Ik vraag me af wat er überhaupt met bijlage L bedoeld wordt. Kan het namelijk nergens terugvinden in het rapport...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:45 schreef DustPuppy het volgende:
Kun je dat rapport nog ergens downloaden?
Ben nu wel benieuwd wat er in bijlage L staat.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
De nabestaanden snappen toch ook wel dat die onmiddelijke dood een fabeltje is?
Zo'n toestel valt niet in 0,2 seconden uit elkaar en ook bij -50 ben je niet meteen buiten westen.
Ik snap dat het voor de nabestaanden wel een fijner idee is. Als ze mee daarmee beter kunnen omgaan met het verlies, dan moeten ze daar gewoon aan vasthouden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
De nabestaanden snappen toch ook wel dat die onmiddelijke dood een fabeltje is?
Zo'n toestel valt niet in 0,2 seconden uit elkaar en ook bij -50 ben je niet meteen buiten westen.
Het is pas een aanslag als het doelbewust uit de lucht geschoten is. Dat is nog maar de vraag.quote:
Nee, maar ramp klinkt als iets waar de mens niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Denk je dat de raket voor dit toestel bedoeld was?
Dat niet maar wel voor een toestel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Denk je dat de raket voor dit toestel bedoeld was?
O dat is zeker. Maar bedoeld voor een buitenlands burgertoestel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat niet maar wel voor een toestel.
Heb 'm al gevonden. Je moet Appendix V hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er überhaupt met bijlage L bedoeld wordt. Kan het namelijk nergens terugvinden in het rapport...
Staat in een afzonderlijk te downloaden document 'Appendices A-U'.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er überhaupt met bijlage L bedoeld wordt. Kan het namelijk nergens terugvinden in het rapport...
De 9N314M past op een 9M38 las ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Heb 'm al gevonden. Je moet Appendix V hebben.
Eerste opmerking is van de Russen en gaat over het feit dat zij vinden dat je niet met zekerheid kon stellen dat het een 9N314M betrof. Dit wordt duidelijk weerlegt: Alleen de 9N314M heeft de typische 'bow-tie shaped fragments'.
Correct, maar alleen het Russische leger beschikt over deze 'nieuwere' warheads. Vandaar dat ze het er niet in wouden hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De 9N314M past op een 9N38M las ik.
Ouchquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Correct, maar alleen het Russische leger beschikt over deze 'nieuwere' warheads. Vandaar dat ze het er niet in wouden hebben.
Dat misschien niet. De intentie was wel om een aanslag te plegen. Als je dat dan op zo´n knullige manier doet waarbij je het verkeerde toestel raakt doet voor mij niks af aan wie er verantwoordelijk voor is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
O dat is zeker. Maar bedoeld voor een buitenlands burgertoestel?
Kijk eens naar het filmpje dat ik meermaals heb gepost.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:06 schreef Harunobu het volgende:
Respect voor Putin & co. Die spelen dit allemaal weer geniaal uit. Hadden wij maar zulke sterke leiders...
Maar inderdaad, mensen zijn nog 20-30 seconden bewust geweest, dan bewusteloos en minutenlang gevallen. Pas bij contact met de grond zijn ze snel overleden, en ook dat is niet per se een onmiddelijke dood.
Het staat er toch in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Correct, maar alleen het Russische leger beschikt over deze 'nieuwere' warheads. Vandaar dat ze het er niet in wouden hebben.
Geen verrassing, maar dit lijkt me wel een prima beginpunt voor het strafrechtelijk onderzoek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Heb 'm al gevonden. Je moet Appendix V hebben.
Eerste opmerking is van de Russen en gaat over het feit dat zij vinden dat je niet met zekerheid kon stellen dat het een 9N314M betrof. Dit wordt duidelijk weerlegt: Alleen de 9N314M heeft de typische 'bow-tie shaped fragments'.
Ja, zie Appendix V: Eerste punt van Part A: Response van de Dutch Safety Board.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |