Flopshowquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Morgen Wout van Aert![]()
Mani en ik doen het broekje al uit.
Morele winnaar van dit seizoen van Vive le Vélo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
ik verwacht een vraag in de trant van: ''Wat doen een veldrijder in de zomer?''quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Syntix = Froomequote:
Met zijn zalvende stemgeluid.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Moet jij es weten wat mossel in t vlaams betekent.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:05 schreef Evertjan het volgende:
mosselparty klinkt als een hele fout orgie
Rustig Mexi.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Waarom bestaat er geen twijfel bij vergelijkbare prestaties?"
BULL
SHIT
Alsof Nibali vorig jaar niet beschuldigd werd
Met melk?quote:
Die moeten ze stront in dr gezicht gooien.quote:
Wij van wc eend....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:09 schreef TLC het volgende:
Hahaha, een wetenschapper die op het loonstrookje staat van Sky die zegt dat Froome geen doping gebruikt, wat een verrassing
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
67kg zei Froome zelf , maar hij ziet er zo dun uit
Nou, nouquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moeten ze stront in dr gezicht gooien.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:10 schreef Evertjan het volgende:
lekker alle data van Strava tijdens de koers in beeld brengen
In de bek schijtenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moeten ze stront in dr gezicht gooien.
Net als dat ze bij de F1 alle versnellingen in beeld gooienquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:10 schreef Evertjan het volgende:
lekker alle data van Strava tijdens de koers in beeld brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |