Waarom wordt hij dan meegenomen naar de tour????quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat gezeik over falen. Voor Kruijswijk is het gewoon de grote ronde teveel. Dat zie je bij bijna iedereen die na de Giro nu de Tour rijdt.
Tijdrit Ronde van Zwitserland en Ronde van het Baskenland.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Noem es een goede wielerwedstrijd die we dit jaar hebben gewonnen.
CdD heeft ie gewonnen en een etappe van Parijs-Nice zo uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan je toch best wel wat prestaties van Talansky herinneren? Het moet ergens op gebaseerd zijn dat je weet dat hij er iets van kan?
Brian Bulgac was niet goed genoeg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Waarom wordt hij dan meegenomen naar de tour????
Die gaat de komende dagen wel weer het nodige verliezen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:59 schreef bianconeri het volgende:
Frank die hoog in het klassement gaat komen![]()
![]()
De prestatie van Dumoulin in Zwitserland is t knapste wat ik dit jaar gezien heb denk ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tijdrit Dauphine en Ronde van het Baskenland.
omdat ze niets beters hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Rustig nou, ik was even netjes aan het uitmelken dat het nu heel duidelijk is dat hij zelden naar wielrennen kijkt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
CdD heeft ie gewonnen en een etappe van Parijs-Nice zo uit mijn hoofd.
Sagan op Mt. Baldy xoxoquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De prestatie van Dumoulin in Zwitserland is t knapste wat ik dit jaar gezien heb denk ik.
En Kruijswijk die bijna de puntentrui pakt in de Giroquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De prestatie van Dumoulin in Zwitserland is t knapste wat ik dit jaar gezien heb denk ik.
Zou inderdaad niet de eerste keer zijn dat zo'n renner 1 of 2 dagen later helemaal er doorzakt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gaat de komende dagen wel weer het nodige verliezen.
Omdat ze hoopten op wat meer. Precies de reden waarom ze bij Sky König meenamen i.p.v. Henao en bij Cannondale Hesjedal i.p.v. iemand anders, terwijl Hesjedal nog veel minder vooruitkomt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:00 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |