Neequote:Op zondag 2 augustus 2015 07:17 schreef Maraca het volgende:
Allemachtig, is dit topic nog niet dicht?
Nee.quote:Op zondag 2 augustus 2015 07:17 schreef Maraca het volgende:
Mar, doe rustig, eet een Snickers, je word een diva wanneer je honger hebtquote:Op zondag 2 augustus 2015 07:17 schreef Maraca het volgende:
Komt omdat de bovenbuurman overleden isquote:Op zondag 2 augustus 2015 12:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mar, doe rustig, eet een Snickers, je word een diva wanneer je honger hebt![]()
Van de lekkage? Wowquote:Op zondag 2 augustus 2015 14:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Komt omdat de bovenbuurman overleden is
Kerel is serieus van de week overleden![]()
Zoiets zou Maraca wel doen jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb nu echt een beeld voor me dat die man opgesloten heeft gezeten en langzaam water naar binnen druppelt
Wanneer is datquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Boeiend? Het feest begint weer wanneer het nieuwe seizoen begint
Dan was ik wel pissig geworden, want dan zou het weer lekken bij mijquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb nu echt een beeld voor me dat die man opgesloten heeft gezeten en langzaam water naar binnen druppelt
------
Maar kende je hem goed Maraca?
Oh, naja zou toch kunnen. Dat is wel vervelend jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan was ik wel pissig geworden, want dan zou het weer lekken bij mijEn nee, kende hem niet goed. Alleen met hem te maken gehad toen zijn verwarming lekte en mijn woning onderliep.
Maar was een oude man die in een heel smerig huis woonde en veel gezondheidsklachten had. Gevalletje hoarder. Was 10 minuten in z'n woning en kreeg gewoon al geen lucht meerWas een paar maanden terug al opgenomen in het ziekenhuis, dus het was niet de vraag of maar wanneer hij zou sterven. Viel iedereen in de flat nog mee dat hij al na 2 dagen was gevonden
Wens degenen die het huis schoon mogen maken veel sterkte toe
Maraca had best even op visite kunnen gaan bij die oude eenzame meneer. Had hij vast niet erg gevondenquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, naja zou toch kunnen. Dat is wel vervelend ja
Wel zielig voor dat oudje, waarschijnlijk helemaal alleen en weinig familie of mensen die een beetje op hem letten. Sowieso sneu als iemand in zo'n situatie zit.
Oh nee hoor, was z'n eigen keuze. Wat ik begreep is dat hij met niemand te maken wilde hebben. Genoeg mensen om hem heen (buren en familie) die hem gezelschap wilde houden. Maar hij wilde niemand in z'n huis hebben omdat het een rotzooi was (understatement van het jaar). Z'n buurvrouw vertelde me een tijdje terug dat hij ineens niks meer met haar te maken wilde hebben, na jarenlang vrienden te zijn geweest. Dus dat had hij allemaal aan zichzelf te danken...quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, naja zou toch kunnen. Dat is wel vervelend ja
Wel zielig voor dat oudje, waarschijnlijk helemaal alleen en weinig familie of mensen die een beetje op hem letten. Sowieso sneu als iemand in zo'n situatie zit.
Die 'oude eenzame meneer' liet me zijn huis niet binnen hoorquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maraca had best even op visite kunnen gaan bij die oude eenzame meneer. Had hij vast niet erg gevonden
Arme manquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee hoor, was z'n eigen keuze. Wat ik begreep is dat hij met niemand te maken wilde hebben. Genoeg mensen om hem heen (buren en familie) die hem gezelschap wilde houden. Maar hij wilde niemand in z'n huis hebben omdat het een rotzooi was (understatement van het jaar). Z'n buurvrouw vertelde me een tijdje terug dat hij ineens niks meer met haar te maken wilde hebben, na jarenlang vrienden te zijn geweest. Dus dat had hij allemaal aan zichzelf te danken...
[..]
Die 'oude eenzame meneer' liet me zijn huis niet binnen hoormoest mankracht meenemen om hem over te halen. En daarnaast, je krijgt geen lucht daar
No way dat ik daar ooit even 'op visite' zou gaan
Pff, gezellig. Niet dat hij het dan verdiend maar het blijft sneu.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee hoor, was z'n eigen keuze. Wat ik begreep is dat hij met niemand te maken wilde hebben. Genoeg mensen om hem heen (buren en familie) die hem gezelschap wilde houden. Maar hij wilde niemand in z'n huis hebben omdat het een rotzooi was (understatement van het jaar). Z'n buurvrouw vertelde me een tijdje terug dat hij ineens niks meer met haar te maken wilde hebben, na jarenlang vrienden te zijn geweest. Dus dat had hij allemaal aan zichzelf te danken...
[..]
Die 'oude eenzame meneer' liet me zijn huis niet binnen hoormoest mankracht meenemen om hem over te halen. En daarnaast, je krijgt geen lucht daar
No way dat ik daar ooit even 'op visite' zou gaan
Koos Spee is ook sneuquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff, gezellig. Niet dat hij het dan verdiend maar het blijft sneu.
Hopelijk stookt die ook 24/7quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Arme manDus je krijgt een nieuwe bovenbuur, nadat alles ontsmet, ontlucht en verbouwd is
Dat sowieso, is die weer op tv vandaag?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Koos Spee is ook sneu
Zo, das nog eens even een bruggetje.
Veel bejaarden daar?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hopelijk stookt die ook 24/7scheelde me enorm in de kosten
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Koos Spee is ook sneu
Zo, das nog eens even een bruggetje.
Gewoon een goed gesprek aangaan, als het iemand is die je leuk vind, beetje flirten enzo, je weet wel, deed je met Pizza ook. En dan zeggen dat het best veel tocht dus ja, de verwarming moet wel aanquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hopelijk stookt die ook 24/7scheelde me enorm in de kosten
Nou ja, 1 bejaarde minder iniedergevalquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, is die weer op tv vandaag?
[..]
Veel bejaarden daar?
Dan isde kans groot.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, is die weer op tv vandaag?
[..]
Veel bejaarden daar?
Dan isde kans groot.
Pizzaquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gewoon een goed gesprek aangaan, als het iemand is die je leuk vind, beetje flirten enzo, je weet wel, deed je met Pizza ook. En dan zeggen dat het best veel tocht dus ja, de verwarming moet wel aan
20:30 zie ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nou ja, 1 bejaarde minder iniedergeval
En weet niet, tvgids is deaud
Ja, dankzij mij. Jullie kunnen niet zonder mequote:
Maraca is liefquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dankzij mij. Jullie kunnen niet zonder me
True.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja duh, alleen durft niemand dat toe te geven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja duh, alleen durft niemand dat toe te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |