Omdat deze:quote:
Al die namenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat deze:
Wat een fantastische tijd was dat.
Ok en nu? Denk niet dat er ook maar iemand is die er blind van uit gaat de we kampioen worden. Ik hoop op bekerwinst, dat zou mooi zijn, finale in de Kuip en direct Europa in. Alleen jammer dat we gelijk PEC tegenkomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Spraks gisteren met een bekende die al meer dan 40 jaar een seizoenkaart van Feyenoord heeft maar die ziet het voor dit nieuwe seizoen ook vrij somber is als in: Weer niet meedoen voor de landstitel omdat het wel tussen Ajax en PSV zal gaan.
Matige troll ditquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Spraks gisteren met een bekende die al meer dan 40 jaar een seizoenkaart van Feyenoord heeft maar die ziet het voor dit nieuwe seizoen ook vrij somber is als in: Weer niet meedoen voor de landstitel omdat het wel tussen Ajax en PSV zal gaan.
PEC thuis pakken we wel hoor. Waarom is iedereen daar zo bang voor?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ok en nu? Denk niet dat er ook maar iemand is die er blind van uit gaat de we kampioen worden. Ik hoop op bekerwinst, dat zou mooi zijn, finale in de Kuip en direct Europa in. Alleen jammer dat we gelijk PEC tegenkomen.
Je zou zeggen dat het toch wel went op den duur. In principe moet dit Feyenoord gewoon bij de eerste 3/4 kunnen eindigen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:27 schreef Iwanius het volgende:
quote:Ron Vlaar moet nog minimaal vier maanden revalideren van een meniscusblessure, maar de verdediger is in beeld om Feyenoord te versterken. Dat meldt Voetbal International zojuist.
''Vlaar kan zo tekenen in De Kuip, de club is bereid te wachten tot hij hersteld is van de operatie aan een meniscus'', schrijft het medium. De kans op een terugkeer in De Kuip lijkt echter klein, omdat de mandekker qua salaris anders gewend is en eerder de wens heeft uitgesproken om nog jaren in de top te spelen.
Feyenoord is met spoed op zoek naar nieuwe verdedigers. Er was al een gebrek aan back-ups voor de laatste linie, maar door de blessure van Sven van Beek, die mogelijk twee tot drie maanden is uitgeschakeld, zijn vervangers snel nodig. De Rotterdammers spraken al met Jan-Arie van der Heijden.
Hij moet sowieso eerst nog ruim een kwartaal revalideren (knie).quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:53 schreef Tortugal het volgende:
Volgens VI wil Feyenoord Vlaar een contract aanbieden
Lijkt me geen goed plan op dit moment.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:53 schreef Tortugal het volgende:
Volgens VI wil Feyenoord Vlaar een contract aanbieden
Van Gastel met de opbouw.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat deze:
Denk dat Ron helemaal niet zo concreet is, wat Feyenoord betreft.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Concrete Ron
Altijd welkom, want Feyenoorder.
kwam em idd laatst tegen op de marktquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:13 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is er met Sanshez dan ? Woont ie nog steeds in r'dam dan?
Ja, iets met zijn looplijnen hoorde ik laatst een invloedrijk man zeggen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
kwam em idd laatst tegen op de markt
het ging allemaal wel lekker zei die alleen hij vindt dat Karsdorp beter tot zijn recht komt op het middenveld
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Pablo Sanchez, dat was uit de tijd waarin er nog weleens tropische verassingen uit exotische oorden aangetrokken werden. Tegenwoordig bestaat de aanwas van nieuwe spelers uit kleuters waar je nog nooit van gehoord hebt en middelmatige eredivisie spelers die we met pijn en moeite bij provincieclubs losgeweekt hebben.
Ronaldo was anders ook een kleuter die bij een gastgezin woonde en tomatensoep en een kindermenu'tje met appelmoes vond ie erg lekker.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Pablo Sanchez, dat was uit de tijd waarin er nog weleens tropische verassingen uit exotische oorden aangetrokken werden. Tegenwoordig bestaat de aanwas van nieuwe spelers uit kleuters waar je nog nooit van gehoord hebt en middelmatige eredivisie spelers die we met pijn en moeite bij provincieclubs losgeweekt hebben.
ja klopt, maar ik zei nog, Pablo, we hebben geen alternatief voor de rechtsback positiequote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, iets met zijn looplijnen hoorde ik laatst een invloedrijk man zeggen.
Was Ron niet, net als Dirkie, voor Ajax?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Concrete Ron
Altijd welkom, want Feyenoorder.
Yep.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was Ron niet, net als Dirkie, voor Ajax?
Wist niet dat je kwaad werdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.
Net als Hahn/Vermeer/Lamprou/basacikoglu/schaken etc.
Waar word ik kwaad?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwaad werd
Maar Vlaar is tegenwoordig toch alleen maar geblesseerd? Zelfs de komende maanden nog dacht ik gelezen te hebben, dus lijkt me niet verstandig om hem dan te contracteren
Contract tot het einde van het seizoen zodat hij hier fit kan worden en wedstrijdritme op kan doen waarna hij alsnog naar z'n droomclub kan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwaad werd
Maar Vlaar is tegenwoordig toch alleen maar geblesseerd? Zelfs de komende maanden nog dacht ik gelezen te hebben, dus lijkt me niet verstandig om hem dan te contracteren
Zou Martin snel toeslaan?quote:Michiel Kramer gaat niet naar Baniyas SC. De club uit de Verenigde Arabische Emiraten betaalde nog geen cent van de transfersom van anderhalf miljoen tot twee miljoen euro en daarom heeft ADO Den Haag een streep door de transfer gezet.
Dat zou lekker zijn zeg, als we zo'n kreupel paard een contract aan zouden bieden. Vlaar zou Feyenoord moeten betalen als hij hier van de faciliteiten gebruik wil maken om te revalideren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Contract tot het einde van het seizoen zodat hij hier fit kan worden en wedstrijdritme op kan doen waarna hij alsnog naar z'n droomclub kan.
De Sutchuins etc.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zou fantastisch zijn. Die jongen is zo verschrikkelijk slecht. Ik las ook dat Wijnaldum daar een grootverdiener is. Wat mankeert die gasten? Wordt echt lachen om Wijnaldum en Boetius in de PL aan het werk te zien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Bod van 2 miljoen op Boetius van Newcastle lees ik net. Strik erom en weg ermee!
Vind ik een tegenvallend bod, maar als die jongen weg wil.. Kan je het misschien het beste doen, maar dan wel graag met een doorverkoop% van een procent of 40-45.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Bod van 2 miljoen op Boetius van Newcastle lees ik net. Strik erom en weg ermee!
Proberen op 3,5 uit te komen en weg ermee bedoel jequote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Mooi bod. Ik zou 'm laten gaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Niet echt een bod. Ze zie hem als een optie en hopen dat ze hem voor een bedrag rond de 2 miljoen euro kunnen kopen. Denk dat er weinig concreets is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
www.goal.comquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mooi bod. Ik zou 'm laten gaan.
Wat is de bron hiervan trouwens?
Wat een ontelofelijke eindbaas is Clasie tochtwitter:KuipTalk twitterde op dinsdag 21-07-2015 om 20:36:49Clasie didn't want to leave yesterday as his bike had a Ajax sign on it. Staff had to remove it! #SaintsFC http://t.co/W2s1U99Js7 reageer retweet
Vind 2 miljoen veel te weinig.. Voor 5 miljoen praten we verderquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wijnaldum is anders flink beter geworden in zijn psv jarenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn. Die jongen is zo verschrikkelijk slecht. Ik las ook dat Wijnaldum daar een grootverdiener is. Wat mankeert die gasten? Wordt echt lachen om Wijnaldum en Boetius in de PL aan het werk te zien.
Volgens mij was de strekking van dat "nieuws" ongeveer als volgt: als Ron Vlaar graag voor een verminderd salaris wil komen voetballen, zullen wij hem niet wegsturen als hij in de Kuip op komt dagen.quote:
Boeitius heeft vorig seizoen niks laten zien, is alleen maar slechter geworden ipv beterquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Boet voor twee miljoen is gewoon treurig. Maar je ziet het ook aan die Kishna bij Ajax. Overschatte grappenmakers aan de zijlijn.
dan heb ik liever dat Gio met hem aan de slag gaat en hem overtuigd bij te tekenen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vilhena moet je eigenlijk nog ergens zien te slijten, en Boetius behouden. Wellicht dat je hem dan kunt overtuigen bij te tekenen, en wellicht speelt Gio wel voetbal waar Boetius veel beter in gedijt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 06:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan heb ik liever dat Gio met hem aan de slag gaat en hem overtuigd bij te tekenen.
Maarja....is lastig want als je hem niet laat gaan gaat die wellicht met zijn swagmattie Tonny huilen.
Dit dus.quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:23 schreef Thunder0x het volgende:
Gewoon gelijk doen. Alsof hij nog gaat verlengen![]()
Anders gooi je gewoon 2 miljoen weg. Je denkt toch niet dat als hij dit seizoen de sterren van de hemel speelt hij nog zijn contract gaat verlengenDe clubs staan dan in de rij om hem gratis op te pikken.
Bizar dat er uberhaupt interesse is.
Waarom hem überhaupt betalen tijdens zijn revalidatie? Gewoon gratis de faciliteiten laten gebruiken en contract in laten gaan vanaf zijn eerste wedstrijd in Feyenoord 1.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij was de strekking van dat "nieuws" ongeveer als volgt: als Ron Vlaar graag voor een verminderd salaris wil komen voetballen, zullen wij hem niet wegsturen als hij in de Kuip op komt dagen.
quote:Jordy Clasie (24) neemt morgen in de oefenwedstrijd tussen Feyenoord en Southampton afscheid van het legioen. ''Ik zal ze missen, de mensen hebben me altijd gesteund en maken Feyenoord tot de fantastische club die het is, míjn club. Dat blijft zo'', stelt hij in Voetbal International.
''Ik vertrek als aanvoerder, heb me op alle fronten ontwikkeld, thuis zitten een vrouw en straks twee kindertjes... Ja, ik ben best trots op mezelf'', zegt de middenvelder verder. ''Tegelijkertijd heb ik inderdaad niets gewonnen. Dat steekt, omdat ik vind dat het er juist wel heeft ingezeten.''
''En niet één keer. Het rare was dat we er in de topwedstrijden meestal wel stonden, het ging mis tegen de zogenoemde kleinere clubs. Het laatste stapje konden we maar niet zetten. Daarmee hebben we iedereen tekortgedaan. Hoe het kan? Ik weet het ook niet. Misschien was het gemakzucht, onderschatting.''
Clasie hoopt dat Dirk Kuyt, die vandaag zijn 35e verjaardag viert, eventuele gemakzucht kan wegnemen. ''Hij weet wat erbij komt kijken prijzen te winnen, wat er wordt gevraagd, wat je ervoor moet doen en vooral laten. Ik hoop dat hij dat kan overbrengen op die jonge gasten. Die kunnen echt wat van hem leren en ik geef ze hierbij het advies dat ook te doen.''
Mooi man, Henke Larson komt ook nog langs, was ook zo'n geweldige voetballer!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat zien sommige aanvallen er trouwens kinderlijk eenvoudig uit.
Het niveau van de Eredivisie was toen ook al niet zo geweldig zo te zien.
Was zeker een mooie tijd, toen ging ik echt overal naar toe en had je nog veel leuke uitwedstrijden waar je op Eigen vervoer heen kon.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat deze:
JUICHENquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:24 schreef satecl het volgende:
Update 22 juli 10.17 uur - Feyenoord hoopt Van Beek volgende week terug te hebben
Feyenoord lijkt niet te vrezen voor een lange afwezigheid van verdediger Sven van Beek. Hij kampt met een knie- en enkelblessure, maar die is niet van zware aard. Feyenoord laat via Twitter weten dat het Van Beek volgende week weer terug verwacht in de groep van Giovanni van Bronckhorst. De wedstrijd tegen Southampton gaat in ieder geval aan hem voorbij.
Die is er 8 augustus gewoon bij![]()
quote:Feyenoord heeft lang moeten zoeken naar een geschikte kandidaat om als tweede assistent van hoofdcoach Giovanni van Bronckhorst te fungeren. De keuze viel uiteindelijk op Jan Wouters, al had technisch directeur Martin van Geel eerder al gesproken met Harm van Veldhoven.
De oud-trainer van Roda JC wilde dolgraag. ''Maar het lekte te vroeg uit'', beseft Van Veldhoven in Voetbal International. ''Er ontstond een hoop weerstand tegen mijn aanstelling, ik zou niet bij Feyenoord passen en weet ik wat, en toen belde Martin me op: We gaan het toch anders oplossen. Jammer, maar ik begreep het wel.''
De Belg wil wel weer terugkeren naar Nederland. ''Ik wil wel presteren. Hier kost dat toch meer moeite'', erkent de trainer van Westerlo. Vorig seizoen trainde Van Veldhoven op voorsprak van Van Geel Delhi Dynamos FC, de club uit India die een samenwerkingsband met Feyenoord had.
Wat dat betreft zou ik het zeer toejuichen als ze proberen Ron Vlaar te contracteren. Het lijkt mij een onmogelijke zaak(geld), maar ik denk dat hij fysiek gezien de competitie in Engeland gewoon niet aan kan. Teveel wedstrijden, en te harde duels. Hij is in oktober weer fit. Prima back-up/vervanger in de verdediging van Feyenoord.quote:
En wat betreft ervaring ook wel lekker. Maar dan moet hij niet te duur zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou ik het zeer toejuichen als ze proberen Ron Vlaar te contracteren. Het lijkt mij een onmogelijke zaak(geld), maar ik denk dat hij fysiek gezien de competitie in Engeland gewoon niet aan kan. Teveel wedstrijden, en te harde duels. Hij is in oktober weer fit. Prima back-up/vervanger in de verdediging van Feyenoord.
Anders ik wel.quote:
Toch frappant dat een aantal oud-Feyenoorders die ik hoog heb zitten zo positief zijn over Kramer, zoals Fraser, maar ook Van Marwijk heeft zich weleens positief uitgelaten over Kramer als versterking voor Feyenoord.quote:
We hebben geen spits nodig.quote:
Zonder Boetiüs tekort te willen doen is hij eigenlijk ook maar een Biseswar 2.0quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:04 schreef Luni het volgende:
Hij kan het wel, maar zou het er nog uit komen...........
Ben het niet met Clasie eens. De beker is nooit in zicht geweest en een kampioenschap ook niet echt. Als het er echt om ging en ze konden aanhaken bij Ajax lieten ze het telkens afweten. Dan is er iets mis met de instelling of gewoon te weinig kwaliteit.. of een combinatie van beidenquote:Clasie: 'Een prijs met Feyenoord zat er wel in, en niet één keer'
Woensdag, 22 juli 2015 om 09:18
Met zijn overgang naar Southampton kreeg Jordy Clasie waar hij al de gehele zomer op hoopte. De international wilde graag de stap zetten naar een topcompetitie en the Saints boden hem die kans. Donderdag neemt hij in het shirt van zijn nieuwe club afscheid van zijn oude club, als de twee elkaar ontmoeten in de Rotterdamse Kuip.
Clasie zegt in Voetbal International dat hij veel aan Feyenoord te danken heeft. "Ik zal ze missen, de mensen hebben me altijd gesteund en maken Feyenoord tot de fantastische club die het is, míjn club." De 24-jarige spelmaker wijst op de ontwikkeling die hij in Rotterdam-Zuid doormaakte. Hij groeide daar onder meer uit tot international en maakte in die hoedanigheid het WK in Brazilië mee.
Dat hij nooit een grote prijs won met de club, doet hem wel pijn. "Omdat ik vind dat het er juist wel heeft ingezeten. En niet één keer. Het rare was dat we er in de topwedstrijden meestal wel stonden, het ging mis tegen de zogenoemde kleinere clubs", blikt hij terug. Het ontbrak de Rotterdammers vaak aan 'het laatste stapje', zoals Clasie dat noemt. "Daarmee hebben we iedereen tekortgedaan."
Zijn laatste seizoen onder Koeman was toch niet zo slecht, toen scoorde hij 10x.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zonder Boetiüs tekort te willen doen is hij eigenlijk ook maar een Biseswar 2.0
Boetiüs' succes berust ook maar op een tweetal acties waarmee hij geregeld succes had.
Of hij trekt continu naar binnen om vervolgens uit te halen of hij gaat als een blind paard op snelheid proberen zijn directe tegenstander uit te spelen.
Maar in directe duels, in de kleine ruimte of op techniek wordt hij helaas continu geklopt.
Maar misschien is mijn standpunt gekleurd door de overwegend slechte laatste 2 seizoenen.
In mijn herinnering begon het verval al op te treden na de winterstop, dus de 2e seizoenshelft, van het laatste seizoen onder Koeman (seizoen 2013 - 2014).quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Zijn laatste seizoen onder Koeman was toch niet zo slecht, toen scoorde hij 10x.
Mee eens, beker altijd vroeg uitgeschakeld en in de competitie hebben ze veel kansen gehad om aan te haken of in te lopen, maar bijna altijd liep het gelijk mis.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben het niet met Clasie eens. De beker is nooit in zicht geweest en een kampioenschap ook niet echt. Als het er echt om ging en ze konden aanhaken bij Ajax lieten ze het telkens afweten. Dan is er iets mis met de instelling of gewoon te weinig kwaliteit.. of een combinatie van beiden
Als ze vorig jaar op het laatst geen gekke dingen hadden gedaan, wat wonderbaarlijk wel het geval was, hadden ze Ajax gewoon onder druk kunnen zetten voor plek twee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben het niet met Clasie eens. De beker is nooit in zicht geweest en een kampioenschap ook niet echt. Als het er echt om ging en ze konden aanhaken bij Ajax lieten ze het telkens afweten. Dan is er iets mis met de instelling of gewoon te weinig kwaliteit.. of een combinatie van beiden
Ik wel, laatste jaar Koeman had het moeten gebeuren, jaar van Guidetti kon het gebeuren als die gozer niet die kaart pakte thuis, afgelopen jaar zat het er ook wel in als je een trainer had die wel een heel seizoen normaal doet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die kaart tegen RKCquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wel, laatste jaar Koeman had het moeten gebeuren, jaar van Guidetti kon het gebeuren als die gozer niet die kaart pakte thuis, afgelopen jaar zat het er ook wel in als je een trainer had die wel een heel seizoen normaal doet.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die.
Die emotie van Koeman toen
[ afbeelding ]
Was er al bang voor. Nouja, dan komt hij toch later nog eens!quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:55 schreef Wicky15 het volgende:
Clasie er morgen misschien niet bij. Zijn vrouw zal in de komende dagen bevallen.
Ga toch weg man, hoeveel weken hebben we in al die seizoenen op 1 gestaan? Dat zegt wel genoeg denk ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:20 schreef Lastpost het volgende:
Onder Koeman hadden we wel degelijk kampioen kunnen worden. Niettemin toch wel tevreden over die seizoenen door de positie waar de club in zat destijds.
Sowieso speelt hij Nelom helemaal zoek.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:50 schreef Henrys het volgende:
Tegen ADO gaan we verliezen, Schaken heeft er getekend en je weet hoe goed oud-spelers zijn tegen Feyenoord
quote:Feyenoord raakt deze zomer geen spelers meer kwijt aan Southampton. Dat vertelde coach Ronald Koeman, die morgen met zijn ploeg afreist naar De Kuip voor een oefenduel met zijn voormalige werkgever, vandaag op een persconferentie tegenover RTV Rijnmond.
''Wij hebben heel veel talenten van Nederlandse clubs op ons lijstje staan. En dan ligt het aan de ontwikkeling van de speler of die in de toekomst interessant worden. Maar op dit moment zijn we klaar met spelers van Feyenoord halen. We hebben ze genoeg geholpen'', sprak de coach.
Morgenavond treft Koeman zijn oude assistent Giovanni van Bronckhorst. ''Dit is het juiste moment voor Gio om de stap als hoofdtrainer te maken. Hij heeft de afgelopen jaren goed rond kunnen kijken als assistent en hij heeft een geweldige carričre gehad. Ik hoop dat het goed gaat, want dat betekent dat het ook met de club goed gaat.''
quote:Warner Hahn was vorig seizoen op huurbasis actief bij PEC Zwolle. Na het aantrekken van Kenneth Vermeer, vorige zomer, was er voor Hahn, die toen ook Erwin Mulder voor zich had, weinig zicht op speelminuten. De Zwolse club hoopte de keeper dit seizoen opnieuw huren, maar die overgang lijkt niet spoedig plaats te vinden.
"De hoop is een hoopje geworden”, zegt Ron Jans, trainer van PEC Zwolle, tegenover Voetbal International. "We horen niks van Feyenoord. Erwin Mulder is daar al weg en Warner zelf zegt ook dat hij het goed naar zijn zin heeft. De deur voor hem staat open, maar we moeten serieus nadenken over alternatieven."
Mooi om te lezen dat Hahn het naar zijn zin heeft. Miazek is ook officieel toegevoegd aan de selectie zag ik laatst? Met een beetje geluk kan je over een seizoen of anderhalf een mooie winst pakken op een transfer van Vermeer. Al denk ik dat Hahn nu ook wel geregeld minuten zal krijgen.quote:
Wel mooi om Schaken weer in de Eredivisie te zien.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:50 schreef Henrys het volgende:
Tegen ADO gaan we verliezen, Schaken heeft er getekend en je weet hoe goed oud-spelers zijn tegen Feyenoord
Omdat je geen 2 miljoen moet neerleggen voor iemand die simpelweg te slecht is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:18 schreef Henrys het volgende:
Waarom zijn zoveel mensen tegen de komst van Kramer? Hij heeft zich al in de eredivisie bewezen en is sowieso beter dan wat we hebben
Hij kost dan ook geen 2 miljoen, hooguit 1,5 miljoen en misschien zelfs minder.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je geen 2 miljoen moet neerleggen voor iemand die simpelweg te slecht is.
Je hebt bijna geen goede spitsen meer voor dat geld en die voor minder dan een miljoen per jaar willen voetballen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij kost dan ook geen 2 miljoen, hooguit 1,5 miljoen en misschien zelfs minder.
Ik vind 'm ook niet goed genoeg als eerste spits overigens. Misschien leuk als Kazim Richards en Te Vrede vertrekken. Maar dan zie ik liever een zo goed mogelijke spits die voor de basis gehaald wordt voor 4 a 5 miljoen ofzo.
Dit!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook niet goed genoeg als eerste spits overigens. Misschien leuk als Kazim Richards en Te Vrede vertrekken. Maar dan zie ik liever een zo goed mogelijke spits die voor de basis gehaald wordt voor 4 a 5 miljoen ofzo.
Ik dacht dat die Arabische club 2,5 wou betalen maar vervolgens niet deed, vandaar.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, het ging slechts om 1,5 miljoen en dan ook nog eens in termijnen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Arabische club 2,5 wou betalen maar vervolgens niet deed, vandaar.
Ah oke. Dan als backup zou het.. aardig zijn. Zie er net als jij niets in verder. Scoort alleen makkelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, het ging slechts om 1,5 miljoen en dan ook nog eens in termijnen.
Maar nu die deal niet is doorgegaan wilt ADO Den Haag vast zaken doen voor 1,2 miljoen directe betaling.
Voor zo'n bedrag best een aardig spitsje. Maar Feyenoord zit nu niet in de positie om allerlei breedte-aankopen te doen voor die positie. Als er een aanvaller wordt aangetrokken dan moet het een directe versterking zijn.
Spits erbij? Je hebt dan toch Achahbar en Kazim?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Dan als backup zou het.. aardig zijn. Zie er net als jij niets in verder. Scoort alleen makkelijk.
Kuyt wou op rechts gaan spelen, dus dan moet er eigenlijk gewoon een goeie spits bij. Maar prio 1 is verdediging. Dus ik ga er maar vanuit dat Kazimmetje spitsje staat komend seizoen.
En Kuyt. Waarom wilt iedereen hem toch op de flankenquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Spits erbij? Je hebt dan toch Achahbar en Kazim?
Kramer is inderdaad alleen interessant als Te Vrede en/of Kazim Richards vertrekt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij wil zelf las ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Kuyt. Waarom wilt iedereen hem toch op de flanken
Bilal-Anass-Kuyt dan als enige aardige voorhoede. Maar liever Boetius/aankoop-Kuyt-Bilal.quote:
Dit. Ik zie hem er gemakkelijk twintig inschieten in een seizoen. We hebben ook niet echt buitenspelers die veel voorzetten geven en dus moeten ze creatieve spelers als spits hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:25 schreef koosfransoos het volgende:
Zou het wel goed vinden om Anass een wedstrijd of 10 achter elkaar in de basis te zien. Deed het eind vorig seizoen ook gewoon goed en heeft nooit een fatsoenlijke kans gehad.
Zou ik ook graag zien, ik vind ook dat ie het wel verdiend heeft. In de minuten die hij vorig seizoen maakte, vond ik hem niet een keer teleur stellen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:25 schreef koosfransoos het volgende:
Zou het wel goed vinden om Anass een wedstrijd of 10 achter elkaar in de basis te zien. Deed het eind vorig seizoen ook gewoon goed en heeft nooit een fatsoenlijke kans gehad.
Kazim voldoet niet, en Achabar vind ik nog altijd te klein voor 1 spitsen systeem.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat wil ie zelf schijnbaar.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wil dat zelf schijnbaar, en omdat hij daar al vrijwel zijn gehele carričre speelt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dat zo is zal hij Kazim in ieder geval niet gebruiken gelukkig.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij wil dat zelf schijnbaar, en omdat hij daar al vrijwel zijn gehele carričre speelt.
Maar Van Bronckhorst wil sowieso een systeem met aanvallers die voortdurend van positie wisselen.
Hoe kom je tot die conclusie?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dat zo is zal hij Kazim in ieder geval niet gebruiken gelukkig.
Nou de wedstrijden die hij speelde vond ik hem als spits dan nog wel het meest overtuigen. Hij kan toch ook totaal geen man voorbij komen of een actie makenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe kom je tot die conclusie?
Ik help het hopen hoor, maar Kazim Richards is van origine een vleugelaanvaller dus kan theoretisch zowel in de spits als aan de zijkanten.
Kramer is niet beter dan een Te Vrede als je die een voorzet geeft kopt hij hem ook wel binnen, probleem ligt veel meer op de flanken waar al een heel seizoen geen fatsoenlijke voorzetten vandaan komen... Alleen toen Jens daar een poosje stond ging het redelijk, dan is zo'n fysiek beest als Kazim ook gewoon nuttig gebleken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kramer is inderdaad alleen interessant als Te Vrede en/of Kazim Richards vertrekt.
Hoe bedoel je in deze vorm? Je hebt vorig seizoen niks van Bilal gezien en buiten VVV is hij in de voorbereiding goed begonnen. Die staat er wel hoorquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kramer is niet beter dan een Te Vrede als je die een voorzet geeft kopt hij hem ook wel binnen, probleem ligt veel meer op de flanken waar al een heel seizoen geen fatsoenlijke voorzetten vandaan komen... Alleen toen Jens daar een poosje stond ging het redelijk, dan is zo'n fysiek beest als Kazim ook gewoon nuttig gebleken.
Met flanken in deze vorm gaat Kuyt ook geen reet laten zien in een 433 ben je enorm afhankelijk van de zijkanten.
Totaal nog niet overtuigd. En VVV verloren we ook nog eens dus hou op schei uit over hem.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je in deze vorm? Je hebt vorig seizoen niks van Bilal gezien en buiten VVV is hij in de voorbereiding goed begonnen. Die staat er wel hoor
Wat wil je anders danquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal nog niet overtuigt. En VVV verloren we ook nog eens dus hou op schei uit over hem.
En zelfs in bloedvorm is hij slechts 50% van je aanvoer.
Snap ik maar is wel een probleem, en voor je een spits afrekent op zijn prestaties moet je wel kijken naar de aanvoer dat is nu vrijwel 0 zeker met zo'n Immers die er maar wat omheen loopt te kutten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je anders daner is niks beters. Dan liever een jong talent wat het nog niet helemaal laten zien heeft.
Tuurlijk. Maar dan moeten Kazim en te Vrede eerst verkocht worden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ik maar is wel een probleem, en voor je een spits afrekent op zijn prestaties moet je wel kijken naar de aanvoer dat is nu vrijwel 0 zeker met zo'n Immers die er maar wat omheen loopt te kutten.
Enige die in op basis van techniek voorin in staat is zelf een kans te creëren is Achahbar. Vindt je dat zelf niet wat karig?
Kazim niet verkopen maar Sleegers/Bilal/Boetius(als die nog niet is opgetieft) vanaf links Kazim spitsje en Kuyt vanaf rechts.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dan moeten Kazim en te Vrede eerst verkocht worden.
Maar er gaat toch niet geďnvesteerd worden. Wordt weer een flutspits eind van de zomer en dan is de doelstelling weer meedoen om kampioenschap.
Schei toch uit. Juist opgelegde kansen mist hij veel te vaak op een lachwekkend knullige manier. Scoren doet hij niet berekend, maar bij toeval. Een bal van 25 op goal rossen tegen GA E. die er dan invliegt. Je wil zoiets gewoon niet in de basis hebben staan. De bank is al haast te veel eer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Kazim niet verkopen maar Sleegers/Bilal/Boetius(als die nog niet is opgetieft) vanaf links Kazim spitsje en Kuyt vanaf rechts.
Kazim is een beest en kan echt wel scoren alleen totaal niks zelf creëren gezien zijn gebrekkige techniek, maar krijgt hij die bal een beetje lekker voor...................
Of Achahbar in een tweespitsensysteem proberen.
Welke opgelegde kansen, tegen Ajax ja maar verder zijn er gedurende het seizoen toch nauwelijks voorzetten geweest waar een dergelijk type spits iets mee kan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Schei toch uit. Juist opgelegde kansen mist hij veel te vaak op een lachwekkend knullige manier. Scoren doet hij niet berekend, maar bij toeval. Een bal van 25 op goal rossen tegen GA E. die er dan invliegt. Je wil zoiets gewoon niet in de basis hebben staan. De bank is al haast te veel eer.
Sleegers/Boëtius - Kuyt - Bilal/Boëtius.
Ja, "een dergelijke spits". Je zegt het al. Hij is veel te ongecontroleerd, zowel in techniek als in koelbloedigheid. Dan krijgt hij bijvoorbeeld de bal rechts van het doel, al binnen de 16, en dan wil hij hem HEEL HARD in de LINKERHOEK schieten. En dan maait hij woest, en gaat de bal dus niet al te hard een meter naast de linkerpaal. Omdat hij de techniek en beheersing niet heeft.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke opgelegde kansen, tegen Ajax ja maar verder zijn er gedurende het seizoen toch nauwelijks voorzetten geweest waar een dergelijk type spits iets mee kan.
Natuurlijk is het een gemankeerde speler maar onze buitenspelers zijn dat net zo goed.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, "een dergelijke spits". Je zegt het al. Hij is veel te ongecontroleerd, zowel in techniek als in koelbloedigheid. Dan krijgt hij bijvoorbeeld de bal rechts van het doel, al binnen de 16, en dan wil hij hem HEEL HARD in de LINKERHOEK schieten. En dan maait hij woest, en gaat de bal dus niet al te hard een meter naast de linkerpaal. Omdat hij de techniek en beheersing niet heeft.
Kom op zeg, Kazim in de basis. Leuk als je hoopt de play offs te halen, zoals vorig seizoen.
Werd goffetomme tijd ookquote:
Haha en terechtquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha en terecht
Wel jammer dat ie bij Ajax gespeeld heeft die Boskamp.
Stond laatst iets over in het VI-topic zal het wel ff opzoeken na zijn Belgische periode of zo was datquote:
Ajax wou hem hebben idd, maar hij kwam niet door de keuring of iets dergelijks. Heeft nooit voor ajax gespeeld. Mooi lulverhaal van je.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Stond laatst iets over in het VI-topic zal het wel ff opzoeken na zijn Belgische periode of zo was dat
Ok jij je zin, maar t had wel gekund dus.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Ajax wou hem hebben idd, maar hij kwam niet door de keuring of iets dergelijks. Heeft nooit voor ajax gespeeld. Mooi lulverhaal van je.
Staat in het boek Topshow.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok jij je zin, maar t had wel gekund dus.
En op tv constant mister Feyenoord uithangen bah
True! Jan blijft een baasquote:Op woensdag 22 juli 2015 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach ja, zo had Willem van Hanegem ook ooit bijna voor Ajax gespeeld ipv Feyenoord.
Het zal allemaal wel.
Ja en nee. Kazim heeft namelijk geen flauw benul hoe hij als spits positie moet kiezen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke opgelegde kansen, tegen Ajax ja maar verder zijn er gedurende het seizoen toch nauwelijks voorzetten geweest waar een dergelijk type spits iets mee kan.
Is ook niet nodig als hij duels kan ontwijken. Messi en Aguero zijn ook niet fysiek sterk maar het is vrijwel onmogelijk om fysiek contact met ze te maken zonder overtredingquote:Op donderdag 23 juli 2015 00:21 schreef Tortugal het volgende:
Denk dat Achabar net fysiek niet sterk genoeg is.
Achahbar=>Messiquote:Op donderdag 23 juli 2015 00:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Is ook niet nodig als hij duels kan ontwijken. Messi en Aguero zijn ook niet fysiek sterk maar het is vrijwel onmogelijk om fysiek contact met ze te maken zonder overtreding
Denk dat als Johan Cruyff je vraagt, je inderdaad wel iets anders denkt. Net als dat een verstokte Barcelona-hater toch de stap zal wagen als Messi persoonlijk graag met je wil ballen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Staat in het boek Topshow.
Johan Cruijf wou hem graag als harde werker achter zich hebben. Maar omdat Ajax al eerder problemen had gehad met de knie van Jan Mulder, en ze de knie van Boskamp niet helemaal vertrouwden ging het niet door.
Hij zegt er zelf over: 'Ey, als Jopie je zélf vraagt, kan je toch niet weigeren?'
https://books.google.nl/b(...)#v=onepage&q&f=false
Onderaan die pagina en een klein stukje naar beneden scrollen.
Dat ben je snel zat wanneer je dan nooit die bal kunt pakken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 07:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
als Messi persoonlijk graag met je wil ballen.
Die kan ook nog als linksback.quote:Op donderdag 23 juli 2015 05:45 schreef Euribob het volgende:
Iedereen alweer vergeten dat Kazim-Kazim feitelijk een buitenspeler is en ook bij elke andere club als zodanig is gebruikt? Die kan ook nog zomaar als flankspeler gaan functioneren volgend seizoen.
Eigenlijk zijn het gewoon allemaal joden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok jij je zin, maar t had wel gekund dus.
En op tv constant mister Feyenoord uithangen bah
Iedereen is joods behalve wij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 07:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het gewoon allemaal joden.
Achabar is gewoon een baas. Hij heeft het laten zien in een topwedstrijd, tegen psv.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:21 schreef Tortugal het volgende:
Denk dat Achabar net fysiek niet sterk genoeg is.
Toornstra moet je gewoon niet rechtsbuiten zetten, dat lijkt mij de reden van zijn enorme terugval...quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:27 schreef satecl het volgende:
Gisteravond het seizoensoverzicht van Feyenoord bekeken van afgelopen seizoen. Man man man wat heeft Vermeer ons een paar keer goed gered zeg. Dat heeft ons zeker 7 tot 10 punten bespaard.
Toornstra was voor de winterstop trouwens ook echt fantastisch. Na Clasie misschien wel de beste speler. Na z'n hamstringblessure tegen AZ in december is het alleen maar slechter gegaan met hem. Zou dat misschien ook door de trainingswijze van Rutten komen? Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Kongolo.
Voor de winterstop stond hij daar ook en kwamen zijn voorzetten, corners en vrije trappen wel voor, na de winterstop raakte hij geen bal meer.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toornstra moet je gewoon niet rechtsbuiten zetten, dat lijkt mij de reden van zijn enorme terugval...
Een heel seizoen constant is ie ook nooit geweest geloof ik, maar op het middenveld heb je zoveel meer aan 'm...quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor de winterstop stond hij daar ook en kwamen zijn voorzetten, corners en vrije trappen wel voor, na de winterstop raakte hij geen bal meer.
Ik zou graag Basacikoglu - Achahbar - Kuyt zien.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:31 schreef Tortugal het volgende:
Zou wel mooi zijn als het gewoon Boëtius -Kuyt - Bilal wordt.
Basacikoglu achter de spitsen in een vrije rol, toe maar.quote:
Dat is vrij bijzonder te noemen ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Basacikoglu achter de spitsen in een vrije rol, toe maar.
Dit, zit al de hele dag met gezonde spanning.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:36 schreef onlogisch het volgende:
Ondanks dat het een oefenpotje is, heb ik wel rete veel zin in vanavond. Heerlijk voetbalavondje en oude helden op bezoek en onze selectie weer aan het werk zien.Feyenoord
Ik niet. Ga thuis kijken met Spare ribbs op schoot, maar mijn Ziggo/UPC horizonbox viel gister een paar keer uit. Als dat vanavond maar niet zo isquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:37 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dit, zit al de hele dag met gezonde spanning.
Is dat zo vreemd dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is vrij bijzonder te noemen ja.
Tomaat, hoe kom je daarop?Zomaar?
Hmmm spareribs, daar zit ik dan met m'n kouwe kroket.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik niet. Ga thuis kijken met Spare ribbs op schoot, maar mijn Ziggo/UPC horizonbox viel gister een paar keer uit. Als dat vanavond maar niet zo is
Maar wel in het stadion met waardeloos bierquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:49 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hmmm spareribs, daar zit ik dan met m'n kouwe kroket.
Krijg je er van als je Ziggo hebtquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik niet. Ga thuis kijken met Spare ribbs op schoot, maar mijn Ziggo/UPC horizonbox viel gister een paar keer uit. Als dat vanavond maar niet zo is
Echt he.quote:Op donderdag 23 juli 2015 07:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het gewoon allemaal joden.
Ziggo is wel heel kut ja.quote:
Ik zou ook wel graag naar het stadion zijn gegaan, maar ik trek die afstand niet nu ik nog met een kapotte rug zit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar wel in het stadion met waardeloos bier
Ja ik hoorde het. Zonde ouwe baas.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou ook wel graag naar het stadion zijn gegaan, maar ik trek die afstand niet nu ik nog met een kapotte rug zit.
quote:Oud-jeugdspeler Feyenoord naar Turkije
Voormalig jeugdspeler van Feyenoord Caner Yalamoglu verkast naar Kasimpasa, een club die uitkomt op het hoogste niveau in Turkije. In januari werd hij uit de opleiding van de Rotterdammers gezet na een serie incidenten. De 19-jarige middenvelder tekende een tweejarig contract, met optie voor een extra jaar. Hij heeft een Turks en Nederlands paspoort.
Benieuwd wat Botteghin van Groningen nog zou moeten kosten als eventuele versterking, dan zou later Kongolo wellicht als LB kunnen fungeren.quote:Alleen defensieve kopzorgen voor Feyenoord
Feyenoord speelt vanavond in de openingswedstrijd in de Kuip tegen Southampton met het elftal dat - op een enkele wijziging na - het dit seizoen moet waarmaken. Hoe anders was dat vorig seizoen. Toen kon Fred Rutten pas in september met zijn basis werken. Toch zijn er ook nu hoofdbrekens: de Rotterdammers zoeken nog naar defensieve versterking.
Het weerzien met Ronald Koeman, Graziano Pellč, en Jordy Clasie - tenzij hij thuis zit bij zijn hoogzwangere vriendin - kan onmogelijk los worden gezien van de openingswedstrijd. De drie voormalig Feyenoorders zijn nog altijd razend populair bij het legioen en geven de avond een feestelijke omlijsting.
Test
Het duel vanavond met Southampton (20.00 uur) is voor de ploeg van Giovanni van Bronckhorst bovendien de eerste serieuze test. Na het 2-1 verlies tegen VVV wil de trainer zijn team zien in een krachtmeting met de nummer 7 van de Premier League van vorig seizoen.
In elk geval heeft Van Bronckhorst het voordeel dat zijn basiselftal al een tijdje in de steigers staat. Alleen de verdediging is nog akelig dun bezet. Zeker nu Sven van Beek geblesseerd is geraakt. Hij hoopt volgende week weer aan te sluiten, omdat zijn enkel- en knieklachten minder ernstig zijn dan gedacht. Logischerwijs is het snel vastleggen van een centrumverdediger voor technisch directeur Martin van Geel topprioriteit. Jan-Arie van der Heijden en Ron Vlaar weten dat ze meer dan welkom zijn in de Kuip.
Aardig compleet
Het moet Van Bronckhorst als beginnend hoofdtrainer goed doen dat zijn selectie al in een vroeg stadium aardig compleet is. Alleen Wesley Dammers, vervanger van Van Beek, is vanavond een opvallende naam in de basis. Volksheld Dirk Kuyt werd begin april al vastgelegd. Marko Vejinovic meldde zich al in de Kuip, voordat Jordy Clasie naar Southampton vertrok. Bij een eventueel vertrek van Tonny Vilhena of Lex Immers is de vervanger, de Zweed Simon Gustafson, al binnenboord.
Van Geel kan, ditmaal met een positief eigen vermogen op de bankrekening, anticiperen in plaats van reageren. Vorige zomer draaide coach Fred Rutten zijn voorbereiding vooral met spelers die later geen enkele rol van betekenis meer speelden.
Haast
Nu staat Feyenoord er beter voor. Toch hoopt Van Bronckhorst dat er haast wordt gemaakt met de defensieve versterking. Na het vertrek van Khalid Boulahrouz en Joris Mathijsen is er geen sprake van concurrentie of een sterke dubbele bezetting. De komst van Van der Heijden zou hem meteen helpen, maar de transfervrije verdediger denkt ook nog na over interesse uit het buitenland. De zoektocht van Van Geel is niet eenvoudig. De centrale verdediger die een contract tekent in de Kuip weet dat Feyenoord laaiend enthousiast is over het duo Van Beek/Kongolo. Een bijrol ligt dan op de loer.
Nee, volgens mij gaat hij op de kaart van mevrouw HMF.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het. Zonde ouwe baas.
Kapiteintje gaat nu op jouw kaart right?
Keer op keer? Behalve PSV en een goaltje tegen Dordt valt dat toch alles mee?quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Achabar is gewoon een baas. Hij heeft het laten zien in een topwedstrijd, tegen psv.
Technisch een zeer begaafd speler. Als ik trainer was dan genoot Achabar áltijd de voorkeur boven Kazim . Fysiek is ie geen schijn wat Kazim is, maar fysiek is niet alles. Dat bewijst Anass keer op keer.
Tegen Heerenveen was hij ook als één van de weinige gewoon goed. Ook buiten zijn goal om.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Keer op keer? Behalve PSV en een goaltje tegen Dordt valt dat toch alles mee?
Zeker, zijn techniek is prima nu nog wat rendement in de vorm van kools.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen was hij ook als één van de weinige gewoon goed. Ook buiten zijn goal om.
Hakkebar moet gewoon een serieuze kans krijgen in de spits, die jongen kan echt wel foebbele.
HMFquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gaat hij op de kaart van mevrouw HMF.
Klaas weet alles heeft daar vast wel een antwoord op.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HMF
Zou de verloren zoon ooit nog terug komen?
Van Geel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:20 schreef satecl het volgende:
Opstelling vorig seizoen op 22-7 tegen Real Sociedad:
Opstelling Feyenoord
---------------------------Mulder---------------------------
Van Beek-Steenvoorden--- Mathijsen--- Nelom
---------------Vormer --------- Vilhena;----------------
-------------------------Immers----------------------------
Verhoek ------------- Te Vrede -------------- Boëtius
Dan staan we er nu toch stukken beter voor...
Pluspuntjes dat Bilal wel basis lijkt te gaan spelen dit seizoen en Immers niet in ieder geval.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Karsdorp, Dammers, Kongolo, Nelom; Toornstra, Vejinovic, El Ahmadi; Basacikoglu, Kuyt, Kazim
Eigenlijk is het natuurlijk ook heel raar om nu al hier te spelen voor zo'n jongen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:32 schreef satecl het volgende:
Clasie huilt nu al... Haha hij gaat straks helemaal los denk ik
Kneuzenkermis daar ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat is deze?
[ afbeelding ]
Tering fox. Ik post hier toch ook nu.
Technische storing volgens het twitteraccount.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat is deze?
[ afbeelding ]
Tering fox. Ik post hier toch ook nu.
Echt. Precies nu? Wat een mongolen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Technische storing volgens het twitteraccount.
Hij doet het weer.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Echt. Precies nu? Wat een mongolen.
Sinds z'n nieuwe app hebben is het elke dag raakquote:Op donderdag 23 juli 2015 19:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Echt. Precies nu? Wat een mongolen.
De gehele site is nog wel wennen...quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds z'n nieuwe app hebben is het elke dag raak
Die Dammers is echt niet om aan te gluren inderdaadquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:06 schreef satecl het volgende:
Pfff deze verdediging
Pelle zou er op dit moment 40 maken in de Eredivisie.
Allemaal niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Dammers is echt niet om aan te gluren inderdaad
Hoe die net Pelle 'verdedigde'quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:11 schreef Jihawti het volgende:
Kongolo is nog steeds niet over zijn dip heen...zwak...
Daarvoor ook al twee of drie keer iemand laten lopen...quote:
Steekt er nu al bovenuit inderdaad. Meevallerquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:17 schreef Fok-it het volgende:
Vejinovic gelukkig wel een goeie versterking op het middenveld.
Natuurlijk. In potentie een hele goede speler, maar je kan er (nog) niet op bouwen. Maar gelukkig krijgen we daar misschien Jan-Arie voor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:18 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Daarvoor ook al twee of drie keer iemand laten lopen...
Ben er overigens van overtuigd dat hij er wel komt hoor, maar momenteel is het weinig
Op Dammers na wel ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:22 schreef Monopoly het volgende:
Middenveld en aanval doet het zeker niet slecht. Vermeer keept ook gewoon heerlijk goed.
Verdediging vind ik wel tegenvallen. Zijn dit de sterkste verdedigers in de selectie?
Ik denk dat ze nog wel wat meer op elkaar in kunnen spelen, maar het is niet echt je-van-het in mijn ogen.quote:
Dat is wel triest idd.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:24 schreef Digi_Djeff het volgende:
Inderdaad niemand een stream![]()
?! Kut fox sports die kijken in het buitenland niet toestaat
Werkt inderdaad nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:25 schreef Montelly het volgende:
http://www.rijnmond.nl/livestream ligt ook al uit??
Naja, vorig seizoen speelde ze een groot deel al in deze samenstelling. Maar Dammers (was eerst spits in de jeugd) staat erin voor Van Beek, die is geblesseerd. En Karsdorp was altijd een middenvelder in de jeugd.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel wat meer op elkaar in kunnen spelen, maar het is niet echt je-van-het in mijn ogen.
Klootzakkerij. Kan je ook niet met een VPN?quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:24 schreef Digi_Djeff het volgende:
onsball punt netquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:24 schreef Digi_Djeff het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
De hele wedstrijd al. Ze vergeten alleen de eigen keepert.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
De hele wedstrijd al. Ze vergeten alleen de eigen keepert.
Veel Feyenoorders geven geen kut om Oranje, vooral niet de jongens in X en S.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:39 schreef Vasion het volgende:
Dat vind ik raar. Stekelenburg heeft Nederland naar de Wk finale gebracht waar we van genoten en speelt nu toch niet meer bij ajax. Cillisen of hoe die kuttekop ook heet is een ander verhaal.
Maar die cillessen heeft ook gewoon een schollekop. Daar moet een schoen op.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:39 schreef Vasion het volgende:
Dat vind ik raar. Stekelenburg heeft Nederland naar de Wk finale gebracht waar we van genoten en speelt nu toch niet meer bij ajax. Cillisen of hoe die kuttekop ook heet is een ander verhaal.
want? Keept prima hoor. Gewoon weer amateuristisch verdedigen van Mongoloquote:
Hij had hem moeten hebben of moeten blijven staan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
want? Keept prima hoor. Gewoon weer amateuristisch verdedigen van Mongolo
Idd. Die kerel is weer goed bezig.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:43 schreef Jihawti het volgende:
Karsdorp is een lichtpuntje met zijn voorzetten een drive. Kan wat worden.
Alleen jammer dat die niet kan verdedigen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:43 schreef Jihawti het volgende:
Karsdorp is een lichtpuntje met zijn voorzetten en drive. Kan wat worden.
Pff dan haak ik af.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:44 schreef Fok-it het volgende:
Volop wisselen![]()
Immers, Manu, Boet, Vilhena, te vrede
Dat kan Dani Alves ook niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die niet kan verdedigen.
Hopelijk krijgen we die Gustafson in actie te zien.quote:
Jou gun ik wel een kampioenschapquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:42 schreef Wicky15 het volgende:
Seizoen is nog niet begonnen en ben er nu al weer klaar mee
In de SC ben je genuanceerderquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Feyenoord schokkend slecht. Er zit totaal geen idee achter.
Ben ik het helaas mee eens.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral geen creativiteit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje chargeren moet kunnenquote:
Klopt. Linkerkant is waardeloos. Verdediging matig. Geen aansluiting naar Kuyt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje chargeren moet kunnen
maar tis wel echt bepaald niet goed
Alleen Vejinovic bezit die kwaliteiten, maar daar gaan ze lekker mee spelen als verdedigende middenvelder. Het is meer een soort hard werken en zien waar je terecht komt.quote:
Ik zie toch liever een elftal met een nummer 10, en 2 man daarachter.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Linkerkant is waardeloos. Verdediging matig. Geen aansluiting naar Kuyt.
Vejinovic moet gewoon standaard vijftien / twintig meter voor El Ahmadi staanquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Vejinovic bezit die kwaliteiten, maar daar gaan ze lekker mee spelen als verdedigende middenvelder. Het is meer een soort hard werken en zien waar je terecht komt.
Verder spelen ze defensief echt enorm risicovol. Iedere crossbal of diepe bal zorgt voor hevige paniek achterin. Ook bij counters zullen veel supporters hun hart vasthouden. Niet gek als je met 2-1 van VVV-Venlo verliest.
Missen we toch Immers denk je?quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Vejinovic bezit die kwaliteiten, maar daar gaan ze lekker mee spelen als verdedigende middenvelder. Het is meer een soort hard werken en zien waar je terecht komt.
Verder spelen ze defensief echt enorm risicovol. Iedere crossbal of diepe bal zorgt voor hevige paniek achterin. Ook bij counters zullen veel supporters hun hart vasthouden. Niet gek als je met 2-1 van VVV-Venlo verliest.
Dat waardeer ik Mexicanoquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jou gun ik wel een kampioenschap
Vitesse is kansloos.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:59 schreef Sked het volgende:
Vitesse gaat het moeilijk krijgen???? Nee joh zou je niet verwachten
Zie t alleen niet gebeuren met dit team. 2 jaar geleden was toch echt het seizoen dat het had moeten gebeuren.quote:
Vitesse heeft de grootste kutloting ooit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:59 schreef Sked het volgende:
Vitesse gaat het moeilijk krijgen???? Nee joh zou je niet verwachten
Ik zie het ook niet gebeuren... worden we ooit nog wel kampioen??quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie t alleen niet gebeuren met dit team. 2 jaar geleden was toch echt het seizoen dat het had moeten gebeuren.
Het had ook Dortmund kunnen zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse heeft de grootste kutloting ooit.
Zelfs Real/City/Dortmund was een gemakkelijkere loting.
Moet dit grappig zijn?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse heeft de grootste kutloting ooit.
Zelfs Real/City/Dortmund was een gemakkelijkere loting.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |