SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geboren!
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Meld! Met baby naast mij op bed!!![]()
![]()
Vanochtend is meisje MJAAAAAAA!! Gefeliciteerd! Whiej toch een meisje, ik wist het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geboren!
Heerlijk, ik ben zo blij!![]()
disclaimer
![]()
Vanochtend is meisje MGefeliciteerd IMA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geboren!
![]()
Vanochtend is meisje MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geboren!![]()
Gefeliciteerd! Prachtige naam!
Life is what happens while you are busy making other plans...
![]()
Vanochtend is meisje MGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geboren!![]()
Neequote:Op woensdag 22 juli 2015 15:06 schreef mousemicky het volgende:
Hier gelukkig alles rustig, nog iets meer dan een maand tot UD... Ik ben maar eens kleine kleertjes gaan wassen. En de wieg staat in elkaar (of volgens peuter: het minibabybed ). Voor de hema-poezenfans: hebben jullie de nieuwe babycollectie al gespot? Ijsberen
Verlofquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:11 schreef Mineola het volgende:
[..]
NeeJee, als ik dit zo lees wil ik echt zo graag verlof
Nog een paar weken werken
![]()
Vanochtend is meisje MGefeliciteerd IMA! Is alles goed gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geboren!
Zalig toch, lekker van genieten! Het lijkt me zo'n gekke gewaarwording inderdaad! Dat jij gewoon een augustusbaby gaat krijgen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:17 schreef mousemicky het volgende:
[..]
VerlofNou ja, officieel heb ik pas aanstaande maandag verlof (want dan 36 weken), maar ik kan er toch ook niets aan doen dat de zomervakantie vorige week is begonnen
. En peuter is ook nog eens naar het KDV, wat een rust joh
![]()
En dat alles rustig is, is eigenlijk natuurlijk normaal met 35.3, maar ik vind t nog steeds een gekke gewaarwording. Bij J. was dit de dag dat ik ontslagen werd uit het ziekenhuis, en zonder baby naar huis moest![]()
![]()
Vanochtend is meisje MGoeie naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geboren!van harte gefeliciteerd!!!
alles ok met jullie?
Vandaag nieuwe cervixmeting. Deze was bij de echoscopist en had ik wat meer vertrouwen in. was 33 mm ipv 26 mm. Maar ze handelen aan de hand van worst case scenario. Dus ik krijg nu een injectie voor longrijping en een infuus om weeën tegen te gaan. 48 uur tot de injecties gaan werken. Meneren wegen nu 725 en 780 gram. Voor nu hoop ik week 28 te halen. Voorlopig in het ziekenhuis blijven en vanaf vrijdag monitoring babiesquote:
spannend Daui. Hoe voel jij je? Wat meet je met een cervixmeting? Onstluiting?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:17 schreef Daui het volgende:
[..]
Vandaag nieuwe cervixmeting. Deze was bij de echoscopist en had ik wat meer vertrouwen in. was 33 mm ipv 26 mm. Maar ze handelen aan de hand van worst case scenario. Dus ik krijg nu een injectie voor longrijping en een infuus om weeën tegen te gaan. 48 uur tot de injecties gaan werken. Meneren wegen nu 725 en 780 gram. Voor nu hoop ik week 28 te halen. Voorlopig in het ziekenhuis blijven en vanaf vrijdag monitoring babies
De lengte van je baarmoederhals.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
spannend Daui. Hoe voel jij je? Wat meet je met een cervixmeting? Onstluiting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |