Ik weet wel een paar leuke accomodaties in Rome, maar die voldoen niet aan wat jij graag wil.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi![]()
Iemand die me kan helpen? Wil begin sept (voor 16 sept) een dag of 5 naar Rome. Accomodatie liefst met zwembad(je) en zo centraal mogelijk gelegen (ivm bejaarde moeder die ik mee wil nemen), doch betaalbaar (geen super de luxe tig sterren hotels. Gewoon acceptabel). Ben niet zo'n ster met combineren vluchten en hotels etc.
PS Was er ook niet ook een Rome-topic?
Hahaquote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi![]()
Iemand die me kan helpen? Wil begin sept (voor 16 sept) een dag of 5 naar Rome. Accomodatie liefst met zwembad(je) en zo centraal mogelijk gelegen (ivm bejaarde moeder die ik mee wil nemen), doch betaalbaar (geen super de luxe tig sterren hotels. Gewoon acceptabel). Ben niet zo'n ster met combineren vluchten en hotels etc.
PS Was er ook niet ook een Rome-topic?
Is dat tweede plaatje ook van lago di molveno?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:32 schreef agter het volgende:
Druk? Als je iets van de grootse meren vandaan zit, is het juist bijzonder rustig.
Afgelopen weekend, iets ten noorden (20 km of zo) van het Gardameer:
Lago di Molveno
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Klopt!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 07:33 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Is dat tweede plaatje ook van lago di molveno?
Want
Komt mooi uit dat ik daar volgende week in de buurt zit danquote:
Dankquote:Op donderdag 10 augustus 2017 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar leuke accomodaties in Rome, maar die voldoen niet aan wat jij graag wil.
Maar vraag het eens in het Rome-topic, dan heb je meer kans:
TRV / Rome #8: Waar Trastevere te vaak overgeslagen wordt
je bent vast de enige !quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:21 schreef Fer het volgende:
[..]
Als je bij het meer van Bolsano komt. Kijk uit naar een rubberboot je, dat ben ik.
Nou, de meesten aan waren aan de andere kant, bij Bolsena zelf niemand.quote:
ik ga woensdag , verhuren ze ook met reddingsvest voor kinderen ?quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:31 schreef Fer het volgende:
[..]
Nou, de meesten aan waren aan de andere kant, bij Bolsena zelf niemand.
Wa's best gaaf, je mag hier tot 40pk huren zonder vaarbrevet.
Ja zaten erbij. Weet niet welke maat.quote:Op maandag 14 augustus 2017 17:06 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga woensdag , verhuren ze ook met reddingsvest voor kinderen ?
ja 2 jaar terug ook in deze regio geweest , toen Montefiascone + rocca di papi gedaanquote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Leuk dorpje. En Montefiascone is nog mooier!
Wij doen elke avond als de duisternis valt langebroek en lange mouwen aan , ivm die leuke muggen en andere steekbeestjes.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:27 schreef Fer het volgende:
Zit nu bij Firenzuola op 900m hoogte. Gisteren konden om 20u de vesten al aan en twijfelde even voor een lange broek, zo fris na 2 weken hitte.
bloodymary zat daar vorig jaar in de buurt, wellicht heeft zij nog wat tips.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:17 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat? Al zo lang niemand gepost?
Ik ga volgende week een week naar Napels, incl huurauto. Overnachtingen heb ik nog niet vastgelegd. Wat zijn attracties in Zuid Italië die ik absoluut niet mag missen? Ik ga sowieso de Vesuvius op en Pompei bezoeken. Verder ligt alles nog open.
twee jaar gelden geweest. 4 dagen Napels, 5 dagen Amalfi kust en 2 weken Sicilië.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:17 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat? Al zo lang niemand gepost?
Ik ga volgende week een week naar Napels, incl huurauto. Overnachtingen heb ik nog niet vastgelegd. Wat zijn attracties in Zuid Italië die ik absoluut niet mag missen? Ik ga sowieso de Vesuvius op en Pompei bezoeken. Verder ligt alles nog open.
De eerste keer in je leven op dat weggetje langs de Amalfikust terechtkomen is nog best wel een dingetje, mijn vrouw schrok zich helemaal wild. Ze vond het al erg smal en eng her en der, maar toen er in een krappe bocht een joekel van een toeristenbus onze kant op kwam had ze het niet meer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:15 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Dus van Sorento (uurtje rijden vanaf Napels) de SS163 volgen. Bereid je voor op drukke, smalle wegen, maar stop veel onderweg en geniet van het uitzicht.
Rijden in Italië vind ik echt genieten. Mooiste ervaring was dwars door Firenze in de spits. Zo lang je maar zorgt dat je zelf nergens tegen aan botst komt alles goedquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:45 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De eerste keer in je leven op dat weggetje langs de Amalfikust terechtkomen is nog best wel een dingetje, mijn vrouw schrok zich helemaal wild. Ze vond het al erg smal en eng her en der, maar toen er in een krappe bocht een joekel van een toeristenbus onze kant op kwam had ze het niet meer.
Even achteruit fileparkeren loste het probleem en het aanstaande hartinfarct van mijn vrouw op.
Gelukkig vind ik het wel leuk om in Italië te rijden, maar zij zit er regelmatig met de handen voor de ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |