SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Toch altijd weer jammer. Het boeit niet, maar niet gescoord is altijd jammer.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Tot nu toe wordt er veel te weinig gescoord in de voorbereiding, hetzelfde probleem als vorig seizoen eigenlijk.![]()
Mooie zwabberbal.quote:
Centrum lijkt me wel vast te staan met Riedewald en Veltman. Johnny kan nog een jaartje blijven zitten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja, en ook al zegt het allemaal niets, ik vind het toch een beetje zorgenwekkend weer, het gebrek aan scorend vermogen. Maar goed, we zijn nog niet begonnen....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ook te weinig kansen. Al het gevaar moet van El Ghazi afkomen. Volgende week wel weer Fischer erbij voor op rechts, dat is wel een vooruitgang natuurlijkquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Tot nu toe wordt er veel te weinig gescoord in de voorbereiding, hetzelfde probleem als vorig seizoen eigenlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Fischer op links zul je bedoelen? Neem aan dat El Ghazi sowieso speelt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook te weinig kansen. Al het gevaar moet van El Ghazi afkomen. Volgende week wel weer Fischer erbij voor op rechts, dat is wel een vooruitgang natuurlijkhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Er wordt ook wring gecreëerd , zelfde probleem als vorig seizoen.
Voorlopig blijf ik maar denken dat het slechts een oefenwedstrijd isIk ben inmiddels overleden![]()
Kan die Sanogo een beetje koppen eigenlijk ? Hij is wel groot maar dat zegt niet alles.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Uiteraard, op links bedoel ik. El Ghazi op rechts.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:21 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Fischer op links zul je bedoelen? Neem aan dat El Ghazi sowieso speelt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Precies, ik houd nog wel even de hoop dat ze tegen eredivisieclubs wat meer kunnen laten zien.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:22 schreef Enchanter het volgende:
Er wordt ook wring gecreëerd , zelfde probleem als vorig seizoen.
Voorlopig blijf ik maar denken dat het slechts een oefenwedstrijd isVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Centraal heeft Ajax juist geen probleem. Riedewald en Veltman is een prima duo.quote:
Bovendien is Alex ook niet meer wat het geweest is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mag hij daar dan transfervrij weg? Volgens mij loopt zijn contract nog.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik hoop niet dat het gebrek aan scorend vermogen uit de voorbereiding zich voortzet in het seizoen. Dan krijg je dus exact hetzelfde als vorig jaar.![]()
Jammer van het verlies.
Wel ongelofelijk vervelend dat de betonmuur weer niet geslecht is. Dat wordt huilen bij Roda JC uit en al dat soort aidspleogen.![]()
Ajax leek wel een jeugdteam vergeleken met die Fransen. Dat contrast in fysiek is veel te groot. Wanneer je fysiek dermate zwak bent ga je het tegen Wenen ook niet redden ook al ben je ze technisch de baas.![]()
Veltman heeft geen lengte.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Centraal heeft Ajax juist geen probleem. Riedewald en Veltman is een prima duo.
Bovendien is Alex ook niet meer wat het geweest is.![]()
die oostenrijkers zijn ook een stel slapjanussen, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:48 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Ajax leek wel een jeugdteam vergeleken met die Fransen. Dat contrast in fysiek is veel te groot. Wanneer je fysiek dermate zwak bent ga je het tegen Wenen ook niet redden ook al ben je ze technisch de baas.![]()
Helemaal mee eens. Dwergen als Milik, Klaassen, Bazoer, Gudelj en Dijks zijn niks vergeken met de ongelooflijke monsters van de Fransen. Daar lag het overigens ook aan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:48 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Dat Saint-Ettiene kan ook geen bal raken hoor. Staan constant met 10 man achter de bal als een soort Berlijnse muur. Dat er dan toevallig een afstandsschot invliegt.. Tja, kan gebeuren. We moeten nu niet gaan doen of we met 3-0 weggespeeld zijn.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ja, helaas 10% van die kwaliteiten. O wacht, jij was die knul die Veltman zo geweldig vondquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
1.83 net zo lang als Ramos, Thiago Silva.
![]()
quote:Excelsior en PEC willen Menig
Excelsior en PEC Zwolle ondernemen een poging om Queensy Menig (19) van Ajax te huren. De Amsterdamse club ziet toekomst in de aanvaller, maar vindt het voor zijn ontwikkeling beter als hij eredivisie-ervaring opdoet. Bij Ajax heeft hij Viktor Fischer en Amin Younes voor zich.![]()
Niet te veel conclusies trekken na oefenwedstrijdenquote:Op woensdag 22 juli 2015 23:22 schreef j95 het volgende:
Wolfsburg gaf me moed, maar vandaag was het weer matig..![]()
![]()
Scorend vermogen blijft zwak, ik heb nog altijd teveel het gevoel dat ze het vaak op safe spelen. Iemand met lef als Fischer zal het team goeddoen. Sinkgraven heeft dat ook wel, aantal risicovolle passjes geven. Overigens staat het verdedigend wel best goed eigenlijk. Dijks is makkelijk beter dan Boilesen, al hoewel dat vrij logisch is en Riedewald maakt ook een enorm sterke indruk. Ik ben benieuwd hoe Heitinga in de plannen verwerkt gaat worden. Riedewald gedurende het seizoen langzamerhand naar een basisplaats of Heitinga echt alleen als backup?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ajax Showtime app maakt reclame voor de open dag van FC Twente![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
FC Oogaids van 2014/2015 all over again. Frankie man, kom eens op.quote:We hebben het duel voor tachtig procent gecontroleerd.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2015 09:51:21 ]![]()
verschrikkelijk, voetballen als Barcelona terwijl je nog niet eens vergeleken mag worden met Barcelona. voetballen naar de kwaliteiten die je hebt, niet naar de kwaliteiten die je wil.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
FC Oogaids van 2014/2015 all over again. Frankie man, kom eens op.Wie niet slim is moet sterk zijn.
zijt ook gij bereidt?![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door lydeseven op 23-07-2015 10:10:47 ]Wie niet slim is moet sterk zijn.
zijt ook gij bereidt?![]()
Vergeet ook Kenny niet, die maakt echt een prima indruk tot dusver. Nog wel wat slordigheidjes, maar in ieder geval weer een hele verademing t.o.v. van Rhijn vorig seizoen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 03:51 schreef Seam het volgende:
Scorend vermogen blijft zwak, ik heb nog altijd teveel het gevoel dat ze het vaak op safe spelen. Iemand met lef als Fischer zal het team goeddoen. Sinkgraven heeft dat ook wel, aantal risicovolle passjes geven. Overigens staat het verdedigend wel best goed eigenlijk. Dijks is makkelijk beter dan Boilesen, al hoewel dat vrij logisch is en Riedewald maakt ook een enorm sterke indruk. Ik ben benieuwd hoe Heitinga in de plannen verwerkt gaat worden. Riedewald gedurende het seizoen langzamerhand naar een basisplaats of Heitinga echt alleen als backup?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
tt klopte niet. Hebben ook al 3-1 verloren van een 1 of ander clubje.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gaan we dit ook zeggen als we straks in de Eredivisie weer hopeloos achter PSV aan hobbelen? Weinig winnaarsmentaliteit dan...quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:35 schreef gazhims3lv het volgende:
Dat Saint-Ettiene kan ook geen bal raken hoor. Staan constant met 10 man achter de bal als een soort Berlijnse muur. Dat er dan toevallig een afstandsschot invliegt.. Tja, kan gebeuren. We moeten nu niet gaan doen of we met 3-0 weggespeeld zijn.![]()
zal allemaal wel meevallen, zoveel conclusies trekken uit een paar oefenpotjes is een beetje overdreven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:39 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Gaan we dit ook zeggen als we straks in de Eredivisie weer hopeloos achter PSV aan hobbelen? Weinig winnaarsmentaliteit dan...
Volgende week gaat het erom, dan kunnen we ook beter zien waar ze staan![]()
Dit is gewoon ongefundeerd pessimisme. Een hoop jongens zijn verder dan vorig jaar en er is gewoon versterking. Al is het niet direct dan wel om de boel scherp te houden. Daarnaast heeft Psv een heel nieuw elftal staan. Dan mochten de nieuwe spelers nog zo goed zijn maar dat gaat gewoon punten kosten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:39 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Gaan we dit ook zeggen als we straks in de Eredivisie weer hopeloos achter PSV aan hobbelen? Weinig winnaarsmentaliteit dan...
Een oefenpartijtje verliezen tegen de nummer vijf van Frankrijk zegt helemaal niets. Is puur voor het ritme. Alsof je er even overheen gaat blazen als je volgende week voorronde CL speelt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Precies, het spelbeeld in oefenwedstrijden zegt natuurlijk wel iets, maar dat vond ik bijvoorbeeld tegen Wolfsburg zeker niet onaardig. En de eerste helft van gisteren was ook al wel beter dan vorig seizoen. Bovendien ging het pas 'mis' toen de B-opstelling in het veld stond.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal allemaal wel meevallen, zoveel conclusies trekken uit een paar oefenpotjes is een beetje overdreven.
Volgende week gaat het erom, dan kunnen we ook beter zien waar ze staan
De eredivisie is verdedigend ook wel een stuk zwakker dan dit soort teams, dus ik heb vooralsnog wel goede hoop dat dit team komend seizoen weer een stuk frisser voetbal gaat laten zien.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Speelde Ajax goed gisteren? of redelijk? ietsjes beter dan vorig jaar? 0.014 procent beter telt ookal![]()
Volg de hele voorbereiding niet, komt er nog een oefenpot voor die rukkers in Oostenrijk?hhhhh![]()
Ajax heeft de trainingskampen en oefenwedstrijden achter de rug. Nu rest alleen nog hard trainen op de Toekomst voor de dubbele clash met de rukkers.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:22 schreef DaveDave09 het volgende:
Speelde Ajax goed gisteren? of redelijk? ietsjes beter dan vorig jaar? 0.014 procent beter telt ookal![]()
Volg de hele voorbereiding niet, komt er nog een oefenpot voor die rukkers in Oostenrijk?
En nee, ze speelden helaas niet goed deze voorbereiding. Tegen Wolfsburg ging het nog wel aardig, maar die deden dan ook nog rustig aan.![]()
Het was gewoon weer FC Oogaids de hele voorbereiding.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ajax heeft de trainingskampen en oefenwedstrijden achter de rug. Nu rest alleen nog hard trainen op de Toekomst voor de dubbele clash met de rukkers.
En nee, ze speelden helaas niet goed deze voorbereiding. Tegen Wolfsburg ging het nog wel aardig, maar die deden dan ook nog rustig aan.![]()
dat zei je ja...quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het was gewoon weer FC Oogaids de hele voorbereiding.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tegen Rapid gewoon weer 2 keer hard op de broek krijgen en hoppatee.![]()
![]()
Nou ja, kans is er wel weer en dan pas zullen ze misschien nog wat kopen/huren. Ik weet echt niet waar Ajax staat nu, zo bijzonder was het allemaal niet in de oefenpotten, een keer een goal maken mag best hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Goals vallen tegen helaas. Verder vond ik ze best aardig hoorquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:14 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, kans is er wel weer en dan pas zullen ze misschien nog wat kopen/huren. Ik weet echt niet waar Ajax staat nu, zo bijzonder was het allemaal niet in de oefenpotten, een keer een goal maken mag best hoor.
. Heb er best vertrouwen in.
![]()
Bij vlagen leek er meer aanvalsdrang in te zitten, meer "naar voren" spelend. Maar er kwam niet heel veel van terecht vaakquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Goals vallen tegen helaas. Verder vond ik ze best aardig hoor. Heb er best vertrouwen in.
.
Maar goed, Ajax is nooit sterk in oefenpotjes eigenlijk. Als het nergens om gaat gaat het ook echt nergens over vaak.
Get woke, go broke!![]()
Precies, maar als ze straks weer tegen Barca moeten spelen ze die weer van de mat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij vlagen leek er meer aanvalsdrang in te zitten, meer "naar voren" spelend. Maar er kwam niet heel veel van terecht vaak.
Maar goed, Ajax is nooit sterk in oefenpotjes eigenlijk. Als het nergens om gaat gaat het ook echt nergens over vaak.
![]()
Als het echt ergens om gaat vaak juist wel. In de CL weten ze best vaak redelijk spel op de mat te leggen. Voornamelijk tegen 'betere' tegenstanders lijken ze opeens bij de beste van Europa te horen. Totdat ze een Dnipro en RB Salzburg tegenkomen gaat het best oké.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij vlagen leek er meer aanvalsdrang in te zitten, meer "naar voren" spelend. Maar er kwam niet heel veel van terecht vaak.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Hopelijk is de aanval wat scherper volgende week.
Al denk ik dat het hoogst haalbare uit bij Rapid Wien een gelijkspel met doelpunten is.Oh.![]()
Rapid Wien zal geen probleem zijn. Welke clubs zijn daarna de mogelijkheid om tegen te krijgen?Dit, dus.![]()
Sporting Lissabon, CSKA Moskou, Club Brugge of AS Monaco geloof ikquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Rapid Wien zal geen probleem zijn. Welke clubs zijn daarna de mogelijkheid om tegen te krijgen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
‘Real is wachten op De Gea beu en schakelt zelf over naar Cillessen’
Ajax hoopt Jasper Cillessen te behouden, maar of dat gaat lukken begint steeds meer de vraag te worden. De Ajax-doelman wordt al enige tijd in verband gebracht met Manchester United. Bij een vertrek van David De Gea zou United Cillessen als vervanger binnen willen halen. Manchester en Real schijnen echter vooralsnog niet uit de transfer van De Gea te komen. Dit zorgt voor een verrassende wending in deze soap: Volgens het Spaanse medium Sport is Real Madrid het wachten beu en wil de clubleiding nu zelf overschakelen naar Cillessen als vervanger van Iker Casillas. De vraagprijs van Ajax van zo’n dertig tot 35 miljoen euro zou geen problemen moeten opleveren voor de Madrilenen, aldus de Spanjaarden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Geen kutclubjes, dus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sporting Lissabon, CSKA Moskou, Club Brugge of AS Monaco geloof ikDit, dus.![]()
Fenerbahce en Lazio kunnen ook dacht ikquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sporting Lissabon, CSKA Moskou, Club Brugge of AS Monaco geloof ikOh.![]()
Hahn halen zou mijn voorkeur hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:22 schreef Tchock het volgende:
Als de Cil vertrekt, wordt Boer dan eerste keeper of schuiven ze een jonkie door?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sorting Lissabon
Lazio Roma
winnaar Monaco - Young Boys
winnaar Club Brugge - Panathinaikos
winnaar CSKA Moskou - Sparta Praag
Fenerbahce kan als ze Shaktar Donetsk uitschakelen, dan verdwijnt Sporting uit het mogelijke rijtje omdat die dan geplaatst zijn.Gourmetten of steengrillen?![]()
Sporting Lissabonquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Rapid Wien zal geen probleem zijn. Welke clubs zijn daarna de mogelijkheid om tegen te krijgen?
CSKA Moskou
Lazio Roma
Club Brugge
AS Monaco
Young Boys
Sparta Praag
Fenerbahçe
Panathinaikos
Manchester United, Valencia, Bayer Leverkusen en Shaktar Donetsk sowieso niet.![]()
de Cil naar Real, zou voor mij wel beteken dat ik misschien een mindere vorm van haat koester voor de club (barcafanboyenzo)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind het inmiddels beiden maar kutclubs.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:25 schreef mokkiemok het volgende:
de Cil naar Real, zou voor mij wel beteken dat ik misschien een mindere vorm van haat koester voor de club (barcafanboyenzo)![]()
Dan zullen ze halsoverkop een nieuwe keeper kopen denk ik.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:22 schreef Tchock het volgende:
Als de Cil vertrekt, wordt Boer dan eerste keeper of schuiven ze een jonkie door?![]()
Ze kopen allebei maar wat los en vast zit inderdaadquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:26 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels beiden maar kutclubs.Oh.![]()
Shaktar gaat er toch al uitquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:23 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Sporting Lissabon
CSKA Moskou
Lazio Roma
Club Brugge
AS Monaco
Young Boys
Sparta Praag
Fenerbahçe
Panathinaikos
Manchester United, Valencia, Bayer Leverkusen en Shaktar Donetsk sowieso niet.![]()
Mocht Ajax Rapid Wien verslaan, dan hoop ik op Club Brugge, Sparta Praag, Panathinaikos of Youngboys. Tegen de rest wordt het waarschijnlijk niets.![]()
Brugge moet wel te doen zijn hoop ikquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:41 schreef PicoMMP het volgende:
Mocht Ajax Rapid Wien verslaan, dan hoop ik op Club Brugge, Sparta Praag, Panathinaikos of Youngboys. Tegen de rest wordt het waarschijnlijk niets.Oh.![]()
Ik denk ook dat dat de beste optie isquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Hahn halen zou mijn voorkeur hebben.![]()
Ja, Wahn terugkopen. Zal weer lekker wanbeleid zijn. Dan zie ik liever Vorm komen en volgens mij ligt de focus daar ook op bij Ajax.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Feyenoord laat hem natuurlijk nooit naar Ajax gaan. Daarnaast heeft hij alleen een goede tweede seizoenshelft gehad en is het nog maar afwachten of hij dat door kan trekken. Aan het begin van het seizoen werd hij nog uitgelachen door Feyenoordersquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Hahn halen zou mijn voorkeur hebben.![]()
Hoezo wanbeleidquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
Ja, Wahn terugkopen. Zal weer lekker wanbeleid zijn. Dan zie ik liever Vorm komen en volgens mij ligt de focus daar ook op bij Ajax.![]()
![]()
Ajax liet Vermeer ook nooit naar Feyenoord gaanquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Feyenoord laat hem natuurlijk nooit naar Ajax gaan. Daarnaast heeft hij alleen een goede tweede seizoenshelft gehad en is het nog maar afwachten of hij dat door kan trekken. Aan het begin van het seizoen werd hij nog uitgelachen door Feyenoorders![]()
Als Ajax die afspraak met Vermeer niet had staan dat 'ie naar iedere club mocht was hij nooit naar Feyenoord gegaan nee. Hahn is daarnaast zeer talentvol en eventueel zelfs binnen een aantal jaren eerste keeper. Waarom zou Feyenoord hem dan verkopen aan Ajax?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ajax liet Vermeer ook nooit naar Feyenoord gaanhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Omdat niet goed genoeg in de jeugd en nu opeens wel. Zelfde verhaal als met Dijks.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Vriendendienstje, om Sjaak Swart te bedanken voor zijn tientjesoptreden bij DWDD toen Feyenoord bijna failliet was.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als Ajax die afspraak met Vermeer niet had staan dat 'ie naar iedere club mocht was hij nooit naar Feyenoord gegaan nee. Hahn is daarnaast zeer talentvol en eventueel zelfs binnen een aantal jaren eerste keeper. Waarom zou Feyenoord hem dan verkopen aan Ajax?![]()
Ik gun het de Cil wel, maar je gaat natuurlijk nooit een gelijkwaardige vervanger vinden. Hahn is leuk maar heeft ook wel z'n grabbelmomentjes gehad. En Feyenoord laat hem nooit gaan, die lachen de ballen uit hun broek, dan kan je de hoofdprijs dokken, zeker als je zelf 30 mio + voor Cil vangt.
En een topkeeper kopen gaat 'm niet worden, zelfs al vind je iemand met vraagprijs 20 mio+, die willen hier niet voetballen en verlangen wel wat meer dan 1 mio salaris.![]()
Dan had hij wellicht wel naar Feyenoord 'gemogen' maar voor een iets ander bedrag denk ikquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als Ajax die afspraak met Vermeer niet had staan dat 'ie naar iedere club mocht was hij nooit naar Feyenoord gegaan nee. Hahn is daarnaast zeer talentvol en eventueel zelfs binnen een aantal jaren eerste keeper. Waarom zou Feyenoord hem dan verkopen aan Ajax?![]()
Jep.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:41 schreef PicoMMP het volgende:
Mocht Ajax Rapid Wien verslaan, dan hoop ik op Club Brugge, Sparta Praag, Panathinaikos of Youngboys. Tegen de rest wordt het waarschijnlijk niets.
Prima te doen: Panathinaikos > Young Boys >
Lastig: Club Brugge >
Moeilijk: Monaco > Sparta Praag >
Kansloos: de rest![]()
Dat was in de tijd dat we Cillessen én Vermeer hadden, niet zo vreemd om een jonge keeper dan weg te doen vind ik al was verhuren achteraf beter geweestquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Omdat niet goed genoeg in de jeugd en nu opeens wel. Zelfde verhaal als met Dijks.![]()
Sparta Praag stelt niet zo veel voor hoor. Kan Ajax wel hebben als ze er niet met de pet naar gooien.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:09 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jep.
Prima te doen: Panathinaikos > Young Boys >
Lastig: Club Brugge >
Moeilijk: Monaco > Sparta Praag >
Kansloos: de rest![]()
Ajax faalt behoorlijk tegen Oostblokclubs.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sparta Praag stelt niet zo veel voor hoor. Kan Ajax wel hebben als ze er niet met de pet naar gooien.![]()
logica +1quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ajax liet Vermeer ook nooit naar Feyenoord gaan![]()
Zinloze generalisatie. Dat is net als zeggen dat Ajax altijd goed speelt tegen clubs uit West-Europa. Sparta Praag lijkt helemaal niet op RB Salzburg, en die lijken weer totaal niet op Dnipro.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:10 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ajax faalt behoorlijk tegen Oostblokclubs.![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zinloze generalisatie. Dat is net als zeggen dat Ajax altijd goed speelt tegen clubs uit West-Europa. Sparta Praag lijkt helemaal niet op RB Salzburg, en die lijken weer totaal niet op Dnipro.
Inderdaad totale onzin. Laatste keer dat we door de voorronde CL kwamen was nota bene tegen Dinamo Kiev, één van de beste clubs uit het Oostblok. Daarnaast heeft Ajax het voornamelijk lastig tegen ploegen die zich ingraven.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
En toch volg ik Ajax inmiddels al twee decennia en zijn de patronen duidelijk zichtbaar: goed tegen Engels, slecht tegen Oostblok, waardeloos tegen Spanje.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zinloze generalisatie. Dat is net als zeggen dat Ajax altijd goed speelt tegen clubs uit West-Europa. Sparta Praag lijkt helemaal niet op RB Salzburg, en die lijken weer totaal niet op Dnipro.![]()
Cillessen gaat deze zomer toch helemaal niet weg? Real heeft net een keeper gehaald en gebruiken Navas als eerste keeper. De Gea gaat nog een jaar bij United keepen en dan transfervrij naar Real.
Dus Cillessen blijft nog wel een jaar.Oh.![]()
Ik vind je positiviteit aandoenlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen gaat deze zomer toch helemaal niet weg? Real heeft net een keeper gehaald en gebruiken Navas als eerste keeper. De Gea gaat nog een jaar bij United keepen en dan transfervrij naar Real.
Dus Cillessen blijft nog wel een jaar.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jammer dat hij in het buitenland niet net zo onderschat wordt als hierquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus Cillessen blijft nog wel een jaar.![]()
Daar staat JR om bekendquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik vind je positiviteit aandoenlijk.![]()
Wat een kolder man. Ajax is helemaal niet per se slecht tegen Spaanse clubs, alleen ze krijgen oorwassingen van Barça en Real (zoals trouwens vrijwel elke andere club in Europa). En omgekeerd wint Ajax maar héél zelden van Engelse clubs (tussen 1980 en 2012 niet één keer zelfs).quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:14 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
En toch volg ik Ajax inmiddels al twee decennia en zijn de patronen duidelijk zichtbaar: goed tegen Engels, slecht tegen Oostblok, waardeloos tegen Spanje.
Dat soort algemeenheden heb je echt niets aan. Ik heb Sparta Praag meerdere keren zien spelen en het is van een beduidend lager niveau dan Ajax.![]()
Weet je wel hoe de transfer van Vermeer is gegaan? Zijn zaakwaarnemer had zwart op wit gekregen dat hij naar elke eredivisieclub mocht vertrekken voor een miljoen en Overmars was te naief om te bedenken dat dat Feyenoord zou kunnen zijn. Als Feyenoord simpelweg een miljoen had geboden was het nooit geaccepteerd natuurlijkquote:![]()
Gewoon kijken naar de feiten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik vind je positiviteit aandoenlijk.Ach vooral Feyenoorders die hem afzeiken, omdat Cillessen een paar keer ruzie maakte met hun topspits Kazim Kazim.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jammer dat hij in het buitenland niet net zo onderschat wordt als hierOh.![]()
Cillessen is dan ook een idioot. Een van de minst sympathieke Ajacieden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach vooral Feyenoorders die hem afzeiken, omdat Cillessen een paar keer ruzie maakte met hun
topspits Kazim Kazim.
Kazim... Tsja. Als die geen voetballer was zat hij in de cel denk ik.![]()
Cillessen lijkt me juist een van de vriendelijkste Ajaciedenquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cillessen is dan ook een idioot. Een van de minst sympathieke Ajacieden.
Kazim... Tsja. Als die geen voetballer was zat hij in de cel denk ik.
Oh.![]()
Dan drink ik liever een biertje met Schöne, Veltman of Klaassen denk ik.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen lijkt me juist een van de vriendelijkste Ajacieden![]()
Sowieso zijn er maar weinig Ajacieden nu die ik echt niet zou mogen denk ik.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan drink ik liever een biertje met Schöne, Veltman of Klaassen denk ik.Oh.![]()
Cil valt wel in dat rijtje hoorquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan drink ik liever een biertje met Schöne, Veltman of Klaassen denk ik.
zo ook van Rhijn/Van der hoorn en MilikFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij zeurt altijd zo, zanikt tegen de scheidsrechter en kijkt als Calimero. Sorry, ik heb echt niets met die vent.quote:Hmm, denk het ook. El Ghazi zal wel een etter zijn, maar heerlijke voetballer wel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso zijn er maar weinig Ajacieden nu die ik echt niet zou mogen denk ik.![]()
Die jongen schijnt juist heel vriendelijk en beleefd te zijn buiten het veld.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, denk het ook. El Ghazi zal wel een etter zijn, maar heerlijke voetballer wel.Oh.![]()
Oh, cool.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jongen schijnt juist heel vriendelijk en beleefd te zijn buiten het veld.
Wie is de slimste speler eigenlijk?![]()
Sjonniequote:Op donderdag 23 juli 2015 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, cool.
Wie is de slimste speler eigenlijk?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
allemaal vmbo niveau denk ikquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, cool.
waar overigens niks mis mee, zo bedoel ik het nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mike van der Hoornquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, cool.
Er niks van kunnen en toch al jarenlang bij Ajax kunnen spelenOh.![]()
Soms verbazen spelers je best wel op dat gebied.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
allemaal vmbo niveau denk ik
waar overigens niks mis mee, zo bedoel ik het niet![]()
Veltman zie ik wel voor HBO/Uni aanquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waar overigens niks mis mee, zo bedoel ik het nietRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik meen wel ergens gehoord/gelezen te hebben dat er laatst iemand uit de selectie zijn vmbo diploma had gehaald. Was dat niet Bazoer?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Soms verbazen spelers je best wel op dat gebied.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daniël de Ridder had volgens destijds mij gewoon zijn gymnasium ernaast gehaald.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Soms verbazen spelers je best wel op dat gebied.![]()
,Twee voorbeelden die ik altijd noem en op wie ik trots ben, zijn Davy Klaassen en Ouasim Bouy. Ouasim heeft in zijn laatste schooljaar 45 schooldagen gemist door onder andere internationale wedstrijden. Hij haalt wel goed zijn HAVO-diploma gehaald, heeft aan het eerste geroken en zit nu bij Juventus. Davy haalde zijn HAVO-diploma met een 10 voor wiskunde. Hij heeft zich vervolgens kunnen richten op het eerste en zijn debuut inmiddels gemaakt. Natuurlijk hoort goed presteren op school bij een topsportmentaliteit, maar ik kan wel van de daken schreeuwen dat ik enorm trots ben op alle jongens. Naast hun carrière als voetballer doen ze hun uiterste best op school en streven ze naar het hoogst haalbare. Daar heb ik veel respect voor.’’FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klaassen dus HavoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In de jeugdopleiding van Ajax zitten de meeste spelers op het VMBO (33 procent). Een kwart van de opleiding bestaat uit Havisten en vijftien procent doet VWO. Verder doet 21 procent MBO, vijf procent HBO en één procent studeert aan de universiteit. ,,Na de zomer zullen er meer spelers naar de universiteit gaan’’, vertelt Ger Boer, coördinator studie- en begeleidingscommissie, trots. ,,Hidde Prijs, Mickey van der Hart en Bas Kuipers zijn enkele spelers die gaan studeren. Emran Barakzai uit de A2 wil medicijnen gaan studeren.’’FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Andersen heeft in ieder geval nooit de sportschool afgemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mike van der Hoorn
Er niks van kunnen en toch al jarenlang bij Ajax kunnen spelen![]()
![]()
Een 10 voor wiskunde op zijn havo diploma. Doet hij netjesquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:42 schreef mokkiemok het volgende:
,Twee voorbeelden die ik altijd noem en op wie ik trots ben, zijn Davy Klaassen en Ouasim Bouy. Ouasim heeft in zijn laatste schooljaar 45 schooldagen gemist door onder andere internationale wedstrijden. Hij haalt wel goed zijn HAVO-diploma gehaald, heeft aan het eerste geroken en zit nu bij Juventus. Davy haalde zijn HAVO-diploma met een 10 voor wiskunde. Hij heeft zich vervolgens kunnen richten op het eerste en zijn debuut inmiddels gemaakt. Natuurlijk hoort goed presteren op school bij een topsportmentaliteit, maar ik kan wel van de daken schreeuwen dat ik enorm trots ben op alle jongens. Naast hun carrière als voetballer doen ze hun uiterste best op school en streven ze naar het hoogst haalbare. Daar heb ik veel respect voor.’’Oh.![]()
Sowieso zal een universitaire studie nauwelijks vol te houden zijn als je daarnaast ook al een volwaardig lid bent van het 1e van Ajax.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:43 schreef mokkiemok het volgende:
In de jeugdopleiding van Ajax zitten de meeste spelers op het VMBO (33 procent). Een kwart van de opleiding bestaat uit Havisten en vijftien procent doet VWO. Verder doet 21 procent MBO, vijf procent HBO en één procent studeert aan de universiteit. ,,Na de zomer zullen er meer spelers naar de universiteit gaan’’, vertelt Ger Boer, coördinator studie- en begeleidingscommissie, trots. ,,Hidde Prijs, Mickey van der Hart en Bas Kuipers zijn enkele spelers die gaan studeren. Emran Barakzai uit de A2 wil medicijnen gaan studeren.’’
En je kan altijd na je voetbalcarrière nog gaan studeren, zie Edwin van der Sar.Oh.![]()
Hoe je op tijd kan poepen ?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso zal een universitaire studie nauwelijks vol te houden zijn als je daarnaast ook al een volwaardig lid bent van het 1e van Ajax.
En je kan altijd na je voetbalcarrière nog gaan studeren, zie Edwin van der Sar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vertonghen is het wel gelukt toch? Mij zou het iig niet lukkenquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso zal een universitaire studie nauwelijks vol te houden zijn als je daarnaast ook al een volwaardig lid bent van het 1e van Ajax.
En je kan altijd na je voetbalcarrière nog gaan studeren, zie Edwin van der Sar.![]()
Ok. Ik zal niet meer posten. Excuses voor de onzin.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een kolder man. Ajax is helemaal niet per se slecht tegen Spaanse clubs, alleen ze krijgen oorwassingen van Barça en Real (zoals trouwens vrijwel elke andere club in Europa). En omgekeerd wint Ajax maar héél zelden van Engelse clubs (tussen 1980 en 2012 niet één keer zelfs).
Dat soort algemeenheden heb je echt niets aan. Ik heb Sparta Praag meerdere keren zien spelen en het is van een beduidend lager niveau dan Ajax.![]()
Geen idee of het Vertonghen gelukt is om een diploma te halen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:54 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vertonghen is het wel gelukt toch? Mij zou het iig niet lukken
Zou wel erg knap van hem zijn.Oh.![]()
Cillessen lijkt me ook wel een slimme jongen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waar overigens niks mis mee, zo bedoel ik het niet![]()
Daniël de Ridder en Gregory hebben dat wel afgerond toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je kan altijd na je voetbalcarrière nog gaan studeren, zie Edwin van der Sar.![]()
Gregory alleen een VWO diploma dacht ik.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:58 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Daniël de Ridder en Gregory hebben dat wel afgerond toch?Oh.![]()
Kreeg altijd de indruk dat Gregory te dom om te poepen wasquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:58 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Daniël de Ridder en Gregory hebben dat wel afgerond toch?![]()
Neeee manquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kreeg altijd de indruk dat Gregory te dom om te poepen was![]()
Gewoon een slimme jongen, maar wil zich blijkbaar voordoen als een "stoere" rapperquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kreeg altijd de indruk dat Gregory te dom om te poepen wasOh.![]()
Ajax ziet in Marco Sportiello een potentiële opvolger van Jasper Cillessen, aldus La Gazzetta dello Sport. De Italiaanse doelman van Atalanta staat volgens de Italiaanse krant ook in de belangstelling van VfB Stuttgart en Stoke City.
De 23-jarige doelman zou Cillessen kunnen vervangen als hij naar Manchester United vertrekt. Sportiello moet tien miljoen euro opleveren voor Atalanta.![]()
Vertonghen heeft hbo gedaan toch na z'n vwo? Siem studeerde trouwens ook in het begin, maar heeft dat afgebroken volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:54 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vertonghen is het wel gelukt toch? Mij zou het iig niet lukken![]()
Tien miljoenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:35 schreef hafcfan het volgende:
Ajax ziet in Marco Sportiello een potentiële opvolger van Jasper Cillessen, aldus La Gazzetta dello Sport. De Italiaanse doelman van Atalanta staat volgens de Italiaanse krant ook in de belangstelling van VfB Stuttgart en Stoke City.
De 23-jarige doelman zou Cillessen kunnen vervangen als hij naar Manchester United vertrekt. Sportiello moet tien miljoen euro opleveren voor Atalanta.
Te duur, next![]()
Ajax gaat natuurlijk nooit 10 miljoen uitgeven aan een keeperquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:35 schreef hafcfan het volgende:
De 23-jarige doelman zou Cillessen kunnen vervangen als hij naar Manchester United vertrekt. Sportiello moet tien miljoen euro opleveren voor Atalanta.Oh.![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:44 schreef mokkiemok het volgende:
Andersen heeft in ieder geval nooit de sportschool afgemaakt.Ghehehe, ik vind het wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Denken dat we niet van Rapid gaan winnen is ook een toppunt van pessimisme.
Jezus man, alleen maar azijnzeikers hier, iedereen doet alsof we elke wedstrijd kansloos afgeslacht worden.![]()
Ik sta al klaar om de bus op te wachten dit seizoen mocht het zover komen JRquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat natuurlijk nooit 10 miljoen uitgeven aan een keepergraag op anoniem![]()
Zal wel stug volk zijn wat met z,n allen voor het doel gaat hangenquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:15 schreef Brammess het volgende:
Denken dat we niet van Rapid gaan winnen is ook een toppunt van pessimisme.
Jezus man, alleen maar azijnzeikers hier, iedereen doet alsof we elke wedstrijd kansloos afgeslacht worden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee man. Rapid gaat jagen en aanvallen zoals Red Bull. Maak je borst maar nat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal wel stug volk zijn wat met z,n allen voor het doel gaat hangen![]()
Nee, Die lui van Red Bull zijn uniek daarin samen met Leverkusen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Nee man. Rapid gaat jagen en aanvallen zoals Red Bull. Maak je borst maar nat.RED ONS HENNIEGOD![]()
We hadden het vorig seizoen al lastig tegen subtoppers PEC en Feyenoord toen ze druk gingen zetten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee, Die lui van Red Bull zijn uniek daarin samen met Leverkusen.Oh.![]()
Als ze voor die 10 miljoen Neuer ophalen mag het van mijquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik sta al klaar om de bus op te wachten dit seizoen mocht het zover komen JR
Oh.![]()
Ook met tegenstanders die zich ingraven . Joepiequote:Op donderdag 23 juli 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hadden het vorig seizoen al lastig tegen subtoppers PEC en Feyenoord toen ze druk gingen zetten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dus we kunnen alleen goed voetballen tegen tegenstanders die alle ruimte geven en zelf ook geen druk zetten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook met tegenstanders die zich ingraven . Joepie
Gelukkig zijn er paar van die ploegen in NederlandOh.![]()
Wij ontvangen hem dan met open armenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze voor die 10 miljoen Neuer ophalen mag het van mij
graag op anoniem![]()
Ben alleen bang dat we ons gehele eigen vermogen moeten aanwenden willen we Neuer halenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij ontvangen hem dan met open armen![]()
Packagedeal met Robben en Götze, ja toch niet danOh.![]()
Feyenoord , Rodaquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus we kunnen alleen goed voetballen tegen tegenstanders die alle ruimte geven en zelf ook geen druk zetten.
Gelukkig zijn er paar van die ploegen in NederlandRED ONS HENNIEGOD![]()
Joost Broerse heeft tijdens het voetballen een hbo-opleiding gedaan. Dus het kan wel, maar lastig is het zeker.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er druk op ons wordt gezet moeten we lange halen naar voren geven.quote:
Dat was de Boers oplossing om onder de druk uit te komen
Oh.![]()
Tja dat verhaaltje van spelen zoals Barcelona is een sprookje.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er druk op ons wordt gezet moeten we lange halen naar voren geven.
Dat was de Boers oplossing om onder de druk uit te komen
Wat me meer zorgen baart is dat we nooit de 2de bal veroverenRED ONS HENNIEGOD![]()
Het kan ook wel. Maar zeker een speler als Joost Broerse zal ook meer de behoefte voelen om een studie te doen, omdat die zich niet snel financieel onafhankelijk zal spelen. Dat zullen spelers van Ajax wel meer hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Joost Broerse heeft tijdens het voetballen een hbo-opleiding gedaan. Dus het kan wel, maar lastig is het zeker.
Verder kan ik me voorstellen dat je na een hele dag trainen liever gaat gamen of je golddigger gaat volspuiten, dan met je neus in de boeken zitten.Oh.![]()
zeker, powerloungen zou hier ook erg blij mee zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat we ons gehele eigen vermogen moeten aanwenden willen we Neuer halen![]()
Packagedeal met Robben en Götze, ja toch niet dangraag op anoniem![]()
Spelen zoals het Barcelona van 2008-2012 kan ook helemaal niet. Dat was het beste team ooit, en zelfs het huidige Barça speelt niet meer zoquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja dat verhaaltje van spelen zoals Barcelona is een sprookje.
Wat me meer zorgen baart is dat we nooit de 2de bal veroveren. En je moet dan gewoon spelers hebben die een hoog tempo kunnen volhouden. Zolang je die spelers niet hebt is het alleen maar tikken om het tikken.
Tweede bal veroveren heeft gewoon met inzet en goed druk zetten te maken. Hopelijk gaat het druk zetten sowieso beter, zie wel lichtpuntjes in de voorbereiding. Afgelopen seizoen werd er zelden meer druk gezet op de tegenstander met Sjokthorsson als dieptepuntOh.![]()
Dat klopt . Maar dan krijgen ze opdrachten mee : breed houden en geen acties maken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zeker, powerloungen zou hier ook erg blij mee zijnRED ONS HENNIEGOD![]()
Als wij met zijn drieën het TH van Ajax vormden hadden we nu al lang 3 CL's meer in de prijzenkast staan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zeker, powerloungen zou hier ook erg blij mee zijnOh.![]()
Liefst zou ik ze zoals Red Bull zien . Dat is spektakel . Maar dan moet je superfitte spelers hebben ?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen zoals het Barcelona van 2008-2012 kan ook helemaal niet. Dat was het beste team ooit, en zelfs het huidige Barça speelt niet meer zo. En je moet dan gewoon spelers hebben die een hoog tempo kunnen volhouden. Zolang je die spelers niet hebt is het alleen maar tikken om het tikken.
Tweede bal veroveren heeft gewoon met inzet en goed druk zetten te maken. Hopelijk gaat het druk zetten sowieso beter, zie wel lichtpuntjes in de voorbereiding. Afgelopen seizoen werd er zelden meer druk gezet op de tegenstander met Sjokthorsson als dieptepuntRED ONS HENNIEGOD![]()
Het is vooral zo dat de Boer graag voorzegt wat de spelers moeten doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat klopt . Maar dan krijgen ze opdrachten mee : breed houden en geen acties maken.Oh.![]()
Ik weet nog een hele hoop jonge talentjes die je voor nop kan halen (fm)quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als wij met zijn drieën het TH van Ajax vormden hadden we nu al lang 3 CL's meer in de prijzenkast staan.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Of zoals het Ajax in het 1e jaar van Jol. Maar dan heb je ook gewoon een klasse speler als Suarez nodig. Voor de rest vind ik het huidige middenveld bijvoorbeeld beter. Alleen de spits is niet echt meevoetballend goed.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Liefst zou ik ze zoals Red Bull zien . Dat is spektakel . Maar dan moet je superfitte spelers hebben ?Oh.![]()
De spits betrekken ze ook amper in het spel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of zoals het Ajax in het 1e jaar van Jol. Maar dan heb je ook gewoon een klasse speler als Suarez nodig. Voor de rest vind ik het huidige middenveld bijvoorbeeld beter. Alleen de spits is niet echt meevoetballend goed.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat je met FM scouting verder komt dan Eredivisie scouting en iemand halen op basis van één wedstrijdje. Of iemand halen omdat hij toevallig bij een grote club zit en God zegene de greepquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet nog een hele hoop jonge talentjes die je voor nop kan halen (fm)Oh.![]()
Ole gunnar werd er kampioen mee bij Molde FKquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met FM scouting verder komt dan Eredivisie scouting en iemand halen op basis van één wedstrijdje. Of iemand halen omdat hij toevallig bij een grote club zit en God zegene de greepRED ONS HENNIEGOD![]()
Moet veel meer gebeuren. De spits moet de bal vasthouden, zodat de spelers meer naar het doel kunnen komen. En van daaruit verder combineren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De spits betrekken ze ook amper in het spel.
En dat combineren kunnen ze echt wel met Sinkgraven, Klaassen, Fischer, Bazoer. Milik kan het opzich ook wel denk ik. El Ghazi vind ik daar wat minder goed in, maar die kan dan wel weer goed afmaken als hij de ruimte heeft.Oh.![]()
Mja hopelijk krijgt de achterhoede geen blessures , want dan krijg je de ellendequote:Op donderdag 23 juli 2015 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet veel meer gebeuren. De spits moet de bal vasthouden, zodat de spelers meer naar het doel kunnen komen. En van daaruit verder combineren.
En dat combineren kunnen ze echt wel met Sinkgraven, Klaassen, Fischer, Bazoer. Milik kan het opzich ook wel denk ik. El Ghazi vind ik daar wat minder goed in, maar die kan dan wel weer goed afmaken als hij de ruimte heeft.RED ONS HENNIEGOD![]()
Everton gebruikte het ook.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ole gunnar werd er kampioen mee bij Molde FKOh.![]()
De basisachterhoede is nog wel aardig ja. Tete vind ik goed (al is te hopen dat hij zich blijft ontwikkelen en niet net als Greg en Rhijn opeens stil komt te staan), Veltman is gewoon een prima CV voor Ajax, Riedewald is wel echt een talent die het ver kan gaan schoppen en Dijks is niet veel maar wel beter dan Boilesen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mja hopelijk krijgt de achterhoede geen blessures , want dan krijg je de ellende
Geen zin in zo per ongeluk een verdediging van Rhijn-Heitinga-Viergever-Boilesen. Dat is niveau PECOh.![]()
Eder Balanta God, Mammanaquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jovic, Zivkovic, Manea ,
die kosten niet veelOh.![]()
PEC ? dat is gewoon Utrecht/Roda. Die van PEC kunnen het nog goed uitspelenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De basisachterhoede is nog wel aardig ja. Tete vind ik goed (al is te hopen dat hij zich blijft ontwikkelen en niet net als Greg en Rhijn opeens stil komt te staan), Veltman is gewoon een prima CV voor Ajax, Riedewald is wel echt een talent die het ver kan gaan schoppen en Dijks is niet veel maar wel beter dan Boilesen.
Geen zin in zo per ongeluk een verdediging van Rhijn-Heitinga-Viergever-Boilesen. Dat is niveau PECRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is gewoon een bedrag wat je kan betalen voor een directe versterking.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee daar betaal je al snel iets van 7 mil per man voor
Kan je Viergever en van der Hoorn lekker uitzwaaienOh.![]()
Daar hebben ze vertrouwen in.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bedrag wat je kan betalen voor een directe versterking.
Kan je Viergever en van der Hoorn lekker uitzwaaien
Lekker hoge standaardenRED ONS HENNIEGOD![]()
Gudelj kostte 6 miljoen en zit op de bank. Hadden ze dat geld ook beter kunnen steken in een echt goede vleugelspeler of goede spits. Of een groot talent op de CVOh.![]()
Zo blijf je het afleggen tegen clubjes als Dnipro, Steaua en Red Bullquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar hebben ze vertrouwen in.
Lekker hoge standaardenOh.![]()
''clubjes'' we zijn zelf ook niet veel meerquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo blijf je het afleggen tegen clubjes als Dnipro, Steaua en Red BullRED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax is natuurlijk een veel grotere club dan Dnipro, Steaua en Red Bullquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''clubjes'' we zijn zelf ook niet veel meerOh.![]()
groter misschien , veel groter nee. qua spelers ook niet (behalve Steaua)quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is natuurlijk een veel grotere club dan Dnipro, Steaua en Red BullRED ONS HENNIEGOD![]()
Qua spelers niet nee, al hebben we wel meer mogelijkheden denk ik. We verneuken die mogelijkheden alleen omdat we altijd verkeerde aankopen doen die zelden een versterking blijken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
groter misschien , veel groter nee. qua spelers ook niet (behalve Steaua)Oh.![]()
Dnjepr heeft misschien meer geld (vage geldbronnen) En Red Bull zal uiteindelijk wel over Ajax heengaan qua geld en mogelijkhedenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua spelers niet nee, al hebben we wel meer mogelijkheden denk ik. We verneuken die mogelijkheden alleen omdat we altijd verkeerde aankopen doen die zelden een versterking blijken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Red Bull Salzburg zal denk ik juist minder worden, omdat Red Bull nu vooral gebruik wil maken van het filiaal in Leipzig. Om dan mee te gaan doen in de top van de Duitse Bundesliga, wat commercieel veel interessanter is natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dnjepr heeft misschien meer geld (vage geldbronnen) En Red Bull zal uiteindelijk wel over Ajax heengaan qua geld en mogelijkheden
En Ajax heeft echt wel meer geld dan die clubs hoor. En we hebben ook nog een goede jeugdopleiding. We moeten alleen eens aankopen doen die echt een versterking blijken, en niet van die halfbakken aankopen die na een halfjaar al uit de basis zijn gespeeld door eigen jeugd.Oh.![]()
Dacht dat Red Bull altijd wel zoveel zich wilde verspreiden , Wat wel klopt is dat Salzburg jongens krijgt zoals Bruno die niet klaar zijn voor de Bundesliga.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Red Bull Salzburg zal denk ik juist minder worden, omdat Red Bull nu vooral gebruik wil maken van het filiaal in Leipzig. Om dan mee te gaan doen in de top van de Duitse Bundesliga, wat commercieel veel interessanter is natuurlijk.
En Ajax heeft echt wel meer geld dan die clubs hoor. En we hebben ook nog een goede jeugdopleiding. We moeten alleen eens aankopen die echt een versterking blijken, en niet van die halfbakken aankopen die na een halfjaar al uit de basis zijn gespeeld door eigen jeugd.
Of Ajax meer geld heeft weet ik niet. Begrotingen in die jaarboeken zeggen niet alles . en zeker niet bij clubs als DjneprRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj kostte 6 miljoen en zit op de bank. Hadden ze dat geld ook beter kunnen steken in een echt goede vleugelspeler of goede spits. Of een groot talent op de CV![]()
![]()
Maar als Red Bull geld kan steken in de beste spelers sturen ze die eerder naar Leipzig dan. Salzburg wordt dan echt een satellietclubje.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht dat Red Bull altijd wel zoveel zich wilde verspreiden , Wat wel klopt is dat Salzburg jongens krijgt zoals Bruno die niet klaar zijn voor de Bundesliga.
Of Ajax meer geld heeft weet ik niet. Begrotingen jaarboeken zeggen niet alles . en zeker niet bij clubs als Djnepr
Ajax verkoopt elk jaar wel voor veel geld aan spelers en heeft altijd wel kapitaal mede door de jeugd. Dat ze misschien bij Dnipro aan een paar spelers meer salaris geven kan best, maar of dat perse gezond is voor die club is maar afwachten.Oh.![]()
Bij die Oostblokclubs zitten vaak rijke eigenaren. Zegt ook veel dat ze Konoplyanka nu pas verkopen. Bij Ajax was die na 1 jaar al wegquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als Red Bull geld kan steken in de beste spelers sturen ze die eerder naar Leipzig dan. Salzburg wordt dan echt een satellietclubje.
Ajax verkoopt elk jaar wel voor veel geld aan spelers en heeft altijd wel kapitaal mede door de jeugd. Dat ze misschien bij Dnipro aan een paar spelers meer salaris geven kan best, maar of dat perse gezond is voor die club is maar afwachten.RED ONS HENNIEGOD![]()
We zitten nog in de voorbereiding en jij concludeert nu al dat Gudelj op de bank komt te zitten en dat die miljoenen beter aan iets anders besteed hadden kunnen wordenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertel, wat heb ik verteld wat niet klopt?
Dat is toch klinkklare onzin of niet![]()
Ging die niet transfervrij weg?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij die Oostblokclubs zitten vaak rijke eigenaren. Zegt ook veel dat ze Konoplyanka nu pas verkopen. Bij Ajax was die na 1 jaar al wegOh.![]()
Om maar aan te geven dat dat soort speler vaak veel langer blijft.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging die niet transfervrij weg?RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee dat is geen onzin. Omdat ons middenveld wel redelijk staat en we aan de voorbereiding te zien dus gaan beginnen met een middenveld zonder Gudelj. Tuurlijk zal hij wel eens in de basis beginnen en is het een aardige speler, maar de prioriteit lag gewoon niet op het middenveld. Want dat is al goed.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We zitten nog in de voorbereiding en jij concludeert nu al dat Gudelj op de bank komt te zitten en dat die miljoenen beter aan iets anders besteed hadden kunnen worden
Dat is toch klinkklare onzin of niet
We konden beter dan veel geld steken in een goede vleugelspeler, goede spits of een top centrale verdediger.Oh.![]()
Tja zo kunnen wij ook wel spelers gewoon aan hun contract houden tot ze gratis weg willen, maar wij willen er vaak nog geld voor terug zien (en met "wij" bedoel ik vooral de Nederlandse clubs en in het bijzonder Ajax natuurlijk)quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om maar aan te geven dat dat soort speler vaak veel langer blijft.Oh.![]()
Als Ajax dat gaat doen dan krijgen we nog veel rechtszaken aan onze broek zoals vroeger met jeweetwel . Daar betalen ze gewoon veel beter met geld weetikveel waar vandaanquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja zo kunnen wij ook wel spelers gewoon aan hun contract houden tot ze gratis weg willen, maar wij willen er vaak nog geld voor terug zien (en met "wij" bedoel ik vooral de Nederlandse clubs en in het bijzonder Ajax natuurlijk)RED ONS HENNIEGOD![]()
Tuurlijk is dat onzinquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is geen onzin. Omdat ons middenveld wel redelijk staat en we aan de voorbereiding te zien dus gaan beginnen met een middenveld zonder Gudelj. Tuurlijk zal hij wel eens in de basis beginnen en is het een aardige speler, maar de prioriteit lag gewoon niet op het middenveld. Want dat is al goed.
We konden beter dan veel geld steken in een goede vleugelspeler, goede spits of een top centrale verdediger.We moeten toch nog gaan zien hoe het gaat lopen, misschien gaat Gudelj wel heel veel spelen, als hij beter is dan één van de andere drie speelt hij gewoon zo simpel is het. Ik vind de huidige keuze op het middenveld prima moet ik zeggen, het is nog afwachten hoe Gudelj het gaat doen, ik vind het een aardige speler (ben wel fan van zijn speelstijl) maar om nu al te zeggen dat die miljoenen verkeerd besteed zijn, nee daarvoor zullen we toch echt een heel seizoen moeten afwachten
En er zijn een vleugelspeler, spits en centrale verdediger gehaald. Ook daarmee is het afwachten wat het wordt![]()
![]()
Vast allemaal geld onder tafel, ja dat gaat hier niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Ajax dat gaat doen dan krijgen we nog veel rechtszaken aan onze broek zoals vroeger met jeweetwel . Daar betalen ze gewoon veel beter met geld weetikveel waar vandaan
Dat soort Oostblok clubjes krijgen wel vroeg of laat problemen ermee. Al is het maar omdat de voorzitter de gevangenis in moet.Oh.![]()
Vooral gaat het al jaren uitstekend daar. Hebben ook niet die bullshit van Schengenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast allemaal geld onder tafel, ja dat gaat hier niet.
Dat soort Oostblok clubjes krijgen wel vroeg of laat problemen ermee. Al is het maar omdat de voorzitter de gevangenis in moet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vind een beetje breedte ook niet erg, maar had de prioriteit gegeven aan die spits en vleugelspeler. En ik vind dat toch weer wat gokjes (ergere gokken dan bijvoorbeeld een Gudelj). Younes heb ik weer een gevoel bij net als Bojan en Sana van "leuke" spelers, maar die in het verleden ook niet heeft laten zien dat hij rendement heeft. En Sanogo vraag ik me ook af of hij in ons spel past. Zeker toen ik alle berichten van Arsenal fans las dat hij leek op hun Sigthorssonquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat onzinWe moeten toch nog gaan zien hoe het gaat lopen, misschien gaat Gudelj wel heel veel spelen, als hij beter is dan één van de andere drie speelt hij gewoon zo simpel is het. Ik vind de huidige keuze op het middenveld prima moet ik zeggen, het is nog afwachten hoe Gudelj het gaat doen, ik vind het een aardige speler (ben wel fan van zijn speelstijl) maar om nu al te zeggen dat die miljoenen verkeerd besteed zijn, nee daarvoor zullen we toch echt een heel seizoen moeten afwachten
En er zijn een vleugelspeler, spits en centrale verdediger gehaald. Ook daarmee is het afwachten wat het wordtOh.![]()
Laten we wat betreft Gudelj in ieder geval even afwachtenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind een beetje breedte ook niet erg, maar had de prioriteit gegeven aan die spits en vleugelspeler. En ik vind dat toch weer wat gokjes (ergere gokken dan bijvoorbeeld een Gudelj). Younes heb ik weer een gevoel bij net als Bojan en Sana van "leuke" spelers, maar die in het verleden ook niet heeft laten zien dat hij rendement heeft. En Sanogo vraag ik me ook af of hij in ons spel past. Zeker toen ik alle berichten van Arsenal fans las dat hij leek op hun Sigthorsson
En je kan nooit weten hoe een speler die bij verschillende clubs gefaald heeft het doet bij een andere club, zie bijv Pellè. Kan met Sanogo ook net zo goed. Andersom kan natuurlijk ook, veel geld neerleggen voor een speler die het bij z'n vorige club goed deed en vervolgens hopeloos faalt bij ons. Dan heb ik liever dat eerste![]()
![]()
Klopt, maar bij een Sanogo heb je natuurlijk meer kans dat hij faalt (omdat hij hiervoor ook vaak heeft gefaald) dan dat je een speler haalt die een paar goede jaren heeft gehad en laten zien dat hij het niveau aan kan. Tuurlijk kan het dan nog mislukken omdat hij zich niet prettig voelt in het systeem, bij de club of omdat hij de druk niet aankan. Maar zo'n speler zal veel minder snel mislukken dan iemand die een gokje is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laten we wat betreft Gudelj in ieder geval even afwachten
En je kan nooit weten hoe een speler die bij verschillende clubs gefaald heeft het doet bij een andere club, zie bijv Pellè. Kan met Sanogo ook net zo goed. Andersom kan natuurlijk ook, veel geld neerleggen voor een speler die het bij z'n vorige club goed deed en vervolgens hopeloos faalt bij ons. Dan heb ik liever dat eerste
Al kan het ook zomaar zijn dat Sanogo en Younes de sensaties van de Eredivisie blijken aan het eind van het seizoen. Ik hoop het maar.Oh.![]()
Feyenoord supporters die gisteren Maarten uitfluiten om zijn Ajax verleden.![]()
Maar wel juichen bij balcontact/redding van Vermeer.
Wat ben je dan een simpele ziel zeg, my god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door mokkiemok op 24-07-2015 08:34:59 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:23 schreef mokkiemok het volgende:
Feyenoord supporters die gisteren Maarten uitfluiten om zijn Ajax verleden.![]()
Wat ben je dan een simpele ziel zeg, my god.Ach dat zullen ze bij Ajax ook wel eens doen als er een oud-Feyenoorder bij de tegenstander speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is kansloos maar zulke simpele heb je altijd in voetbalstadionsOh.![]()
Wat ben je dan een simpele ziel zeg, my god.Ah ja, Vermeer die weer ouderwets stond te Vermeren gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Get woke, go broke!![]()
Het gaat mij meer om het feit dat Vermeer in het doel staat maar ze een oud Feyenoorder bij de tegenstander uitfluiten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat zullen ze bij Ajax ook wel eens doen als er een oud-Feyenoorder bij de tegenstander speelt.
Het is kansloos maar zulke simpele heb je altijd in voetbalstadionsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De voetbalwereld is nu eenmaal hypocriet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat Vermeer in het doel staat maar ze een oud Feyenoorder bij de tegenstander uitfluiten.
Daarbij zijn zowel Stekelenburg als Vermeer waardeloze keepersOh.![]()
Misschien een brainfart, heeft Tustfull alle papieren? Zou hij de Boer op kunnen volgen, hij weg gaat?
[ Bericht 0% gewijzigd door ErwinDikkie op 24-07-2015 09:47:56 ]“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
De Boer wil Trustfull meenemen als assistent volgens mijquote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
Misschien een brainfart, heet Tustfull alle papieren? Zou hij de Boer op kunnen volgen, hij weg gaat?Oh.![]()
Wat ben je dan een simpele ziel zeg, my god.Maar wel Jan Arie van der Heijden de hemel inprijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Moesten er van jou niet spelers komen die jij en ik niet goed kenden? Geen bord-op-schoot scouting?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind een beetje breedte ook niet erg, maar had de prioriteit gegeven aan die spits en vleugelspeler. En ik vind dat toch weer wat gokjes (ergere gokken dan bijvoorbeeld een Gudelj). Younes heb ik weer een gevoel bij net als Bojan en Sana van "leuke" spelers, maar die in het verleden ook niet heeft laten zien dat hij rendement heeft. En Sanogo vraag ik me ook af of hij in ons spel past. Zeker toen ik alle berichten van Arsenal fans las dat hij leek op hun Sigthorsson
De beste prestaties en het beste voetbal onder de Boer is gespeeld met abominabele buitenspelers, maar een zeer sterk middenveld. Ik snap de keuze om daar de miljoenen in te steken dan ook wel. Jesper Gronkjaer was denk ik de laatste aangekochte buitenspeler die een succes was? Of doe ik nu Kennedy Bakircioglu te kort. Hoop wel dat ze de jongere, talentvollere jeugd sneller gaan laten doorstromen op die plekken.
![]()
Suarez vergeten? Die speelde ook op de vleugels hierquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Moesten er van jou niet spelers komen die jij en ik niet goed kenden? Geen bord-op-schoot scouting?
De beste prestaties en het beste voetbal onder de Boer is gespeeld met abominabele buitenspelers, maar een zeer sterk middenveld. Ik snap de keuze om daar de miljoenen in te steken dan ook wel. Jesper Gronkjaer was denk ik de laatste aangekochte buitenspeler die een succes was? Of doe ik nu Kennedy Bakircioglu te kort. Hoop wel dat ze de jongere, talentvollere jeugd sneller gaan laten doorstromen op die plekken.
Oh.![]()
Dat wordt hier wel eens gezegd jaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Moesten er van jou niet spelers komen die jij en ik niet goed kenden? Geen bord-op-schoot scouting?![]()
![]()
Netjes. Gaat hem toch snel ¤200,- kosten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:56 schreef Brammess het volgende:
Gudelj gaat iedereen vergoeden die een shirt van hem hebben gekocht met rugnummer 12 ipv 27.
Gudelj![]()
Geen specifieke buitenspeler .quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez vergeten? Die speelde ook op de vleugels hierRED ONS HENNIEGOD![]()
Heb anders vrij veel shirts met hem achterop gezienquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Netjes. Gaat hem toch snel ¤200,- kosten.![]()
Onzin.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:56 schreef Brammess het volgende:
Gudelj gaat iedereen vergoeden die een shirt van hem hebben gekocht met rugnummer 12 ipv 27.
Gudelj
Sites nemen dit gewoon klakkeloos over als iemand gewoon wat roept.![]()
Ik vind het een mooie aankoop. Hopen dat hij het laat zienquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:56 schreef Brammess het volgende:
Gudelj
graag op anoniem![]()
Daar snap ik echt geen kut van. Ik zou nooit een shirt kopen van een nieuwe speler waarbij het hoogst onduidelijk is of hij uberhaupt iets gaat presteren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb anders vrij veel shirts met hem achterop gezien
Ik kies altijd voor spelers waarvan ik vind dat ze iets bijzonders betekenen of hebben betekend voor de club.
Voor je het weet zit je met één of andere faalhaas op je shirt.![]()
Ja, hilarisch dit. Was een grapje op Twitter.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:09 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Onzin.
Sites nemen dit gewoon klakkeloos over als iemand gewoon wat roept.![]()
Ik had Figo op mijn Barcelona shirtje, niet zo lang voordat hij vertrok naar Real Madrid. Daarna ritueel verbrand...
Sinds dat shirt heb ik nooit meer namen op voetbalshirtjes, zelfs niet meer op mijn Ajax shirtjes. Is nog goedkoper ook!![]()
Als hij faalt trek je je shirtje gewoon niet aan. Maar als hij het fantastisch doet ben je een van de weinigen met zo'n shirtje.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar snap ik echt geen kut van. Ik zou nooit een shirt kopen van een nieuwe speler waarbij het hoogst onduidelijk is of hij uberhaupt iets gaat presteren.
Ik kies altijd voor spelers waarvan ik vind dat ze iets bijzonders betekenen of hebben betekend voor de club.
Voor je het weet zit je met één of andere faalhaas op je shirt.![]()
![]()
Kapitaalvernietigingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij faalt trek je je shirtje gewoon niet aan.Dan koop je hem toch gewoon alsnogquote:Maar als hij het fantastisch doet ben je een van de weinigen met zo'n shirtje.![]()
![]()
Dan ben je geen hipster meerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kapitaalvernietiging
[..]
Dan koop je hem toch gewoon alsnog![]()
beterquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:26 schreef Scorpie het volgende:
Lazio en Ajax akkoord over transfersom blijkbaar.Groot fan van User Wotte![]()
3 Miljoen met 10% doorverkooppercentage denk ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:26 schreef Scorpie het volgende:
Lazio en Ajax akkoord over transfersom blijkbaar.
Gaat toch mooi 10.000 euro extra opleveren door de verkoop aan een Serie C clubje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met een beetje mazzel voor 9mil aan een club uit het oostenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
3 Miljoen met 10% doorverkooppercentage denk ik.
Gaat toch mooi 10.000 euro extra opleveren door de verkoop aan een Serie C clubje.hhhhh![]()
Wat zou er waar zijn van het gerucht dat Donyell Malen naar Arsenal is/gaat?
Kan er weinig over vinden.![]()
Zit bij Raiola, dus wie weet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:56 schreef NeuNeu het volgende:
Kan er weinig over vinden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ligt eraan of hij denkt dat hij zelf ooit de eerste spits van Ajax zal gaan worden. Als hij dan twijfelt kan hij best eens gaan cashen voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:56 schreef NeuNeu het volgende:
Kan er weinig over vinden.Oh.![]()
Ik weet niet of het nou zo hard cashen is in de jeugd van Arsenal.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij denkt dat hij zelf ooit de eerste spits van Ajax zal gaan worden. Als hij dan twijfelt kan hij best eens gaan cashen voor de zekerheid.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als je als buitenlandse speler naar Engeland wordt gehaald zal je gerust meer verdienen daar dan een jeugdcontractje bij Ajax (wat nog steeds een prima salaris zal zijn voor zo'n jongen)quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou zo hard cashen is in de jeugd van Arsenal.Oh.![]()
De kans dat je als eerste spits bij Ajax doorbreekt is nihil. Ajax heeft sinds Kluivert geen fatsoenlijke spits meer opgeleid. Zelfs geen matige spits.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij denkt dat hij zelf ooit de eerste spits van Ajax zal gaan worden. Als hij dan twijfelt kan hij best eens gaan cashen voor de zekerheid.![]()
Een spits opleiden is dan ook heel erg moeilijk, is de lastigste positie in mijn ogen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De kans dat je als eerste spits bij Ajax doorbreekt is nihil. Ajax heeft sinds Kluivert geen fatsoenlijke spits meer opgeleid. Zelfs geen matige spits.
Dus de kans dat een jongetje uit de opleiding een topspits wordt is niet zo groot, zeker omdat goede spitsen schaars zijn.Oh.![]()
Als je kijkt wat de oudste jeugd van Ajax vangt valt dat denk ik reuze mee. Ben je net 17 krijg je meerdere keren modaal plus een auto die de meeste mensen nooit kunnen betalen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou zo hard cashen is in de jeugd van Arsenal.![]()
Menig naar PECtwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 18:02:08Queensy Menig per direct van #Ajax op huurbasis naar @PECZwolle reageer retweet
Oh.![]()
Lijkt me prima. Zoveel voegde die nog niet toe.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Menig naar PECtwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 18:02:08Queensy Menig per direct van #Ajax op huurbasis naar @PECZwolle reageer retweet
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gewoon een nieuwe Lukoki, de Sa. Lekker volgend jaar verpatsen voor een paar ton.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Zoveel voegde die nog niet toe.
En scheelt weer dat er nu meer ruimte is bij het eerste dat Cerny en Muric minuten kunnen gaan maken in Ajax 1Oh.![]()
Goede zaakquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:26 schreef Scorpie het volgende:
Lazio en Ajax akkoord over transfersom blijkbaar.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
De verdediging van Ajax oogt nog erg zorgwekkend trouwens. Momenteel hebben we deze spelers:
Ricardo Van Rhijn - wordt maar niet beter, eerder slechter
Joël Veltman - ontwikkeld zich traag mede daardoor te wisselvallig
Mike van der Hoorn - redelijk goed als breekijzer voorin, verdedigen kan deze jongen niet
Johnny Heitinga - goede aanwinst vooral vanwege zijn ervaring en hij kan de verdediging leiden
Nicolai Boilesen - kansloos
Jairo Riedewald - weinig van hem gezien, maar krijgt we het voordeel van de twijfel
Kenny Tete - speler voor de toekomst, lijkt talentvol te zijn maar kijken hoe hij zich doorontwikkeld
Nick Viergever - doet het slechter dan ik had gehoopt
Mitchell Dijks - eindelijk grote sterke verdediger die het vooral van zijn fysiek moet hebben, maar hij heeft zijn karakter niet mee. Eerder het ''braafste jongetje van de klas'' dat een medogenloze beul zoals Pepe. Hij moet veel harder de duels aangaan.
De vetgedrukte spelers mogen wat mij betreft weg. Hopelijk kunnen we nog 2 goede verdedigers halen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat is dus echt niet waar. Puur omdat hij vlug en zwart is? Menig is een totaal andere speler. Veel doelgerichter ook. Kan zelfs in de spits spelen. Toont maar weer dat je er weinig van snapt. Menig is daarnaast ook gewoon veel talentvoller.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe Lukoki, de Sa. Lekker volgend jaar verpatsen voor een paar ton.
En scheelt weer dat er nu meer ruimte is bij het eerste dat Cerny en Muric minuten kunnen gaan maken in Ajax 1http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Menig kan er helemaal geen reet van joh. Alleen maar hard rennen, maar mist ook alle technische vermogens om ooit van waarde te zijn bij Ajax 1.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:33 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet waar. Puur omdat hij vlug en zwart is? Menig is een totaal andere speler. Veel doelgerichter ook. Kan zelfs in de spits spelen. Toont maar weer dat je er weinig van snapt. Menig is daarnaast ook gewoon veel talentvoller.
En ik ben een van de weinige users op FOK! met voetbalverstand
Oh.![]()
hahahahahahhaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:33 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet waar. Puur omdat hij vlug en zwart is? Menig is een totaal andere speler. Veel doelgerichter ook. Kan zelfs in de spits spelen. Toont maar weer dat je er weinig van snapt. Menig is daarnaast ook gewoon veel talentvoller.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vraag ik me af. Was enkele jaren geleden de beste speler bij de Future cup en viel op door snelheid en ook wel techniek. Het is niet zo dat iedere speler die uiterlijk op elkaar lijken ook dezelfde kwaliteiten hebben.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Menig kan er helemaal geen reet van joh. Alleen maar hard rennen, maar mist ook alle technische vermogens om ooit van waarde te zijn bij Ajax 1.
En ik ben een van de weinige users op FOK! met voetbalverstand
Ben benieuwd wat ie laat zien bij PEC.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
hahahahahahhaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, daar is onze vrolijke Frans weer.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen maar hard rennen, mist ook alle technische vermogens
Geen techniek?
Huh?![]()
![]()
Prima toch. Is wel wat talentvoller dan Lukoki of De Sa, maar zeker nu nog geen meerwaarde. Kijken of ie kan uitblinken bij PEC.![]()
Maar ja, als je de beste jeugdopleiding van de wereld hebt, heel Denemarken leegkoopt en een enorme aantrekkingskracht hebt op jeugd door heel Europa....quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een spits opleiden is dan ook heel erg moeilijk, is de lastigste positie in mijn ogen.
Dus de kans dat een jongetje uit de opleiding een topspits wordt is niet zo groot, zeker omdat goede spitsen schaars zijn.
Dan is het toch kwalijk dat je al 20 jaar geen spits hebt opgeleid die het niveau Europese middenmoot aan kan? Sterker nog, zelfs middenmoot Eredivisie lijkt al te moeilijk.
Dat heeft niet allen te maken met de complexiteit van de positie. Dat is ook gewoon simpelweg falen.![]()
zegt genoeg over het opleiden in het algemeen, als je spelers 5-10% beter maakt heb je het al heel goed gedaan, verder kan je wat winst maken met het systeem zodat spelers weten wat ze te doen staat een stap hogerop, maar het zit hem volgens mij in het scouten en doorselecteren in de jeugd, dat doen ze dan toch niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar ja, als je de beste jeugdopleiding van de wereld hebt, heel Denemarken leegkoopt en een enorme aantrekkingskracht hebt op jeugd door heel Europa....
Dan is het toch kwalijk dat je al 20 jaar geen spits hebt opgeleid die het niveau Europese middenmoot aan kan? Sterker nog, zelfs middenmoot Eredivisie lijkt al te moeilijk.
Dat heeft niet allen te maken met de complexiteit van de positie. Dat is ook gewoon simpelweg falen.
Aan de andere kant het blijkt dat spelers van het niveau Van Basten of Kluivert ook niet bij andere clubs komen boven drijven.![]()
Iemand een lijstje met actuele salarissen van onze spelers?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Van Bastens kun je ook niet opleiden. Dat is puur talent en moet je gewoon mazzel mee hebben qua lichting.quote:Op zondag 26 juli 2015 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
zegt genoeg over het opleiden in het algemeen, als je spelers 5-10% beter maakt heb je het al heel goed gedaan, verder kan je wat winst maken met het systeem zodat spelers weten wat ze te doen staat een stap hogerop, maar het zit hem volgens mij in het scouten en doorselecteren in de jeugd, dat doen ze dan toch niet goed genoeg.
Aan de andere kant het blijkt dat spelers van het niveau Van Basten of Kluivert ook niet bij andere clubs komen boven drijven.![]()
Toch staat Ajax al jarenlang bovenaan lijstjes over opleiden tot profs. Denk dat Ajax het best aardig doet, alleen een echte wereldtopper ontbreekt al een tijdje, maar daar heb je ook echt geluk voor nodig. Daarnaast denk ik dat de vermindering van straatvoetbal Ajax (en Nederland) ook parten speelt.quote:Op zondag 26 juli 2015 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
zegt genoeg over het opleiden in het algemeen, als je spelers 5-10% beter maakt heb je het al heel goed gedaan, verder kan je wat winst maken met het systeem zodat spelers weten wat ze te doen staat een stap hogerop, maar het zit hem volgens mij in het scouten en doorselecteren in de jeugd, dat doen ze dan toch niet goed genoeg.
Voor de echte toppers heb je natuurlijk ook gewoon mazzel nodig met het aanwezig zijn van het benodigde talent. Dan ben je als Ajax zijnde primair aangewezen op Nederland, toch een vrij kleine populatie.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch staat Ajax al jarenlang bovenaan lijstjes over opleiden tot profs. Denk dat Ajax het best aardig doet, alleen een echte wereldtopper ontbreekt al een tijdje, maar daar heb je ook echt geluk voor nodig. Daarnaast denk ik dat de vermindering van straatvoetbal Ajax (en Nederland) ook parten speelt.
Een andere optie is scouten en aantrekken, maar dat gaat ook steeds minder makkelijk op jonge leeftijd. Komt ook nog bij dat een aantal topclubs zelf ook flink scout naar de echte talenten en ze bovendien ook al uit de jeugd wegplukt bij bv Ajax.
Uiteindelijk is het leveren van latere wereldtoppers ook voor een heel groot deel gewoon geluk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is niet eens door Ajax opgeleid.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van Bastens kun je ook niet opleiden. Dat is puur talent en moet je gewoon mazzel mee hebben qua lichting.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ajax en Lazio Roma hebben een akkoord bereikt over de transfer van Ricardo Kishna,meldt de Gazzetta dello Sport.De aanvaller zou maandag medisch worden gekeurd.
De Italiaanse krant schrijft verder dat Ajax vier miljoen euro ontvangt voor de 20-jarige Kishna,die nog een contract had voor een jaar.Bij Lazio tekent hij voor vier jaar.
http://nos.nl/teletekst#807
Groot talent dat geen goudmijntje werd.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Jammer van Kishna. Had wel echt het talent, maar jammer genoeg niet de mentaliteit en misschien ook niet het fysiek om echt top te worden.
Nu maar hopen dat Younes een goede blijkt en Fischer goed terugkomtOh.![]()
Wat een korfbalpraktijken.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 26-07-2015 om 17:18:11#JongAjax heeft de oefenwedstrijd tegen @NUFC U23 op de Toekomst gewonnen: 7-3. Reactie trainer Ulderink volgt. http://t.co/IgjYihKPbO reageer retweet
![]()
Jammer, ik vind het een leuke voetballer. Vraag me af wat er van hem terecht gaat komen. Misschien een soort Chadli.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:11 schreef tong80 het volgende:
Ajax en Lazio Roma hebben een akkoord bereikt over de transfer van Ricardo Kishna,meldt de Gazzetta dello Sport.De aanvaller zou maandag medisch worden gekeurd.
De Italiaanse krant schrijft verder dat Ajax vier miljoen euro ontvangt voor de 20-jarige Kishna,die nog een contract had voor een jaar.Bij Lazio tekent hij voor vier jaar.
http://nos.nl/teletekst#807
Groot talent dat geen goudmijntje werd.![]()
Een gevorderd Bouytjequote:Op zondag 26 juli 2015 17:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Jammer, ik vind het een leuke voetballer. Vraag me af wat er van hem terecht gaat komen. Misschien een soort Chadli."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat Ajax 1 dit jaar ook maar zulke uitslagen neerzetquote:Op zondag 26 juli 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een korfbalpraktijken.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 26-07-2015 om 17:18:11#JongAjax heeft de oefenwedstrijd tegen @NUFC U23 op de Toekomst gewonnen: 7-3. Reactie trainer Ulderink volgt. http://t.co/IgjYihKPbO reageer retweet
Oh.![]()
Wat is NUFC ?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja.quote:
Ricardo Kishna wordt maandag medisch gekeurd in Rome, meldt het Italiaanse medium Football Italia. Volgens de website staat alleen de keuring een transfer van de flegmatieke buitenspeler naar Lazio in de weg. Met de overstap is zo'n vier miljoen euro gemoeid. In Rome wordt hij onthaald door een delegatie Nederlanders: Stefan de Vrij, Edson Braafheid en Wesley Hoedt.
Kan er niet al te rouwig om zijn. Typische Raiola speler met gebrekkige mentaliteit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
4 Miljoen en waarschijnlijk een doorverkooppercentage is een goede prijs denk ik. Is wel talentvol maar heeft nog weinig laten zien op het hoogste niveau.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ook dat talentvol heb ik nooit echt gezien, misschien 3/4 goeie acties gehad.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:16 schreef Pedroso het volgende:
4 Miljoen en waarschijnlijk een doorverkooppercentage is een goede prijs denk ik. Is wel talentvol maar heeft nog weinig laten zien op het hoogste niveau.#FreeHat![]()
Ik ook niet echt maar was in de jeugd schijnbaar talentvol. Van wat ik er afgelopen seizoen van gezien heb is El Ghazi het grotere talent met bovendien een hoger rendement.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ook dat talentvol heb ik nooit echt gezien, misschien 3/4 goeie acties gehad.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Totaal niet mee eens. Voor een buitenspeler heeft El Ghazi een vrij matige techniek en totaal geen overzicht. Vooral rendement maar als dat ontbreekt heb je helemaal niks aan hemquote:Op zondag 26 juli 2015 19:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van wat ik er afgelopen seizoen van gezien heb is El Ghazi het grotere talent met bovendien een hoger rendement.![]()
Maar dat ontbreekt niet dus.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Voor een buitenspeler heeft El Ghazi een vrij matige techniek en totaal geen overzicht. Vooral rendement maar als dat ontbreekt heb je helemaal niks aan hemhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
quote:Op zondag 26 juli 2015 19:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Voor een buitenspeler heeft El Ghazi een vrij matige techniek en totaal geen overzicht. Vooral rendement maar als dat ontbreekt heb je helemaal niks aan hemAl het gevaar wat er aanvallend komt komt van hem af. Heeft goede voorzet, goede actie en is bovendien nog doelgevaarlijk.
Prima speler die het als één van de weinigen vorig seizoen goed heeft gedaan, zeker gezien dat het zijn eerste seizoen was.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maakt hij in elke wedstrijd een doelpunt of geeft hij een assist ja? Ik vond hem erg matig in de voorbereidingquote:![]()
Voorbereiding kan me weinig schelen, bovendien zat / zit ie midden in de Ramadan.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Maakt hij in elke wedstrijd een doelpunt of geeft hij een assist ja? Ik vond hem erg matig in de voorbereidingAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Helaas was El Ghazi door de ramadan in de voorbereiding niet echt goed te beoordelen. Je moet je bedenken dat hij vorig jaar zijn eerste volledige seizoen speelde en het direct fantastisch deed.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Maakt hij in elke wedstrijd een doelpunt of geeft hij een assist ja? Ik vond hem erg matig in de voorbereidinghttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ja hij is een leuke speler voor Ajax maar je ontkent toch niet dat hij een matige techniek en weinig overzicht heeft?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]Al het gevaar wat er aanvallend komt komt van hem af. Heeft goede voorzet, goede actie en is bovendien nog doelgevaarlijk.
Prima speler die het als één van de weinigen vorig seizoen goed heeft gedaan, zeker gezien dat het zijn eerste seizoen was.![]()
Dat ontken ik wel. Heeft een goede functionele techniek, daar gaat het om.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja hij is een leuke speler voor Ajax maar je ontkent toch niet dat hij een matige techniek en weinig overzicht heeft?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat is er mis met het overzicht en de techniek van El Ghazi? Is allebei gewoon prima volgens mij. Hij is alleen vrij inconsistent, zo is hij tweede seizoenshelft nauwelijks een mannetje voorbij gekomen terwijl hij eerder met speels gemak overal langs snelde.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Prima eerste seizoen hoor, maar zakte ook wel weer iets weg naarmate het seizoen vorderde. Nou was het sowieso een zaad seizoen. Dat helpt jonge spelers meestal ook niet.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:59 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Helaas was El Ghazi door de ramadan in de voorbereiding niet echt goed te beoordelen. Je moet je bedenken dat hij vorig jaar zijn eerste volledige seizoen speelde en het direct fantastisch deed.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is gewoon een goede speler, dat hij vorig seizoen aan het einde wat minder was heeft ook te maken met het feit dat heel Ajax toen aan het kutten was en dat hij als jonge broekie die eerst in het A1 speelde ook niet gewend was om een compleet seizoen te draaien in de Eredivisie.
Zijn techniek is prima in orde, evenals zijn voorzet. Inzicht en beslissingen zouden wel wat beter mogen. Ajax zou hem (en velen anderen) wat meer uren in het krachthonk moeten zetten, zodat ie misschien wat meer constant wordt.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Andersen heeft wel een goeie techniekquote:Op zondag 26 juli 2015 19:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja hij is een leuke speler voor Ajax maar je ontkent toch niet dat hij een matige techniek en weinig overzicht heeft?![]()
Goede bijdragequote:Op zondag 26 juli 2015 20:48 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Andersen heeft wel een goeie techniekstel je voor dat iemand eens een andere mening heeft
![]()
![]()
Ach ik vind dat die het heel behoorlijk gedaan heeft vorig seizoen. Toch mooi man, het ziet er naar uit dat we eindelijk weer eens een talentvolle aanvaller uit de eigen jeugd hebben die zijn status als ''toptalent'' blijkt waar te maken. Dat die niet de allerbeste techniek heeft maakt me geen reet uit, Andersen heeft die namelijk wel en die doet er geen drol mee.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Goede bijdragestel je voor dat iemand eens een andere mening heeft
9 goals en 8 assists in +- 30 wedstrijden is echt een behoorlijk knappe prestatie namelijk, al helemaal in het slechtste Ajax van de afgelopen 15 jaar.![]()
Ik zei toch ook dat hij een goede speler voor Ajax is? Ik vind hem alleen niet zo goed als anderen hem vinden en zeker niet meer talentvol dan Kishnaquote:Op zondag 26 juli 2015 20:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ach ik vind dat die het heel behoorlijk gedaan heeft vorig seizoen. Toch mooi man, het ziet er naar uit dat we eindelijk weer eens een talentvolle aanvaller uit de eigen jeugd hebben die zijn status als ''toptalent'' blijkt waar te maken. Dat die niet de allerbeste techniek heeft maakt me geen reet uit, Andersen heeft die namelijk wel en die doet er geen drol mee.
9 goals en 8 assists in +- 30 wedstrijden is echt een behoorlijk knappe prestatie namelijk, al helemaal in het slechtste Ajax van de afgelopen 15 jaar.![]()
Talent is niet alles. Ghazi wekt bij mij juist de indruk dat die zich daar bewust van is en dat die dus ook gewoon stinkend z'n best moest blijven doen om het te maken. Daarom acht ik hem uiteindelijk tot meer in staat dan Kishna.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat hij een goede speler voor Ajax is? Ik vind hem alleen niet zo goed als anderen hem vinden en zeker niet meer talentvol dan Kishna![]()
Wat ben jij een pannekoek zegquote:Op zondag 26 juli 2015 19:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja hij is een leuke speler voor Ajax maar je ontkent toch niet dat hij een matige techniek en weinig overzicht heeft?Prima techniek heeft die jonge. Overzicht kan inderdaad beter maar dat gaat voor zowat elke vleugelspeler in de wereld op.
![]()
El Ghazi gaat verder komen dan Kishna door zijn werklust en drive.
Maar Kishna is denk ik technisch beter en heeft ook wel een grotere actieradius. Maar is een vrij luie speler waardoor hij nooit de top gaat halenOh.![]()
Ook is El Ghazi veel doelgerichter.
Denk dat zijn plafond ligt bij een Spurs, Liverpool, Dortmund. En daar is helemaal niks mis mee.Oh.![]()
Dortmund in een rijtje met Spurs vind ik vrij sneu voor Dortmund moet ik zeggen.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook is El Ghazi veel doelgerichter.
Denk dat zijn plafond ligt bij een Spurs, Liverpool, Dortmund. En daar is helemaal niks mis mee.![]()
Dortmund heeft vandaag zelf gezegd dat ze geen eens titelkandidaat meer zijn in Duitsland, dus dan maar. Subtop in grote competities dit datquote:Op zondag 26 juli 2015 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dortmund in een rijtje met Spurs vind ik vrij sneu voor Dortmund moet ik zeggen.Oh.![]()
Tjah alle Engelse clubs zouden dat niet worden bij Bayern in een competitiequote:Op zondag 26 juli 2015 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dortmund heeft vandaag zelf gezegd dat ze geen eens titelkandidaat meer zijn in Duitsland, dus dan maar. Subtop in grote competities dit datMaar ze leggen zichzelf geen druk op natuurlijk wel slimme tactiek. Maar Dortmund uitgezonderd vorig jaar is natuurlijk wel een maatje groter dan Liverpool en de spurs.
![]()
Dat weet ik zo net nog niet hoor. Schat ze wel in van hetzelfde niveau hoor. Zeker als ik ze vergelijk met Liverpoolquote:Op zondag 26 juli 2015 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah alle Engelse clubs zouden dat niet worden bij Bayern in een competitieMaar ze leggen zichzelf geen druk op natuurlijk wel slimme tactiek. Maar Dortmund uitgezonderd vorig jaar is natuurlijk wel een maatje groter dan Liverpool en de spurs.
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: