Lol... dus als je niet van salsadansen houdt maak je geen kans? Minder kans wellicht... denk dat er vast ook vrouwen zijn die niet van (salsa)dansen houden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:59 schreef fathank het volgende:
Tjah..kun je beter thuis op fok zitten klagen dat niemand je ziet staan
Daarom zijn datingsites in dat opzicht prettig. Je kunt filteren op gelijkgestemden en verder kijken dan het dorp of de stad waar je vandaan komt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:36 schreef elkravo het volgende:
[..]
Lol... dus als je niet van salsadansen houdt maak je geen kans? Minder kans wellicht... denk dat er vast ook vrouwen zijn die niet van (salsa)dansen houden.
Aantal jaar terug een dansschool bezocht (les is wel handig als je het niet kan), kijken of het wat voor me was... of je bent te jong, of te oud als je in de 30 bent - vnl te jong de meesten waren 50 plus.
Ik sta graag open voor nieuwe dingen, maar heb ook grenzen. Ik ben geen typ dat in kroegen hangt, kan ik dat opeens wel gaan doen of zo... kom ik allemaal types tegen waarmee ik toch niks heb... Je moet toch een beetje blijven doen wat je leuk vindt of wat bij je past. Niet opeens iets gaan doen waar je je niet prettig bij voelt. Dansen ervaar ik ook als niet prettig.
Ik zeg niet dat salsadansen de heilige graal is. Het is slechts een voorbeeld. Maar om nou na 1 lesje te roepen dat het niks is (of zoals faxie gelijk weer 'ik hou niet van dansen') wel weer typerend. Om patronen te doorbreken zul je toch een keer uit je comfortzone moeten stappen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:36 schreef elkravo het volgende:
[..]
Lol... dus als je niet van salsadansen houdt maak je geen kans? Minder kans wellicht... denk dat er vast ook vrouwen zijn die niet van (salsa)dansen houden.
Aantal jaar terug een dansschool bezocht (les is wel handig als je het niet kan), kijken of het wat voor me was... of je bent te jong, of te oud als je in de 30 bent - vnl te jong de meesten waren 50 plus.
Ik sta graag open voor nieuwe dingen, maar heb ook grenzen. Ik ben geen typ dat in kroegen hangt, kan ik dat opeens wel gaan doen of zo... kom ik allemaal types tegen waarmee ik toch niks heb... Je moet toch een beetje blijven doen wat je leuk vindt of wat bij je past. Niet opeens iets gaan doen waar je je niet prettig bij voelt. Dansen ervaar ik ook als niet prettig.
Typerend voor mensen als jij die maar niet snappen dat een ander dat gewoon niks kan vindenquote:Op zondag 26 juli 2015 11:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat salsadansen de heilige graal is. Het is slechts een voorbeeld. Maar om nou na 1 lesje te roepen dat het niks is (of zoals faxie gelijk weer 'ik hou niet van dansen') wel weer typerend. Om patronen te doorbreken zul je toch een keer uit je comfortzone moeten stappen.
Dan ga je kantklossen of whatever. Genoeg dingen te bedenken waar je op een casual manier vrouwen kunt ontmoeten.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Typerend voor mensen als jij die maar niet snappen dat een ander dat gewoon niks kan vinden
Dat is het.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
"We"?
Waarschijnlijk tegen dovemansoren gericht, maar misschien moet je eens ophouden dat soort flauwekul steeds maar voor absolute waarheid aan te nemen. Tenminste, ik mag toch hopen dat enigszins normale mensen geen uren gaan lopen dubben over het sturen van een berichtje, om er maar eens wat uit te pikken.
Want die vrouwen zijn achterlijk. Als zo'n vent daar enkel komt om potentiele punani te scoren dan merken ze dat direct hoor. Kom je niet om te dansen, blijf dan weg. Stel je voor dat ieder ombeholpen figuur waarbij internetdaten niet werkt op dit geniale idee komt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:41 schreef fathank het volgende:
Als je veel vrouwen wil ontmoeten moet je gaan salsadansen. 80% vrouw, dus je bent al gauw een gewild object ook al kun je er geen flikker van
H_J zei net al iets over dovemansoren....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:52 schreef Suzi het volgende:
[..]
Want die vrouwen zijn achterlijk. Als zo'n vent daar enkel komt om potentiele punani te scoren dan merken ze dat direct hoor. Kom je niet om te dansen, blijf dan weg. Stel je voor dat ieder ombeholpen figuur waarbij internetdaten niet werkt op dit geniale idee komt.
Dat ging over iets heel anders, niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
H_J zei net al iets over dovemansoren....
Klopt. Maar wil maar zeggen dat iets tegenwerpen bij de experts hier toch niets uit gaat halen.quote:
Heb je ze al geflowd?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:54 schreef Fylax het volgende:
Ik ben laatste tijd weer volop aan het tinderen en hotornotten en heb wel wat leuke meisjes ontmoet
binnenkort maar eens gaan afspreken enzo
Jaa beetje complimentjes enzoo, en gevraagd of ze keer willen afspreken. Ze zeiden ja dus nu nog datumpje prikken.quote:
Heb mijn laatste US foto als profielfotoquote:Op dinsdag 28 juli 2015 01:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch wel een beetje zwoel gekeken op je foto's he?Vrouwen diggen dat
Ik had Pepper tijd terug voor gein geprobeerd. 1 leuke match maar je moet member zijn voor berichtje. 1 maand kost daar ook 25 euro oid.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Lexa
Of ik even 24,99 over wilde maken om een bericht te kunnen sturen, daahaag.
Gewoon doen, je hebt niks te verliezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik had Pepper tijd terug voor gein geprobeerd. 1 leuke match maar je moet member zijn voor berichtje. 1 maand kost daar ook 25 euro oid.
Had dr binnen minuut gevonden op FacebookMaja om dan daar berichtje te sturen voelt toch al alsof je op iemands privé terrein komt beetje dus nog niet gedaan.
Nee niet om punani te scoren, maar om eens wat sociale interactie op te doen. Dat is bij de meesten verregeweg het grootste probleem. Dat jij gelijk weer denkt aan punani scoren is jouw beperking.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:52 schreef Suzi het volgende:
[..]
Want die vrouwen zijn achterlijk. Als zo'n vent daar enkel komt om potentiele punani te scoren dan merken ze dat direct hoor. Kom je niet om te dansen, blijf dan weg. Stel je voor dat ieder ombeholpen figuur waarbij internetdaten niet werkt op dit geniale idee komt.
Da's al jaren zo, dus ga nu niet doen alsof het slechts iets van de laatste tijd is. Daarbij, wat wil je dan? Alleen maar lieve oom Donald reacties? Nee, daar knapt de boel van op.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:30 schreef Re het volgende:
wat een sjaggo kuittopic is dit toch geworden, dat is dus nu ook afgelopen, elke zure reactie op een ander wordt gewoon genote en verwijderd
Je weet toch dat mods sporadisch in dit soort topics komen, roepen dat het helemaal anders moet waarna je ze niet meer zietquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Da's al jaren zo, dus ga nu niet doen alsof het slechts iets van de laatste tijd is. Daarbij, wat wil je dan? Alleen maar lieve oom Donald reacties? Nee, daar knapt de boel van op.
daar ging het niet om, het was een lekker afzeiktopic of wat dan ook ... ik zie meerquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Da's al jaren zo, dus ga nu niet doen alsof het slechts iets van de laatste tijd is. Daarbij, wat wil je dan? Alleen maar lieve oom Donald reacties? Nee, daar knapt de boel van op.
ik kom geregeld in deze topics hoor, maar de laatste tijd zit hier een jankzaksfeertje waar je u tegen zegtquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet toch dat mods sporadisch in dit soort topics komen, roepen dat het helemaal anders moet waarna je ze niet meer ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |