Geen, maar hij kan het ten minste wel wat.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertel eens welke prestaties hem jou in het oog sprongen.
Het Nederlandse wielrennen staat er idd verschrikkelijk slecht voorquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar t is wel exemplarisch voor de staat van t huidige NLse wielrennen
quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof Geschke wel iets kan, is een nietszeggend mannetje die alleen een baard heeft.
Hou toch op johquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar t is wel exemplarisch voor de staat van t huidige NLse wielrennen
Daarvan ben ik wel nieuwsgierig waar hij precies zit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef DeeBee het volgende:
Ow, van Kruijswijk gaan we nu naar Gesink.
Mijn hemel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen, maar hij kan het ten minste wel wat.
Alsof Geschke wel iets kan, is een nietszeggend mannetje die alleen een baard heeft.
Je kan je toch best wel wat prestaties van Talansky herinneren? Het moet ergens op gebaseerd zijn dat je weet dat hij er iets van kan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen, maar hij kan het ten minste wel wat.
Noem es een goede wielerwedstrijd die we dit jaar hebben gewonnen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef Zhero het volgende:
[..]
Het Nederlandse wielrennen staat er idd verschrikkelijk slecht voor![]()
![]()
Het NKquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Noem es een goede wielerwedstrijd die we dit jaar hebben gewonnen.
WK veldrijdenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Noem es een goede wielerwedstrijd die we dit jaar hebben gewonnen.
Vergelijk het een beetje met de wetenschap vroeger:quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hou toch op joh
God, tegen wie praat ik eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |