Wat goed van je!quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
Uit elkaar trillen? Ik reed met een 106 e.d. gewoon op zijn max van 165-170 in Duitsland. 5000+ rpm, pedaal door de plank en doorkachelen maar.
Als je dat comfortabel vond rijden en het goed voelde, vind ik het knap of hebben we een enorm andere belevenis. Ik heb met een C1 ook z'n absolute topsnelheid gereden, maar 't voelde erg onstabiel allemaal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
Uit elkaar trillen? Ik reed met een 106 e.d. gewoon op zijn max van 165-170 in Duitsland. 5000+ rpm, pedaal door de plank en doorkachelen maar.
Ik heb geen idee hoe de beleving is, maar iets zegt mij dat dat gebakje van Peugeot het niet zo fijn vindt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
Uit elkaar trillen? Ik reed met een 106 e.d. gewoon op zijn max van 165-170 in Duitsland. 5000+ rpm, pedaal door de plank en doorkachelen maar.
Nou vind ik een C1 bij 130 ook niet echt heel stabiel rijden, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:04 schreef OudeBok het volgende:
Als je dat comfortabel vond rijden en het goed voelde, vind ik het knap of hebben we een enorm andere belevenis. Ik heb met een C1 ook z'n absolute topsnelheid gereden, maar 't voelde erg onstabiel allemaal.
Ik denk dat dat wel meevalt. Zo'n hok, okee, is gemaakt voor de stad, maar bij 130 draait ie al 4000 toeren. Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad. Geen motor aan de kook of oververhit, niks. Ook toen woonde ik al in Noord Holland en tegen de tijd dat ik bij bijv. Zevenaar de grens over ging, was alles echt wel warm. En wellicht zal het blok daardoor 50k eerder aan zijn einde gekomen zijn, maar verrewegde meeste blokken in die auto's overleven de auto, er is eerder iets zo dusdanig verroest of kapot dat ie naar de sloop gaat dan dat het is vanwege motorische problemen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:17 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de beleving is, maar iets zegt mij dat dat gebakje van Peugeot het niet zo fijn vindt.
Hoeveel lessen heb je al gehad? Heb je nou nog steeds geen examen of TTT gedaan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:03 schreef TheSatanSlayer het volgende:
hoi zitten er volgens jullie addertjes onder het gras, als een rijschool één gratis proefles geeft?
de meesten verrekenen namelijk het normale uurtarief...
veelquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:48 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je al gehad? Heb je nou nog steeds geen examen of TTT gedaan?
Een gratis proefles doen heel veel rijscholen. Is niks speciaals.
Tering, wanne triple-post. Editknopje is er ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:13 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 4 augustus 2015 12:11 schreef TheSatanSlayer het volgende:
trouwens hoe zit het met slaginspercentages?
het zegt wel iets, maar je moet je er niet op blind staren toch?
heb een goede rijschool gevonden (denk ik) waar ik mijn rijbewijs wil gaan afmaken, maar als ik op rijscHolenkeizer kijk dan hebben ze maar een slagings% van 40%.....
Gevoelquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:41 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe weet je als je moet fileparkeren met een stukje achteruit wanneer je ver genoeg bent ingedraaid? Ik steek altijd nog een stuk uit met de linkerkant omdat ik te vroeg indraai
Gevoel en oefenen. Als jij telkens te ver op de weg staat, nogmaals doen en dan later tegensturen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:41 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe weet je als je moet fileparkeren met een stukje achteruit wanneer je ver genoeg bent ingedraaid? Ik steek altijd nog een stuk uit met de linkerkant omdat ik te vroeg indraai
Dat wordt een automaat jongemanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:25 schreef bobbernaut het volgende:
Fuck schakelen Lekker stilstaan voor het groene stoplicht
Nja zit nu pas op mn 3e les, waarvan 1.5 les ik pas bezig ben met koppelenquote:
parallel gaan staan, achteruit, en als je achterwiel een halve meter achter de auto rechts van je is, vol insturen, dan in je linkerspiegel de kont van je auto net aan de grillkant vam de koplamp van de auto achter je mikken, wielen weer rechtzetten en weer terugsturen zodra je neus langs de auto voor je kan. Werkt bij bijna elke auto.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:41 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe weet je als je moet fileparkeren met een stukje achteruit wanneer je ver genoeg bent ingedraaid? Ik steek altijd nog een stuk uit met de linkerkant omdat ik te vroeg indraai
Dan zorg je dat je net rolt en trek je dan je stuur om.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:42 schreef Doublepain het volgende:
Je mag niet met stilstand insturen tijdens je examen, als dat mocht dan was het nog simpeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |