Die is verwijderd wegens rellen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:59 schreef Serpent207 het volgende:
Is het iemand opgevallen dat heel topic 359 overgeslagen is?
Er zal altijd wel een beetje ontlading zijn, maar na een week is dat verwaarloosbaar. Zelfs na een maandje zit er nog wel genoeg stroom in om je telefoon op te laden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:50 schreef MeesterBier het volgende:
Heb 'n powerbank die volledig opgeladen is maar gebruik hem momenteel niet. Verliest deze dan aan stroom zoals bij oplaadbare batterijen vroeger wel altijd gebeurde? Of kan ik hem gewoon gebruiken met een volle accu, ook al heeft die een week/maand in de kast gestaan?
Volgens mij wel. Veel vakantie medewerkers :pquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT: Wat is er aan de hand?Extra personeel tijdens zomervakantie?
Wat is de kwaliteit? Mijn ervaring met kleding uit China is namelijk dramatischquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:21 schreef julius123 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier ook pakjesdag, Mi shirt + 10000mah van allbuy + pistons 3 voor mn vriendin
prima kwaliteit, zelfde als hier een shirt van de H&M of iets dergelijks.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat is de kwaliteit? Mijn ervaring met kleding uit China is namelijk dramatisch
accu bijna leeg? Gehoorbescherming in Android die opeens aan staat?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:12 schreef Xetran het volgende:
Mijn Earson ER-151 kan ineens niet meer zo luid.. Ik heb het idee dat een boxje kapot is, maar weet het niet zeker. Iemand ervaring mee?
Anders maar eens kijken voor een nieuwe. Misschien die duurdere eens proberen!
Nee, aan de oplader gehad en meerdere (soorten) telefoons aan gelegd. Android tot iPhone.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
accu bijna leeg? Gehoorbescherming in Android die opeens aan staat?
bij all buy goedkoper met FOKNLAB coupon?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:20 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nee, aan de oplader gehad en meerdere (soorten) telefoons aan gelegd. Android tot iPhone.![]()
Ik ga kijken voor de 160. Moet ik hiermee nog opletten dat ik niet een fake koop, of valt dat wel mee? Hij is namelijk zo'n 35 euro bij Banggood..
Wij gaan er alvast wel van uit dat hun spul genuine is, ja, anders raden we het toch niet aan, ofwel?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:27 schreef Xetran het volgende:
Oeh afgeprijsd
Kan ik er van uit gaan dat zij mij een echte Earson verkopen als ik het daar aanschaf? Ik ken de webshop niet, namelijk..
Mocht je nog assistentie nodig hebben op Tomorrowland in het weekend...quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:16 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Neuh, alleen FOK!
Ik ga vrijdag nog eens gebruik maken van mijn hele arsenaal powerbanks op Tomorrowland.
Ben er om 'n DJ te filmen
Aha.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:48 schreef relativity het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Veel vakantie medewerkers :p
Zijn het veel planken?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:20 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zie jullie altijd met LED lampjes spelen, nu erger ik mij vaak over het licht in de kledingkast thuis. Een lampje bovenop de rand is niet handig want na de eerste plank mis je al veel licht dan.
Is er iets mogelijk dat je aan de onderkant van een plank iets maakt waardoor je licht krijg daar? Ik ben redelijk atechnisch, is het dan ook te doen?
En met jou, vele anderen :pquote:Mocht je nog assistentie nodig hebben op Tomorrowland in het weekend...![]()
http://stores.ebay.com/courtesytrading/?rmvSB=truequote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:03 schreef Downstar het volgende:
Er was toch laatst hier zo'n linkje geplaatst naar een Ebay seller met echte USB en Microsd kaartjes etc.?
Kan ondanks zoeken, de link niet zo vinden.. iemand?
Hahah ik vond hem net in mijn geschiedenis terugquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
http://stores.ebay.com/courtesytrading/?rmvSB=true
Nee, maar twijfel er wel aan om er een 64GB kaart vandaan te halen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:07 schreef Downstar het volgende:
Hahah ik vond hem net in mijn geschiedenis terug
thanks alsnog!
Jij ervaring met deze shop?
Wat doe je daar eigenlijk dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:42 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Zijn het veel planken?
Zo ja : ledstrips, touchknoppie of pir sensor + voeding en je 'n beetje inlezen en leren solderen
Zo nee : dit
[..]
En met jou, vele anderen :p
Ik krijg dit jaar niet eens een GoPro-sletrunner meer![]()
4x 16000, 4x10000, 2x10400 in de trolley
En voor de goeie orde, nog 'n 5000 in m'n achterzak...
Anyway, vrijdag, I Love The 90's Tent, frontstage. Look for the grumpy guy with a dslr on a Chinashopped shouldermount.
Zeer zeker aan te raden! Dit is voor mij nu dé plek om geheugen te kopen. Heb er al meerdere sd-kaarten en usb sticks gekocht (nu ook weer 2 onderweg) en alles is 100% origineel. Zowel snelheid en opslag elke keer getest en dat klopt elke keer weer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hahah ik vond hem net in mijn geschiedenis terug
thanks alsnog!
Jij ervaring met deze shop? Normaal ik de persoon in dit topic die het hardste afraad om geheugen uit china te halen.. Maar las toch al dat meerdere mensen gewoon goede kaartjes/usb sticks hebben gehad..
Toch het proberen maar weer eens waard dan lijkt me.
Is nog helemaal nieuw dus komt nog uit. Ook komt blitzwolf nog met micro USB kabels binnen een maandje.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:43 schreef Miniem het volgende:
Iemand deze Blitzwolf lader al eens gezien?
http://www.banggood.com/B(...)nology-p-987689.html
Ik heb hier een 'nieuwe' micro SD kaart van 64GB gekocht. Zal hem straks eens testen maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat kloppenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nee, maar twijfel er wel aan om er een 64GB kaart vandaan te halen.
Ik lees er hier inderdaad ook alleen maar positieve verhalen over namelijk...
Is bedoelt voor een camera uit China die met Sweden Post verzonden wordt; dus heb nog tijd zat om die kaart te bestellen.
Jij wilt naar een klotefestival gaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat doe je daar eigenlijk dan?
Voor dat klote festival probeer ik al 4 jaar kaarten te krijgen
Rondhollen, ruzie maken met stage-managers, filmen, zweten, bijleggen met stage-managers, dat werkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat doe je daar eigenlijk dan?
Voor dat klote festival probeer ik al 4 jaar kaarten te krijgen
Heb ooit gewerkt op Lowlands, van de stage managers kregen we inderdaad toestemming om pers en cameramensen hardhandig aan de kant te duwen als die ons hinderden in ons werk...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:59 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Rondhollen, ruzie maken met stage-managers, filmen, zweten, bijleggen met stage-managers, dat werk
Nouja, nu eigenlijk niet meer persé. Vroeger was het nummer 1 op mijn bucketlist, ik vind de kleinere festivals op dit moment mooier en gezelliger.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:52 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik heb hier een 'nieuwe' micro SD kaart van 64GB gekocht. Zal hem straks eens testen maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat kloppen
[..]
Jij wilt naar een klotefestival gaan?mij is het altijd (gemakkelijk) gelukt voor tickets te regelen wanneer ik wou gaan.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:59 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Rondhollen, ruzie maken met stage-managers, filmen, zweten, bijleggen met stage-managers, dat werk
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:45 schreef FreaZ het volgende:
Zeer zeker aan te raden! Dit is voor mij nu dé plek om geheugen te kopen. Heb er al meerdere sd-kaarten en usb sticks gekocht (nu ook weer 2 onderweg) en alles is 100% origineel. Zowel snelheid en opslag elke keer getest en dat klopt elke keer weer.
Nog meer goed ervaringen dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:52 schreef Jonmen het volgende:
Ik heb hier een 'nieuwe' micro SD kaart van 64GB gekocht. Zal hem straks eens testen maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat kloppen
Heb je die lipo accu al kunnen testen? en heb je eventueel een linkje waar je hem besteld hebt?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Nog meer goed ervaringen dus.
Misschien ook maar bestellen dan; als ik toch zo lang moet wachten op de camera dan kan die kaart ook wel uit China komen....
EDIT: net ook maar een Samsung 64GB EVO Micro-SD besteld. Is toch even 23% korting t.o.v. Nederlandse webshops.
Over wachten gesproken; wanneer ze niet met Sweden Post sturen is Banggood snél!![]()
Vorige week dinsdag rond deze tijd besteld; nu al binnen:
[ afbeelding ]
Eindelijk geen middag meer wachten tot die accu vol is. Plus extra accu.
Nog niet. Maar heb 'm besteld naar aanleiding van goede ervaringen van anderen op RCGroups.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:14 schreef dj_ko het volgende:
Heb je die lipo accu al kunnen testen? en heb je eventueel een linkje waar je hem besteld hebt?
Iets waarmee jij je telefoon op kan laden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:09 schreef Droathoah het volgende:
Wat is een goedkope goede Xiaomi powerbank voor de iPhone 6?
Alle. Stukje terug staan nog codes.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:09 schreef Droathoah het volgende:
Xiaomiquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:09 schreef Droathoah het volgende:
Die hebben een CE certificaat dus moet wel goed zittenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:30 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Xiaominiets dan slechte ervaringen
neem liever http://www.aliexpress.com(...)e-6/32281912422.html
[ afbeelding ]
Nee, iedereen weet dat dit staat voor China Exportquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:04 schreef Repeteeltje het volgende:
[..]
Die hebben een CE certificaat dus moet wel goed zitten
Hierbij heb je ook het voordeel dat je niet steeds zo'n powerbank mee hoeft te nemen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:30 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Xiaominiets dan slechte ervaringen
neem liever http://www.aliexpress.com(...)e-6/32281912422.html
[ afbeelding ]
En zo vergeet je hem nooit! Wat is dat fantastisch zeg. Dat hier nog niet eerder over gesproken is!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hierbij heb je ook het voordeel dat je niet steeds zo'n powerbank mee hoeft te nemen.
Perfect!
Heb er zelf wel eens een gehad voor mijn oude iPhone. Troep.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:39 schreef Kuhly het volgende:
[..]
En zo vergeet je hem nooit! Wat is dat fantastisch zeg. Dat hier nog niet eerder over gesproken is!
Wat doet hij niet, gebeurt er gewoon niks?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:52 schreef relativity het volgende:
Ik heb mijn niilkin lader en kabel binnen... Maar hij laadt mijn jiayu s3 helemaal niet op. Waar kan dat aan liggen?
Gefeliciteerd en welkom bij de verslaafden groep, want daar zul je binnenkort ongetwijfeld toe behoren!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:46 schreef dolf1010 het volgende:
M'n eerste chinese aankoop ooit gedaan vandaag, een ethernet adapter voor 1,89 bij allbuy!![]()
Ik ben benieuwd wanneer hij aankomt, best spannend
Verslaafd? Wij?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:50 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en welkom bij de verslaafden groep, want daar zul je binnenkort ongetwijfeld toe behoren!
Thanks! Ik moet bekennen dat ik op het punt sta een tweede order te plaatsen... het is allemaal zo goedkoopquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:50 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en welkom bij de verslaafden groep, want daar zul je binnenkort ongetwijfeld toe behoren!
Dat zou mooi zijn als dat betekent dat ze dan hier vanuit NL opnieuw shippen en je dan dus geen importbelasting hoeft te betalen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:39 schreef Lazvic het volgende:
Raar ik krijg nu bij bangggood een tracking code erbij zonder dat ik er voor betaald heb en volgens die code komt mijn pakket uit Nederland.
Ik heb een earson 160 besteld. Stuurde Banggood vroeger spullen vanuit Nederland dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn als dat betekent dat ze dan hier vanuit NL opnieuw shippen en je dan dus geen importbelasting hoeft te betalen.
Of heb je toevallig gewoon stroopwafels besteld...?
Goede kans dat het er in een dag of 10 is.quote:The item is pre-advised
The item is ready for shipment
The item is at the PostNL sorting center
The item is on transport to the country of destination
Dank je wel voor de uitleg. Gelukkig is het geen Sweden post.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:46 schreef shiznuts het volgende:
Nee. Je krijgt het via de EU/Netherlands Direct by PostNL service vanuit China.
Het systeem 'denkt' alleen dat het uit Nederland komt, vanwege de handler.
Je kunt nog het volgende verwachten:
[..]
Goede kans dat het er in een dag of 10 is.
Aliexpress gold member geweestquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:22 schreef shiznuts het volgende:
Straks beland je net als mij met een VIP status op MisterTao en Silver status (tenminste, zo heette dat, ze hebben nu een andersysteem waar ik level 'A4' ben zie ik net, soort van systeem op MP4Nation waar ik 'Level 2' ben) op AliExpress en krijg je idd uit je omgeving nicknames als Inspector Gadget. U bent gewaarschuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL post is wel mooi, momenteel een dag of 7 na voormelding (eerste traceerstatus), met wat geluk totaal dus een dag of 9
__
Vandaag tevens nog een een KS projectje meegepakt. Waarschijnlijk over een paar maand ook wel bij de Chinees te vinden overigen(net zoals Pressy).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
--> https://www.kickstarter.c(...)bile-devic?ref=video
[ Bericht 13% gewijzigd door RobertNL op 25-07-2015 02:49:46 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
De telefoon geeft wel aan dat hij laadt (icoontje), maar verder laadt hij helemaal niet. Percentage blijft gewoon gelijk. Vreemd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat doet hij niet, gebeurt er gewoon niks?
Trouwens, blitzwolf heeft een Apple MFi kabel op banggood staan, 8 dollar maar volgens mij valt dat wel mee voor een MFI-certified?
http://www.banggood.com/A(...)S-iPad-p-987610.html
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:42 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag tevens nog een een KS projectje meegepakt. Waarschijnlijk over een paar maand ook wel bij de Chinees te vinden overigen(net zoals Pressy).
Genius. Ook gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
--> https://www.kickstarter.c(...)bile-devic?ref=video![]()
Waarom koop je een veel duurdere dan een ER151/ER160 eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:52 schreef Plastic_beker het volgende:
http://eud.dx.com/product(...)4380461#.VbNOAfkddEA
Paar dagen terug dit beestje besteld bij de EU direct van Dealextreme, kijken of dat schrikbarend sneller is dan de normale site.
Vond m er vetter uitzien dan die Pearson dingen. Maar bij de EU direct kwam er sowieso 4 euro bij want normaal zijn deze 35 euro.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom koop je een veel duurdere dan een ER151/ER160 eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |