Ga door. Ha ha haquote:
Bwaha, je bedoelt:quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:13 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.......Koopzondag op de Coolsingel en 60.000 op het Museumplein.
Persoonlijke aanvallen kan je beter negeren, dan lijk je de verstandigere persoonquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]Je hebt geen benul. Ik pronk niet. Zeg gewoon iets ter verdediging op een persoonlijke aanval.
Doe ik meestal ook. Soms niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen kan je beter negeren, dan lijk je de verstandigere persoon
[ afbeelding ]
Hij heeft een CC van Ajax, ik heb foto's gezien..quote:
Cool man.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft een CC van Ajax, ik heb foto's gezien..
Net als zijn abo op running magazine, die hij altijd bij zich heeft.
Hij heeft ook altijd hardloopschoenen aan, waarom zou ik niet weten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool man.Geweldig. WOW.....zou Eddy Wally zeggen.
Je bent een held.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft ook altijd hardloopschoenen aan, waarom zou ik niet weten.
Made my dayquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iemand die Ajacied is gespot met hardloopschoenen aan.
Ja, want iedereen heeft vakantie natuurlijk. Zijn echt geen werkende mensen meer die geen vakantie hebben.quote:
Je zegt net zelf dat het voor kinderen is. Die hebben toch vakantie?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, want iedereen heeft vakantie natuurlijk. Zijn echt geen werkende mensen meer die geen vakantie hebben.
En hoe gaan die kinderen daar heen als hun vader nog geen vakantie heeft? Niet met hun moeder hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat het voor kinderen is. Die hebben toch vakantie?
Niet? Want?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En hoe gaan die kinderen daar heen als hun vader nog geen vakantie heeft? Niet met hun moeder hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |