ik kan het niet bewijzen, want anders konden anderen dit ook en was hij allang via sociale media aan het kruis genageld. Het iig een opvolger van AICAR waar een test voor is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Schijnbaar? Waar heb je dat gelezen of is dit een aanname van jou?
En dat is goed te zien hoe hij gas geeft, nadat zijn ketting vastliep en Nibali er vandoor ging.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:48 schreef kaasplankje het volgende:
Ullrich heeft ook weleens een hongerklop gehad terwijl die stijf stond van de doping. Ze hebben Froome natuurlijk expres laten instorten in die laatste week om de geloofwaardigheid van zijn overwinning te vergroten. En jullie trappen er allemaal in.
Ik geloof sowieso niet in een instorting..quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:48 schreef kaasplankje het volgende:
Ullrich heeft ook weleens een hongerklop gehad terwijl die stijf stond van de doping. Ze hebben Froome natuurlijk expres laten instorten in die laatste week om de geloofwaardigheid van zijn overwinning te vergroten. En jullie trappen er allemaal in.
Lijkt me nep. Site met doping/sportprestaties/anti-aging/enhancement as imago verkoopt een potje innovatief eiwit, voor 30 euro, en er staat op 'for research purposes only'. Tja.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
We hebben niet de oorzaak maar wel het gevolg. Dat is dat Froome en consorten dezelfde tijden rijden als de vuile jaren 90 of zelfs nog sneller. De oorzaak is simpel, maar als jullie geloven dat die testen echt zo streng zijn en niet jaren achter lopen, dan heeft de PR machine zijn werk goed gedaan.
Dit is iig iets wat Froome schijnbaar heeft genomen: http://www.superhumanstor(...)at-burning-peptide/#
op verschillende websites zie ik ongeveer dezelfde prijs, schijnbaar maken ze goedkoop na.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:32 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Lijkt me nep. Site met doping/sportprestaties/anti-aging/enhancement as imago verkoopt een potje innovatief eiwit, voor 30 euro, en er staat op 'for research purposes only'. Tja.
Recombinant eiwit is superduur. Dit is wel wat anders dan een product dat nu al op de markt is en op grote schaal geproduceerd wordt. Onderzoekseiwit kost zo 100 euro per µg.
Zou bizar zijn dat zo een internetshop eiwit dat mogelijk haar klant kan doden verkoopt voor 1/1000de van de kostprijs.
Gewoon HGH kost al 20 euro per µg. Dus 40,000 voor 2mg. Je hebt ook geen fucking 2 mg nodig.
Zit gewoon BSA ofzo in.
Je gelooft ook niet dat iemand dood kan gaan? Als dat geen terecht tegenpunt is snap ik totaal niet wat je wel bedoelt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso niet in een instorting..
Heb je ooit zelf wel eens gesport?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso niet in een instorting..
Je vergeet je emoticonquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je ooit zelf wel eens gesport?
Ja, fiets zelf ook.. Volgende maand Ventoux opquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je ooit zelf wel eens gesport?
Froome is dan ook een topsporter. Jij bent een bierdrinkende wannebee met overgewicht. Dat is nogal een verschil in kapot gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja, fiets zelf ook.. Volgende maand Ventoux op. Als ik instort kom ik amper meer vooruit en val ik bijna van mn fiets! Dat was bij Froome niet te zien.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent een bierdrinkende wannebee met overgewicht.
Eens, Froome is nergens ingestort. Dan had die vele minuten verloren ipv 1 minuutjequote:Op donderdag 30 juli 2015 14:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als Froome de Alpe etappe is ingestort, dan is Contador in etappe 10 zeker 20x dood gegaan?
Ik snap niet dat men zo'n big deal maakt van het 1 minuut tijdsverlies van Froome. Als dat instorten is, is elke renner in de afgelopen Tour ingestort. Prima conclusie dan hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |