Vroeger betaalde je je ticket voor het kampioensfeest van Feyenoord ook in guldens, sinds de invoering van de euro is dat feest er nooit meer geweestquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:51 schreef Zipportal het volgende:
Vroeger vroeg Ajax gewoon 10 gulden voor hun "open dag". Man man man.
Als alle Rotterdammers een week niet zouden werken heb jij geen vreten meer hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:19 schreef Doublepain het volgende:
Komt omdat 99% van de Feyenoorders een uitkering hebben en dit een vakantie uitstapje voor hun is. Het blijven tokkies.
Hij had het over Feyenoorders flapdrol, niet elke Rotterdammer is voor Feyenoord. Een groot deel van Rotterdam-Noord (het goede gedeelte van Rotterdam) is voor Sparta (of Excelsior die geen samenwerkingsverband met Feyenoord meer heeft). Vooral Spartanen walgen dusdanig van Feyenoord dat ze meer sympathie hebben voor Ajax.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als alle Rotterdammers een week niet zouden werken heb jij geen vreten meer hoor.
Haha. Nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij had het over Feyenoorders flapdrol, niet elke Rotterdammer is voor Feyenoord. Een groot deel van Rotterdam-Noord (het goede gedeelte van Rotterdam) is voor Sparta (of Excelsior die geen samenwerkingsverband met Feyenoord meer heeft). Vooral Spartanen walgen dusdanig van Feyenoord dat ze meer sympathie hebben voor Ajax.
Schiedam en Spaanse polder (de wijk) klopt dit, en misschien vergeet ik er nog een. Maar verder is je suggestie een losse Flodder.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij had het over Feyenoorders flapdrol, niet elke Rotterdammer is voor Feyenoord. Een groot deel van Rotterdam-Noord (het goede gedeelte van Rotterdam) is voor Sparta (of Excelsior die geen samenwerkingsverband met Feyenoord meer heeft). Vooral Spartanen walgen dusdanig van Feyenoord dat ze meer sympathie hebben voor Ajax.
De familie Flodder zal wel voor Feyenoord zijn jaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Schiedam en Spaanse polder (de wijk) klopt dit, en misschien vergeet ik er nog een. Maar verder is je suggestie een losse Flodder.
Is altijd niet een beetje overdreven ?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit. Ontzettend sneu figuur, die kickt op aandacht op een internetforumpie, omdat hij dat in het echte leven blijkbaar niet krijgt. Met z'n schijtlollige opmerkingen altijd.
Gelukkig zijn internerhoolies als jij die met schelden, op de man spelen en feiten verzinnen over iemand die ze helemaal niet kennen echt pure aanwinsten voor zo'n "forumpie".quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit. Ontzettend sneu figuur, die kickt op aandacht op een internetforumpie, omdat hij dat in het echte leven blijkbaar niet krijgt. Met z'n schijtlollige opmerkingen altijd.
Hoe kan je feiten verzinnen? Een feit is er, of is er nietquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig zijn internerhoolies als jij die met schelden, op de man spelen en feiten verzinnen over iemand die ze helemaal niet kennen echt pure aanwinsten voor zo'n "forumpie".
Doe mij maar iemand die iig lollig probeert te zijn ipv zo'n petje als jij die zeker niets bijdraagt aan de sfeer hier.
Echt hé, wat een mafklapperrquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan je feiten verzinnen? Een feit is er, of is er niet
Het legioenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is alles wat Feyenoord nog heeft, de hele club is eigenlijk allang dood, alleen de supportersgroep leeft nog, het heeft dan ook nog maar weinig met voetbal te maken. Nou ja, hun voornaamste link met voetbal is de haat tegen voetbalclub Ajax.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Proost. Aidsze.quote:
Ik mis de interpunctie. Plus ik lees een r te veel. Stop de tijd.quote:
Hoe had jij het verwoord willen zien ?quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan je feiten verzinnen? Een feit is er, of is er niet
Hier mee pronkenquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
Ook ooit een FA van FOK! in bed gehad ?
Ik zou voorkomen om in zo'n kansloze discussie terecht te komen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe had jij het verwoord willen zien ?
Nou nou nou.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:28 schreef Doublepain het volgende:
Je hele leven op FOK! en nog steeds niet weten dat je kan multi quoten, wat een oude seniele gek ben je toch tong.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:28 schreef Doublepain het volgende:
Je hele leven op FOK! en nog steeds niet weten dat je kan multi quoten, wat een oude seniele gek ben je toch tong.
quote:
Ga door. Ha ha haquote:
Bwaha, je bedoelt:quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:13 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.......Koopzondag op de Coolsingel en 60.000 op het Museumplein.
Persoonlijke aanvallen kan je beter negeren, dan lijk je de verstandigere persoonquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]Je hebt geen benul. Ik pronk niet. Zeg gewoon iets ter verdediging op een persoonlijke aanval.
Doe ik meestal ook. Soms niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen kan je beter negeren, dan lijk je de verstandigere persoon
[ afbeelding ]
Hij heeft een CC van Ajax, ik heb foto's gezien..quote:
Cool man.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft een CC van Ajax, ik heb foto's gezien..
Net als zijn abo op running magazine, die hij altijd bij zich heeft.
Hij heeft ook altijd hardloopschoenen aan, waarom zou ik niet weten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool man.Geweldig. WOW.....zou Eddy Wally zeggen.
Je bent een held.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft ook altijd hardloopschoenen aan, waarom zou ik niet weten.
Made my dayquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iemand die Ajacied is gespot met hardloopschoenen aan.
Ja, want iedereen heeft vakantie natuurlijk. Zijn echt geen werkende mensen meer die geen vakantie hebben.quote:
Je zegt net zelf dat het voor kinderen is. Die hebben toch vakantie?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, want iedereen heeft vakantie natuurlijk. Zijn echt geen werkende mensen meer die geen vakantie hebben.
En hoe gaan die kinderen daar heen als hun vader nog geen vakantie heeft? Niet met hun moeder hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat het voor kinderen is. Die hebben toch vakantie?
Niet? Want?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En hoe gaan die kinderen daar heen als hun vader nog geen vakantie heeft? Niet met hun moeder hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |