Behalve als je dobbernegers van je vrachtwagen moet slaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeur zijn is makkie, dus dat heeft ie elke dag.
Oranje Kia Picanto's zijn soms ook lastigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Behalve als je dobbernegers van je vrachtwagen moet slaan.
Inderdaad, met je vrachtwagen door die tunnel is momenteel geen lolletje.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Behalve als je dobbernegers van je vrachtwagen moet slaan.
25-11-2005 volgens RDWquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
2.5M kilometers op de teller![]()
Hoe oud is die bak?
Met 2 chauffeurs op 1 auto wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
250.000 per jaar...dat is haast 1000km per dag
Dat kan toch niet?
Ok, daar had ik niet aan gedacht. Maargoed, dan moet dat ding toch minimaal 16 uur ofzo per dag rijden...best wel een opgave lijkt me zo.quote:
nee hoor. Logistiek gezien is het een uitdaging, maar daar zijn bedrijven die daar wel de kennis in huis hebben. Net zoals ICT, iedereen kan 1 pc beheren, 1000 stuks wordt toch een stuk ingewikkelder.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, daar had ik niet aan gedacht. Maargoed, dan moet dat ding toch minimaal 16 uur ofzo per dag rijden...best wel een opgave lijkt me zo.
Ja, als je een goede planner en veel WcPotjes hebt, dan is het idd mogelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee hoor. Logistiek gezien is het een uitdaging, maar daar zijn bedrijven die daar wel de kennis in huis hebben. Net zoals ICT, iedereen kan 1 pc beheren, 1000 stuks wordt toch een stuk ingewikkelder.
Het vergt alleen wel veel onderhoud aan zo'n wagen
Je zit heel erg warm. Bij mijn bedrijf komen alles vrachtauto's om de 12 weken binnen voor een onderhoudsbeurt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, als je een goede planner en veel WcPotjes hebt, dan is het idd mogelijk.
Als je zoveel kilomters maakt, zal dat ding wel iedere 2 maand een onderhoudsbeurt nodig hebben.
omdat ze dan bijna een tonnetje hebben geredenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je zit heel erg warm. Bij mijn bedrijf komen alles vrachtauto's om de 12 weken binnen voor een onderhoudsbeurt.
En dan duurt zo'n beurt ook wel een dag denk ik zo...met mijn rode racemonster zijn ze vaak binnen 2 uur al klaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je zit heel erg warm. Bij mijn bedrijf komen alles vrachtauto's om de 12 weken binnen voor een onderhoudsbeurt.
je had toch een 107 ?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dan duurt zo'n beurt ook wel een dag denk ik zo...met mijn rode racemonster zijn ze vaak binnen 2 uur al klaar.
Ze gaan niet allemaal even snel. Gemiddeld rijden ze een ton per jaar. En je hebt natuurlijk ook uitschieters.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat ze dan bijna een tonnetje hebben gereden
Een auto wat stil staat levert niets opquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze gaan niet allemaal even snel. Gemiddeld rijden ze een ton per jaar. En je hebt natuurlijk ook uitschieters.
Dit. En als één vrachtauto achter begint te lopen met de kilometers. Krijgen ze vaak de zelfde dag ook nog een nacht rit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Een auto wat stil staat levert niets op
terechtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit. En als één vrachtauto achter begint te lopen met de kilometers. Krijgen ze vaak de zelfde dag ook nog een nacht rit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |