date vaak via PAIQ
werkt best leuk eigenlijk want je leert iemand eerst kennen op innerlijk voordat je de foto gaat zien. Je foto is de eerste tijd namelijk gebleurd

Matches werken alleen niet altijd perfect, maar dat mag de pret niet drukken

Sinds kort heb ik ook Kik
Wie nog meer hier Kik, bedoel dan natuurlijk dames. En ik ben niet alleen op sex uit hoor
tja wat zal ik hier nu neer zetten. <br />Op zoek naar leuke topics<br />misschien dat ik er zelf wat open
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:30:18 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154726076
wat een sjaggo kuittopic is dit toch geworden, dat is dus nu ook afgelopen, elke zure reactie op een ander wordt gewoon genote en verwijderd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154726545
quote:
3s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:30 schreef Re het volgende:
wat een sjaggo kuittopic is dit toch geworden, dat is dus nu ook afgelopen, elke zure reactie op een ander wordt gewoon genote en verwijderd
Da's al jaren zo, dus ga nu niet doen alsof het slechts iets van de laatste tijd is. Daarbij, wat wil je dan? Alleen maar lieve oom Donald reacties? Nee, daar knapt de boel van op.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_154726754
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Da's al jaren zo, dus ga nu niet doen alsof het slechts iets van de laatste tijd is. Daarbij, wat wil je dan? Alleen maar lieve oom Donald reacties? Nee, daar knapt de boel van op.
Je weet toch dat mods sporadisch in dit soort topics komen, roepen dat het helemaal anders moet waarna je ze niet meer ziet
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:23:41 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154727015
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

daar ging het niet om, het was een lekker afzeiktopic of wat dan ook ... ik zie meer :') janksmileys dan ooit, dus ga het gewoon over ervaringen hebben zou ik zeggen
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:24:21 #75
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154727027
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je weet toch dat mods sporadisch in dit soort topics komen, roepen dat het helemaal anders moet waarna je ze niet meer ziet
ik kom geregeld in deze topics hoor, maar de laatste tijd zit hier een jankzaksfeertje waar je u tegen zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')