SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PeterKelder vindt GZSZ anders veel beter tegenwoordigquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:59 schreef tramy het volgende:
Ik kijk sinds 2010 naar GTST ,de zomercliffhangers heb ik ook allemaal gezien.
Heel snel heb ik geleert de nederlandse taal te verstaan.
Maar met het schrijven heb ik nog sommige problemen![]()
![]()
Je kunt GZSZ ook niet met GTST vergelijken,GTST is 100% beter,maar sinds seizoen 22 is het ook niet meer zo goed.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:05 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 13:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat echt een schilderij van Stan?![]()
Nu heb ik het al een paar maanden niet gezien, maar toen ik het een paar maanden keek zat het wel goed in elkaarquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
PeterKelder vindt GZSZ anders veel beter tegenwoordig
Hahaquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit nu compleet voor me?![]()
![]()
[..]
Planten hebben water en aandacht nodig, maar dat laatste is misschien wat lastig gezien je een workaholic bent volgens jezelfMaar het is zeker mooi dat je het hebt getroffen met je baan! Zeker niet vanzelfsprekend in deze tijden
[..]
Ach ja, misschien dat ze daar nog iets in kunnen. En daarbij, we kunnen het 't UWV ook niet aandoen om die mensen op ze af te sturen
[..]
Goed plan!Houden we ook nog geld over voor het budget
[..]
Dat jaStefano is een goedzak, nu was hij een goedgelovige sukkel
In seizoen 13 waren de comebacks nog sterk, sinds seizoen 16 met Linda en 'Frits' is het huilen met de pet op.
[..]![]()
[..]
En klanten van Ludo en mannelijke collega's proberen te versieren, de meest simpele klusjes vergeten, af en toe onbeschoft uitvallen tegen klanten omdat ze haar storen bij het versturen van een WhatsApp-berichtje... En Ludo het bloed onder de nagels vandaan halen met haar "Ome Ludo!!!" te pas en te onpas
[..]
Welke talenten heeft Gaby danZelfs haar looks zien er niet bepaald geweldig uit met die opgespoten lippen en die botox-ingrepen
En het blijft bizar dat Marly schijnbaar een vast contract schijnt te hebben sinds een paar jaar... Ze speelt al 10 jaar mee in de serie en het is qua acteerprestaties nog even verschrikkelijk slecht als 10 jaar geleden. En daarnaast is het personage Nina ook 10x niks.
[..]
Mooi! Staat die exitlijn al vast
Wauw,daar hebben ze in de archieven gekeken om deze ophangen te kunnenquote:
Misschien iemand uit Nl lief aankijken, geld overmaken en die persoon het naar je op laten sturen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:45 schreef tramy het volgende:
In Duitsland is er in de daad mediamarkt,heb er 2 jaar geleden na gevraagt of het mogelijk zou zijn om een box vanuit NL aan te leveren.(Ik hoop jullie weten wat ik meen)
Maar ze hebben gezegt dat het niet gaat,weet niet warom.
Ik wacht al heel lang vor deze Seizoen ....want er is veel Spanning en de Cliff is geniaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:08 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Haha. "Eindelijk is het gebeurd! Eindelijk krijg ik het respect dat ik verdien!" En in zijn enthousiasme knalt tie tegen een glazen deur? :-p
Misschien kun je die naar een kinderdagverblijf brengen om alvast te wennen?quote:Goed punt. Is er geen plantenopvang voor overdag?
quote:Ik zie de gezichten van de mensen bij het UWV al voor me als ze de formulieren doorlezen en blijven haken bij het antwoord op de vraag "wie was uw laatste werkgever?". "Dat was onderweg naar ellendige tijden. Of was het nou in de file naar geluk? Het was in elk geval een komedie dat zich afspeelde in het stadje Oakdale." (Jahaaa, slechte poging om de Fok! Grapjes te evenaren).
Komt het na al die vreselijke jaren toch nog goedquote:Een heel aanzienlijk deel van het budget, als we ook alle overbodige personages eruit gooien. Dan hebben we voldoende middelen over om een beetje niveau aan te trekken.
Ik heb bijna twee jaar geleden eens iets bedacht rond Ludo en een Russische kunstbende, een paar kleine aanpassingen en het kan zo het scherm op als je het mij vraagtquote:Wordt het ook geen tijd om weer eens wat te doen met het verleden van Ludo en Stefano bij de Maffia? Ik vind het nu allemaal wat tam..
En dat hij dan woedend Kimberly op het matje roept die zich er vervolgens uit probeert te praten...quote:Haha, ome Ludo. Ik zie het zo voor me! Ludo die een grote zakendeal niet rond krijgt omdat hij niet op tijd heeft teruggebeld terwijl hij nooit de boodschap van Kimberly heeft doorgekregen..
Haha, dekentje opvouwenquote:Nou, Gaby kan heel goed... Uh... Ja... In de weg staan? Drinken inschenken? Dekentje opvouwen? Ik heb geen idee... Knap kan ik der inderdaad ook niet noemen.. Al heb ik daar als vrouw ook niet een hele goede kijk op :-p.
Ze ging twee keer met de flexwet, in 2007 en 2010. Ze zou in 2013 opnieuw met de flexwet moeten gaan (want ze had drie jaarcontracten uitgediend), maar bleef gek genoeg in de serie. Dat kan alleen als ze toen een vaste aanstelling heeft gekregen lijkt me.quote:Marly heeft een vast contract?! Sinds wanneer? Wiens schuld is dat? Lezen ze daar geen papiertjes voor ze iets tekenen of heeft Marly de dvd-box van seizoen 13 eerder gekregen dan wij en heeft ze het trucje van Ludo met de notaris en de contracten uitgehaald?
Hm... Ik zat sowieso te denken aan een gijzeling in de Rozenboom waarbij al enkele doden vallen, en de rest zal wel vertrekken naar het buitenlandquote:Mooi! Next! Wat doen we met Maxime, Bing, Sjoerd, Tim, Sjors en Aysen? Ik heb even Wikipedia geraadpleegd voor de huidige personages.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:30 schreef tramy het volgende:
Seizoen 13:Hier weet Frey vast antwoord opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:30 schreef tramy het volgende:
Seizoen 13:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:47 schreef Frey het volgende:
[..]Dankje voor deze informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Desondanks hebben ze GZSZ beter weten te verjongen dan ze hier hebben gedaan met bijvoorbeeld Onderweg naar Morgen als je het mij vraagt. Toch jammer dat ze GZSZ niet net zo op dvd uitbrengen als ze hier met GTST doen...quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:13 schreef tramy het volgende:
[..]
Wauw,daar hebben ze in de archieven gekeken om deze ophangen te kunnen![]()
Het GZSZ is sinds 2011 nog sterker verandert,de jaaren 1992 t/m 2000 waren heel goed...en met de 2500e aflevering in 2002 is het een beetle saai geworden.
Die kan de flexwet wellicht omzeilen als ze een eigen bedrijf heeft. Dan wordt ze ingehuurd door Endemol en is de flexwet niet van toepassing. Diezelfde regeling hebben Joep en Marjolein ook doordat ze werken 'vanuit' hun eigen bedrijf.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:08 schreef LetsGame het volgende:
Heeft die actrice van Aysen geen vast contract.. die zit er meer dan 3 jaar in..?
GZSZ is compleet gestopt met het uitbrengen op DVD.Ik had der erste 1000 afleveringen opgenomen,want er is een herhaling op Pay-Tv en daar heb ik van 2008 tot 2012 opgenomen,maar mijn HDD ging kapot en dan waren ze alle wegquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Desondanks hebben ze GZSZ beter weten te verjongen dan ze hier hebben gedaan met bijvoorbeeld Onderweg naar Morgen als je het mij vraagt. Toch jammer dat ze GZSZ niet net zo op dvd uitbrengen als ze hier met GTST doen...
Marly heeft best wat goede momenten laten zien. Het is alleen jammer dat ze Nina 'te zeikerig' hebben gemaakt. Want er is best potentie voor leuke verhaallijnen als dochter van Ludo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:36 schreef PeterKelder het volgende:
En het blijft bizar dat Marly schijnbaar een vast contract schijnt te hebben sinds een paar jaar... Ze speelt al 10 jaar mee in de serie en het is qua acteerprestaties nog even verschrikkelijk slecht als 10 jaar geleden. En daarnaast is het personage Nina ook 10x niks.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:53 schreef GwaiLow het volgende:
https://www.facebook.com/LeipeShit/videos/864709563599853/
Haha
Hahaquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:53 schreef GwaiLow het volgende:
Haha
quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:53 schreef GwaiLow het volgende:
Haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |