SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Deuce92 op 22-07-2015 10:44:10 ]
Chai, ben je ook fatty?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik heb dat tussen mijn bovenbenen, schuurt zo erg tegen elkaar in de zomer met veel zweet enz.
Maar met speciale antischimmelgel is het nog wel onder controle te houden.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
sorry Mo2 weken dus en als je thuis bent? werken?
Van wie nog meer?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat gek, ik heb DM's die anders beweren.
geen dankquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:40 schreef Faeroer het volgende:
Er ging net gewoon een hele wereld voor mij open.
Tussen de oren sowieso.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Chai, ben je ook fatty?
Overigens wel raar. Mijn bovenbenen schuren ook tegen elkaar aan. Maar ik heb heb dan wel een spijkerbroek aan, geen rokje of zo.
Cor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:55 schreef Sapstengel het volgende:
Wie heeft die anavar monsters in de spoiler gezet.
Chai pls.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Tussen de oren sowieso.Verder ook wel een beetje.
nep blondine en der ligt een man naast d'r. Typische hoer weer. Zou alleen bezwangeren en daarna het land uitvluchten zonder mijn echte naam op te gevenquote:
Ja klopt. Maar ben aan het afvallen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:24 schreef Drinky het volgende:
Hey crip jij bent toch ook een beetje BBW?
Volgensmij is dat een hond.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
nep blondine en der ligt een man naast d'r. Typische hoer weer. Zou alleen bezwangeren en daarna het land uitvluchten zonder mijn echte naam op te geven
*voorquote:Op woensdag 22 juli 2015 12:26 schreef Deuce92 het volgende:
Mmm, DM staat open hoor pics hoor, Crip.
Oh ben je meer van de brunettes?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
nep blondine en der ligt een man naast d'r. Typische hoer weer. Zou alleen bezwangeren en daarna het land uitvluchten zonder mijn echte naam op te geven
Vriend, ben je Antilliaan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja toch, met die cleopatra ogenquote:Op woensdag 22 juli 2015 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ben je meer van de brunettes?![]()
![]()
Gaan geruchten dat blackburrie met een android en een windows phone gaat komen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:38 schreef fathank het volgende:
Android is kut
Ik wil m'n blackberry terug
Ben jij dat op deze plaatje?quote:
Nee, wees godnondeju eens duidelijk, koorts smegma.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:05 schreef smegmanus het volgende:
Ik bedoel daar zou ik best wel eens mee willen ballen en dan niet voetballen als je begrijpt wat ik bedoel
omg ze heeft toch al gezegd dat ze niet rond neukt!!! ze is geen slet!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef seto het volgende:
fripsel heeft alweer een nieuwe neukertje op het oog
Geeft niet, c_c snapt mij wel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, wees godnondeju eens duidelijk, koorts smegma.
Ga jij nou maar je rechterhand trainen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef seto het volgende:
haarkleur maakt me weinig uit, zolang ze er maar niks van onder d'r oksels heeft.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ben je meer van de brunettes?![]()
![]()
haha ja 30cm jatogquote:
wel eerst wachten tot de nagellak opgedroogd is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:19 schreef smegmanus het volgende:
Ik lak altijd mijn nagels en ga naderhand een half uur op mijn hand zitten dan is je hand helemaal gevoelloos en lijkt het als er een ander aanzit.
En jij hebt volgens mij een spleet op het oog, of niet?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef seto het volgende:
Ja dat is wel een goede tip.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
wel eerst wachten tot de nagellak opgedroogd is.
Echt super goede originele grap.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:19 schreef smegmanus het volgende:
Ik lak altijd mijn nagels en ga naderhand een half uur op mijn hand zitten dan is je hand helemaal gevoelloos en lijkt het als er een ander aanzit.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:19 schreef smegmanus het volgende:
Is geen grap man ik ben doodserieus. Ben je op je piemel getrapt ofzo?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt super goede originele grap.
Die heb ik nog NOOIT eerder gehoord in mijn leven.
Hoe verzin je het?
Henk, jij hebt echt mad sextoy skills.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer anders deze eens.
Ik doe altijd 2 kipfilets met een paar elastiekjes eromheen. Ik weet even niet of ik deze grap mag maken omdat misschien ethaholic deze al eerder gehoord heeft, sorry alvast ethaholic.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou me niks verbazen of lurkers en/of posters hier gaan vanavond nog ff naar de winkel om alles te halen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je nou ook nog mijn username goed schrijft.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik doe altijd 2 kipfilets met een paar elastiekjes eromheen. Ik weet even niet of ik deze grap mag maken omdat misschien ethaholic deze al eerder gehoord heeft, sorry alvast ethaholic.
preciesquote:
ik kwam laatst een dominatrix tegen, die had 4 koffers vol toys. Weet niet of henkie daar aan kan tippen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Henk, jij hebt echt mad sextoy skills.
Hoeft niet, je reageert toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je nou ook nog mijn username goed schrijft.
die eerste uitspraak begrijp ik nog wel, maar die tweedequote:Op woensdag 22 juli 2015 12:38 schreef fathank het volgende:
Android is kut
Ik wil m'n blackberry terug
dit is wel echt een retegoed idee, als ik ooit de moeite neem om het te construeren zal ik een review plaatsen hierquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen of lurkers en/of posters hier gaan vanavond nog ff naar de winkel om alles te halen.
waarom?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je rechterhand trainen.
Ik heb 1 toy in m'n broek, das meer dan zat.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik kwam laatst een dominatrix tegen, die had 4 koffers vol toys. Weet niet of henkie daar aan kan tippen.
OS10 is 100x intuitiever dan Android. En de Blackberry Hub is fantastisch. Nu moet ik al m'n berichten op 10 verschillende plekken checkenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die eerste uitspraak begrijp ik nog wel, maar die tweede
imgur verwijdert exif-dataquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
aan de exifdata te zien is dit daadwerkelijk een foto van jou, verder wat does zegt
Alles kost gewoon net 1 of 2 handelingen teveel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:34 schreef seto het volgende:
wat maakt intuinitetief nou uit
na 5x gebruiken heb je toch wel door hoe je je telefoon moet navigeren
android is voor mongolen die heel de dag naar hun telefoontje willen kijken ipv efficient bezig willen zijnquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:15 schreef seto het volgende:
android is dus voor echte mannen en blackberry voor zwakkelingen die al moe worden van het bedienen van een telefoon
koop een iphonequote:Op woensdag 22 juli 2015 13:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles kost gewoon net 1 of 2 handelingen teveel.
Ergste is nog dat er geen fatsoenlijk alternatief is voor de Blackberry Hub. 1 Swipe naar rechts en ik had al mijn inkomende en uitgaande communicatie onder de duim. Oproepen, mails van diverse accounts, sms, whatsapp, BBM. Nu moet je alle apps apart openen. Wat een waardeloze meuk.
te duur voor wat je krijgtquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:
HEY BEACH !!!!!!!!
Hallo snelheidsduivel,
Wat ging jij hard, afgelopen zaterdag bij Hornbach! Zo hard, dat je door bent naar de halve finale. En dat kunnen maar 24 andere coureurs zeggen. Kortom, een prestatie om trots op te zijn, zeker als je bedenkt dat er ruim 500 coureurs het parcours hebben afgelegd. In de bijlage kun je zien op welke plaats in die eerste ronde bent geëindigd.
Nu kun je je dus opmaken voor de volgende ‘Grand Prix’, op het circuit van Spa-Francorchamps bij Hornbach Geleen. De details (zoals tijdstip, etc.) volgen nog, maar reserveer zaterdag 12 september alvast in je agenda. Max Verstappen is er dan ook. Misschien geeft hij wel net die ene handige tip waarmee je de finale op 4 november (in Best) bereikt en tegen Max zelf mag
racen!
We kijken ernaar uit jou op 12 september opnieuw langs te zien flitsen! Zou jij voor 15 augustus willen laten weten of je hierbij aanwezig bent?
Met vriendelijke groet,
Namens Hornbach Bouwmarkt Nederland,
De enige overeenkomst met Dianna Agron is dat ze blond is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:52 schreef Crip het volgende:
Ze is echt hot geworden. Ze lijkt nu op Dianna Agron
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee man dat gezicht en die lach. Moest meteen aan haar denken toen ik keek.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]
De enige overeenkomst met Dianna Agron is dat ze blond is.
ja nu proberen f1 2014 aan de praat te krijgenquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]top man
500 man trouwens voor heel Nederland die meededen valt me wel tegen
Nu maar hard oefenen met Spa
heb je het al gedownload?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja nu proberen f1 2014 aan de praat te krijgen2015 is heel anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Beach op 22-07-2015 15:11:39 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
hij had 3e tijdquote:Simracing Achievements
2013
Formula SimRacing World Championship – Drivers Champion (14 races, 11 wins, 5 poles, 11 podiums 287 points) and Constructors Champion with Precision Motorsports
2012
Formula SimRacing World Championship – Drivers Champion (15 races, 10 wins, 7 poles, 13 podiums 316 points) and Constructors Champion with Precision Motorsports
2011
Formula SimRacing World Championship – Drivers Champion (16 races, 14 wins, 8 poles, 15 podiums 368 points) and Constructors Champion with Precision Motorsports
2010
Formula SimRacing World Championship – Drivers Champion (18 races, 9 wins, 8 poles, 15 podiums 330 points) and Constructors Champion with Precision Motorsports
Maar dat is met custom setups neem ik aan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:04 schreef Dimachaerus het volgende:
lol ik had de 15e tijd gezet op 0,9 van de nummer 1
... doet ook mee godver, die gozer is zo goed he
[..]
hij had 3e tijd
maar op youtube gaan ze op monza nog eens 5-6 seconden harder en aangezien ik echt geen enkel rem en instuurpunt had gehaald op mn snelste ronden zou ik wel goeie kans hebben opzich met wat oefenen
yupquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat is met custom setups neem ik aan.
Omg hahaha koortsgrappig dit stoute smegmaquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:05 schreef smegmanus het volgende:
Ik bedoel daar zou ik best wel eens mee willen ballen en dan niet voetballen als je begrijpt wat ik bedoel
Neem coke of ritalin om extra scherp te zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
top 5 zit maar 0,25 verschil tussen
gaat lastig worden wel, moet echt knettergoed rondje rijden
inb4 de nestor van dit topic die je oneerbare voorstellen dm't na het woord pikquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik leer van fripsel. Lachen om niet-grappige posts: check.
Ff kijken of dit pik een date oplevert.
Ohja doet me denken. Cor ik wil geen macbook meer. Wil een gameconsole, twijfel tussen Xbox en PS, maar weet nog niet welke. Je mag me verrassen, verras ik daarna jouquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:15 schreef Beach het volgende:
[..]
inb4 de nestor van dit topic die je oneerbare voorstellen dm't na het woord pik
Komt goed.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik leer van fripsel. Lachen om niet-grappige posts: check.
Ff kijken of dit pik een date oplevert.
Hey Cripquote:
Je kan hem beter tussen je punani leggen en dan in US plaatsen. Dat laat de mannetjes zien dat je niet eromheen draait. Gegarandeerd succes.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet nog ff ergens een kitten vandaan halen en op m'n tiet leggen voor in US.
vanwaar die bewijsdrang op internet?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet nog ff ergens een kitten vandaan halen en op m'n tiet leggen voor in US.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |