SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Frequencerz & Warface - Decibel "Uber Mash-Up" Pollquote:
AF_quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:06 schreef AF_ het volgende:
[..]
Frequencerz & Warface - Decibel "Uber Mash-Up" Poll![]()
![]()
![]()
quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)_kleine_kutauto.htmlquote:
Hoe dat nu weerquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:59 schreef Fylax het volgende:
Nummer gehosselt van een meisje uit Heerlen. Tot binnenkort AF_
Ik bedoelde eigenlijk hoe die aan iemand uit Heerlen komtquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alsof nummers van Heerlense dames moeilijk te hosselen zijn. Toot lukte het ook.
Ja dat is dus gewoon een oude dikke vrachtwagenchauffeurquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:59 schreef Fylax het volgende:
Nummer gehosselt van een meisje uit Heerlen. Tot binnenkort AF_
The internetquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk hoe die aan iemand uit Heerlen komt
Dikke oude vrachtwagenchauffeur hatert !quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:46 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja dat is dus gewoon een oude dikke vrachtwagenchauffeur
Ben jij de geheime liefde van WcPot?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Dikke oude vrachtwagenchauffeur hatert !
Niet dat ik weet, maar goed... da's mijn kant van 't verhaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ben jij de geheime liefde van WcPot?
Hallo mijn alles. Het was erg gezellig. Tot snel xxxx WcPot.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar goed... da's mijn kant van 't verhaal natuurlijk.
Kweenie hoor, maar volgens mij moet jij nodig aan de Tinder....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hallo mijn alles. Het was erg gezellig. Tot snel xxxx WcPot.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:07 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Kweenie hoor, maar volgens mij moet jij nodig aan de Tinder....
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:07 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Kweenie hoor, maar volgens mij moet jij nodig aan de Tinder....
quote:
1:04 doet me een beetje denken aan de zombies van menig computerspelletje.quote:
gewoon net als in Nam napalmen die handelquote:Op zondag 26 juli 2015 11:47 schreef Starm het volgende:
[..]
1:04 doet me een beetje denken aan de zombies van menig computerspelletje.
Hier moet je gewoon het leger op af sturen
De hoteltestquote:
je gaat je bijna afvragen hoe de mens dit allemaal heeft kunnen overleven?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:45 schreef tralalala het volgende:
Net of hij dat niet lekker vindt die zuigkracht.
Met een beetje zuigkracht is niks mis meequote:Op maandag 27 juli 2015 20:45 schreef tralalala het volgende:
Net of hij dat niet lekker vindt die zuigkracht.
Daarom ben je altijd bij de wasstraat te vinden.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Met een beetje zuigkracht is niks mis mee
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Daarom ben je altijd bij de wasstraat te vinden.
dat hoort erbij en laat je staanquote:Op maandag 27 juli 2015 20:53 schreef tralalala het volgende:
Beetje jammer dat ze het verneuken met konijnenvoer en citroen.
Dit is een vraag voor Koosquote:Op maandag 27 juli 2015 20:55 schreef donald_dick het volgende:
Waarom kan de politie in frankrijk niet zelf op alcohol testen?
daar heeft iemand over nagedachtquote:
die heeft straks wat extra toolsquote:Op maandag 27 juli 2015 21:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rob regelt wel een sticker voor wat eurotjes.
Nu doe je net alsof Rob een commerciele hoer is.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rob regelt wel een sticker voor wat eurotjes.
heb jij zijn keurmerk in je aars zitten?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof Rob een commerciele hoer is.
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heb jij zijn keurmerk in je aars zitten?
STINKSLIPJES van 2 maanden oudquote:
RIPquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:20 schreef Toto69 het volgende:
TVSC is echt superdood
waar is iedereen toch
wcpot
starm
maraca
studiotje
AF_
appelen
etc etc
Gaat goed hoor ondanks de regenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het goed achter de rits?
SOONY
quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gaat goed hoor ondanks de regen.
Hier is het droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het goed achter de rits?
![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:03 schreef DKUp het volgende:
Moet ik het hier ook gezellig maken ofzo?
Je moerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:33 schreef DKUp het volgende:
Natuurlijk, deze SC moet gewoon naar de tyfus
En dan gaan we allemaal naar Utopia scquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:33 schreef DKUp het volgende:
Natuurlijk, deze SC moet gewoon naar de tyfus
Nooitquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:40 schreef Tassendief het volgende:
[..]
En dan gaan we allemaal naar Utopia sc
Wel waar helaasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat nieuwe kapsel is helemaal niks.
Merel is helaas Merel niet meer
Ja zeg dat wel anders had ik helemaal niks meer gehadquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goed dat je daar geen 6 miljoen in hebt gestoken.
Jewel, een gat.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel anders had ik helemaal niks meer gehad
Behalve als je dobbernegers van je vrachtwagen moet slaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeur zijn is makkie, dus dat heeft ie elke dag.
Oranje Kia Picanto's zijn soms ook lastigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Behalve als je dobbernegers van je vrachtwagen moet slaan.
Inderdaad, met je vrachtwagen door die tunnel is momenteel geen lolletje.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Behalve als je dobbernegers van je vrachtwagen moet slaan.
25-11-2005 volgens RDWquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
2.5M kilometers op de teller![]()
Hoe oud is die bak?
Met 2 chauffeurs op 1 auto wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
250.000 per jaar...dat is haast 1000km per dag
Dat kan toch niet?
Ok, daar had ik niet aan gedacht. Maargoed, dan moet dat ding toch minimaal 16 uur ofzo per dag rijden...best wel een opgave lijkt me zo.quote:
nee hoor. Logistiek gezien is het een uitdaging, maar daar zijn bedrijven die daar wel de kennis in huis hebben. Net zoals ICT, iedereen kan 1 pc beheren, 1000 stuks wordt toch een stuk ingewikkelder.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, daar had ik niet aan gedacht. Maargoed, dan moet dat ding toch minimaal 16 uur ofzo per dag rijden...best wel een opgave lijkt me zo.
Ja, als je een goede planner en veel WcPotjes hebt, dan is het idd mogelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee hoor. Logistiek gezien is het een uitdaging, maar daar zijn bedrijven die daar wel de kennis in huis hebben. Net zoals ICT, iedereen kan 1 pc beheren, 1000 stuks wordt toch een stuk ingewikkelder.
Het vergt alleen wel veel onderhoud aan zo'n wagen
Je zit heel erg warm. Bij mijn bedrijf komen alles vrachtauto's om de 12 weken binnen voor een onderhoudsbeurt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, als je een goede planner en veel WcPotjes hebt, dan is het idd mogelijk.
Als je zoveel kilomters maakt, zal dat ding wel iedere 2 maand een onderhoudsbeurt nodig hebben.
omdat ze dan bijna een tonnetje hebben geredenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je zit heel erg warm. Bij mijn bedrijf komen alles vrachtauto's om de 12 weken binnen voor een onderhoudsbeurt.
En dan duurt zo'n beurt ook wel een dag denk ik zo...met mijn rode racemonster zijn ze vaak binnen 2 uur al klaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je zit heel erg warm. Bij mijn bedrijf komen alles vrachtauto's om de 12 weken binnen voor een onderhoudsbeurt.
je had toch een 107 ?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dan duurt zo'n beurt ook wel een dag denk ik zo...met mijn rode racemonster zijn ze vaak binnen 2 uur al klaar.
Ze gaan niet allemaal even snel. Gemiddeld rijden ze een ton per jaar. En je hebt natuurlijk ook uitschieters.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat ze dan bijna een tonnetje hebben gereden
Een auto wat stil staat levert niets opquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze gaan niet allemaal even snel. Gemiddeld rijden ze een ton per jaar. En je hebt natuurlijk ook uitschieters.
Dit. En als één vrachtauto achter begint te lopen met de kilometers. Krijgen ze vaak de zelfde dag ook nog een nacht rit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Een auto wat stil staat levert niets op
terechtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit. En als één vrachtauto achter begint te lopen met de kilometers. Krijgen ze vaak de zelfde dag ook nog een nacht rit.
Beetje afwegen wat duurder is...een vrachtwagen van een paar ton die stilstaat, of een WCpot die voor 200% in de nacht of weekend rijdt...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Een auto wat stil staat levert niets op
Doe je dat met de vrouwkes ook?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit. En als één vrachtauto achter begint te lopen met de kilometers. Krijgen ze vaak de zelfde dag ook nog een nacht rit.
ja, daarom ben ik geen logistiek planner geworden. Gelukkig heb je daar software voorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje afwegen wat duurder is...een vrachtwagen van een paar ton die stilstaat, of een WCpot die voor 200% in de nacht of weekend rijdt...
quote:
hoe is het met de huizenjacht?quote:
Doeiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:53 schreef WcPot het volgende:
Maar ik ga er weer vandoorWekkertje gaat weer om 04:45uur. 150%
Ritje van 300+ km
Hilversum Bussum Naarden Huizen Baarn
en dan is Mar er ook niet meerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Op een haartje na was het gelukt, nu in een diepe put en jankend elke dag.
Lekker slapen jongen!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:53 schreef WcPot het volgende:
Maar ik ga er weer vandoorWekkertje gaat weer om 04:45uur. 150%
Ritje van 300+ km
Hilversum Bussum Naarden Huizen Baarn
Want ze zit nu gezellig bij je moeder op de bank ranja te drinken?quote:
Dat dan ook weer nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Want ze zit nu gezellig bij je moeder op de bank ranja te drinken?
wat een kutlevenquote:
Je sollicitatie ging doorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wou nog een vertraging bij de NS veroorzaken.
hoeveel krasjes heb je al gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Haha, gehad ja, ze kozen voor een ander.![]()
Goeie zomer wel
net zoals bij mar?quote:
Nog ontkennenquote:
ik heb pas volgende week een weekjequote:
Aaahhhquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb pas volgende week een weekje
Hahaha jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je hebt zo te zien net weer een illegale radioshow achter de rug?
Nice, dansenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:10 schreef donald_dick het volgende:
http://lifehacker.com/sho(...)tm_medium=socialflow
Jaaa, samen Netflix kijken
je bent het dus welquote:
Neequote:Op zondag 2 augustus 2015 07:17 schreef Maraca het volgende:
Allemachtig, is dit topic nog niet dicht?
Nee.quote:Op zondag 2 augustus 2015 07:17 schreef Maraca het volgende:
Mar, doe rustig, eet een Snickers, je word een diva wanneer je honger hebtquote:Op zondag 2 augustus 2015 07:17 schreef Maraca het volgende:
Komt omdat de bovenbuurman overleden isquote:Op zondag 2 augustus 2015 12:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mar, doe rustig, eet een Snickers, je word een diva wanneer je honger hebt![]()
Van de lekkage? Wowquote:Op zondag 2 augustus 2015 14:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Komt omdat de bovenbuurman overleden is
Kerel is serieus van de week overleden![]()
Zoiets zou Maraca wel doen jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb nu echt een beeld voor me dat die man opgesloten heeft gezeten en langzaam water naar binnen druppelt
Wanneer is datquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Boeiend? Het feest begint weer wanneer het nieuwe seizoen begint
Dan was ik wel pissig geworden, want dan zou het weer lekken bij mijquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb nu echt een beeld voor me dat die man opgesloten heeft gezeten en langzaam water naar binnen druppelt
------
Maar kende je hem goed Maraca?
Oh, naja zou toch kunnen. Dat is wel vervelend jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan was ik wel pissig geworden, want dan zou het weer lekken bij mijEn nee, kende hem niet goed. Alleen met hem te maken gehad toen zijn verwarming lekte en mijn woning onderliep.
Maar was een oude man die in een heel smerig huis woonde en veel gezondheidsklachten had. Gevalletje hoarder. Was 10 minuten in z'n woning en kreeg gewoon al geen lucht meerWas een paar maanden terug al opgenomen in het ziekenhuis, dus het was niet de vraag of maar wanneer hij zou sterven. Viel iedereen in de flat nog mee dat hij al na 2 dagen was gevonden
Wens degenen die het huis schoon mogen maken veel sterkte toe
Maraca had best even op visite kunnen gaan bij die oude eenzame meneer. Had hij vast niet erg gevondenquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, naja zou toch kunnen. Dat is wel vervelend ja
Wel zielig voor dat oudje, waarschijnlijk helemaal alleen en weinig familie of mensen die een beetje op hem letten. Sowieso sneu als iemand in zo'n situatie zit.
Oh nee hoor, was z'n eigen keuze. Wat ik begreep is dat hij met niemand te maken wilde hebben. Genoeg mensen om hem heen (buren en familie) die hem gezelschap wilde houden. Maar hij wilde niemand in z'n huis hebben omdat het een rotzooi was (understatement van het jaar). Z'n buurvrouw vertelde me een tijdje terug dat hij ineens niks meer met haar te maken wilde hebben, na jarenlang vrienden te zijn geweest. Dus dat had hij allemaal aan zichzelf te danken...quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, naja zou toch kunnen. Dat is wel vervelend ja
Wel zielig voor dat oudje, waarschijnlijk helemaal alleen en weinig familie of mensen die een beetje op hem letten. Sowieso sneu als iemand in zo'n situatie zit.
Die 'oude eenzame meneer' liet me zijn huis niet binnen hoorquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maraca had best even op visite kunnen gaan bij die oude eenzame meneer. Had hij vast niet erg gevonden
Arme manquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee hoor, was z'n eigen keuze. Wat ik begreep is dat hij met niemand te maken wilde hebben. Genoeg mensen om hem heen (buren en familie) die hem gezelschap wilde houden. Maar hij wilde niemand in z'n huis hebben omdat het een rotzooi was (understatement van het jaar). Z'n buurvrouw vertelde me een tijdje terug dat hij ineens niks meer met haar te maken wilde hebben, na jarenlang vrienden te zijn geweest. Dus dat had hij allemaal aan zichzelf te danken...
[..]
Die 'oude eenzame meneer' liet me zijn huis niet binnen hoormoest mankracht meenemen om hem over te halen. En daarnaast, je krijgt geen lucht daar
No way dat ik daar ooit even 'op visite' zou gaan
Pff, gezellig. Niet dat hij het dan verdiend maar het blijft sneu.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee hoor, was z'n eigen keuze. Wat ik begreep is dat hij met niemand te maken wilde hebben. Genoeg mensen om hem heen (buren en familie) die hem gezelschap wilde houden. Maar hij wilde niemand in z'n huis hebben omdat het een rotzooi was (understatement van het jaar). Z'n buurvrouw vertelde me een tijdje terug dat hij ineens niks meer met haar te maken wilde hebben, na jarenlang vrienden te zijn geweest. Dus dat had hij allemaal aan zichzelf te danken...
[..]
Die 'oude eenzame meneer' liet me zijn huis niet binnen hoormoest mankracht meenemen om hem over te halen. En daarnaast, je krijgt geen lucht daar
No way dat ik daar ooit even 'op visite' zou gaan
Koos Spee is ook sneuquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff, gezellig. Niet dat hij het dan verdiend maar het blijft sneu.
Hopelijk stookt die ook 24/7quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Arme manDus je krijgt een nieuwe bovenbuur, nadat alles ontsmet, ontlucht en verbouwd is
Dat sowieso, is die weer op tv vandaag?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Koos Spee is ook sneu
Zo, das nog eens even een bruggetje.
Veel bejaarden daar?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hopelijk stookt die ook 24/7scheelde me enorm in de kosten
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Koos Spee is ook sneu
Zo, das nog eens even een bruggetje.
Gewoon een goed gesprek aangaan, als het iemand is die je leuk vind, beetje flirten enzo, je weet wel, deed je met Pizza ook. En dan zeggen dat het best veel tocht dus ja, de verwarming moet wel aanquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hopelijk stookt die ook 24/7scheelde me enorm in de kosten
Nou ja, 1 bejaarde minder iniedergevalquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, is die weer op tv vandaag?
[..]
Veel bejaarden daar?
Dan isde kans groot.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, is die weer op tv vandaag?
[..]
Veel bejaarden daar?
Dan isde kans groot.
Pizzaquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gewoon een goed gesprek aangaan, als het iemand is die je leuk vind, beetje flirten enzo, je weet wel, deed je met Pizza ook. En dan zeggen dat het best veel tocht dus ja, de verwarming moet wel aan
20:30 zie ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nou ja, 1 bejaarde minder iniedergeval
En weet niet, tvgids is deaud
Ja, dankzij mij. Jullie kunnen niet zonder mequote:
Maraca is liefquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dankzij mij. Jullie kunnen niet zonder me
True.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja duh, alleen durft niemand dat toe te geven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja duh, alleen durft niemand dat toe te geven.
Ik welquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja duh, alleen durft niemand dat toe te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |