Mijn topografie is goed hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:31 schreef Momo... het volgende:
Volgens mij ben jij hier de gene met beperkte kennis van typografie, niet de rest.
Ik dacht dat we hadden afgesproken dat jij nooit meer postquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sky is ook clean.
Clean tot tegendeel bewezen is, en niet ter sprake tenzij ze ineens hele hele rare bijzondere prestaties leveren.
Mag ik van jou in de categorie ''hele hele rare bijzondere prestaties'' Geraint Thomas?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sky is ook clean.
Clean tot tegendeel bewezen is, en niet ter sprake tenzij ze ineens hele hele rare bijzondere prestaties leveren.
Dan pak je de lapo niet of laat je de huidige staan. Die TT boeit echt niemand.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:32 schreef eenjongen... het volgende:
Was nog bezig een TT aan het bedenken
Ik dacht dat nep wielrenfans die bij iedereen direct aan doping denken niet meer mochten posten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:32 schreef Sked het volgende:
Ik dacht dat we hadden afgesproken dat jij nooit meer post
Ben Swift de klimmer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik van jou in de categorie ''hele hele rare bijzondere prestaties'' Geraint Thomas?
Nou wauwie wat ontzettend bijzonder.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik van jou in de categorie ''hele hele rare bijzondere prestaties'' Geraint Thomas?
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik dacht dat nep wielrenfans die bij iedereen direct aan doping denken niet meer mochten posten.
Mensen die gewoon lekker genieten van de sport mogen nog wel posten lijkt mij.
wauwquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mijn topografie is goed hoor.
Maar Varseveld is nou niet bepaald een bekend dorpje hoor. Heb ik met topografie zelfs nooit hoeven leren.
Wel voor een kasseienvreter.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou wauwie wat ontzettend bijzonder.
Ja baasquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan pak je de lapo niet of laat je de huidige staan. Die TT boeit echt niemand.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou wauwie wat ontzettend bijzonder.
Dat heb je, in het speciaal onderwijs.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mijn topografie is goed hoor.
Maar Varseveld is nou niet bepaald een bekend dorpje hoor. Heb ik met topografie zelfs nooit hoeven leren.
Ziek.quote:
Moet die ketonenkracht toch ergens kwijtquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:35 schreef DeeBee het volgende:
Ik snap niet zo waarom Sky nu op kop rijdt in die groep erachter trouwens?
Op de wc bij een tankstationquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben benieuwd waar TJ ziek is geworden, niet goed aangekleed bij een afdaling?
Google.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien is hij wel in een poel met vies water gaan zwemmen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan de volgende col er keihard weer afquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef Blik het volgende:
TJ nog maar 1.5 minuut achter peloton, voor je het weet komt die terug
Uitgesloten dat hij erbij blijftquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef Blik het volgende:
TJ nog maar 1.5 minuut achter peloton, voor je het weet komt die terug
In de busquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik dacht dat nep wielrenfans die bij iedereen direct aan doping denken niet meer mochten posten.
Mensen die gewoon lekker genieten van de sport mogen nog wel posten lijkt mij.
Daar ga ik ook vanuitquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan de volgende col er keihard weer af
Ben je geen volger als je wel kijkt maar niet post?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig.
Waar was jij eigenlijk het complete giro topic? Of tijdens de klassiekers?
Nee, maar waarom moet die ons nu dan wel komen vervelen met zijn kutposts?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:39 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ben je geen volger als je wel kijkt maar niet post?
Gewoon negeren.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom moet die ons nu dan wel komen vervelen met zijn kutposts?
Alles in de blenderquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:40 schreef Ferdii het volgende:
Lekker ziek laten
Nu nog iemand zoeken die het eten van sky verpest.
Of eten die robots niet?
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:39 schreef ForzaMilan het volgende:
Ben je geen volger als je wel kijkt maar niet post?
Alleen supplementen, verteren is "waste of energy"quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:40 schreef Ferdii het volgende:
Lekker ziek laten
Nu nog iemand zoeken die het eten van sky verpest.
Of eten die robots niet?
Vooral omdat Mollema de paar keer dat hij heeft gekoerst pardoes won.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:43 schreef DeeBee het volgende:
Zowaar wijze woorden van Ducrot over het feit dat Mollema eens moet koersen in plaats van volgen.
hahahaquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:44 schreef TLC het volgende:
Stel dat Thomas dadelijk ook wegvalt en Gesink goed meegaat staat ie na vandaag 5de
Ik heb liever dat iemand anders uit de top 5 valtquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:44 schreef TLC het volgende:
Stel dat Thomas dadelijk ook wegvalt en Gesink goed meegaat staat ie na vandaag 5de
Mollema en Gesink zullen met hun berekende instellingen nooit een top 5 kunnen halen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:43 schreef DeeBee het volgende:
Zowaar wijze woorden van Ducrot over het feit dat Mollema eens moet koersen in plaats van volgen.
nee want nibali haalt hem vandaag inquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:44 schreef TLC het volgende:
Kans is zeer groot dat je op die manier de Tour beëindigt zonder etappewinst en zonder goed klassement.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral omdat Mollema de paar keer dat hij heeft gekoerst pardoes won.
2010 belde: Gesink reed al eens top 5 hehquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mollema en Gesink zullen met hun berekende instellingen nooit een top 5 kunnen halen.
Ja, en dan morgen Froome en Quintana eruit door een valpartij in de afdaling van de Glandon, e dan staat die 3quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:44 schreef TLC het volgende:
Denk ik ook, en anders de komende dagen welquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee want nibali haalt hem vandaag in
Uit jouw mond is dat eerder een compliment terwijl jij het tegenovergestelde bedoeltquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mollema en Gesink zullen met hun berekende instellingen nooit een top 5 kunnen halen.
Gesink heeft al eens top 5 gehaald.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wanneer was dit dan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
En dan telt het niet? Fris je geheugen op
Kans is groot dat mensen dan wel in de gaten hebben dat je überhaupt meedoet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kans is zeer groot dat je op die manier de Tour beëindigt zonder etappewinst en zonder goed klassement.
Zelfs ik weet dit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan volgde jij 5 jaar geleden nog geen wielrennen dus, of je hebt het geheugen van een zeef
Zit in een groep van een man of 20 met onder andere twee ploeggenoten en Westra, Kwiatkowski en anderenquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:47 schreef opgebaarde het volgende:
Er is geen motor (af en toe) in de buurt van TJ?
En heeft TJ hulp?
Oke als jij dingen vergeet dan stelt het niks voorquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:47 schreef freaky40 het volgende:
Ok, al weer vergeten dan. Maar ja, dan stelde dit ook niet veel voor.
Jack van Gelder is notdun #viesdikquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Aanvallen in de bevoorrading is notdun
merciquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zit in een groep van een man of 20 met onder andere twee ploeggenoten en Westra, Kwiatkowski en anderen
Op papier is gewoon officieel. Hadden ze maar geen dope moeten gebruiken.quote:
Maar niet op het moment van de tour, dus mosterd na de spreekwoordelijke maaltijd...quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:50 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Op papier is gewoon officieel. Hadden ze maar geen dope moeten gebruiken.
Wel nee, einde oefening.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:51 schreef Blik het volgende:
En TJ gaat gewoon terug komen, in de beklimming
Dus Andy heeft volgens jou nooit de Tour gewonnen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar niet op het moment van de tour, dus mosterd na de spreekwoordelijke maaltijd...
Iemand die de grootheid van Mandy ontkentquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dus Andy heeft volgens jou nooit de Tour gewonnen?
hij was net gevallen.quote:
ten dam dus ook?quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:54 schreef Joezi het volgende:
Waarom niet aanvallen als froome achterin zit
http://www.nu.nl/sport/38(...)-einde-loopbaan.htmlquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:54 schreef Tortugal het volgende:
Waarom rijdt Andy Schleck eigenlijk niet meer?
Liefde voor het asfalt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:54 schreef Tortugal het volgende:
Niemand wou zijn salaris meer betalenquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:54 schreef Tortugal het volgende:
Leuk joh, zeiken op het internet. Schuld van de NOS?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:55 schreef Chiappucci het volgende:
De uitzending is begonnen en er gebeurt weer geen zak
Domo-Farm Fritesquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
TVM, Domo-Farm Frites, Quick Step-Davitamon, T-Mobile Team
Waarom die twijfel en haat?![]()
![]()
hij jankt altijd en twijfelquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:57 schreef freaky40 het volgende:
Mollema is weer bang voor de afdaling, pff...Wat een gejank.
Heb het nooit begrepen waarom ze niet het eerste uur uitzenden en vervolgens één/twee uur een ander programma laten zien ipv dit. Zijn er simpelweg geen beelden van door de organisatie? Zou ik opmerkelijk vinden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:55 schreef Chiappucci het volgende:
De uitzending is begonnen en er gebeurt weer geen zak
Dat is laf rijden. Positie behouden. Dus niet gaan voor de winst. Gisteren nog zo hoog van de toren blazen dat ze samenwerkte met anderen tegen Froome. Kut team dus.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Logisch toch. Contador bedreigd hen meer dan Froome
Maar Dijkstra en Ducrot vertelde dat de Spanjaarden hadden afgesproken een front te vormen tegen Froome. Dan is dit niet te verklaren.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:00 schreef Principia het volgende:
Jongens, ik snap jullie sentiment, maar Movistar wil toch gewoon plek 2/3 beschermen? Die weten echt wel dat ze de Tour niet winnen.
Er rijdt er een van Movistar hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:01 schreef DeeBee het volgende:
Die Skybots zijn zo oerdom ook, weer lekker je hele team oproken. #brillianttactics
Te vroeg. Volgende col gaat Pitiquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:00 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Dat is laf rijden. Positie behouden. Dus niet gaan voor de winst. Gisteren nog zo hoog van de toren blazen dat ze samenwerkte met anderen tegen Froome. Kut team dus.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bertje is toch wel een baas. Kan Piti nog wat van leren.
Ja, ook vrij achterlijk. Zo komt de Spaanstalige armada nooit los.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er rijdt er een van Movistar hoor.
Dat vertelde Valverde op de rustdag nog ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar Dijkstra en Ducrot vertelde dat de Spanjaarden hadden afgesproken een front te vormen tegen Froome. Dan is dit niet te verklaren.
alleen plek 1 telt in de wielerwereld. MS zal straks zelf nog wel willen,quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:00 schreef Principia het volgende:
Jongens, ik snap jullie sentiment, maar Movistar wil toch gewoon plek 2/3 beschermen? Die weten echt wel dat ze de Tour niet winnen.
had ie meer vlees moeten etenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:01 schreef koosfransoos het volgende:
Bertje is de beste wielrenner sinds Armstrong en Ullrich. Had al op 5/6 tourzeges kunnen zitten zonder uitsluitingen en als die zich meer gericht zou hebben op de Tour.
Wat een held.
Kijk, Dijkstra en Ducrot. Daar gaat het mis, iedereen prikt toch door die persconferentie van Movistar van gisterne?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar Dijkstra en Ducrot vertelde dat de Spanjaarden hadden afgesproken een front te vormen tegen Froome. Dan is dit niet te verklaren.
quote:
Bankrekening van de teams zegt wat anders.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen plek 1 telt in de wielerwereld. MS zal straks zelf nog wel willen,
[..]
had ie meer vlees moeten eten
Dan moeten ze gewoon hun bek houden ipv zoiets te zeggen. Movistarquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:02 schreef Principia het volgende:
[..]
Kijk, Dijkstra en Ducrot. Daar gaat het mis, iedereen prikt toch door die persconferentie van Movistar van gisterne?
ziekquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef Paxcon het volgende:
Wat is er met hem gebeurd waardoor hij niet mee kan?
van de uitslag moeten ze het niet hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:03 schreef Principia het volgende:
[..]
Bankrekening van de teams zegt wat anders.
Ziek.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef Paxcon het volgende:
anti- doping gebruiktquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef Paxcon het volgende:
ziek,hoofdpijnquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef Paxcon het volgende:
Halve Nederlander hequote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef Paxcon het volgende:
wat is er zo leuk aan dat Van Garderen eraf moet? Dit komt puur door ziekte hoor, is wat anders dan als ie gewoon kapot gereden wordt op een normale dag.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef Ferdii het volgende:
Mobiestar helpt vroem een handje, laat die knakker het zelf lekker doen
V Garderen er weer af
Sky heeft overal macht en connecties, ook in het BMC hotelquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef Paxcon het volgende:
Hij heeft helemaal geen Nederlands bloed.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef TargaFlorio het volgende:
TJ heeft te veel Nederlands bloed.Net niet klassementsrenner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |