Die bekennen helemaal niets. In tegendeel zelfs, ze hebben een tegenrapport.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat als Rusland en/of de rebellen het zouden gaan bekennen?
Wat voor gevolgen zal het hebben voor Rusland en/of de rebellen?
Dat vind ik dus ook. En zoals gezegd, toen Je Suis Charlie een persconferentie gaf ging dat volledig in het Frans omdat ze daar niet eens Engels spreken en zo zijn er meer voorbeelden. Altijd een zeikerige opmerking van omhooggevallen Yuppen.quote:
Als er tijdens een voetbalwedstrijd hooligans zijn die het stadion slopen nadat de scheidsrechter een onterechte rode kaart uitdeelt, wie is er dan verantwoordelijk voor die schade?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik neig er naar om de hoofdschuld bij Oekraine te leggen.
Omdat de airspace bewust niet werd gesloten.
Het schot me de BUK was een vergissing en niet bedoeld voor een commeciele airliner
Deze vergelijking gaat op meerdere punten mank.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als er tijdens een voetbalwedstrijd hooligans zijn die het stadion slopen nadat de scheidsrechter een onterechte rode kaart uitdeelt, wie is er dan verantwoordelijk voor die schade?
De speler op wie de overtreding begaan wordt die niet zegt dat het eigenlijk geen rood is?
De scheids omdat hij de verkeerde beslissing maakt?
De eigenaar van het stadion voor het mogelijk maken van de wedstrijd?
De KNVB voor het organiseren van de eredivisie?
De hooligans die het stadion slopen?
Vergelijkingen gaan nogal vaak mank.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Deze vergelijking gaat op meerdere punten mank.
Ik zie het dan als een boksscheidsrechter die toelaat dat er toeschouwers door de boksring lopen, waarvan er een per ongeluk een klap oploopt.
Oekraïne had het best tot een klein gebied terug gebracht zo te zien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker ruime locatie van waar vandaan de raket is geschoten.
Ja, die wel inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Oekraïne had het best tot een klein gebied terug gebracht zo te zien.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker ruime locatie van waar vandaan de raket is geschoten.
quote:"Er is verder forensisch onderzoek nodig om vast te stellen waarvandaan de raket precies werd gelanceerd. Dat volgt in het onderzoek van het Openbaar Ministerie", besluit Joustra.
Hier:quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:45 schreef DustPuppy het volgende:
Kun je dat rapport nog ergens downloaden?
Ben nu wel benieuwd wat er in bijlage L staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |