Google even op paypal retour. Je kan dat niet met terugwerkende kracht terugsturen dus helaas....die zonnebril ga je niet terugsturen voor 23 euro naar China natuurlijk want Focalprice gaat dat niet betalen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:15 schreef Jaguarized het volgende:
$17. Via Paypal nog nooit iets teruggestuurd, omdat alles normaliter goed gaat. Zal daar eens induiken.
Bedankt voor de tip. Volgens mij kan ik daar gewoon gebruik van maken als ik de voorwaarden zo lees. Terugsturen kost volgens PostNL 18 euro, maar ik heb Focalprice nu eerst teruggemaild voor een gedeeltelijke refund.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Google even op paypal retour. Je kan dat niet met terugwerkende kracht terugsturen dus helaas....die zonnebril ga je niet terugsturen voor 23 euro naar China natuurlijk want Focalprice gaat dat niet betalen.
Dus....mijn idee is proberen uit te komen op een (gedeeltelijke) refund, anders kan je nog een paypal claim starten maar ik denk dat paypal zegt dat je het moet terugsturen maja...als je er niet uitkomt met Focalprice kan je dat altijd proberen natuurlijk.
Nouja toch maar iets geregeld voor jullie omdat jullie nu met powerbanks rondlopen zonder lampje.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nouja toch maar iets geregeld voor jullie omdat jullie nu met powerbanks rondlopen zonder lampje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vergeet hem niet te spoileren![]()
Oh ok. Hoe doe je dat eigenlijk? Gewoon een mailtje sturen en vragen of ze nog wat leuks in de aanbieding hebben?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is geen limited coupon, dus spoileren is niet nodig
Nope, heb allemaal contacten bij de shops omdat ik het PR werk doe voor FOK!. Vandaar ook alle reviews die je langs ziet komen en te vinden zijn op www.fok.nl/tag/chinaopfokquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh ok. Hoe doe je dat eigenlijk? Gewoon een mailtje sturen en vragen of ze nog wat leuks in de aanbieding hebben?
Gewoon zeggen dat je een full refund wilt of dat je anders via paypal gaat claimen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Volgens mij kan ik daar gewoon gebruik van maken als ik de voorwaarden zo lees. Terugsturen kost volgens PostNL 18 euro, maar ik heb Focalprice nu eerst teruggemaild voor een gedeeltelijke refund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die geeft de tussenstops ook in het chinees. Moet ik weer G translate vertalen. Is niet zo handig. Maar ja het is onderweg dat is al iets.quote:
Oh, ik ben nog geen chinees tegen gekomen. Maar 17track vertaald ook automatisch. Alleen die site ligt regelmatig plat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die geeft de tussenstops ook in het chinees. Moet ik weer G translate vertalen. Is niet zo handig. Maar ja het is onderweg dat is al iets.
Voor de niet-elektro-kenners, waar word je precies niet vrolijk van?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:32 schreef Erasmo het volgende:
Even de ledstrip voeding uit elkaar gehaald, je wordt er niet vrolijk van
http://imgur.com/a/QDP02
Die is verwijderd wegens rellen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:59 schreef Serpent207 het volgende:
Is het iemand opgevallen dat heel topic 359 overgeslagen is?
Er zal altijd wel een beetje ontlading zijn, maar na een week is dat verwaarloosbaar. Zelfs na een maandje zit er nog wel genoeg stroom in om je telefoon op te laden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:50 schreef MeesterBier het volgende:
Heb 'n powerbank die volledig opgeladen is maar gebruik hem momenteel niet. Verliest deze dan aan stroom zoals bij oplaadbare batterijen vroeger wel altijd gebeurde? Of kan ik hem gewoon gebruiken met een volle accu, ook al heeft die een week/maand in de kast gestaan?
Volgens mij wel. Veel vakantie medewerkers :pquote:Op woensdag 22 juli 2015 02:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT: Wat is er aan de hand?Extra personeel tijdens zomervakantie?
Wat is de kwaliteit? Mijn ervaring met kleding uit China is namelijk dramatischquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:21 schreef julius123 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier ook pakjesdag, Mi shirt + 10000mah van allbuy + pistons 3 voor mn vriendin
prima kwaliteit, zelfde als hier een shirt van de H&M of iets dergelijks.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat is de kwaliteit? Mijn ervaring met kleding uit China is namelijk dramatisch
accu bijna leeg? Gehoorbescherming in Android die opeens aan staat?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:12 schreef Xetran het volgende:
Mijn Earson ER-151 kan ineens niet meer zo luid.. Ik heb het idee dat een boxje kapot is, maar weet het niet zeker. Iemand ervaring mee?
Anders maar eens kijken voor een nieuwe. Misschien die duurdere eens proberen!
Nee, aan de oplader gehad en meerdere (soorten) telefoons aan gelegd. Android tot iPhone.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
accu bijna leeg? Gehoorbescherming in Android die opeens aan staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |