Flopshowquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Morgen Wout van Aert![]()
Mani en ik doen het broekje al uit.
Morele winnaar van dit seizoen van Vive le Vélo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
ik verwacht een vraag in de trant van: ''Wat doen een veldrijder in de zomer?''quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Syntix = Froomequote:
Met zijn zalvende stemgeluid.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Moet jij es weten wat mossel in t vlaams betekent.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:05 schreef Evertjan het volgende:
mosselparty klinkt als een hele fout orgie
Rustig Mexi.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Waarom bestaat er geen twijfel bij vergelijkbare prestaties?"
BULL
SHIT
Alsof Nibali vorig jaar niet beschuldigd werd
Met melk?quote:
Die moeten ze stront in dr gezicht gooien.quote:
Wij van wc eend....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:09 schreef TLC het volgende:
Hahaha, een wetenschapper die op het loonstrookje staat van Sky die zegt dat Froome geen doping gebruikt, wat een verrassing
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
67kg zei Froome zelf , maar hij ziet er zo dun uit
Nou, nouquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moeten ze stront in dr gezicht gooien.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:10 schreef Evertjan het volgende:
lekker alle data van Strava tijdens de koers in beeld brengen
In de bek schijtenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moeten ze stront in dr gezicht gooien.
Net als dat ze bij de F1 alle versnellingen in beeld gooienquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:10 schreef Evertjan het volgende:
lekker alle data van Strava tijdens de koers in beeld brengen
Ik las vandaag dat hij een paar Jaar geleden al zei dat zijn gewicht in de tour 64 kilo was.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
67kg zei Froome zelf , maar hij ziet er zo dun uit
Haha ja wat een bewijs hebben ze geleverd vanmiddagquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:11 schreef Evertjan het volgende:
wereld op zijn kop dat je zelf met bewijs moet komen om je onschuld te bewijzen
Mart gooit met urinequote:
Ik ook...hoop echt dat die idioten zich een beetje inhouden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik hou m'n hart vast voor zaterdag...
Froome krijgt een stok in zijn wiel, Nairo een aai over zijn bolletjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gooi 'm van zien fiets af svp. Nairo naar de overwinning.
Klasse ventjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Froome krijgt een stok in zijn wiel, Nairo een aai over zijn bolletjes.
He wonders where he is... Mart was al gewoon in Frankrijk.quote:
Is dat de schoonzus van mevrouw van Zetten uit Tiel?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:13 schreef TUFKAL het volgende:
Mevrouw van Aerden uit sint Job in t Goor moet het ook snappen.
Assisteer bij een fietswissel. Ook als het niet nodig is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Froome krijgt een stok in zijn wiel, Nairo een aai over zijn bolletjes.
Z'n beste dagen gaan nu komen. Hij gaat Froome nog lossen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk pakt Nairito vier minuten op de Alpe
Guardia Civil, geen pen en bonnenboekje of lasergun,maar een gummiknuppel die spreektquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:12 schreef Evertjan het volgende:
gewoon een hele peleton Guardia Civil uit Spanje binnen laten vliegen en op de berg zetten met de lange lat
ik hoop het nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk pakt Nairito vier minuten op de Alpe
Froome is gewoon de beste ronderenner van dit momentquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar wel op een sportieve manier.
Die kennen de Vlamingen beide helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:15 schreef Evertjan het volgende:
Epke Zonderland samen met Rory McIlroy in 1 zin noemen
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Z'n beste dagen gaan nu komen. Hij gaat Froome nog lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |