abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 27 juli 2015 @ 08:42:11 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_154667419
Ze is er pas net en ligt nu al naast je op de bank? Dat gaat helemaal goedkomen ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 27 juli 2015 @ 15:27:04 #53
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_154675674
quote:
7s.gif Op maandag 27 juli 2015 07:49 schreef k_man het volgende:
Nou, dat weet ik niet... Ze komt wel knuffels halen, ze komt naast me liggen op de bank, maar ze komt (nog?) niet op schoot. :)
Dat klinkt al heel goed :) Wat supergoed dat je deze lieve poes in huis hebt gehaald :) Je mag ons best spammen met foto's of filmpjes hoor :Y *O*
pi_154676062
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 08:33 schreef Maraca het volgende:
Ze kent je pas net he :) Maar wel tof dat ze al knuffels komt halen. Volgens mij heb je de kat gevonden waar je naar op zoek was ^O^
Een half uurtje nadat ik dat schreef kroop ze op schoot. Het lijkt dus inderdaad heel goed te gaan. Ze is nu wel voor het eerst overdag alleen thuis, dus ik ben benieuwd wat ik bij thuiskomst aantref. :P

Ik merk wel dat ze moet wennen, maar dat gaat meer over de ruimte dan over mij. Vanochtend had ze weer een nieuwe plek ontdekt waar je naar buiten kunt kijken. En ze moet leren dat ze niet op het aanrecht mag komen. :)
pi_154676442
quote:
7s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:41 schreef k_man het volgende:

[..]

Een half uurtje nadat ik dat schreef kroop ze op schoot. Het lijkt dus inderdaad heel goed te gaan. Ze is nu wel voor het eerst overdag alleen thuis, dus ik ben benieuwd wat ik bij thuiskomst aantref. :P

Ik merk wel dat ze moet wennen, maar dat gaat meer over de ruimte dan over mij. Vanochtend had ze weer een nieuwe plek ontdekt waar je naar buiten kunt kijken. En ze moet leren dat ze niet op het aanrecht mag komen. :)
toppie! Dat gaat al heel goed!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  maandag 27 juli 2015 @ 16:04:07 #56
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_154676632
als ze nu al op schoot kruipt is het echt een mensenkatje dus :) superleuk!!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_154677791
quote:
7s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:41 schreef k_man het volgende:

[..]

Geef het een beetje tijd,kerel,dit gaat goed komen.
(weet je zelf ook een beetje wel...dit meiske heeft haar plaatsje gevonden)
  maandag 27 juli 2015 @ 16:47:37 #58
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_154677841
De meeste katten zouden nog onder de bank of zo zitten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_154677951
Tof om te zien hoe de witjes omgingen met je zwarte kleding!
  Moderator maandag 27 juli 2015 @ 18:48:47 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_154680739
quote:
7s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:47 schreef Valerie. het volgende:
De meeste katten zouden nog onder de bank of zo zitten
Nou, dat nogal :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_154684067
Wat gaaf! Wat is dit snel gegaan zeg. Krijgen we nog foto's te zien K_man?
Duvel & Niels
  dinsdag 28 juli 2015 @ 05:50:22 #63
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_154695992
Toch al op schoot?! *zet grote ogen van verbazing op*
Wow! Dat is supersnel :)

Ik heb er 1 rondlopen die nu 3 jaar bij mij woont en nog nooit op schoot heeft gezeten, wel een paar keer naast mij op de bank maar dat was waarschijnlijk per ongeluk. Het betreft een asielkat die bij haar vorige baas verwaarloosd is en waarschijnlijk mishandeld. Ik wist waar ik aan begon dus geniet er al van als ze af en toe een aaitje komt halen :s)
pi_154698943
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:51 schreef Charged het volgende:
Tof om te zien hoe de witjes omgingen met je zwarte kleding!
Haha, ik wist even niet waar deze post nou op sloeg, maar je bedoelt de honden! Ja, die waren wel érg enthousiast. :P
pi_154698954
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:32 schreef Duufje het volgende:
Wat gaaf! Wat is dit snel gegaan zeg. Krijgen we nog foto's te zien K_man?
Ik zal het proberen. :)
pi_154699333
OK, filmpje!
pi_154699610
Ahhh lieffff O+ O+
Duvel & Niels
pi_154700634
Dat knorren zo lief O+ O+ O+
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:44:32 #69
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_154700667
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:43 schreef vronie het volgende:
Dat knorren zo lief O+ O+ O+
Ik dacht eerst dat er een kip buiten beeld zat of zo
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:03:22 #70
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154701047
Blijf je haar trouwens Schattekat noemen of heb je al een andere naam in gedachten? :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_154701087
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:40 schreef k_man het volgende:
OK, filmpje!
Ah super!!

Ja dat knorren van haar haha!
pi_154701144
Och wat zal dat genieten zijn O+
pi_154701217
quote:
OK, filmpje!
Kiek haar daar liggen met de witte snorren O+
En je hebt er eentje met versnellingen! Zat nu in de tweede versnelling, volgens mij. :Y Ik heb er eentje die de drie haalt. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154701849
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:03 schreef Maraca het volgende:
Blijf je haar trouwens Schattekat noemen of heb je al een andere naam in gedachten? :)
Ik denk dat ze een andere naam gaat krijgen. Ik begreep dat ze al diverse namen gehad heeft en ze luistert naar geen van alle, dus veel maakt het niet uit.

Ik dacht aan een Vlaamse voornaam: Lieve.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:38:38 #75
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154701864
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:37 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een andere naam gaat krijgen. Ik begreep dat ze al diverse namen gehad heeft en ze luistert naar geen van alle, dus veel maakt het niet uit.

Ik dacht aan een Vlaamse voornaam: Lieve.
Oh leuke naam! En met dat gesnor van haar past dat wel O+
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:10:02 #76
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_154702714
ach kijk nou! O+ Wat ligt ze heerlijk te snorren!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_154707853
quote:
OK, filmpje!
ah, wat een lieverd O+ .
dat jullie maar lang van elkaar mogen genieten.
en fijn dat ze zo snel een nieuw thuis heeft gevonden ^O^
pi_154709415
quote:
OK, filmpje!
O+ O+ O+
pi_154732434
Sinds ik haar in huis heb heeft ze zich werkelijk keurig gedragen. Netjes op de bak, geen geklieder met haar eten, geen wilde buien, ze heeft niet in de gordijnen gehangen, krabte niet aan de meubels. Ze vond alleen de meegegeven brokjes heel vies en wilde die eigenlijk niet eten.

Gisteren dus ander voer gekocht en - toen ik er toch was - voor de zekerheid ook maar een krabton meegenomen. Vanochtend bleek dat ze vannacht inderdaad lekker heeft zitten krabben... aan de bank! Trutje. }:|

Nu even een fleecedeken over de bank en hopen dat ze toch die krabton gaat ontdekken. Het duurde ook even voordat ze haar (tijdelijke - een kartonnen doos met een dekentje) mandje ging gebruiken, dus er is hoop. :)
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:58:59 #80
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_154732500
Lief filmpje! O+
  Moderator woensdag 29 juli 2015 @ 15:29:16 #81
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_154733222
Er zijn ook flesjes met spul ( kattenkruid of valeriaan druppels) wat ze erg lekker vinden ruiken wat je kunt gebruiken om haar te lokken.

Naar de krabpaal bijvoorbeeld
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_154733406
En niet elke krabpaal wordt goedgekeurd helaas, stelletje eigenwijzen :P Een krabplankje wat hoger ophangen, vlakbij de bank een optie? Katten vinden krabmogelijkheden op hun looproutes vaak fijn, dus de plaats van je krabton kan ook nog verschil maken :)
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:44:06 #83
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_154733563

Dit is altijd een grote hit, en 9 euro of zo. Lekker horizontaal krabben en je kan er schijnbaar heerlijk in liggen.
pi_154734018
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:44 schreef Valerie. het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is altijd een grote hit, en 9 euro of zo. Lekker horizontaal krabben en je kan er schijnbaar heerlijk in liggen.
Goeie, sommige katten geven de voorkeur aan horizontaal krabben :Y
pi_154734130
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:37 schreef Holyme het volgende:
En niet elke krabpaal wordt goedgekeurd helaas, stelletje eigenwijzen :P Een krabplankje wat hoger ophangen, vlakbij de bank een optie? Katten vinden krabmogelijkheden op hun looproutes vaak fijn, dus de plaats van je krabton kan ook nog verschil maken :)
Op hun looproutes? OK, ik las ergens dat in de buurt van hun slaap- of eetplek aan te raden was. Aangezien ze het krabben niet alleen doen om de nageltjes te scherpen, maar ook als markering van hun territorium. :)

Ik zal eens omzien naar druppeltjes valeriaan o.i.d. en wellicht een krabplankje. Mijn ouders hebben ook nog een 'krabvis' liggen waar ze niks mee doen, dus die haal ik daar binnenkort op. Dat is ook een ding dat je op de vloer legt, maar dan dus in de vorm van een vis (niet dat de kat 'm als zodanig zal herkennen, maar goed). :P

Het krabben aan de bank is vervelend, maar het was ook een opluchting. Toen ik vanochtend even met haar aan het kroelen was viel me op dat één nageltje bloedrood was. Ik dacht dat ze zich ergens aan verwond had, of misschien zichzelf gebeten vanwege pijn ofzo. Afijn, toen ik beter keek bleek het dus geen bloed te zijn maar een rood pluisje van de bank. Toen kwam ik er pas achter wat ze gedaan had...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2015 16:03:26 ]
pi_154734204
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:03 schreef k_man het volgende:

[..]

Op hun looproutes? OK, ik las ergens dat in de buurt van hun slaap- of eetplek aan te raden was. Aangezien ze het krabben niet alleen doen om de nageltjes te scherpen, maar ook als markering van hun territorium. :)

Ik zal eens omzien naar druppeltjes valeriaan o.i.d. en wellicht een krabplankje. Mijn ouders hebben ook nog een 'krabvis' liggen waar ze niks mee doen, dus die haal ik daar binnenkort op. Dat is ook een ding dat je op de vloer legt, maar dan dus in de vorm van een vis (niet dat de kat 'm als zodanig zal herkennen, maar goed). :P

Het krabben aan de bank is vervelend, maar het was ook een opluchting. Toen ik vanochtend even met haar aan het kroelen was viel me op dat één nageltje bloedrood was. Ik dacht dat ze zich ergens aan verwond had, of misschien zichzelf gebeten vanwege pijn ofzo. Afijn, toen ik beter keek bleek het dus geen bloed te zijn maar een rood pluisje van de bank. Toen kwam ik er pas achter wat ze gedaan had...
Klopt, en juist daarom ook op de looproutes :Y
http://kattengedrag.com/waarom-krabt-mijn-kat-aan-de-meubels/
pi_154736898
ah, wat een mooie feel-good story, en echt een Lieve poes inderdaad!

De hoogte ingaan is altijd wel een goed idee. Wij hebben een krabpaal waar ze hoog in kunnen liggen, en die goed gebruikt wordt, ook voor krabben. Je kunt 'm zelf in onderdelen bestellen en daardoor zelf opbouwen. Dan kun je 'm ook iets minder lelijk maken dan de standaard palen, maar goed, het wordt natuurlijk nooit een designmeubel. Gelukkig zijn onze katten erg decoratief ;)

Nu na ruim 3 jaar intensief gebruik is er één paal waarvan het sisaltouw loslaat en we kunnen nu gewoon een nieuw stukje paal bestellen, daarmee dus een hoop euro's besparen en ook weten we dan zeker dat ze de paal in ieder geval gebruiken! Wij hebben 'm besteld bij dekattenkrabpaal.nl. Geen aandelen, I promise.

En we hebben toch altijd lappen op de designbank liggen :{ want ook daar wil wel eens een nageltje blijven haken, en vooral is er altijd haar. Heel veel haar...
pi_154749772
Vanavond nog even langs de dierenwinkel geweest. Zo'n golvend krabding gehaald, spray met valeriaan en kattensnoepjes ter beloning. De snoepjes vindt ze heerlijk, maar de rest doet haar tot nu toe erg weinig.

Ik heb de krabton met de spray bespoten en ze kwam wel even snuffelen, maar dat was alles. Met de krabplank hetzelfde verhaal, al kreeg die ook een paar kopjes. Bij de krabplank zat ook een zakje catnip, maar daar heeft ze ook totaal geen belangstelling voor. Ik weet ook niet precies wat je met die catnip moet trouwens. Het is een soort poeder - worden ze verondersteld dat op te likken? :?

Raar beest. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2015 23:33:33 ]
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:33:05 #89
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154749815
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef k_man het volgende:
Vanavond nog even langs de dierenwinkel geweest. Zo'n golvend krabding gehaald, spray met valeriaan en kattensnoepjes te beloning. De snoepjes vindt ze heerlijk, maar de rest doet haar tot nu toe erg weinig.

Ik heb de krabton met de spray bespoten en ze kwam wel even snuffelen, maar dat was alles. Met de krabplank hetzelfde verhaal, al kreeg die ook een paar kopjes. Bij de krabplank zat ook een zakje catnip, maar daar heeft ze ook totaal geen belangstelling voor.

Raar beest. :P
Heb je de doos nog? :+

pi_154750387
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha. Ze heeft nu een 'mandje'. Dat is een kartonnen doos met een dekentje. Bij mijn ouders staat nog een ongebruikt echt mandje, dat haal ik daar binnenkort op. Je zult echter zien dat ze daar ook niks van moet hebben. :D
  donderdag 30 juli 2015 @ 00:31:50 #91
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_154752315
Leuk filmpje en mooie naam: Lieve O+
De Catnip is bedoreld om over de krapplank te strooien (kleine beetjes, niet alles tegelijk want dat is nogal heftig). Ik lees dat je de krapplank al met de spray hebt ingespoten, bewaar de Catnip dan maar beter totdat de spray is uitgewerkt anders krijgt ze een overdosis.
Je doet het super met nieuwe poes Lieve :)
pi_154756705
Die catnip is, wat hierboven al gezegd werd, bedoeld om op de plank te strooien (erg handig ja, als dat ding hangt :P). Maar je kan het ook prima ergens anders op of in strooien :Y Let wel, niet alle katten zijn gevoelig voor catnip enzulks, en er zit ook veel variatie in kwaliteit volgens mijn katten. De valeriaanspray krijgt bv lang niet zoveel reactie als enkele speeltjes met gedroogde valeriaan. Catnip geven ze vaak maar weinig reactie op, maar af en toe heb ik zo'n speeltje waar blijkbaar een sterkere soort in zit ofzo, die vinden ze dan ineens wel helemaal geweldig O+

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Cole & Marmalade :D
pi_154772903
Heerlijk dat het zo goed gaat!
Een hele opluchting ook van onze kant dat ze zo`n goed baasje heeft gevonden.
Gave naam ook! Past goed bij haar.
  donderdag 30 juli 2015 @ 20:26:25 #94
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_154773010
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 08:35 schreef Holyme het volgende:
Die catnip is, wat hierboven al gezegd werd, bedoeld om op de plank te strooien (erg handig ja, als dat ding hangt :P). Maar je kan het ook prima ergens anders op of in strooien :Y Let wel, niet alle katten zijn gevoelig voor catnip enzulks, en er zit ook veel variatie in kwaliteit volgens mijn katten. De valeriaanspray krijgt bv lang niet zoveel reactie als enkele speeltjes met gedroogde valeriaan. Catnip geven ze vaak maar weinig reactie op, maar af en toe heb ik zo'n speeltje waar blijkbaar een sterkere soort in zit ofzo, die vinden ze dan ineens wel helemaal geweldig O+

[..]

Cole & Marmalade :D
Ik heb nog nooit een kat gehad die gevoelig is voor catnip. Jammer wel ;(
pi_154773171
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:26 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Hier alle drie. Kwijlen doen ze ervan _O-
pi_154773697
quote:

[..]

Da's pech, net die 30% die het niets doet bij jou _O-
Hier merk ik wel verschil in extase: eentje slobbert de carnip regenboog helemaal onder, de andere twee stoeien er af en toe mee maar kan het weinig boeien.

Al is de pluche eekhoorn (ook in egel variant te verkrijgen :+ ) waarvan ik het buikje telkens kan vullen met 'verse' (gedroogde) catnip wel een hit.

Er zit echt verschil in catnip. Ik heb gemerkt dat spul van Yeowww! het hier uitermate uitstekend doet.
Voorbeeldje: http://www.poespas.org/contents/nl/d49.html
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154774106
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Da's pech, net die 30% die het niets doet bij jou _O-
Hier merk ik wel verschil in extase: eentje slobbert de carnip regenboog helemaal onder, de andere twee stoeien er af en toe mee maar kan het weinig boeien.

Al is de pluche eekhoorn (ook in egel variant te verkrijgen :+ ) waarvan ik het buikje telkens kan vullen met 'verse' (gedroogde) catnip wel een hit.

Er zit echt verschil in catnip. Ik heb gemerkt dat spul van Yeowww! het hier uitermate uitstekend doet.
Voorbeeldje: http://www.poespas.org/contents/nl/d49.html
Die Kong eekhoorn?! :D Dat ding wordt hier flink door mijn katten uit elkaar geschopt en kapot gelikt, die was al snel helemaal lek _O- Ze geven zelden zo'n reactie op catnip, maar zelfs die kleintjes reageren er wat op! En ik ging pas foto's van kittens van een ander gastgezin maken, die eekhoorn mee ter ontspanning (voor de kittens :P ), dat was dus geen succes. Kitten wou niet meer opkijken, alleen maar met z'n neus in dat ding verdwijnen en liet 'm ook niet meer los :')

quote:

[..]

Heb je wel 'ns valeriaan of matatabi geprobeerd? Hier reageren ze ook erg goed op deze 2:
http://www.zooplus.nl/sho(...)atnip_kussens/459076
http://www.zooplus.nl/sho(...)pspeelgoedjes/293403 (das ist ja wohl Deutsches qualitätsprodukt! :D )
pi_154774195
Valeriaan :X Daar reageert niet iedere kat even goed op. De oudste gaat hier accuut op oorlogspad en wordt helemaal agressief :') _O-
pi_154774266
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:06 schreef Holyme het volgende:

[..]

Die Kong eekhoorn?! :D Dat ding wordt hier flink door mijn katten uit elkaar geschopt en kapot gelikt, die was al snel helemaal lek _O- Ze geven zelden zo'n reactie op catnip, maar zelfs die kleintjes reageren er wat op! En ik ging pas foto's van kittens van een ander gastgezin maken, die eekhoorn mee ter ontspanning (voor de kittens :P ), dat was dus geen succes. Kitten wou niet meer opkijken, alleen maar met z'n neus in dat ding verdwijnen en liet 'm ook niet meer los :')

[..]

Heb je wel 'ns valeriaan of matatabi geprobeerd? Hier reageren ze ook erg goed op deze 2:
http://www.zooplus.nl/sho(...)atnip_kussens/459076
http://www.zooplus.nl/sho(...)pspeelgoedjes/293403 (das ist ja wohl Deutsches qualitätsprodukt! :D )
_O-

Die eekhoorn is volgens mij geen kong. Pluche ding met een klittenband in de buik. Wordt luid gillend als prooi versleept (bij voorkeur 's nachts :') ), tegenaan geknuffeld en er wordt mee omgerold. Ding ziet er inmiddels niet meer uit, maar blijft wel intact. Eurootje of vijf bij de dierenwinkel, geloof ik. _O_
pi_154774291
Ik denk dat ze 't dan niet helemaal snapt PB, moet je even de kat de bijsluiter laten lezen :Y

"Verwen uw geliefde kat met de wellnessgeur!
De sensibele katten houden van de karakteristieke geur van valeriaanwortel, het heeft een vergelijkbaar stimulerend effect als kattenmunt. Eveneens heeft het versterkende en verfrissende aroma van lavendel zijn nut bewezen. Samen met harmoniserend geurend anijs vindt ook de mensenneus deze geur aangenaam en brengt de geur een prettige wellness-sfeer in uw woonkamer."

(maar inderdaad, een waarschuwing dat sommige katten wat ehh... apart kunnen reageren zou ook geen kwaad kunnen :P )
pi_154774404
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

_O-

Die eekhoorn is volgens mij geen kong. Pluche ding met een klittenband in de buik. Wordt luid gillend als prooi versleept (bij voorkeur 's nachts :') ), tegenaan geknuffeld en er wordt mee omgerold. Ding ziet er inmiddels niet meer uit, maar blijft wel intact. Eurootje of vijf bij de dierenwinkel, geloof ik. _O_
Gillend ja? _O- Deze bedoel ik, het vachtje heeft helaas wat extra gaatjes nu, m'n andere Kong speeltjes gingen langer mee!

Ik ga 'm zeker 'ns vaker bestellen, maar de volgende keer eerst die Yeowww's van je link 'ns proberen :Y
pi_155253097
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Haha. Ze heeft nu een 'mandje'. Dat is een kartonnen doos met een dekentje. Bij mijn ouders staat nog een ongebruikt echt mandje, dat haal ik daar binnenkort op. Je zult echter zien dat ze daar ook niks van moet hebben. :D
En zo is het ook. Daar gaat ze nauwelijks in liggen. Ze komt wel gezellig naast me liggen op de bank, of op tafel naast de computer.

Vanwege het krabben aan de bank heb ik er nu twee grote doeken overheen gedaan, maar... sinds gisteren heeft ze toch ontdekt wat je met de krabton kunt doen! *O*

Dit was vanochtend:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')