SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurt te lang hoor.
Dat biedt perspectief.quote:
RR op de FPquote:Op maandag 20 juli 2015 18:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk wilde ik de Koerden als volk in het zonnetje zetten in de TT. Alleen zullen sommige mensen dan wel gaan huilen.
Anyway voor de Koerden en Rooie Reporter![]()
En de Haagse Pliesie
Ze is al gestopt, maar je kan nog wel terugkijken geloof ik.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RR op de FPTientallen doden door aanslag IS in Turkije
Ja toen ik het er op zette was ze nog allemaal bezig met interviews en nu opeens klaarquote:Op maandag 20 juli 2015 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze is al gestopt, maar je kan nog wel terugkijken geloof ik.
Lekker op tijd ook.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RR op de FPTientallen doden door aanslag IS in Turkije
Oh noes.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
RR is ook gewond geraakt, ze heeft een blauwe plek.
Zet dan wat mooie Koerdische strijdsters in de OP.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk wilde ik de Koerden als volk in het zonnetje zetten in de TT. Alleen zullen sommige mensen dan wel gaan huilen.
Anyway voor de Koerden en Rooie Reporter![]()
En de Haagse Pliesie
Suggesties?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zet dan wat mooie Koerdische strijdsters in de OP.
Dat is gewoon terecht natuurlijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ruiten van de Turkse Ambassade zijn ingegooid :p
Pff ze zijn wel moedig :pquote:Op maandag 20 juli 2015 18:57 schreef timmmmm het volgende:
Een heel volk de hemel in prijzen is natuurlijk even dom als een heel volk slecht vinden. Jasmijn
Dit is dus even dom als zeggen dat alle negers lui zijn. Lekker discrimineren weer yasmin...quote:
Dit is positieve discriminatie, dat mag wel.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is dus even dom als zeggen dat alle negers lui zijn. Lekker discrimineren weer yasmin...
Nee, dat mag dus ook niet. Walgelijkquote:Op maandag 20 juli 2015 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is positieve discriminatie, dat mag wel.
Detailsquote:Op maandag 20 juli 2015 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een Koerdische strijdster.
Homo. Liever naar mannen die elkaar beuken kijken dan naar dames in korte rokjesquote:
IJshockey is veel te ruig, veldhockey is gewoon een leuke gezellige sport.quote:
Denk dat hij in aanraking is geweest met een "hockeystick" en een trauma er aan heeft overgehoudenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Homo. Liever naar mannen die elkaar beuken kijken dan naar dames in korte rokjes
Positieve discriminatie is echt de as van het kwaad, komt niets goeds van.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is positieve discriminatie, dat mag wel.
mijn "hockeystick" is natuurlijk veel groter dan de "hockeysticks" van al die bleke studentjesquote:Op maandag 20 juli 2015 19:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Denk dat hij in aanraking is geweest met een "hockeystick" en een trauma er aan heeft overgehouden
Ucc je bent een dwergquote:Op maandag 20 juli 2015 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Positieve discriminatie is echt de as van het kwaad, komt niets goeds van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Ucc je bent een dwergMaar dat is nog nooit de reden geweest dat ik een baan kreeg, wel een laag bureau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |