Fair enoughquote:Op zondag 26 juli 2015 01:16 schreef Ridocar het volgende:
Ik snap de frustratie van Pizza, maar het is nu eenmaal een rijbewijstopic. Als het knipperen nodig is om een examinator tevreden te houden moet je dat vooral doen. Als je het maar na het slagen direct weer vergeet.
Doe gewoon 20, 35, 50 en 70. Dan zit je wel goed. Maar je kunt ook gewoon naar je toerenteller kijken of naar de motor luisteren.quote:Op zondag 26 juli 2015 01:47 schreef DiceMan het volgende:
wellicht dat degenen die nu lessen mij kunnen helpen; kunnen jullie de methode die jullie voor het opschakelen krijgen geleerd hier delen?
dan vraag ik mij vooral af hoe jullie dit op een zo vloeiend mogelijke manier doen
Vloeiend? Niet je koppeling intrappen terwijl je nog vol op het gas staat, maar rustig je gas lossen en je koppeling intrappen, schakelen en weer rustig op laat komen terwijl je op een bepaald moment ook weer gas gaat geven.quote:Op zondag 26 juli 2015 01:47 schreef DiceMan het volgende:
dan vraag ik mij vooral af hoe jullie dit op een zo vloeiend mogelijke manier doen
Ik doel op schakelen op een manier dat een geblinddoekte passagier met oordoppen in niet zou kunnen vertellen wanneer de chauffeur een versnelling omhoog gaat.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Vloeiend? Niet je koppeling intrappen terwijl je nog vol op het gas staat, maar rustig je gas lossen en je koppeling intrappen, schakelen en weer rustig op laat komen terwijl je op een bepaald moment ook weer gas gaat geven.
Iemand die genoeg kilometers heeft gemaakt hoort echt wel wanneer je schakelt.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:13 schreef DiceMan het volgende:
[..]
Ik doel op schakelen op een manier dat een geblinddoekte passagier met oordoppen in niet zou kunnen vertellen wanneer de chauffeur een versnelling omhoog gaat.
Los van het feit dat ik niet weet of dit in de praktijk mogelijk is, is dit uiteraard geen vereiste voor het rijbewijs. Het kan zelfs pretentieus elitair genoemd worden maar goed
Een goed begin is inderdaad om wat druk van het gaspedaal af te nemen alvorens de koppeling in te trappen.
daar heb je zeker gelijk in; vandaar de oordoppenquote:Op zondag 26 juli 2015 16:38 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Iemand die genoeg kilometers heeft gemaakt hoort echt wel wanneer je schakelt.Dat houd je niet tegen. Je laat immers even het gas los en het aantal toeren verandert na het schakelen..
Oh, ik las geblinddoekt ipv met oordoppen.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:38 schreef DiceMan het volgende:
[..]
daar heb je zeker gelijk in; vandaar de oordoppen
af en toe wat geluid kan ook geen kwaad, daar niet van; bij het terugschakelen op de snelweg voor een inhaalmanoeuvre bijvoorbeeld
het is vooral iets wat ik leuk vind om te kunnen
maar het leukste is toch wel veilig en zonder schade arriveren op bestemming
Ik vind het dan ook niet voor niets lastigquote:Op zondag 26 juli 2015 18:03 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Oh, ik las geblinddoekt ipv met oordoppen.
Je kan tijdens het schakelen wel aanvoelen dat er even geen aandrijving is. Je zou de passagier dus ook moeten laten zweven.
De zondag om 6:00quote:Op zondag 26 juli 2015 19:52 schreef SRWR3 het volgende:
Welke dag is het meest geschikt om op de snelweg te oefenen ?
Wat wil je precies oefenen? Snelheid? Dan inderdaad zondagochtend om 6u. Invoegen, uitvoegen en inhalen? Dan doordeweeks buiten de spits om. Filerijden? Dan doordeweeks tijdens de spits.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:52 schreef SRWR3 het volgende:
Welke dag is het meest geschikt om op de snelweg te oefenen ?
quote:
Heb pas mijn rijbewijs dus moet alles uitproberen/oefenen op de snelweg. Dan wordt het zondagochtendquote:Op zondag 26 juli 2015 20:03 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Wat wil je precies oefenen? Snelheid? Dan inderdaad zondagochtend om 6u. Invoegen, uitvoegen en inhalen? Dan doordeweeks buiten de spits om. Filerijden? Dan doordeweeks tijdens de spits.
Je zou juist in de spits moeten rijden, snelheid is je minste zorg.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:10 schreef SRWR3 het volgende:
[..]
[..]
Heb pas mijn rijbewijs dus moet alles uitproberen/oefenen op de snelweg. Dan wordt het zondagochtend
Eerste keer zonder instructeur/examinato zal wel moeilijk worden denk ik :pquote:Op zondag 26 juli 2015 20:24 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je zou juist in de spits moeten rijden, snelheid is je minste zorg.
Ik geloof best dat je 130 kunt rijden, dat is ook niet zo moeilijk. In de spits moet je juist opletten, kijken wat anderen gaan doen, oogcontact maken, beetje tussen vrachtwagens prullen. Beetje durven, maar niet meteen de zak uithangen, ook al doen anderen dat wel.
Één groot voordeel: je bepaalt zelf de bestemming, er is dus geen instructeur/examinator die je vertelt waar je naartoe moet rijden.
Waar woon je?
Oefenen heb je tijdens het lessen al genoeg gedaan, nu moet je het gewoon dóen!quote:Op zondag 26 juli 2015 20:10 schreef SRWR3 het volgende:
[..]
[..]
Heb pas mijn rijbewijs dus moet alles uitproberen/oefenen op de snelweg. Dan wordt het zondagochtend
Hoop je.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
En snelweg is juist makkelijk, rijdt allemaal dezelfde kant op.
Er borrelt bij mij nu een slechte grap datquote:
quote:SRWR3 zegt:
Ze rijden allemáál de verkeerde kant op
De A5 is juist een mooi recht stukje snelweg om te oefenen.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:14 schreef SRWR3 het volgende:
[..]
Eerste keer zonder instructeur/examinato zal wel moeilijk worden denk ik :p
Ik woon in Hoofddorp.
Hallo wat moet je allemaal nog meer doen?quote:Op zondag 26 juli 2015 23:43 schreef vannelle het volgende:
1e les? Luister gewoon goed naar je instructeur.
Hallo in de 1e les wordt je aanvangsniveau bepaald en aan de hand daarvan wordt bepaald wat je allemaal kan doen.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:55 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Hallo wat moet je allemaal nog meer doen?
sounds good.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
quote:Op maandag 27 juli 2015 00:03 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
sounds good.
ik had eerst zon 3 uur brommer praktijk + examen gehad maar dan had je een microfoon en geen persoon naast je.
sturen zonder gas is toch veel lastiger?![]()
of sta je dan stil oid?Het is niet te vergelijken met brommer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de auto zit er een ECHT persoon naast je en weet je wat die allemaal kan zonder dat jij helpt? Alles wat met autorijden te maken heeft.
Er hoeft niet eens iemand achter het stuur te zitten, hij/zij redt zich wel vanaf de passagiersstoel.
En dat moet ook, tijdens de 1e paar lessen wordt er nog helemaal niks van je verwacht. Het is juist een leerproces.
Het gaat er om dat hij (zo noem ik em voortaan maar kan ook een zij zijn) steeds meer dingen aan jou leert en jou laat oefenen.
Hoeft nog niet eens goed te gaan, daarom is het ook oefenen en leren. Sterker nog: Je bent nergens aansprakelijk voor, hij is juridisch bestuurder dus in feite kun je doen wat je wil.
Gaat het niet goed dan grijpt hij in om te helpen.
Maar begrijp goed dat leren een proces is en het gaat niet bij iedereen even snel.
Je moet je ook nooit vergelijken met iemand anders, kan niet. Ieder mens is uniek.
En wat omgang met mensen betreft: Er zijn echt gezellige instructeurs die je snel ook over die angst heen helpen.
Een instructeur heeft, vind ik, ook als neventaak te zorgen voor een ontspannen sfeer in de auto. Leert toch het leukste.
Eerlijk gezegd:
Ik denk dat je je druk maakt om niks en dat je na je 1e les wel snapt wat ik bedoel.
Nogmaals: Sit back, listen and relax.
Heb je al een rijschool gekozen?
ja mijn vader heeft er een gekozen. ik weet zelf nog niet welkequote:
Misschien heeft je vader een reden voor die keuze ivm goede ervaringen.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:23 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
ja mijn vader heeft er een gekozen. ik weet zelf nog niet welke
ja zal ik proberenquote:Op maandag 27 juli 2015 00:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Misschien heeft je vader een reden voor die keuze ivm goede ervaringen.
Succes en vooral veel plezier!!
ja ik vast welquote:
waarom beschrijf je het uitrollen als iets verkeerds als ik vragen magquote:Op maandag 27 juli 2015 00:36 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
ja ik vast wel
EDIT: zelf heb ik al rijden verkeerd aangeleerd dwz te zuinig rijden zoals uitrollen voor stoplichten en de motor uitzetten enzo
omdat het te vroeg gebeurt al denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:41 schreef DiceMan het volgende:
[..]
waarom beschrijf je het uitrollen als iets verkeerds als ik vragen mag
Als ex-instructeur wil ik hier 1 ding over zeggen.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:36 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
ja ik vast wel
EDIT: zelf heb ik al rijden verkeerd aangeleerd dwz te zuinig rijden zoals uitrollen voor stoplichten en de motor uitzetten enzo
En die wil ik ook nog even beantwoorden.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:38 schreef 1marcelfilms het volgende:
EDIT: het is ook nog eens belachelijk duur dus wil ik het niet verprutsen.
goed punt wel.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:54 schreef vannelle het volgende:
Zijn rijlessen duur? Nee. Veel geld? Ja, dat dan weer wel maar daar heb je de rest van je leven wat aan.
Die schilder uit het voorbeeld zie je elke 2 jaar weer terug
En ik denk dat je je niet te druk moet maken om je 1e les, komt idd wel goed.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:58 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
goed punt wel.
ik denk zelf dat het misschien nog wel goed komt
Ik pas erna.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
Door tijdens je echte rijlessen naar de instructies van je instructeur te luisteren.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:24 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hallo sorry als ik nog iets vraag. Hoe vermijd je kramp in je rechter voet?
Ik krijg dit al als ik 10 minuten rijd en zon les van 60 minuten duurt wel lang?
iemand tips hiervoor
Het enige mooie aan de A5 (tussen De Punt en Raasdorp) is dat de gemiddeld gereden snelheid van de auto's hoger ligt dan op andere 130 wegen... Helaas weet de politie dat ook.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:45 schreef Ridocar het volgende:
De A5 is juist een mooi recht stukje snelweg om te oefenen.
quote:Op maandag 27 juli 2015 12:24 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hallo sorry als ik nog iets vraag. Hoe vermijd je kramp in je rechter voet?
Ik krijg dit al als ik 10 minuten rijd en zon les van 60 minuten duurt wel lang?
iemand tips hiervoorStoel meer naar achteren doen denk ik, beetje comfortabeler zitten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een site waar je dit op kunt zoeken.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:26 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Over die rijstroken die opsplitsen of juist samenvoegen
Maar daar staan ze niet allemaal opquote:Op dinsdag 28 juli 2015 01:48 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Er is een site waar je dit op kunt zoeken.
Natuurlijk staan daar niet alle borden die Rijkswaterstaat heeft weggezet, maar doe dan eens een voorbeeld (streetview linkje)quote:
Inmiddels is het avond, weet je al wat?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:08 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag rijles, ik zal proberen die plekken te onthouden
Mhaa, ik zou niet meer iets specifieks op weten te noemen. Waar ik het meest mee zit is denk ik de snelweg, waar ik niet aan de borden snel kan zien welke rijstroken waarnaartoe gaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Inmiddels is het avond, weet je al wat?
Jij was vóór het examen geslaagd, ik pas er ná.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:24 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Jij was vóór het examen geslaagd, ik pas er ná.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een invoegstrook is toch niet echt lastig. Je rijdt erop en op gegeven moment houdt ie op en moet je naar de meest rechter rijstrook van de hoofdrijbaan, voor jou de rijstrook links van je. En houdt ie niet op, dan wordt het een weefvak en staan er boven het deel waar je kan switchen nog wel borden. Okee, true, op een knooppunt zal je dat bord pas aan het einde van het weefvak hebben, maar dan nog. Je wilt toch niet terug in de richting waar je net vandaan bent gekomen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:15 schreef Ypmaha het volgende:
Vooral bij een invoegstrook die een bocht maakt waardoor je pas de snelweg zie als je bent ingevoegd zeg maar, daar vind ik het lastig om snel de juiste rijstrook te kiezen.
Ik ben ook wel een beetje een scheiterdquote:Op woensdag 29 juli 2015 01:42 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Een invoegstrook is toch niet echt lastig. Je rijdt erop en op gegeven moment houdt ie op en moet je naar de meest rechter rijstrook van de hoofdrijbaan, voor jou de rijstrook links van je. En houdt ie niet op, dan wordt het een weefvak en staan er boven het deel waar je kan switchen nog wel borden. Okee, true, op een knooppunt zal je dat bord pas aan het einde van het weefvak hebben, maar dan nog. Je wilt toch niet terug in de richting waar je net vandaan bent gekomen?
Ik weet niet hoe vaak je hier al mee te maken hebt gehad, maar je omschrijvingen komen op mij over als koudwatervrees. Je kan lezen (anders zat je ook niet op een forum) en een verkeersbord lezen is echt niet lastig. Er staan (meestal, enkele gemeenten doen het helaas anders) geen lappen tekst op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
Begin dan eens met autorijden. Dat klinkt wel erg direct, maar als je een auto bestuurt moet je ook écht sturen. Niet de auto maar z'n gang laten gaan en zien wat er gebeurt als je een pedaal intrapt of aan het stuur gaat draaien.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:49 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje een scheiterd
1. Dat je breder bent ga je vanzelf wel doorkrijgen. De meesten kunnen wel goed inschatten of ze ergens tussendoor kunnen of niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:15 schreef OudeBok het volgende:
Ik schijt 'm een beetje voor zaterdag :x.
Met een Mercedes Sprinter van 9m3 naar Duitsland en terug. Met zo'n groot ding heb ik nou weer níet leren rijden in m'n rijlessen. Iemand tips? (On-topic want jullie leren me waar ik op moet letten bij rijden in een groter busje.. = rijles
).
Ik ben aan het kijken voor een auto en het soort wat mijn aandacht trekt komt over het algemeen in automaat, maar het lijkt me dus ontzettend saai om voor altijd automaat te moeten rijden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Des te meer kilometers ik maak met rijbewijs, des te minder ik me aan de CBR regels hou![]()
Best wel vreemd dat ik mijn rijstijl veiliger en vlotter vind gaan dan de manier dat CBR wilt dat je kijkt en je gedraagt..
En een automaat rijd wel echt chill![]()
![]()
Je kan toch later weer switchen? Automaat rijden is net zo saai als schakel op de snelweg, schakelen doe je toch niet daar. En in de file heerlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een auto en het soort wat mijn aandacht trekt komt over het algemeen in automaat, maar het lijkt me dus ontzettend saai om voor altijd automaat te moeten rijden.
Houdt er rekening mee dat je vaak langer bent en dus bij een bochtje draaien meer inloopt (even iets verder doorrijden en dan omhoeken).quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:15 schreef OudeBok het volgende:
Ik schijt 'm een beetje voor zaterdag :x.
Met een Mercedes Sprinter van 9m3 naar Duitsland en terug. Met zo'n groot ding heb ik nou weer níet leren rijden in m'n rijlessen. Iemand tips? (On-topic want jullie leren me waar ik op moet letten bij rijden in een groter busje.. = rijles
).
Dat is ook gelijk het enige voordeel wat ik me kan bedenken bij een automaat, lekker voor de in de file. Maar daar zal ik niet vaak last van hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je kan toch later weer switchen? Automaat rijden is net zo saai als schakel op de snelweg, schakelen doe je toch niet daar. En in de file heerlijk.
[..]
Houdt er rekening mee dat je vaak langer bent en dus bij een bochtje draaien meer inloopt (even iets verder doorrijden en dan omhoeken).
Ik vind mijn baby Benz helemaal geweldig, maar gok dat die te groot voor je isquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wil gewoon een zuinig en klein autootje, maar ze zijn vaak zo stom. First world problems
Ligt eraan wat voor automaat je hebt. Sowieso, als je echt vlot gaat schakelen kan je niet tegen een echte automaat op. Geen robotbak, die zijn traag. Maar een automaat bij Audi, Mercedes, BMW o.i.d.? Als je hem plankt is die nou eenmaal sneller met doorschakelen (niet eens persé eerder) dan een handbak. Verder kan een automaat een stukje keuzes maken van je af nemen, als ik 150 draai en naar 200 wil (in Duitsland) zou ik bij een handbak waarschijnlijk niet eens terugschakelen, terwijl de automaat dat wel doet (en daardoor op een betere koppel/vermogen verhouding uit komt). Verder merk ik dat de automaten die ik gereden heb, veel langer uitrollen dan een handbak.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat is ook gelijk het enige voordeel wat ik me kan bedenken bij een automaat, lekker voor de in de file. Maar daar zal ik niet vaak last van hebben![]()
Wat is klein en zuinig in jouw belevingswereld? Grote voordeel aan een klein autotje is dat je weinig motor nodig hebt, dus met een redelijk motortje al snel erg vlot bent. Een 1.6 is in de meeste auto's een blok waarmee het traag wordt, maar in de Saxo is het juist de snelst leverbare versie (VTS 1.6 16v). Enige wat je daarmee gaat merken is dat als je bij ieder stoplicht graag het sprintje wilt winnen, je verbruik wel richting de 1:10 loopt. Een 106 1.1 kan je met normaal gebruik en langere afstanden snel richting de 1:17 a 1:18 helpen. Ga je trappen en overal 150 rijden dan kan je 1:14 a 1:15 rijden, hobbel je rustig maximaal 100, dan is 1:20 ook makkelijk haalbaar.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik wil gewoon een zuinig en klein autootje, maar ze zijn vaak zo stom. First world problems![]()
Dat is voor mij nog niet zuinig genoeg, ik wil een auto die niet zwaarder is dan rond de 950kg en makkelijk 1 op 23/24 kan halen. Maar het moet dus niet de uitstraling hebben van een gemiddelde aygo, want dat kan ik gewoon niet mooi vinden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor automaat je hebt. Sowieso, als je echt vlot gaat schakelen kan je niet tegen een echte automaat op. Geen robotbak, die zijn traag. Maar een automaat bij Audi, Mercedes, BMW o.i.d.? Als je hem plankt is die nou eenmaal sneller met doorschakelen (niet eens persé eerder) dan een handbak. Verder kan een automaat een stukje keuzes maken van je af nemen, als ik 150 draai en naar 200 wil (in Duitsland) zou ik bij een handbak waarschijnlijk niet eens terugschakelen, terwijl de automaat dat wel doet (en daardoor op een betere koppel/vermogen verhouding uit komt). Verder merk ik dat de automaten die ik gereden heb, veel langer uitrollen dan een handbak.
[..]
Wat is klein en zuinig in jouw belevingswereld? Grote voordeel aan een klein autotje is dat je weinig motor nodig hebt, dus met een redelijk motortje al snel erg vlot bent. Een 1.6 is in de meeste auto's een blok waarmee het traag wordt, maar in de Saxo is het juist de snelst leverbare versie (VTS 1.6 16v). Enige wat je daarmee gaat merken is dat als je bij ieder stoplicht graag het sprintje wilt winnen, je verbruik wel richting de 1:10 loopt. Een 106 1.1 kan je met normaal gebruik en langere afstanden snel richting de 1:17 a 1:18 helpen. Ga je trappen en overal 150 rijden dan kan je 1:14 a 1:15 rijden, hobbel je rustig maximaal 100, dan is 1:20 ook makkelijk haalbaar.
CBR is overdreven en veel voor het plaatje. Het is zeker weten niet per se de beste manier. Misschien dat ze het zo overdreven maken, omdat mensen altijd laks worden in the endquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Des te meer kilometers ik maak met rijbewijs, des te minder ik me aan de CBR regels hou![]()
Best wel vreemd dat ik mijn rijstijl veiliger en vlotter vind gaan dan de manier dat CBR wilt dat je kijkt en je gedraagt..
En een automaat rijd wel echt chill![]()
![]()
Eigenlijk wil je dus een diesel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat is voor mij nog niet zuinig genoeg, ik wil een auto die niet zwaarder is dan rond de 950kg en makkelijk 1 op 23/24 kan halen. Maar het moet dus niet de uitstraling hebben van een gemiddelde aygo, want dat kan ik gewoon niet mooi vinden.
Als ik het eruit zou rijden wel ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je dus een diesel.
Diesel heb je er vrij snel uit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Als ik het eruit zou rijden wel ja.
Ik rijd automaat een Suzuki Swift 1.5. Ik vind het super rijden. Vooral in de stad zo makkelijk. En best een pittig bakkie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een auto en het soort wat mijn aandacht trekt komt over het algemeen in automaat, maar het lijkt me dus ontzettend saai om voor altijd automaat te moeten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |