Omdat deze:quote:
Al die namenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat deze:
Wat een fantastische tijd was dat.
Ok en nu? Denk niet dat er ook maar iemand is die er blind van uit gaat de we kampioen worden. Ik hoop op bekerwinst, dat zou mooi zijn, finale in de Kuip en direct Europa in. Alleen jammer dat we gelijk PEC tegenkomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Spraks gisteren met een bekende die al meer dan 40 jaar een seizoenkaart van Feyenoord heeft maar die ziet het voor dit nieuwe seizoen ook vrij somber is als in: Weer niet meedoen voor de landstitel omdat het wel tussen Ajax en PSV zal gaan.
Matige troll ditquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Spraks gisteren met een bekende die al meer dan 40 jaar een seizoenkaart van Feyenoord heeft maar die ziet het voor dit nieuwe seizoen ook vrij somber is als in: Weer niet meedoen voor de landstitel omdat het wel tussen Ajax en PSV zal gaan.
PEC thuis pakken we wel hoor. Waarom is iedereen daar zo bang voor?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ok en nu? Denk niet dat er ook maar iemand is die er blind van uit gaat de we kampioen worden. Ik hoop op bekerwinst, dat zou mooi zijn, finale in de Kuip en direct Europa in. Alleen jammer dat we gelijk PEC tegenkomen.
Je zou zeggen dat het toch wel went op den duur. In principe moet dit Feyenoord gewoon bij de eerste 3/4 kunnen eindigen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:27 schreef Iwanius het volgende:
quote:Ron Vlaar moet nog minimaal vier maanden revalideren van een meniscusblessure, maar de verdediger is in beeld om Feyenoord te versterken. Dat meldt Voetbal International zojuist.
''Vlaar kan zo tekenen in De Kuip, de club is bereid te wachten tot hij hersteld is van de operatie aan een meniscus'', schrijft het medium. De kans op een terugkeer in De Kuip lijkt echter klein, omdat de mandekker qua salaris anders gewend is en eerder de wens heeft uitgesproken om nog jaren in de top te spelen.
Feyenoord is met spoed op zoek naar nieuwe verdedigers. Er was al een gebrek aan back-ups voor de laatste linie, maar door de blessure van Sven van Beek, die mogelijk twee tot drie maanden is uitgeschakeld, zijn vervangers snel nodig. De Rotterdammers spraken al met Jan-Arie van der Heijden.
Hij moet sowieso eerst nog ruim een kwartaal revalideren (knie).quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:53 schreef Tortugal het volgende:
Volgens VI wil Feyenoord Vlaar een contract aanbieden
Lijkt me geen goed plan op dit moment.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:53 schreef Tortugal het volgende:
Volgens VI wil Feyenoord Vlaar een contract aanbieden
Van Gastel met de opbouw.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat deze:
Wat een fantastische tijd was dat.
Denk dat Ron helemaal niet zo concreet is, wat Feyenoord betreft.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Concrete Ron
Altijd welkom, want Feyenoorder.
kwam em idd laatst tegen op de marktquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:13 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is er met Sanshez dan ? Woont ie nog steeds in r'dam dan?
Ja, iets met zijn looplijnen hoorde ik laatst een invloedrijk man zeggen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
kwam em idd laatst tegen op de markt
het ging allemaal wel lekker zei die alleen hij vindt dat Karsdorp beter tot zijn recht komt op het middenveld
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Pablo Sanchez, dat was uit de tijd waarin er nog weleens tropische verassingen uit exotische oorden aangetrokken werden. Tegenwoordig bestaat de aanwas van nieuwe spelers uit kleuters waar je nog nooit van gehoord hebt en middelmatige eredivisie spelers die we met pijn en moeite bij provincieclubs losgeweekt hebben.
Ronaldo was anders ook een kleuter die bij een gastgezin woonde en tomatensoep en een kindermenu'tje met appelmoes vond ie erg lekker.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Pablo Sanchez, dat was uit de tijd waarin er nog weleens tropische verassingen uit exotische oorden aangetrokken werden. Tegenwoordig bestaat de aanwas van nieuwe spelers uit kleuters waar je nog nooit van gehoord hebt en middelmatige eredivisie spelers die we met pijn en moeite bij provincieclubs losgeweekt hebben.
ja klopt, maar ik zei nog, Pablo, we hebben geen alternatief voor de rechtsback positiequote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, iets met zijn looplijnen hoorde ik laatst een invloedrijk man zeggen.
Was Ron niet, net als Dirkie, voor Ajax?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Concrete Ron
Altijd welkom, want Feyenoorder.
Yep.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was Ron niet, net als Dirkie, voor Ajax?
Wist niet dat je kwaad werdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.
Net als Hahn/Vermeer/Lamprou/basacikoglu/schaken etc.
Waar word ik kwaad?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwaad werd
Maar Vlaar is tegenwoordig toch alleen maar geblesseerd? Zelfs de komende maanden nog dacht ik gelezen te hebben, dus lijkt me niet verstandig om hem dan te contracteren
Contract tot het einde van het seizoen zodat hij hier fit kan worden en wedstrijdritme op kan doen waarna hij alsnog naar z'n droomclub kan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwaad werd
Maar Vlaar is tegenwoordig toch alleen maar geblesseerd? Zelfs de komende maanden nog dacht ik gelezen te hebben, dus lijkt me niet verstandig om hem dan te contracteren
Zou Martin snel toeslaan?quote:Michiel Kramer gaat niet naar Baniyas SC. De club uit de Verenigde Arabische Emiraten betaalde nog geen cent van de transfersom van anderhalf miljoen tot twee miljoen euro en daarom heeft ADO Den Haag een streep door de transfer gezet.
Dat zou lekker zijn zeg, als we zo'n kreupel paard een contract aan zouden bieden. Vlaar zou Feyenoord moeten betalen als hij hier van de faciliteiten gebruik wil maken om te revalideren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Contract tot het einde van het seizoen zodat hij hier fit kan worden en wedstrijdritme op kan doen waarna hij alsnog naar z'n droomclub kan.
De Sutchuins etc.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zou fantastisch zijn. Die jongen is zo verschrikkelijk slecht. Ik las ook dat Wijnaldum daar een grootverdiener is. Wat mankeert die gasten? Wordt echt lachen om Wijnaldum en Boetius in de PL aan het werk te zien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Bod van 2 miljoen op Boetius van Newcastle lees ik net. Strik erom en weg ermee!
Vind ik een tegenvallend bod, maar als die jongen weg wil.. Kan je het misschien het beste doen, maar dan wel graag met een doorverkoop% van een procent of 40-45.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Bod van 2 miljoen op Boetius van Newcastle lees ik net. Strik erom en weg ermee!
Proberen op 3,5 uit te komen en weg ermee bedoel jequote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Mooi bod. Ik zou 'm laten gaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Niet echt een bod. Ze zie hem als een optie en hopen dat ze hem voor een bedrag rond de 2 miljoen euro kunnen kopen. Denk dat er weinig concreets is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
www.goal.comquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mooi bod. Ik zou 'm laten gaan.
Wat is de bron hiervan trouwens?
Wat een ontelofelijke eindbaas is Clasie tochtwitter:KuipTalk twitterde op dinsdag 21-07-2015 om 20:36:49Clasie didn't want to leave yesterday as his bike had a Ajax sign on it. Staff had to remove it! #SaintsFC http://t.co/W2s1U99Js7 reageer retweet
Vind 2 miljoen veel te weinig.. Voor 5 miljoen praten we verderquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wijnaldum is anders flink beter geworden in zijn psv jarenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn. Die jongen is zo verschrikkelijk slecht. Ik las ook dat Wijnaldum daar een grootverdiener is. Wat mankeert die gasten? Wordt echt lachen om Wijnaldum en Boetius in de PL aan het werk te zien.
Volgens mij was de strekking van dat "nieuws" ongeveer als volgt: als Ron Vlaar graag voor een verminderd salaris wil komen voetballen, zullen wij hem niet wegsturen als hij in de Kuip op komt dagen.quote:
Boeitius heeft vorig seizoen niks laten zien, is alleen maar slechter geworden ipv beterquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Boet voor twee miljoen is gewoon treurig. Maar je ziet het ook aan die Kishna bij Ajax. Overschatte grappenmakers aan de zijlijn.
dan heb ik liever dat Gio met hem aan de slag gaat en hem overtuigd bij te tekenen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vilhena moet je eigenlijk nog ergens zien te slijten, en Boetius behouden. Wellicht dat je hem dan kunt overtuigen bij te tekenen, en wellicht speelt Gio wel voetbal waar Boetius veel beter in gedijt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 06:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan heb ik liever dat Gio met hem aan de slag gaat en hem overtuigd bij te tekenen.
Maarja....is lastig want als je hem niet laat gaan gaat die wellicht met zijn swagmattie Tonny huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |