SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Deuce92 op 22-07-2015 10:44:10 ]
Chai, ben je ook fatty?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik heb dat tussen mijn bovenbenen, schuurt zo erg tegen elkaar in de zomer met veel zweet enz.
Maar met speciale antischimmelgel is het nog wel onder controle te houden.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
sorry Mo2 weken dus en als je thuis bent? werken?
Van wie nog meer?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat gek, ik heb DM's die anders beweren.
geen dankquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:40 schreef Faeroer het volgende:
Er ging net gewoon een hele wereld voor mij open.
Tussen de oren sowieso.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Chai, ben je ook fatty?
Overigens wel raar. Mijn bovenbenen schuren ook tegen elkaar aan. Maar ik heb heb dan wel een spijkerbroek aan, geen rokje of zo.
Cor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:55 schreef Sapstengel het volgende:
Wie heeft die anavar monsters in de spoiler gezet.
Chai pls.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Tussen de oren sowieso.Verder ook wel een beetje.
nep blondine en der ligt een man naast d'r. Typische hoer weer. Zou alleen bezwangeren en daarna het land uitvluchten zonder mijn echte naam op te gevenquote:
Ja klopt. Maar ben aan het afvallen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:24 schreef Drinky het volgende:
Hey crip jij bent toch ook een beetje BBW?
Volgensmij is dat een hond.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
nep blondine en der ligt een man naast d'r. Typische hoer weer. Zou alleen bezwangeren en daarna het land uitvluchten zonder mijn echte naam op te geven
*voorquote:Op woensdag 22 juli 2015 12:26 schreef Deuce92 het volgende:
Mmm, DM staat open hoor pics hoor, Crip.
Oh ben je meer van de brunettes?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
nep blondine en der ligt een man naast d'r. Typische hoer weer. Zou alleen bezwangeren en daarna het land uitvluchten zonder mijn echte naam op te geven
Vriend, ben je Antilliaan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja toch, met die cleopatra ogenquote:Op woensdag 22 juli 2015 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ben je meer van de brunettes?![]()
![]()
Gaan geruchten dat blackburrie met een android en een windows phone gaat komen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:38 schreef fathank het volgende:
Android is kut
Ik wil m'n blackberry terug
Ben jij dat op deze plaatje?quote:
Nee, wees godnondeju eens duidelijk, koorts smegma.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:05 schreef smegmanus het volgende:
Ik bedoel daar zou ik best wel eens mee willen ballen en dan niet voetballen als je begrijpt wat ik bedoel
omg ze heeft toch al gezegd dat ze niet rond neukt!!! ze is geen slet!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef seto het volgende:
fripsel heeft alweer een nieuwe neukertje op het oog
Geeft niet, c_c snapt mij wel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, wees godnondeju eens duidelijk, koorts smegma.
Ga jij nou maar je rechterhand trainen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef seto het volgende:
haarkleur maakt me weinig uit, zolang ze er maar niks van onder d'r oksels heeft.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ben je meer van de brunettes?![]()
![]()
haha ja 30cm jatogquote:
wel eerst wachten tot de nagellak opgedroogd is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:19 schreef smegmanus het volgende:
Ik lak altijd mijn nagels en ga naderhand een half uur op mijn hand zitten dan is je hand helemaal gevoelloos en lijkt het als er een ander aanzit.
En jij hebt volgens mij een spleet op het oog, of niet?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef seto het volgende:
Ja dat is wel een goede tip.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
wel eerst wachten tot de nagellak opgedroogd is.
Echt super goede originele grap.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:19 schreef smegmanus het volgende:
Ik lak altijd mijn nagels en ga naderhand een half uur op mijn hand zitten dan is je hand helemaal gevoelloos en lijkt het als er een ander aanzit.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:19 schreef smegmanus het volgende:
Is geen grap man ik ben doodserieus. Ben je op je piemel getrapt ofzo?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt super goede originele grap.
Die heb ik nog NOOIT eerder gehoord in mijn leven.
Hoe verzin je het?
Henk, jij hebt echt mad sextoy skills.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer anders deze eens.
Ik doe altijd 2 kipfilets met een paar elastiekjes eromheen. Ik weet even niet of ik deze grap mag maken omdat misschien ethaholic deze al eerder gehoord heeft, sorry alvast ethaholic.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou me niks verbazen of lurkers en/of posters hier gaan vanavond nog ff naar de winkel om alles te halen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je nou ook nog mijn username goed schrijft.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik doe altijd 2 kipfilets met een paar elastiekjes eromheen. Ik weet even niet of ik deze grap mag maken omdat misschien ethaholic deze al eerder gehoord heeft, sorry alvast ethaholic.
preciesquote:
ik kwam laatst een dominatrix tegen, die had 4 koffers vol toys. Weet niet of henkie daar aan kan tippen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Henk, jij hebt echt mad sextoy skills.
Hoeft niet, je reageert toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je nou ook nog mijn username goed schrijft.
die eerste uitspraak begrijp ik nog wel, maar die tweedequote:Op woensdag 22 juli 2015 12:38 schreef fathank het volgende:
Android is kut
Ik wil m'n blackberry terug
dit is wel echt een retegoed idee, als ik ooit de moeite neem om het te construeren zal ik een review plaatsen hierquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen of lurkers en/of posters hier gaan vanavond nog ff naar de winkel om alles te halen.
waarom?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je rechterhand trainen.
Ik heb 1 toy in m'n broek, das meer dan zat.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik kwam laatst een dominatrix tegen, die had 4 koffers vol toys. Weet niet of henkie daar aan kan tippen.
OS10 is 100x intuitiever dan Android. En de Blackberry Hub is fantastisch. Nu moet ik al m'n berichten op 10 verschillende plekken checkenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die eerste uitspraak begrijp ik nog wel, maar die tweede
imgur verwijdert exif-dataquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
aan de exifdata te zien is dit daadwerkelijk een foto van jou, verder wat does zegt
Alles kost gewoon net 1 of 2 handelingen teveel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:34 schreef seto het volgende:
wat maakt intuinitetief nou uit
na 5x gebruiken heb je toch wel door hoe je je telefoon moet navigeren
android is voor mongolen die heel de dag naar hun telefoontje willen kijken ipv efficient bezig willen zijnquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:15 schreef seto het volgende:
android is dus voor echte mannen en blackberry voor zwakkelingen die al moe worden van het bedienen van een telefoon
koop een iphonequote:Op woensdag 22 juli 2015 13:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles kost gewoon net 1 of 2 handelingen teveel.
Ergste is nog dat er geen fatsoenlijk alternatief is voor de Blackberry Hub. 1 Swipe naar rechts en ik had al mijn inkomende en uitgaande communicatie onder de duim. Oproepen, mails van diverse accounts, sms, whatsapp, BBM. Nu moet je alle apps apart openen. Wat een waardeloze meuk.
te duur voor wat je krijgtquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:
HEY BEACH !!!!!!!!
Hallo snelheidsduivel,
Wat ging jij hard, afgelopen zaterdag bij Hornbach! Zo hard, dat je door bent naar de halve finale. En dat kunnen maar 24 andere coureurs zeggen. Kortom, een prestatie om trots op te zijn, zeker als je bedenkt dat er ruim 500 coureurs het parcours hebben afgelegd. In de bijlage kun je zien op welke plaats in die eerste ronde bent geëindigd.
Nu kun je je dus opmaken voor de volgende ‘Grand Prix’, op het circuit van Spa-Francorchamps bij Hornbach Geleen. De details (zoals tijdstip, etc.) volgen nog, maar reserveer zaterdag 12 september alvast in je agenda. Max Verstappen is er dan ook. Misschien geeft hij wel net die ene handige tip waarmee je de finale op 4 november (in Best) bereikt en tegen Max zelf mag
racen!
We kijken ernaar uit jou op 12 september opnieuw langs te zien flitsen! Zou jij voor 15 augustus willen laten weten of je hierbij aanwezig bent?
Met vriendelijke groet,
Namens Hornbach Bouwmarkt Nederland,
De enige overeenkomst met Dianna Agron is dat ze blond is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:52 schreef Crip het volgende:
Ze is echt hot geworden. Ze lijkt nu op Dianna Agron
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee man dat gezicht en die lach. Moest meteen aan haar denken toen ik keek.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]
De enige overeenkomst met Dianna Agron is dat ze blond is.
ja nu proberen f1 2014 aan de praat te krijgenquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]top man
500 man trouwens voor heel Nederland die meededen valt me wel tegen
Nu maar hard oefenen met Spa
heb je het al gedownload?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja nu proberen f1 2014 aan de praat te krijgen2015 is heel anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Beach op 22-07-2015 15:11:39 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
hij had 3e tijdquote:Simracing Achievements
2013
Formula SimRacing World Championship – Drivers Champion (14 races, 11 wins, 5 poles, 11 podiums 287 points) and Constructors Champion with Precision Motorsports
2012
Formula SimRacing World Championship – Drivers Champion (15 races, 10 wins, 7 poles, 13 podiums 316 points) and Constructors Champion with Precision Motorsports
2011
Formula SimRacing World Championship – Drivers Champion (16 races, 14 wins, 8 poles, 15 podiums 368 points) and Constructors Champion with Precision Motorsports
2010
Formula SimRacing World Championship – Drivers Champion (18 races, 9 wins, 8 poles, 15 podiums 330 points) and Constructors Champion with Precision Motorsports
Maar dat is met custom setups neem ik aan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:
lol ik had de 15e tijd gezet op 0,9 van de nummer 1
... doet ook mee godver, die gozer is zo goed he
[..]
hij had 3e tijd
maar op youtube gaan ze op monza nog eens 5-6 seconden harder en aangezien ik echt geen enkel rem en instuurpunt had gehaald op mn snelste ronden zou ik wel goeie kans hebben opzich met wat oefenen
yupquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat is met custom setups neem ik aan.
Omg hahaha koortsgrappig dit stoute smegmaquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:05 schreef smegmanus het volgende:
Ik bedoel daar zou ik best wel eens mee willen ballen en dan niet voetballen als je begrijpt wat ik bedoel
Neem coke of ritalin om extra scherp te zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
top 5 zit maar 0,25 verschil tussen
gaat lastig worden wel, moet echt knettergoed rondje rijden
inb4 de nestor van dit topic die je oneerbare voorstellen dm't na het woord pikquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik leer van fripsel. Lachen om niet-grappige posts: check.
Ff kijken of dit pik een date oplevert.
Ohja doet me denken. Cor ik wil geen macbook meer. Wil een gameconsole, twijfel tussen Xbox en PS, maar weet nog niet welke. Je mag me verrassen, verras ik daarna jouquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:15 schreef Beach het volgende:
[..]
inb4 de nestor van dit topic die je oneerbare voorstellen dm't na het woord pik
Komt goed.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik leer van fripsel. Lachen om niet-grappige posts: check.
Ff kijken of dit pik een date oplevert.
Hey Cripquote:
Je kan hem beter tussen je punani leggen en dan in US plaatsen. Dat laat de mannetjes zien dat je niet eromheen draait. Gegarandeerd succes.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet nog ff ergens een kitten vandaan halen en op m'n tiet leggen voor in US.
vanwaar die bewijsdrang op internet?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet nog ff ergens een kitten vandaan halen en op m'n tiet leggen voor in US.
Hebben jullie oranje-wortel-gate nog meegemaakt eigenlijk?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Je kan hem beter tussen je punani leggen en dan in US plaatsen. Dat laat de mannetjes zien dat je niet eromheen draait. Gegarandeerd succes.
sararaats?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hebben jullie oranje-wortel-gate nog meegemaakt eigenlijk?
Denk het niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hebben jullie oranje-wortel-gate nog meegemaakt eigenlijk?
Ken je de user sararaats? Post veel in R&P/ US, is IQ-technisch wat minder bedeeld, denk dat ze rond de 80-90 aantikt. Woont ook in een beschermde omgeving enzo. Schat van een mens verder denk ik, zit geen greintje kwaad in, maar die werd door Fokkers aangedreven om kinky shit te posten en dat escaleerde en eindigde in een foto van d'r behaarde foef en een oranje dildo. Iemand (beach) zal vast nog wel het bewijs hebben, maar Fok heeft d'r toen redelijk netjes in bescherming genomen en er staat een flinke ban op het posten van dat ding, of het terughalen van dat verhaal. Is ook al wel weer een tijd geleden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:28 schreef Questular het volgende:
Nope, en nu wil ik het natuurlijk wel weten
Hou niet zo van wijn srryquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
clumsy zullen we van het weekend wijndate doen
srs
Nee dat bewijs heb ik niet (gelukkig) maar zal vast niet moeilijk te vinden zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ken je de user sararaats? Post veel in R&P/ US, is IQ-technisch wat minder bedeeld, denk dat ze rond de 80-90 aantikt. Woont ook in een beschermde omgeving enzo. Schat van een mens verder denk ik, zit geen greintje kwaad in, maar die werd door Fokkers aangedreven om kinky shit te posten en dat escaleerde en eindigde in een foto van d'r behaarde foef en een oranje dildo. Iemand (beach) zal vast nog wel het bewijs hebben, maar Fok heeft d'r toen redelijk netjes in bescherming genomen en er staat een flinke ban op het posten van dat ding, of het terughalen van dat verhaal. Is ook al wel weer een tijd geleden.
Ja toen ik donkere dag voor het internet zei bedoelde ik niet sara's erogene coiffure, maar meer hoe mensen lol hadden in dat soort shit.quote:
Lol Saar? Shiit die heb ik gemistquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ken je de user sararaats? Post veel in R&P/ US, is IQ-technisch wat minder bedeeld, denk dat ze rond de 80-90 aantikt. Woont ook in een beschermde omgeving enzo. Schat van een mens verder denk ik, zit geen greintje kwaad in, maar die werd door Fokkers aangedreven om kinky shit te posten en dat escaleerde en eindigde in een foto van d'r behaarde foef en een oranje dildo. Iemand (beach) zal vast nog wel het bewijs hebben, maar Fok heeft d'r toen redelijk netjes in bescherming genomen en er staat een flinke ban op het posten van dat ding, of het terughalen van dat verhaal. Is ook al wel weer een tijd geleden.
eathenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
hey ethan.
Is het eeythan, of iethen?
kijk, dit is nou het probleem met jouw soort he, altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar vervolgens gaan zitten ouweziektehoeren als het, dat we al van mijlenver aan zagen komen, niet is zoals verwacht.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:59 schreef Beach het volgende:
[..]
heb je het al gedownload?
andersTR gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig ben ik bekend genoeg met iOS dat het misschien nog weleer minpunten heeft dan Android. En om daar nou 500+piek voor neer te leggenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kijk, dit is nou het probleem met jouw soort he, altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar vervolgens gaan zitten ouweziektehoeren als het, dat we al van mijlenver aan zagen komen, niet is zoals verwacht.
gelukkig ben jij goed met je handen hequote:Op woensdag 22 juli 2015 16:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik bekend genoeg met iOS dat het misschien nog weleer minpunten heeft dan Android. En om daar nou 500+piek voor neer te leggen.
Ik heb de eerste stap gemaakt naar een couranter OS, laat mij als dinosaurus ff lekker kankeren op dat ding.
ivoquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
hey ethan.
Is het eeythan, of iethen?
Niet doen.quote:
Daar zou ik nu dan toch al achter moeten zijn, toch??quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ken twee Rikken en ze zijn allebei hommo.
Statistisch gezien ziet dit er slecht uit jb.
Ik hoop maar dat het niet zo'n in-de-Volvo-met-het-kinderzitje-achterin-naar-een-meeting-point-verhaal wordtquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Daar zou ik nu dan toch al achter moeten zijn, toch??
Afkorting van Rikardoquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:16 schreef JackieBrown het volgende:
Nog steeds niet weten dat hij Rik heet
oh dat kutje staat nog gewoon in de fok.rarquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
zou dat kutje wel palen denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oh dat kutje staat nog gewoon in de fok.rar
ja wtf smeg-anus jullie lopen te zeuren dat we zelf ook in moeten grijpen, draag ik een steentje bij is het weer niet goed. Nou weet je wat, volgende keer als iemand lelijk doet of enge ziektes roept dan houd ik m'n mond!!!!!!quote:
Volgens mij doe je nu heel dom maar volgens mij ben je niet heel dom. Niet zo dom doen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja wtf smeg-anus jullie lopen te zeuren dat we zelf ook in moeten grijpen, draag ik een steentje bij is het weer niet goed. Nou weet je wat, volgende keer als iemand lelijk doet of enge ziektes roept dan houd ik m'n mond!!!!!!
nee kaolu smegmania ben dr gewoon klaar mee!!!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Volgens mij doe je nu heel dom maar volgens mij ben je niet heel dom. Niet zo dom doen.
Koala no1uknow.
Er zit niets anders op dan je kcal bijhouden, een startschatting maken, en dan kijken of je erbij afvalt of niet. Er zit te veel speling in die calculators.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:50 schreef Crip het volgende:
Oke once and for all, ben nog steeds confused. Heb nu tientalle fora's bekeken over dit onderwerp. Ene zegt dat ''veel te weinig'' andere zegt ''is oke''
Hoe uit te rekenen hoeveel kcal je lichaam op een dag nodig heeft. En hoeveel ''mag'' je nou minder eten. Sommigen zeggen, 500 sommigen 1000.
En hoe zit dat dan precies met sporten?
Wat is een calculator die legit is?
Ik zou het andersom doen, calculator gebruiken, aangezien die toch een goede indicatie geven, vervolgens bijstellen indien nodig.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zit niets anders op dan je kcal bijhouden, een startschatting maken, en dan kijken of je erbij afvalt of niet. Er zit te veel speling in die calculators.
Ja dan wel de calculator gebruiken als eerste indicatie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zou het andersom doen, calculator gebruiken, aangezien die toch een goede indicatie geven, vervolgens bijstellen indien nodig.
Heb de afgelopen week 1300 op een dag gegeten. Houd het maar op 1500 nu om te kijken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zit niets anders op dan je kcal bijhouden, een startschatting maken, en dan kijken of je erbij afvalt of niet. Er zit te veel speling in die calculators.
dat zeg ik toch GODVERREDOMMEquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja dan wel de calculator gebruiken als eerste indicatie.
2 big macs en een mcflurry en je bent erquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb de afgelopen week 1300 op een dag gegeten. Houd het maar op 1500 nu om te kijken.
Meh houd niet eens 's zo van mac.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
2 big macs en een mcflurry en je bent er
Sander gaat het wel goed de laatste tijd? Je bent zo snel op je eierstokken getrapt buddy. Moeten we ons zorgen maken? Sta je te lang droog?quote:
Wel van pizza?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wel van pizza?inb4 dick in pizzabox als ze de doos openmaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelgemaakte pizza is wel lekker ja.
Idd schatting maken met behulp van een calculator en elke week iets aanpassen als het niet voldoende is. Zeker niet elke dag een paniekaanval krijgen als je 200 gram ofzo bent 'aangekomen'. Zou persoonlijk nooit onder de 500 in de min gaan zitten. Hangt ook sterk af van je doel. Als jij spierverlies (natuurlijk) wilt voorkomen, dan heb je een probleem als je te snel gaat cutten maar het hangt af van een groot aantal andere variabelen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:50 schreef Crip het volgende:
Oke once and for all, ben nog steeds confused. Heb nu tientalle fora's bekeken over dit onderwerp. Ene zegt dat ''veel te weinig'' andere zegt ''is oke''
Hoe uit te rekenen hoeveel kcal je lichaam op een dag nodig heeft. En hoeveel ''mag'' je nou minder eten. Sommigen zeggen, 500 sommigen 1000.
En hoe zit dat dan precies met sporten?
Wat is een calculator die legit is?
Faeroer, broeder hoe is het afgelopen met je chick? Update us broquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Idd schatting maken met behulp van een calculator en elke week iets aanpassen als het niet voldoende is. Zeker niet elke dag een paniekaanval krijgen als je 200 gram ofzo bent 'aangekomen'. Zou persoonlijk nooit onder de 500 in de min gaan zitten. Hangt ook sterk af van je doel. Als jij spierverlies (natuurlijk) wilt voorkomen, dan heb je een probleem als je te snel gaat cutten maar het hangt af van een groot aantal andere variabelen.
Belangrijk is ook dat het mentaal vol te houden is. Liever 300 kcals minder en wat langer, dan 800 minder en na week twee stoppen zonder resultaat. Goede balans vinden!
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Idd schatting maken met behulp van een calculator en elke week iets aanpassen als het niet voldoende is. Zeker niet elke dag een paniekaanval krijgen als je 200 gram ofzo bent 'aangekomen'. Zou persoonlijk nooit onder de 500 in de min gaan zitten. Hangt ook sterk af van je doel. Als jij spierverlies (natuurlijk) wilt voorkomen, dan heb je een probleem als je te snel gaat cutten maar het hangt af van een groot aantal andere variabelen.
Belangrijk is ook dat het mentaal vol te houden is. Liever 300 kcals minder en wat langer, dan 800 minder en na week twee stoppen zonder resultaat. Goede balans vinden!
Het was even stil, maar zij is net als een Phoenix. Die gaat nooit dood en komt altijd (helaas) terug.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Faeroer, broeder hoe is het afgelopen met je chick? Update us bro
aha,. dus je banged haar nog wel?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Het was even stil, maar zij is net als een Phoenix. Die gaat nooit dood en komt altijd (helaas) terug.
Nee, en ook helemaal geen behoefte aan. Wil gewoon rust, hoe gay dat ook klinkt. Was echt niet gezond zo'n armageddon relatie.quote:
ah herkenbaar..quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee, en ook helemaal geen behoefte aan. Wil gewoon rust, hoe gay dat ook klinkt. Was echt niet gezond zo'n armageddon relatie.
Met retards heb je meestal wel hete sex, alleen die zijn zo instabiel als fuck.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zij scoort hier 12 op de Y-as ben ik bang.
Lekkerquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:21 schreef Montelly het volgende:
Crip ik heb stoofkip gemaakt, zo mals als ik weet niet wat damn..foodgasm.
Met kruiden?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:28 schreef Crip het volgende:
Ik weet niet hoe ik zou overleven zonder kruiden.
Ik moet standaard: koriander, peterselie, basilicum, knoflook, komijn, gemberpoeder, chillipoeder, cayennepeper, zwarte peper, kurkuma, kaneel, gerookte paprika poeder, saffraan in huis hebben anders krijg ik het benauwd.quote:
Waar gebruik je saffraan eigenlijk voor? Wat voor smaak heeft het?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet standaard: koriander, peterselie, basilicum, knoflook, komijn, gemberpoeder, chillipoeder, cayennepeper, zwarte peper, kurkuma, kaneel, gerookte paprika poeder, saffraan in huis hebben anders krijg ik het benauwd.
Dat is standaard, er zijn nog veel meer ander lekkere kruiden tho.
die menstrueert niet meer.quote:
Safraan gaat meer om het aroma en kleur en het heeft voordelen voor de gezondheid. Saffraan opzich heeft een bittere smaak maar het aroma dat het geeft is zoetig. ruikt beetje naar honing fzo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Waar gebruik je saffraan eigenlijk voor? Wat voor smaak heeft het?
Totdat je het op je shirt laat vallen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Safraan gaat meer om het aroma en kleur en het heeft voordelen voor de gezondheid. Saffraan opzich heeft een bittere smaak maar het aroma dat het geeft is zoetig. ruikt beetje naar honing fzo.
Ik gebruik het in best veel gerechten.. vooral rijst. Saffraan rijst bijv ruikt gewoon veel lekkerder en ziet er aanlokkelijker uit voor het oog. Vind ik tenminste.
true... mijn mocro huisjurken zijn stained met saffraan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Totdat je het op je shirt laat vallen.
dat laatste sowiesoquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sander gaat het wel goed de laatste tijd? Je bent zo snel op je eierstokken getrapt buddy. Moeten we ons zorgen maken? Sta je te lang droog?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Safraan gaat meer om het aroma en kleur en het heeft voordelen voor de gezondheid. Saffraan opzich heeft een bittere smaak maar het aroma dat het geeft is zoetig. ruikt beetje naar honing fzo.
Ik gebruik het in best veel gerechten.. vooral rijst. Saffraan rijst bijv ruikt gewoon veel lekkerder en ziet er aanlokkelijker uit voor het oog. Vind ik tenminste.
Komt door:quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:01 schreef Crip het volgende:
Hijs super hot maar hij moet niet zijn mond open doen.
quote:
Jij bent echt van die geschiedenis series hequote:
kijk nou maar.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent echt van die geschiedenis series he
We zitten gewoon op een lijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dit ging plaatsen, freaky.
Ook hoe ze het zegt he.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:40 schreef Montelly het volgende:
Vrouw met zwakke maag waar van alles mee gebeurt, komt ook nog eens haar ongezouten mening ventileren op B&F site over dat ze verstopt raakt.
je mag weer terug naar de keuken trouwens..quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ook hoe ze het zegt he.
Ik begon met lezen zo van oh ja is het lekker uit de koelkast?
opeens:
IK KAN ER NIET MEER DOOR SHITTEN
Make me.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
je mag weer terug naar de keuken trouwens..
Body&fitquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:36 schreef Crip het volgende:
Beetje browsen door de repen op body en fit shop komt Laurien even de boel verzieken.
Laurien - 21 juli 2015 14:29
Beoordeling:
Op zich wel oke uit de koelkast, maar raak er ontzettend geconstipeerd van!!
ligt gebak klaar op de het aanrecht.quote:
Kalindra Chan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:53 schreef no1uknow het volgende:
hey sap
is dit niet die tranny die iets van kindra of wat dan ook heet
http://bodyspace.bodybuilding.com/photos/view-user-photo/75830411
Nou....quote:
Dunno, koop t toch niet. Enige supps die k heb zijn crea mono en vit d.quote:
mwah, daar zijn de meningen over verdeeld. http://www.supplementlabtest.comquote:
Ik koop geen Whey daar, heb ik wel een tijd geleden gehad van B&F. Maar ik neem geen whey meer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:13 schreef Champy het volgende:
[..]
mwah, daar zijn de meningen over verdeeld. http://www.supplementlabtest.com
Zo oud dat als je klaarkomt je een stofwolk blaast uit je dickquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:39 schreef Beach het volgende:
ik heb ook wel whey voor je
niet echt whey maar wat anders
hey deuce
Lijkt er wel heel erg op idd, zou goed kunnen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:53 schreef no1uknow het volgende:
hey sap
is dit niet die tranny die iets van kindra of wat dan ook heet
http://bodyspace.bodybuilding.com/photos/view-user-photo/75830411
Kleine mollige turkinnen tellen niet mee.quote:
big boobs on a fat chick..quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kleine mollige turkinnen tellen niet mee.
ik dacht in eerste instantie dat het iets met trainen te maken had, maar je aandelen zijn naar de klote?quote:
Of hij heeft een chick/ladyboy geraakt voor een one night standquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik dacht in eerste instantie dat het iets met trainen te maken had, maar je aandelen zijn naar de klote?
Ik dacht eerst dat deze post je hier naartoe had geloktquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat deze post je hier naartoe had gelokt
[..]
Ben al 9 kilo kwijt, lelijkerd dat je bent.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat deze post je hier naartoe had gelokt
[..]
Been geamputeerd?quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben al 9 kilo kwijt, lelijkerd dat je bent.
Oh netjes. En ik wist niet dat je een lange vrouw was, in mijn vooroordelen zijn Turkse vrouwen altijd maximaal 1.70quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben al 9 kilo kwijt, lelijkerd dat je bent.
In de breedtequote:Op donderdag 23 juli 2015 10:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh netjes. En ik wist niet dat je een lange vrouw was, in mijn vooroordelen zijn Turkse vrouwen altijd maximaal 1.70
1.76 hierquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh netjes. En ik wist niet dat je een lange vrouw was, in mijn vooroordelen zijn Turkse vrouwen altijd maximaal 1.70
Nein. En ja dat wist je wel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Au.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:05 schreef no1uknow het volgende:
godverdomme bijna over m'n nek hierzo
las dit topic: NWS / Vrouw zwaargewond: haar vast in afwasmachine
waarin een link staat naar een geval in China, je krijgt nog een waarschuwing voor de heftige pics maar kijken is aan te bevelen
http://www.mirror.co.uk/n(...)ter-ponytail-4939517
Tr gemacht wegens wederom onvriendelijk gedrag.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ga terug naar het turkentopic als het je niet bevalt
Slechts uit noodzaak toen de GYM in zwaar weer zat. Je denkt toch niet dat ik dat voor m'n plezier deed.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tr gemacht wegens wederom onvriendelijk gedrag.
Daarnaast: je dwaalt zelf ook rond bij de Turken. Doe niet zo Nederlands wil je.
Woman pls.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Slechts uit noodzaak toen de GYM in zwaar weer zat. Je denkt toch niet dat ik dat voor m'n plezier deed.
Maar bij die Nederlandse vrouw is volgens mij ook echt de schedel deels verbrijzeld.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:05 schreef no1uknow het volgende:
godverdomme bijna over m'n nek hierzo
las dit topic: NWS / Vrouw zwaargewond: haar vast in afwasmachine
waarin een link staat naar een geval in China, je krijgt nog een waarschuwing voor de heftige pics maar kijken is aan te bevelen
http://www.mirror.co.uk/n(...)ter-ponytail-4939517
Aanstaande woensdag, vóór de Toko, jij en ik, viking vs samuraiquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:33 schreef seto het volgende:
en ik maar denken dat mcnulty wansmaak had
quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
kijk gewoon de foto's in die tweede linkquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar bij die Nederlandse vrouw is volgens mij ook echt de schedel deels verbrijzeld.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind dat we onszelf oo de borsten mogen kloppen voor ons goede gedrag, sinds de Grote Sluiting.
Idd, ook wel memorial service dag van maken aankomend jaar. Zo'n zware gebeurtenis mag echt nooit meer voor komen. De generaties na ons moeten leren over de Grote Sluiting.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind dat we onszelf oo de borsten mogen kloppen voor ons goede gedrag, sinds de Grote Sluiting.
Voordat de volgende generatie er is hebben wij al wereldheerschappij verworven vriendquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Idd, ook wel memorial service dag van maken aankomend jaar. Zo'n zware gebeurtenis mag echt nooit meer voorkomen. De generaties na ons moeten leren over de Grote Sluiting.
Hehe ja tog, wij gaan helemaal Genghis Khan in DH of niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Voordat de volgende generatie er is hebben wij al wereldheerschappij verworven vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |