Mijn topografie is goed hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:31 schreef Momo... het volgende:
Volgens mij ben jij hier de gene met beperkte kennis van typografie, niet de rest.
Ik dacht dat we hadden afgesproken dat jij nooit meer postquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sky is ook clean.
Clean tot tegendeel bewezen is, en niet ter sprake tenzij ze ineens hele hele rare bijzondere prestaties leveren.
Mag ik van jou in de categorie ''hele hele rare bijzondere prestaties'' Geraint Thomas?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sky is ook clean.
Clean tot tegendeel bewezen is, en niet ter sprake tenzij ze ineens hele hele rare bijzondere prestaties leveren.
Dan pak je de lapo niet of laat je de huidige staan. Die TT boeit echt niemand.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:32 schreef eenjongen... het volgende:
Was nog bezig een TT aan het bedenken
Ik dacht dat nep wielrenfans die bij iedereen direct aan doping denken niet meer mochten posten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:32 schreef Sked het volgende:
Ik dacht dat we hadden afgesproken dat jij nooit meer post
Ben Swift de klimmer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik van jou in de categorie ''hele hele rare bijzondere prestaties'' Geraint Thomas?
Nou wauwie wat ontzettend bijzonder.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik van jou in de categorie ''hele hele rare bijzondere prestaties'' Geraint Thomas?
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik dacht dat nep wielrenfans die bij iedereen direct aan doping denken niet meer mochten posten.
Mensen die gewoon lekker genieten van de sport mogen nog wel posten lijkt mij.
wauwquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mijn topografie is goed hoor.
Maar Varseveld is nou niet bepaald een bekend dorpje hoor. Heb ik met topografie zelfs nooit hoeven leren.
Wel voor een kasseienvreter.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou wauwie wat ontzettend bijzonder.
Ja baasquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan pak je de lapo niet of laat je de huidige staan. Die TT boeit echt niemand.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou wauwie wat ontzettend bijzonder.
Dat heb je, in het speciaal onderwijs.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mijn topografie is goed hoor.
Maar Varseveld is nou niet bepaald een bekend dorpje hoor. Heb ik met topografie zelfs nooit hoeven leren.
Ziek.quote:
Moet die ketonenkracht toch ergens kwijtquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:35 schreef DeeBee het volgende:
Ik snap niet zo waarom Sky nu op kop rijdt in die groep erachter trouwens?
Op de wc bij een tankstationquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben benieuwd waar TJ ziek is geworden, niet goed aangekleed bij een afdaling?
Google.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien is hij wel in een poel met vies water gaan zwemmen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan de volgende col er keihard weer afquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef Blik het volgende:
TJ nog maar 1.5 minuut achter peloton, voor je het weet komt die terug
Uitgesloten dat hij erbij blijftquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef Blik het volgende:
TJ nog maar 1.5 minuut achter peloton, voor je het weet komt die terug
In de busquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik dacht dat nep wielrenfans die bij iedereen direct aan doping denken niet meer mochten posten.
Mensen die gewoon lekker genieten van de sport mogen nog wel posten lijkt mij.
Daar ga ik ook vanuitquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan de volgende col er keihard weer af
Ben je geen volger als je wel kijkt maar niet post?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig.
Waar was jij eigenlijk het complete giro topic? Of tijdens de klassiekers?
Nee, maar waarom moet die ons nu dan wel komen vervelen met zijn kutposts?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:39 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ben je geen volger als je wel kijkt maar niet post?
Gewoon negeren.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom moet die ons nu dan wel komen vervelen met zijn kutposts?
Alles in de blenderquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:40 schreef Ferdii het volgende:
Lekker ziek laten
Nu nog iemand zoeken die het eten van sky verpest.
Of eten die robots niet?
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:39 schreef ForzaMilan het volgende:
Ben je geen volger als je wel kijkt maar niet post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |