dat snap ik. Maar, wat voor informatie geeft dat?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De lengte van je baarmoederhals.
Fijn dat je er wat meer vertrouwen in hebt. Je bent in elk geval in goede handen. Ik las eerder dat in het ziekenhuis liggen niet aan jou besteed is, maar voor nu wil je waarschijnlijk nergens anders zijn. Sterkte en hopelijk blijven de heren nog een tijdje zitten, in elk geval is elke dag er weer 1quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:17 schreef Daui het volgende:
[..]
Vandaag nieuwe cervixmeting. Deze was bij de echoscopist en had ik wat meer vertrouwen in. was 33 mm ipv 26 mm. Maar ze handelen aan de hand van worst case scenario. Dus ik krijg nu een injectie voor longrijping en een infuus om weeën tegen te gaan. 48 uur tot de injecties gaan werken. Meneren wegen nu 725 en 780 gram. Voor nu hoop ik week 28 te halen. Voorlopig in het ziekenhuis blijven en vanaf vrijdag monitoring babies
Wat een achtbaan zeg... Je bent inderdaad in goede handen en je mag er niets, wat heel vervelend is maar zoooo goed voor jou en de mannen. Sterkte!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:43 schreef Daui het volgende:
Nou net toch positief nieuws. Geen noodzaak om infuus met weeën remmers te starten en waarschijnlijk heb ik nog nooit een echte harde buik gehad.
Moet zeggen dat ik het wel fijn vind om in goede handen te zijn. Hier kun je niet stiekem gaan schoonmaken of werken
Fijn dat je beter nieuws hebt gekregen. En goed dat je daar echt rust moet houden en niks mag. In je buik zijn je jongens nu veel beter af! Dat je ze nog maar lekker lang bij je mag dragen en het liefste nog langer dan die 28 weken!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:43 schreef Daui het volgende:
Nou net toch positief nieuws. Geen noodzaak om infuus met weeën remmers te starten en waarschijnlijk heb ik nog nooit een echte harde buik gehad.
Moet zeggen dat ik het wel fijn vind om in goede handen te zijn. Hier kun je niet stiekem gaan schoonmaken of werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest toch lachen om de laatste zin, herkenbaar. Maar gelukkig gaat het de goede kant op en hoef je niet aan de remmers.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:43 schreef Daui het volgende:
Ligt eraan welke Radler. Ik vond de 0.0% van Amstel niet lekker, maar van Grolsch en Wiekse wel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moest toch lachen om de laatste zin, herkenbaar. Maar gelukkig gaat het de goede kant op en hoef je niet aan de remmers.
Zomerzon wel benieuwd naar, begin hem te knijpen. En Radler is echt om te huilen, pak toch maar een Amstel Malt (alsnog om te huilen, maar terrasweer…)
Ik heb die van Bavaria gekregen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:20 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke Radler. Ik vond de 0.0% van Amstel niet lekker, maar van Grolsch en Wiekse wel.
Die vond ik wel beter dan Amstel, maar de andere 2 merken duidelijk lekkerder. Maar is natuurlijk ook een kwestie van smaakquote:
Ja, ik hou sowieso niet van Radler.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:22 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Die vond ik wel beter dan Amstel, maar de andere 2 merken duidelijk lekkerder. Maar is natuurlijk ook een kwestie van smaak
Haha, als je niet van Radler houdt, moet je het ook maar niet drinkenquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik hou sowieso niet van Radler.
Doe maar gewoon bier. Die van Amstel vind ik wel oké, maar dat komt gok ik doordat het voor m'n gevoel al bijna een half jaar terug is dat ik echt bier op heb.
Nederlands alcoholvrij bier is sowieso niet te pruimen vind ik. Je kan beter Warsteiner alcoholvrij hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik hou sowieso niet van Radler.
Doe maar gewoon bier. Die van Amstel vind ik wel oké, maar dat komt gok ik doordat het voor m'n gevoel al bijna een half jaar terug is dat ik echt bier op heb.
Ik ga het even doorgeven aan mijn pa, die gaat geloof ik weer naar Duitsland. Het is inderdaad net pis wat je zit te drinken. Hij lachte me ook vierkant uit toen ik malt ging halen, want je gaat toch geen nepbier zuipen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:55 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Nederlands alcoholvrij bier is sowieso niet te pruimen vind ik. Je kan beter Warsteiner alcoholvrij hebbenOf welk Duits merk je maar kan vinden. Ik woon bij de grens dus haal soms sixpackje Duits bier op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig had ik dit pakje 2 weken geleden toch maar geruild voor maat 56. Ik heb dus nog een hema poezenpakje maat 50 in de aanbieding en mogelijk ook nog het broekje.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
Ik kocht het alcoholvrije duitse bier gewoon bij de lokale slijter.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga het even doorgeven aan mijn pa, die gaat geloof ik weer naar Duitsland. Het is inderdaad net pis wat je zit te drinken. Hij lachte me ook vierkant uit toen ik malt ging halen, want je gaat toch geen nepbier zuipen.
Nee, ik ga gezellig aan het water terwijl iedereen koude biertjes drinkt.
Ja het zijn de hormonen hoor maar ik zit te tranen, wat een heerlijk kind en wat een mooi pakje.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef Mariposas het volgende:
Foto!
-knip-
Gelukkig had ik dit pakje 2 weken geleden toch maar geruild voor maat 56. Ik heb dus nog een hema poezenpakje maat 50 in de aanbieding en mogelijk ook nog het broekje.
Ah, dan heb ik morgen dus iets te doen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kocht het alcoholvrije duitse bier gewoon bij de lokale slijter.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef Mariposas het volgende:
Foto!die 56 is ook niks te grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig had ik dit pakje 2 weken geleden toch maar geruild voor maat 56. Ik heb dus nog een hema poezenpakje maat 50 in de aanbieding en mogelijk ook nog het broekje.
Prachtig ventje zeg!
disclaimer
Niet alle vormen gaan gepaard met een verhoogde bloeddrukquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:06 schreef coccinelle het volgende:
Pijn waar ik het benauwdig van krijg. Soms straalt de pijn ook door naar mijn rug (flanken). Bloeddruk is keurig; 105/60.
Dit zijn vast de laatste loodjes waar men het dan over heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |