Gesink is prima. Mollema is alleen een beetje sneu zo nu en danquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:41 schreef Zhero het volgende:
Die Gesink-haters hier. Hij redt NET niet mee met de absolute wereldtop, nou erg hoor. Gaat gewoon 6/7 worden deze Tour .
Haha sodemieter op joh teringjostiquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:43 schreef bianconeri het volgende:
Wanneer valt Dopingdor nou eens terug?
Omdat Kruijswijk volgens de menselijke maat rijdt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:44 schreef bianconeri het volgende:
Waarom zit Kruiswijk niet bij Talansky en Pinot
Komt er weer bijquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gesink op 20 seconde van groep Froome blijkbaar.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:45 schreef Columbiafan het volgende:
Zie toch liever Geschke winnen dan Talansky of Pinot
Hij daalt niet erg gedurfdquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:45 schreef Columbiafan het volgende:
Met Sagan weet je het maar nooitquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:45 schreef bianconeri het volgende:
Oh daar is Sagan, hij is over de top!
Ja goh, wat had je dan verwacht?
Dat hij lekker op een terras zat in 1 of ander bergdorpje? En pas morgen weer aan de start als een duveltje uit een doosje aan kwam zetten?
Geschke is best wel een baas. Gun hem wel een etappe.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:45 schreef Columbiafan het volgende:
Liever Talansky dan die andere 2.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:45 schreef Columbiafan het volgende:
Ja, maar dit is wel vrij matig, zat bij die andere gasten en nu al halve minuut verloren in de afdaling ofzo. Zonde!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zagen we in de Giro al toch?
yesquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:47 schreef THEFXR het volgende:
hebben ze een koelbox in de auto voor de bidons?
ijsblokjesmachinequote:Op woensdag 22 juli 2015 16:47 schreef THEFXR het volgende:
hebben ze een koelbox in de auto voor de bidons?
quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:47 schreef DaveDave09 het volgende:
godverdomme god... FROOM JE MOET FROOM LATEN TYFEN
Bel Barguil even.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:47 schreef DaveDave09 het volgende:
godverdomme god... FROOM JE MOET FROOM LATEN TYFEN
Volgen =/= dalenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vroem is inderdaad een vierkante daler
quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:48 schreef bianconeri het volgende:
Wrm stopt held Sagan nou voor domme Contador
Wat denk je zelf sukkelquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:48 schreef bianconeri het volgende:
Waarom zou hij doorrijden? Voor de etappezege?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:48 schreef bianconeri het volgende:
Omdat dat de kopman is en omdat Sagan hier toch niet kan winnenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:48 schreef bianconeri het volgende:
Wat is je punt stalker?quote:
Dat je er niks van snapt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is je punt stalker?
zet je tv uit en ga een andere sport kijken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:48 schreef bianconeri het volgende:
Ja goh Contador is zijn kopman, maar who cares about domme Contador. Die kan toch geen potten breken.quote:
Omdat het Sagan isquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom zou hij doorrijden? Voor de etappezege?
Domme contadorquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja goh Contador is zijn kopman, maar who cares about domme Contador. Die kan toch geen potten breken.
Nah, dat is ook geen manier om te winnenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:49 schreef DaveDave09 het volgende:
Manmanman wat zou het mooi zijn als froome nu valt
zolang hij in de lijn zit gaat dat niet gebeuren. Ook geen leuke manier om te winnen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:49 schreef DaveDave09 het volgende:
Nee....quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:49 schreef DaveDave09 het volgende:
Waarom? Dat zou gunstig zijn voort de nederlanders en dan kan jij niet juichenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:49 schreef DaveDave09 het volgende:
okquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee....
De beste wielrenner moet gewoon lekker de tour winnen.
Niet de nummer 2 omdat de beste valt.
Had Valverde veel eerder moeten doen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:52 schreef DeeBee het volgende:
Valverde zet Froome nu onder druk, die moet achtervolgen en Quintana danst zo lachend weg.
Hahaquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:53 schreef Gort het volgende:
Irritant mannetje met irritante maniertjes, irritante armen, irritante ploeg etc. etc.
Dat heeft ermee te maken dat er wat Franse favorietjes zijn van de regie en die over het algemeen op achterstand rijden, maar wel in beeld moeten worden gebrachtquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:53 schreef Felagund het volgende:
Ligt het aan mij, of is de regie dit jaar een stuk chaotischer?
Altijd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:54 schreef groenen het volgende:
Ai. Ik erger me aan Herbert. Is Sporza een beter alternatief?
Haha wat een domme vraagquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:54 schreef groenen het volgende:
WAAR IS KRUIJSWIJK?!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:54 schreef groenen het volgende:
Er rijdt geen Belg op kop dus dat kan wel ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:54 schreef groenen het volgende:
Vertel eens?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:54 schreef bianconeri het volgende:
Doe Talansky maar, ten minste beetje fatsoenlijke winnaar.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er rijdt geen Belg op kop dus dat kan wel ja.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er rijdt geen Belg op kop dus dat kan wel ja.
Dat was wereldsquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:55 schreef Zhero het volgende:
[..], het klaarkomen van Wuyts op Van Avermaet was wel stuitend inderdaad.
GP Pino Ceramiquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Hebben ze hun vaste rubriek wat is tommeke boonen nu aan het doen al gehad?
Ach, ons Herbert zou hetzelfde gedaan hebben als Keldergod won.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:55 schreef Zhero het volgende:
[..], het klaarkomen van Wuyts op Van Avermaet was wel stuitend inderdaad.
Vertel eens welke prestaties hem jou in het oog sprongenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:56 schreef bianconeri het volgende:
Amerikaan die nog wel goed kan klimmen en dergelijke
Dat gezeik over falen. Voor Kruijswijk is het gewoon de grote ronde teveel. Dat zie je bij bijna iedereen die na de Giro nu de Tour rijdt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die hele Lotto ploeg faalt wederom vrij hard. Kruijswijk kan niet bij Yates en co blijven.
Op de faalpositie natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:56 schreef Ereinion het volgende:
Jongens toch, wat zou ik graag weten waar Kruijswijk zit.
Dat is praten tegen dovemansoren.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat gezeik over falen. Voor Kruijswijk is het gewoon de grote ronde teveel. Dat zie je bij bijna iedereen die na de Giro nu de Tour rijdt.
Daarom jammer dat Kruijswijk niet gewoon rust gepakt heeft en daarna Vuelta.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat gezeik over falen. Voor Kruijswijk is het gewoon de grote ronde teveel. Dat zie je bij bijna iedereen die na de Giro nu de Tour rijdt.
Niet opgesteld in Scoritoquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:57 schreef DeeBee het volgende:
Straks gaat Frank winnen, dan gaan mensen met dingen gooien.
Dat kan zo zijn, maar t is wel exemplarisch voor de staat van t huidige NLse wielrennenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geen, maar hij kan het ten minste wel wat.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertel eens welke prestaties hem jou in het oog sprongen.
Het Nederlandse wielrennen staat er idd verschrikkelijk slecht voorquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar t is wel exemplarisch voor de staat van t huidige NLse wielrennen
quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof Geschke wel iets kan, is een nietszeggend mannetje die alleen een baard heeft.
Hou toch op johquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar t is wel exemplarisch voor de staat van t huidige NLse wielrennen
Daarvan ben ik wel nieuwsgierig waar hij precies zit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef DeeBee het volgende:
Ow, van Kruijswijk gaan we nu naar Gesink.
Mijn hemel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen, maar hij kan het ten minste wel wat.
Alsof Geschke wel iets kan, is een nietszeggend mannetje die alleen een baard heeft.
Je kan je toch best wel wat prestaties van Talansky herinneren? Het moet ergens op gebaseerd zijn dat je weet dat hij er iets van kan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen, maar hij kan het ten minste wel wat.
Noem es een goede wielerwedstrijd die we dit jaar hebben gewonnen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef Zhero het volgende:
[..]
Het Nederlandse wielrennen staat er idd verschrikkelijk slecht voor![]()
![]()
Het NKquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Noem es een goede wielerwedstrijd die we dit jaar hebben gewonnen.
WK veldrijdenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vergelijk het een beetje met de wetenschap vroeger:quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hou toch op joh
God, tegen wie praat ik eigenlijk.
Waarom wordt hij dan meegenomen naar de tour????quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tijdrit Ronde van Zwitserland en Ronde van het Baskenland.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
CdD heeft ie gewonnen en een etappe van Parijs-Nice zo uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan je toch best wel wat prestaties van Talansky herinneren? Het moet ergens op gebaseerd zijn dat je weet dat hij er iets van kan?
Brian Bulgac was niet goed genoeg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Waarom wordt hij dan meegenomen naar de tour????
Die gaat de komende dagen wel weer het nodige verliezen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:59 schreef bianconeri het volgende:
Frank die hoog in het klassement gaat komen![]()
![]()
De prestatie van Dumoulin in Zwitserland is t knapste wat ik dit jaar gezien heb denk ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tijdrit Dauphine en Ronde van het Baskenland.
omdat ze niets beters hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Rustig nou, ik was even netjes aan het uitmelken dat het nu heel duidelijk is dat hij zelden naar wielrennen kijkt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
CdD heeft ie gewonnen en een etappe van Parijs-Nice zo uit mijn hoofd.
Sagan op Mt. Baldy xoxoquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De prestatie van Dumoulin in Zwitserland is t knapste wat ik dit jaar gezien heb denk ik.
En Kruijswijk die bijna de puntentrui pakt in de Giroquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De prestatie van Dumoulin in Zwitserland is t knapste wat ik dit jaar gezien heb denk ik.
Zou inderdaad niet de eerste keer zijn dat zo'n renner 1 of 2 dagen later helemaal er doorzakt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gaat de komende dagen wel weer het nodige verliezen.
Omdat ze hoopten op wat meer. Precies de reden waarom ze bij Sky König meenamen i.p.v. Henao en bij Cannondale Hesjedal i.p.v. iemand anders, terwijl Hesjedal nog veel minder vooruitkomt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Il Piccolo Principe zit lekker op de bank in Verona.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef DeeBee het volgende:
De kleine prins gaat demonstreren.
'Mocht u later hebben ingeschakeld...' CHECK
Omdat je zelden tot geen wielrennen kijkt. Het is inmiddels duidelijk, gr gr.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dauphine heeft hij gewonnen hoor ik net
Niet dat het mij bijgebleven heeft maar ja
Jou blijft niet zo heel veel bij zo te zien.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dauphine heeft hij gewonnen hoor ik net
Niet dat het mij bijgebleven heeft maar ja
gezien de troep die hij post weet iedereen dat al stijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig nou, ik was even netjes aan het uitmelken dat het nu heel duidelijk is dat hij zelden naar wielrennen kijkt.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je zelden tot geen wielrennen kijkt. Het is inmiddels duidelijk, gr gr.
Dat lijkt me wel ja. Die is Contador in beeld voorbijgereden met Thomas en Poels.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:03 schreef groenen het volgende:
Gesink zit wel voor Contador waarschijnlijk.
Maar waar zit Kruijswijk dan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:03 schreef groenen het volgende:
Kan bijna niet anders.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:03 schreef groenen het volgende:
Ga je toch wat anders doen?!quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:03 schreef bianconeri het volgende:
Jeeej.....
Niets zeggende winnaar, weer![]()
En alweer saaie rit voor de winst.
Maar dan maar kijken wat de toppers er nog van gaan maken
quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:03 schreef bianconeri het volgende:
Jeeej.....
Geschkequote:Op woensdag 22 juli 2015 17:03 schreef bianconeri het volgende:
Jeeej.....
Hij rijdt er gewoon langs hoor.quote:
Ik kijk vaak wielrennen hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat je zelden tot geen wielrennen kijkt. Het is inmiddels duidelijk, gr gr.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:04 schreef ForzaMilan het volgende:
Toch blij dat er geen tweetjes van Thijs voorbij zijn gekomen.
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 22-07-2015 om 16:44:26Pinot kan weer terug naar de psycholoog met afdalingsbibberitis. reageer retweet
Slim gereden ook. Met zo'n grote groep is er nooit organisatie achter je.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:03 schreef bianconeri het volgende:
Jeeej.....
Stop met reageren man, je maakt jezelf alleen maar belachelijkerquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik kijk vaak wielrennen hoor.
Ik gebruik alleen medicijnen die mijn geheugen aantasten, en ja dat vind ik al erg genoeg....
Jeetje, wat tragischquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:04 schreef bianconeri het volgende:
Ik gebruik alleen medicijnen die mijn geheugen aantasten, en ja dat vind ik al erg genoeg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |