Whaha, blijkbaar.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:33 schreef Ivy_Mike het volgende:
Werd deze schip bekogeld met eieren, had ik begrepen?
Ja het is leuk als kado voor mensen buiten Den Helder, maar om nou speciaal naar van der Lem te gaan voor Napoleon bier: Neequote:
Is gewoon bij de AH Meeuwenstraat te halen, maar het is niet meer de originele eerste batch.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:39 schreef Plastic_beker het volgende:
[..]
Ja het is leuk als kado voor mensen buiten Den Helder, maar om nou speciaal naar van der Lem te gaan voor Napoleon bier: Nee
Ze hadden het bij AH Schooten Plaza.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:39 schreef Plastic_beker het volgende:
[..]
Ja het is leuk als kado voor mensen buiten Den Helder, maar om nou speciaal naar van der Lem te gaan voor Napoleon bier: Nee
Dat is de enige reden waarom het gebeurt.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:55 schreef Plastic_beker het volgende:
Betwijfel of dat nou de oplossing is, kost waarschijnlijk het minst!
Inmiddels hebben ze Napoleon en Dorus in het assortiment.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:59 schreef Plastic_beker het volgende:
Loopt AH marsdiepstraat dan zo erg achter die verkopen amper lokale producten volgens mij xD
Één keer gekocht om te kijken hoe 't smaakt maar ¤2,50 per flesje is wel een achterlijke prijsquote:Op woensdag 13 april 2016 15:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Inmiddels hebben ze Napoleon en Dorus in het assortiment.
Ach ja, ik drink niet heel vaak, dus dan maakt het ookniet zo veel uitquote:Op maandag 25 april 2016 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Één keer gekocht om te kijken hoe 't smaakt maar ¤2,50 per flesje is wel een achterlijke prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |